Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi vitsi, oonpa tyhmä. Tää tissien kipuilu yms saattaa johtua ihan vallan mainiosti noista teroluteista!! En muista yhtään oliko viimeeksi mitään "oireita" kun terot aloitin, mutta nyt nämä kyllä menee aika varmasti niiden piikkiin! ;0

Yhyy, haluun jo testailla :D

Ajattelin jo että hulluksi olen tullut :stick: Mutta tämä valitettavasti todennäköisesti menossa kesken : / Menkat alkoivat rajulla vuodolla ja kivuilla lauantaina 3 päivää liian aikaisin mutta "olo" ei vain jättänyt rauhaan että siellä joku ainakin on käväissyt...

mimmi92 jätin toukokuussa ehkäsyrenkaan pois, sitä ennen säännöllistä e-pillereiden popsimista, kuitenkin ollu puolenkinvuoden välejä. Mun on ollu pakko syödä, koska mulla on aina ollu aivan järkyttävän runsaan kuukautiset, hormooneiden avulla sain ne edes jotenkin kuriin

Eläinystävä mulla oli kans ennen pillereitä todella runsaat (tamponi + yöside = lakanat vaihtoon aamulla). Pillereiden jälkeen pärjännyt melkein ph suojalla. Kai ne hormonit pistää kropan sekaisin. Kannattaa pari kiertoa vielä katella.

Iceliee haamu näkyy:)

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
Katselin juuri womanlogia joka oli 33 päivän kiertoon asetettu, että ovis oisi tuloillaan vasta tämän vkon lopulla, mutta laitoin huvikseen normi 28 päivän kierrolla niin näyttipähän ovista juurikin lauantaille... Kivut ilmeni silloin, mutta himot yms sunnuntaille taasen.

Hirvittävästi onnea plussanneille ja haamuilijoille <3
Ja uuden kierron alottaneille parempaa onnea tähän kiertoon! :)

Täällä nyt kp21, dpo:sta ei tietoa, mutta odotukset siitä huolimatta korkealla. Tässä kierrossa olla niin paljon yritystä kp9-20, että simppoja ainaki on ollut aina paikalla. Jospa tää olis nyt SE kierto :p

Jomppe75, tervetuloahaikara ja empuska, meitähän onki monta suunnillee samoissa kp:ssa menossa:)

Iceliee, kyllä sulla selkeesti pientä viivaa erottuu. Ja boomm:lla myös!

Mimmi92, kuullostaa kyl tosi hurjalle jos ei yöside eikä tamppoonikaan auttanu vuodon pitämisessä.

JeHil:lle tsemppiä ja toivotaa että vuoto oisi ihan harmiton.

Hellurei, mäkin täällä himoilija liityn joukkoon... Viikon verran tässä lukenut näitä vanhempia ryhmiä et oon saanut voimaa olla testaamatta, nyt siis vasta kp 22/28, (ovis oletetusti 5.10) yk 1 menossa e-pillereiden lopettamisen jälkeen ja nyt aletaan olla niiiin lähellä jo kk oletettua alkamispäivää et alkaa maltti loppua... viikko oviksen jälkeen mulla alkoi ala vatsa kivut jotka kesti kovina n. Pari päivää, mahallaan makaillessa tulee paha olo ja repäisykipuja ollut myöskin aina silloin tällöin. Nyt kun vaan jaksais odotella, mikä teillä on ollut aikaisin kp/dpo kun on haamuja alkanut kurkistelemaan?

boom komea on viiva! :)
mimmi92 samaa settiä mulla oli: isoin tamppooni, yöside x2 ja lakanat vaihtoo aamulla :D Oli kyllä onni saada normalisoitua edes sen pelkälle tamponille.

En malttanu olla testaamatta: Apteekin Elivo 25mIU, puhdas NEGA :( Semmosta pienen pientä menkkajuilintaa havaitsin iltalenkillä. Oon kyl jo motivoitunu, että tyttöjen reissulla ensiviikolla haetaan buffetissa viiniä :'( (dpo10)

Onnea boomm :heart:

Mä olen kärsinyt aina runsaista menkoista. Pahimpina päivinä ja öinä on 3-4 isointa tamponia kerralla ja side tietenkin suojaamassa, kun yli tulee noista huolimatta. Yksi tamponi pitää max 30min. Järkky määrä verta ja kämmenen kokoisia hyytymiä :(

DPO 9, ja predictor earlyyn tyylipuhdas nega.. Taas kerran tuli niin pettynyt olo. Viimeisimmässä raskaudessa Toukokuun 26. mulla oli kp 26, ja dpo 9 ja silloin sain ensimmäisen haamun. Se raskaus oli kuitenkin kohdunulkoinen. Nyt ensimäinen yk metotreksaatti hoitojen jälkeen. Kylläpä se täti sieltä varmaan taas tulee.. Kyllä olisi tuossa earlyssa näkynyt jo.. :'(

Hui yrittäjä j :O voisko olla km? Vai onko sulla aina noin runsasta vuotoa ja hyytymiä? Kuulostaa aikas rajuilta nuo hyytymät!

Onnitteluista kiitän :) Hassun oireetonta.. esikoisesta oli vaikka mitä oireita, varsinkin pahoinvointia ja nännien arkuutta jo ennen plussaa! Ja plussasin dpo 10.

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
Onnea boom :heart: Ja onnittelut kaikille muillekin haamuilijoille/plussanneille :)

Onpas sulla yrittäjäJ runsaat kuukautiset. Mukkakin aina ollut, mut ei ihan noin kuitenkaan....

Täällä oma napainen jälleen.... Dpo10-11 ja pc tarjoilee viivaa. Mutta mutta vuotoa edelleen. Vahvistuuko kohdunulkoisessa viiva ihan niinkuin normaalistikin?

Pc 3min: WP 20141014 004

Pc 10min. WP 20141014 010

Ja kuivia, uusin alla: WP 20141014 015

Mun on oikeesti vaikea uskoa, että tää onnistaisi, sillä koskaa aiemmin ei ole ollut vuotoa. Tosin sen määrä ei ole tässä lisääntynyt eikä nyt ole kipuja muuta kuin nivusia kolottelee ja selkää välillä polttelee..

Tsemppiä muille =)

JeHil: millaista vuoto on? Mulla on molemmissa onnistuneista raskauksista tullu ns.valemenkat. vuoto tuolloin oli niukkaa ja rusertavaa. Km taas alkoi kyllä tuhrulla, mutta muuttui nopeasti runsaaksi ja veriseksi. Oletko digillä ajatellu kokeilla et mitä se näyttää?

Muoks. ON täällä kp1 täsmällisesti ajoissa

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä