Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Iltoja!

Anemone, hienosti vahvistuu :)

Mulla on melkonen testiryhmä kylppärissä oottelemassa aamua, mukana mm. ovistesti. :D En tiedä itkisko vai nauraisko. :LOL: Huomenna onki sitten jo dpo14 eli pikkuhiljaa totuudenhetki.

Mitään raskausoireitahan mulla ei ole, satunnaista mahan nippailuja (juurikin vasemmalta puolen kun sieltä ovuloin melkein aina) lukuunottamassa! Toisaalta ei ole ikinä ollutkaan ennenkuin menkat on myöhässä.
 
Noniin eli kasettitesti (ebay) anto jotain todella hailuraa, en saanut kuvaa edes. Tulkitsin negaksi kuitenkin. Tein sit digin, joka näytti "pregnant 1-2" <3 En uskonut tärppiin tässä kierrossa, kun ovis oli vasta kp25 ja lämmöt olleet aika alhaalla.
Kuitenkin ollut silti kamalan varma olo tärpistä, hmm. Ristiriitaista :) Tsemiä kaikille, oon älyn väsynyt niin en jaksa enempiä kommentoida <3
 
Jehilin kommentista tykkäsin sillä omanapaisesti sillä että esikoinen täytti juuri tänään 8 v ja aikoinaan tärppäsi ekasta kierrosta ja yhdestä kerrasta siinä kierrossa.... Joten hieman samat fiilikset että kroppa ei enää toimi samalla tavalla kun aikoinaan....
 
Anemolla viiva vahvistunut! :) jeii!
Onnea Boomm, ja kaikkea hyvää pikkuiselle! :)

..minulla iski tänään kaamea ahdistus / masis. Tämä on vaan niin raskasta.. Aina mahdottomat odotukset ja tsempit päällä, ja sit joudutaankin aina katsomaan vain tyhjiä R-testejä. Kyllä, voi olla, että; "Ehkä nyt vaan ei ollut teidän aika. Kyllä se sieltä sitten tulee kun sen aika on." Mutta tämän hetkiset tunteeni nyt vaan ovat tuollaiset..

Juteltiin tänään mieheni kanssa testeissä käymisestä (20.10 tulee 1v. yritystä täyteen)
Tulimme siihen tulokseen, että odottelemme vielä puoli vuotta. Jos siihen mennessä mitään ei tapahdu, niin sitten soitetaan Äitiys-ja perhesuunnittelu neuvolaan.
Kropallani kesti e-pillereiden jälkeen puoli vuotta palautua normaaliksi. Huhtikuussa siis kuukautiskiertoni vasta tasaantui, ja tunsin jopa ovuloivani.

Tänään tuntunut hieman jomottelua vasemmalla muniksissa, joten oletan, että ovis on tapahtunut. Hrr.. ja nyt jännätään! :saint:

Pahoittelen purkaustani, mutta tänne on ihana välillä purkaa ahdistavaa oloaan. Te olette tärkeä tuki tässä touhussa. Kanssaeläjiä, vertaistukea!
 
Oireista tuli mieleen, ettei vielä oo juuri mitään. Hiukan on rinnat kipeät, mutta väsymyksenkin voi laittaa arjen piikkiin. Pissallekaan en oo herännyt öisin, vaikka aiemmissa olen ja viimeksi oli jo tässä kohtaa pahaa oloa.

Täällähän näkyy haamuja. Pakko tulla tiirailemaan aamulla lisää. Yrittäjän testikuvia odotellessa.. :) <3 Mä en oo enää laskenut dpoita tai raskausviikkojakaan. Olisikohan nyt dpo 20. :)
 
Sunflower11
Mites, Lääkäri lupaili seuraavaa askelta Lugesteroneista. Jäin sitten miettimään että mikäs se on, Clomifem:it? Koska vilautti kysymyksenä mahdollisuutta käydä klinikalla useammin. Puhelussa nää siis kaikki ja kovin arvoitukselliseksi jäi :ashamed:

Mulla taitaa olla jo kirves kaivossa dpo(9)10 ja nega aamulla. =/
Lugesteron on keltarauhashormonia jota voidaan määrätä esim. Kierron tukemiseen. Keltarauhashormonia on luonnostaan. Mulla määrättiin sitä lyhyeen luteaalivaiheeseen.

clomifen taas on klomifeeniä, joka voidaan määrätä esim. Ovuloimattomuuteen.

Eli kaksi ihan eri lääkettä.
 
Onnea plussanneille ja haamuilijoille :heart:

YrittäjäJ, mites sulla teitkö aamulla testin? Entä jatkuuko vuoto? Onko se sulla millaista, rusehtavaa ja tulee vaan pyyhittäessä? Ja alkoi viikko ovulaation jälkeen?
Täällä tosiaan aamullakin tuli pyyhkiessä punaist/ruskeaa ja laitoin siteenkin. Muniksia polttelee oikein ikävästi... Ovistestinkin tein ja siihen tuli aika vahva viiva? Muutama päivä sitten kun tein, niin hädintuskin havaittavissa oleva viiva. Nouseeko tuo LH-taso ihan joka kierrossa loppukiertoa kohti?

No mutta, onhan tässä vielä viikko kun kk pitäisi alkaa. Ihmettelen vaan tuota vuotohommaa. Onko se keltarauhasen toiminnassa häikkää, kun tiputtelee näin paljon ennen kk alkua?

Mukavaista lauantai päivää :)
 
JeHiL en usko että yksittäisestä tiputtelusta on vielä haittaa. Tuo vois kyllä olla kiinnittymustäkin. Mulla tuli n. Dpo 15-30 tuhrua n. Joka toinen päivä ja hyvin pysyi kyydissä vaikka kerkesin luulla menkkojen alkaneen (ja vetästä kännit..)

Muok. Unohtu että edellisessä kierrossa testasin oviksen jälkeen joka toinen päivä ovistestillä, eikä mulla ainakaan se haalea viiva vahvistunut ollenkaan..
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmallilla oli kyllä hienot viivat testeissä :)

Boommille kovasti onnea :heart:

Jehil toivotaan tosiaan, että olisi kyse kiinnittymisvuodosta!

Eläinystävä samankaltaisia oireita täällä, etenkin tuo tissien kipeytyminen sivuilta. Tosin on ollut lievenemään päin. Aiotko milloin testailla?

Tervetuloahaikara :hug: Tämä on ihan oikea paikka purkautumiselle! Hyvä, että olette saaneet miehen kanssa juteltua ja tehtyä suunnitelmia. Saitteko hyödynnettyä oviksen tässä kierrossa?

Sarasofian tikkuja odottelen =)

Tässä tän aamun testisuora:
20141011 091700
Viiva tuli testiajalla. En vaan vieläkään uskalla iloita. Ei ole paljoa oireita ja lämmötkin aamulla 36,19. Tekisi mieli tehdä CB digi, mutten vielä raaski. Täytynee käydä ostamassa taas uusi pc-paketti prismasta ja jatkaa uitteluita :D
 
Mullinmallilla ihana värisuora! <3
Anemo, viiva vahvistunut hyvin ! Oijoi!! :D <3 Kp12 sain hailakan ovisplussan, ja sit seuraavana päivänä Kp13 talleteltiin siemeniä(ja Kp13 sain melkein sen ovisplussan). Toivotaan! :p Eilen testasin illalla vielä ovista, ja viiva oli haalentunut aikalailla! Haamu vain tuli. Nyt sit mietinkin, että ottiko testit vain jostain häikkää, ja jos se ovis tuleekin niinkuin ennenkin Kp18-Kp19. En tiedä.. Saa nähä. Pitää tilata siis lisää ovistestejä ja R-testejä samalla :D
Mä niin toivoisin, että jotakin alkais jo tapahtumaan..!
 
Tein sitten tälle aamua vielä yhden ovistestin joka oli jäänyt kaappiin. Eilinen testi kun tosiaan oli jo haaleampi kuin toissapäiväinen. (eilen tuli kamalat limailut) Noh näyttää tuo viiva tummuvan samaan tummuteen kuin se toissapäiväinenkin. Mää en nyt pysy kärryillä että mitä tässä tapahtuu. Nyt tosiaan kp19 ja pari edellistä kierto on kestänyt 30 ja 29pv. Huoh yritys vissiin jatkuu...
alkaa vaan tulla jo vähä liikaa yrityksenmakua puuhailuun kun jo 11pv peräkkäin petipuuhiin.
 
Noi ovikset on hankalia, ja seki kun tulee se tasapaksu tai paksumpi niin sillon viimestään pitäs heti pupuilla ja olis hyvä jos sitä ennenkin olis, että olis simppoja valmiina. Joku meedioko tässä pitäs olla :D
ON: DPO8 mulla ei oo kauheen herkkiä testejä kotona, aattelin jos kävisin apteekissa ostamassa jotain 10mIU ja yritän sinnitellä huomisaamuks. Mulla on yks digi 20mIU kaapissa. Jos menkat alkaa keskiviikkona niin olis dpo12 sitten sillon, että kai digikin alkais jotain näytteleen. Eilen aamulla tosiaan ihan puhdas nega.
muoks: ei mitään oloja, kiinnitysmiskipua tai tunnetta, että olia tärpänny... Ei vahvat toiveet
 
Viimeksi muokattu:
Rakkahat naikkoset, auttakaa mua päättämään aloitanko tänään terokuurin vai en 0_o Viime kierrossa en juu syönyt ja sen oli kyllä mittainenkin, mutta sitten taas sitä edellinen liian lyhyt :/

Onko niistä jotain hyötyä raskautumiseen vai ei :/ vaikeaa, tänään on nimittäin kp15 eli tänään se kuuri ois aloitettava ;0
 
Empuska mä oon ymmärtäny että terot ei auta raskaaksi tulemisessa, mutta tasoittaa kiertoa= helpompi tietää milloin ovis on. Tosin joillekkin niitä kai määrätään myös vahvistamaan limakalvoa, joten ei kai niiden syömisestä haittaa ole.

Hih dpo 6 enkä oo vielä edes uittanu ovistestiä :D huomenna kyllä varmasti täytyy kokeilla..
 
Tervetuloahaikara, juu varmaan kannattaa vielä testailla, jos kerran aikaisemmin on ovis tullut aina myöhempään ettei vain livahda ohi. Tai sitten pupuilee joka päivä kierron loppuun asti, limakalvot kovilla ;)

Samhe, 11 pvää peräkkäin on kyllä jo aikaimoinen suoritus! Milloin sulla yleensä ovis on ollu? Ovistikuista muuten en osaa mitään sanoa kun en niitä ole kokeillut.

Eläinystävä, huomisen testitulosta jään jännäämään :) Ei se oireettomuus kerro mitään, ainakin olen kuullu, että monella tärppikierrossa on ollut huomattavasti vähemmän oireita kuin negakierrossa :D

Mimmi92 sinullakin alkaa olla jännät paikat! Testailua odotellessa :)

Empuska, teroluteistakaan ei ole kokemusta niin en osaa neuvoa. Toivottavasti joku osaisi!

Tykitän tänne nyt tätä testikuvasaastetta, mutta kun en sitten suunnilleen pysty olemaan kusasematta yhtä tikkua aina vessareissulla :LOL: Kävin ostamassa pari pakettia pc:tä ja digin...suunnitelmana, että teen vielä huomenna sekä aamulla että illalla pc:t ja sitten ma-aamuna sen digin. Pitäisi silloin varmaankin jo näkyä kun kp 27 ja dpo vissiin 12. Tässä siis äskeisen vessareissun tulos noin 3h pidättelyn jälkeen.
20141011 151817
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Heips vaan arvon ladyt! Olen seuraillut tätä keskustelua ja jäänyt niiiin koukkuun. Kaikille todella paljon tsemppiä kuumeiluun ja plussapöhinät myös! Onnittelut myös niille keillä pikku nyytti siel masussa jo kasvaa! :)

Rohkaistun nyt itsekin tarinoimaan:
Meillä ei ole varsinaista yritystä ollut ja ajatuksella "tulee jos on tullakseen.." mennään. Ensimmäistä itua odotellaan saapuvaksi sitten kun sen aika on. Pillerit jätetty heinäkuussa poies viiden vuoden napsimisen jälkeen..

Nyt kuitenkin tässä kierrossa on ollut ihan outoja tuntemuksia: oviksen jälkeen nippailut alavatsalla, huimauskohtauksia, päivittäiset mielialan heittelyt ja nyt viimeisimpänä rintojen arkuus ja menkkamaiset kivut alavatsalla ja selässä. Tänään kp25/28 ja eilen illalla tehty haamu (ylin testi)? Ja tänään aamulla myöskin jotain epämääräistä näyttänee? You name it! Kuivia testejä siis kaikki kun en ajatellut niitä kuvaavani.. :D

 

Yhteistyössä