Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
[/url][/IMG]Heips, olen uusi täällä mutta nyt oli pakko laittaa teille nähtävillä eilinen ja tämän päivänen testi. Eilen dpo 12 tein klo 15 maissa 3h pidättämisen jlk apteekin oman testin (alla) ja tänään dpo 13 Apteq merkkisen apteekin testin päiväpissasta myös.

Jos olen raskaana, miksi viiva on noin kovin haalea? Edellisessä raskaudessa dpo 13 sain aamupissasta jo muistaakseni aika vahvan plussan + raskausoireista ei voinut erehtyä. Nyt taas oireita ei juurikaan ole, pelkään kemiallista, keskeytymistä.
 
Okei, kiitos vastauksesta Yrittäjä J! Sitten on ehkä varmempi sijottaa tallettelu huomiseen, entä tähän iltaan? :) Jos tän illan aikana kuitenki sattuisin ovuloimaan niin eilisen ja toissapäivän simppoja luulis olevan valmiuksissa! :D
 
Samhe mun tän kierron "ovisplussa" oli tota vahvuutta. Tikutin aamulla ja illalla. Vahvempaa viivaa ei tullut, vaikka sitä odotin kun edellisessä kierrossa tuli niin selkeä plussa. Seuraavana aamuna olikin jo ihan haalea ja pupuiltiin vasta illalla.
Varmahan en oviksesta ole mutta ainakin oli selkeät limat ja muniksen nipistely. Selviää kunhan saan verikokeitten tulokset tai plussan:)

Säästelisin kyllä myös huomiselle :)
 
Leksa - älä vielä huolestu tuosta. Mä sain ihan hyvin sujuneessa raskaudessa myöskin aika heikkoja tuloksia raskaustestiin (mm. liian vähän viikkoja digiin) ja silloin asiaa kovasti googlettelin. Löytyi todella paljon muita joilla oli vastaavia kokemuksia. Kuitenkin sitten ultrassa laskettua aikaa siirrettiin viikkoa aikaisemmaksi kuin se minun mielestäni olisi ovulaation perusteella pitänyt olla.

Yrittäjä J - Mulla raskaus ei näkynyt ollenkaan (edes haamuna) dpo 9 ja dpo 14 sain haamun. Välissä en testannut. Ovis oli tikutettu.

Ja nää siis siitä samasta raskaudesta, kun ei enemmästä ole kokemusta :)
 
Mun eka haamujen esiäiti rfsun testillä oli dpo 15 ja vahvistui viikon aikana haamuksi, sen jälkeen en testannut (verikoe + ultra)
Nyt olenkin miettinyt että ihan turha ainakaan ennen dpo 10 testata tosin kaikki raskaudethan ei välttämättä mene samalla tavalla.
 
mimmi92 kiva tietää! :) Toivotaan, että siellä on ovis sulla ollut sillon yön aikana niinku epäilit. Itellä tään ollu noita alavatsa vihlasuja muniksissa. Ovislaskurin mukaan oviksen ois pitänyt olla nyt 4.-9.10. Jospa vielä huomenna aamulla talleteltais ja sen jälkeen fiiliksen mukaan. Huomenna punkkuostoksille. ;) Jospa tää ois meijän tärppikierto!
 
Leksa76, Kyllä tuo minun silmään hyvältä näyttää. Testintulos vahvistunut.
Varmana itsekkin olisin huolissani kokoajan kaikesta, jos vain saisin sen plussan !

Eläinystävä, meilläkin ensimmäinen yrityksien alla! :)

Testasinpa äsken huvikseni ovista. Sillä eilen sain aikamoisen lurauksen valkkaria, ja valkkaria on tullut tänäänkin aika runsaasti. Välillä tuntuu hieman sellaista paineen tuntua vasemmalla muniksissa.
Tänään siis vasta Kp12. Yleensä olen saanut ovisplussan Kp17 tai Kp18.
Voisikohan ovis jo kolkutella ovella..?

Tässäpä tulos;

IMG 1885-001

IMG 1888-001

Ei tuo testiviiva vielä ainakaan ole kontrolliviivan kanssa saman vahvuinen tai vahvempi (ainakaan minun silmään). Mutta jännästi jäi tuohon testiviivan oikeaan reunaan ns."tummempi raja" .. :D
Mielipiteitä, milloin ovis tulisi.?.
 
Oon saanu pidettyä pissat pöntössä :D Huomenna dpo 7 ja meinaan testata ennen töihin menoa, en malta odottaa. Kaikki oireet joita oli/olin kuvitellu on poissa, vuotoa on silti ollu mutta ei mitään pistelyitä ym. Eli ei edes kiinnittymistuntemuksia :( Kävin tänään työterveystarkastuksessa ja otin puheeksi yrittämisen, sillain kivan kannustavasti sano et voi HYVINKIN mennä nykyään terveellä parilla yrittäessä 1-2VUOTTA! Vähän latisti tunnelmaa.
 
täällä käännyttiin uuden kierron puolelle eilen aamusta :( noooh, jos sitten tässä kierrossa onnistas =)

tervetuloahairaka kyllä minun mielestä noitten testien perusteelle ovis taitaa olla jo aikas lähellä :D
 
Täällä tänään DPO7, niinkun arvata saattaa aamupissasta puhdas nega. Ei se auttanu vaikka kuinka vääntelin ja kääntelin ja etin viivanpaikkoja, mä en kyllä koskaan edes haamuile. Pakko varmaan odottaa ees sunnuntaihin, jos dpo9 alkais jotain näkymään *piinaviikkoa* eletään :popcorn:
 
Apuva, sanokaa tekeekö mielikuvitus taas mulle tepposet vai näkeekö joku muukin tikussa jotain? Kuva otettu salamalla maks.10 min kohdalla.
20141010 075309
Miehenkin herätin ja kysyin, vastaus oli kyllä siinä jotain varjoa voi olla :D Mietin nyt että onko sittenkin vain viivanpaikka...dpo oletettavasti 9, mutta lämmöt ollu pari päivää vähän liianki alhasia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Anemone, mäkin nään siinä viivaa, väristä en mene vannomaan :)

Mähän hain eilen sieltä apteekista testin ja tämmönen sieltä tuli:



Ja tuon herkkyys sen 12,5mIU. David näyttää edelleen tänäkin aamuna haalean haaleaa viivaa joka kääntelemällä näkyy, vaikka sen herkkyys pitäis olla 10mIU. Arvatkaa kuka teki reklamaation? On se helvetti jos tilaan erittäin herkkiä testejä ja mulle myydään jotain paskaa niin kyllähän se kiehuttaa. :kieh:

No mutta joo, hailura viiva mikä hailura viiva, vielä en riemuitse. Mun menneisyydellä olen pessimistien pessimisti, toisaalta otan sen kemiallisen mielummin tähän väliin kuin keskenmenon myöhemmin. Voisin kokeilla käydä ostaas noita marketin testejä, tuo apteekin testi makso melki 13 euroa!!! :O Täältä kyläpahasesta tosin uskaltais mennä marketista mitään raskaustestejä ostamaan kun koko kylä sitten tietää.... voisin matkustaa jonnekin kauemmas suurmarkettiin :D
 
Pipu pahoittelut uudesta kierrosta! :( sulla jotain hailuraa siellä testeissä tais kuitenki näkyä?

Eläinystävä aika järkyttävää kuultavaa tuo 1-2vuotta! Tosin opiskelen tällä hetkellä AMK:saa sote puolella ja ei ole montaakaan päivää kun luimme tutkimuksia miesten siittiöiden laadun laskemisesta. Tarkkoja prosentti määriä tai tuloksia en muista mutta 90-luvun lopussa suomalaisten miesten siittiöitä on pidetty ensiluokkaisen hyvinä, mutta nykyään rämmitään kuulema jo aika pohjamudissa. Tähän vaikuttanu luultavasti eniten passiivisuus ja tupakointi ja epäterveelliset ruokatottumukset. Tosiaan Britanniassa taas siittiöiden laatu on ollut huonoa jo tuolloin 90-luvun lopussa! Hah tulipas melkoinen tietoisku :D

Ovistikussa ei tälle aamulle enää juurikaan väriä, eli tais se ovis/lh-huippu ollakkin sitten jo eilen illalla tai yöllä! (se eilen tikutettu viiva tuni n. Klo16 aikaan.) Onneksi tuli hyödynnettyä viime yönä kun kesken unien alkoi miehen halut ;) onkos tää nyt sitten dpo0 jos eilinen tai viime yö oli se ovisplussa? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Joo tuo 1-2 vuotta saattaa olla ihan totta ainakin omalla osalla:
N. Yk 18 plussa (km rv 6+0), n. Yk 28 plussa josta esikoinen nyt reilu 7kk. Terveitä kait molemmat ollaan mutta ei ainakaan kovin helpolla raskaus aka..
 
Mä en oikein tiedä mitä odottaa tältä kierrolta kun mehän hyödynnettiin vasta sitten kun jo haalistunut illalla :( siitä pari päivää aikaisempi satsi tais päätyä enimmäkseen miehen päälle, kun olin päällä.. (sori)
 

Yhteistyössä