Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä en oo saanu koskaan sofin testeillä edes haamuja, en millään testeillä, eli älä vielä Yrittäjä J toivoa menetä. Mullinmallin, voi ihana!! Oli sitten tarrasukat jalassa :) Varmaan aivan mieletön fiilis.

Mä masentelen DPO6, oli pakko himotestata vaikka tietenki se vielä negaa näyttäis ja näyttiki, ei edes haamuja.. Toivo olis niin kova :whistle: Oon saanu vähän tukea yhdestä kaverista joka asuu toisella paikkakunnalla, kun se uteli mun vauvakuumeesta ja kerroin että ollaan jätetty ehkäsy pois, oon käyny sen pikkusta nuuhkimassa :D
 
sarasofialla ja pipu-lla näkyy myös mun mielestä haaleaa haamua siellä :)

Yrittäjä J: En tiedä noiden herkkyyksistä, mutta Sofit antaa mullekin viivanpaikkaa ja haamua, kun taas pc ei oo koskaan näyttäny mitään turhaan. Kirosin Sofit viime kierrossa alimpaan maanrakoon, kun näyttivät koko ajan jotain. Tosin yks kaveri mulle sano, että oisko koittanu kiinnittyä, kun haamuili kuitenkin ihan suht selvästi yhden päivän... :confused: Tsemppiä piinaan :)

mullinmalli: Ihanaa :heart: varovaiset onnittelut :)


ON: Täällä alko eilen klo 13 tehty ovisplussa haalenemaan jo illalla klo 18 ja tänään aamulla viiva oli enää ihan rahdun tummempi kuin normaalisti negoissa. Eli se ovis taisi olla sitten siinä ja tänään DPO0 (ja jos en olis testannu koko päivää parin kolmen tunnin välein, olis saattanu mennä plussa ohi huomaamatta). Peittojen heiluttelun jälkeen iski alavatsaan voimakas kramppi, joten olisko se ollu sitten se munasolun irtoaminen syynä sille krampille :) Aloin myös epäillä, olenko ovuloinut viime kierrossa ollenkaan, kun oli niin oireetonta siellä puolen välin tienoilla :confused: No, se ei varmaan koskaan selviä sen enempää, on vaan omat epäilyt asiasta. Tosin eikös se niin mahda olla, että joka kierrossa ei ylipäätään ole ovulaatiota ja se on ihan normaalia? Mutta, nyt vaan sitten piinaillaan :)
 
Riiviöiden äippä: Näyttäs :)

Siis kääk... nyt mulla taitaa olla sitä kuuluisaa "raudan" makua suussa :D Toki se varmaan johtuu ientulehduksesta, mutta alko vaan huvittaa ku alko päiväunien jälkeen maistumaan suussa.
 
Viimeksi muokattu:
ON: Lapsettomuustutkimus lähete ei menny läpi. Ens kesänä voi kuulemma yrittää uudelleen jos en siihen mennessä oo tullu raskaaksi. Se vuos lähetään laskee vasta x ajan kuluttua edellisestä synnytyksestä, vaikka menkat oliskin alkanu heti.. Jos tän vuoden puolella ei tapahdu mitään niin lähen kyllä yksityiselle..
 
voi harmi mimmi, mut hei toivotaan ettei teidän edes tarvi mennä!

kiitti eläinystävä ja Na-dene :) tsemit sinnekin! voi olla että sofit on herkempiä kuin pc:t. Testasin pc:n enkä saanut siihen mitään.

Lämmöt on edelleen korkealla, 37,2 jee :) muoks. mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan? koska ne lämmöt romahtaa, jos menkat tekee tuloaan?

muoks 2. Ja tää vatutus, ihan hirveetä! olokin on sellainen että kohta tulvii.
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi92 Ompa harmi kuulla että ei menny lähete läpi :( Mutta onhan sulla silti nahdollisuus raskautua kun yksi jo entuudestaan :)
Kävin taakse päin noita viestejä niin Mullinmallin saanu ekat haamut jo DPO6! Tosi aikasin, eli kai sitä toivoa on saa tai ei saa :D Ite haluaisin nyt aikakoneen ja menisin viikon eteenpäin kun pitäs kuukautisten alkaa :D Nyt KP 19/27-28
Kuinka moni täällä yrittää ensimmäistä? Meillä eka kiikarissa
 
Mimmi92 harmi ettette saaneet lähetettä läpi, mutta toivotaan että mahdollisimman pian teille pienokainen tulisi.

Tänään on ollut tunteet pinnassa kun aamulla kuulin kaverini olevan raskaana. Meillä nyt kp16 ovista ei vielä ole ollut mutta talleteltu ollaan kp 9,10,12,13,15 ja 16 että jos huomaamatta on jäänyt nii ainakin ollu pikku sinppoja kokoajan odottamassa ;)

Ainiin ja eläinystävä meilläkin ensimmäistä yritetään!
 
Viimeksi muokattu:
Tänään taas uitettiin testiä ja ei muutosta. Edelleen paljaalla silmällä näkyy hentonen (harmaa?) viiva eli ilmeisesti viivanpaikka? En oo varma näkyykö kuvassa... Testin herkkyydestä ei mitään tietoa... Arvatkaa vaan tekiskö mieli kipaista apteekkiin???



muoks niin nuo siis Mr. Davidin testejä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sarasofia, sain tuolla davidin testillä vasta dpo 17 viivan jonka näki, nuo ei ole hirmu herkkiä, sillä marketin pc näytti jo dpo 11 paremman kuin david näytti negaa! kokeile muun merkkistä sillä jotain pientä sulla näkyy..
 
Täällä alkoi tänään kahden viikon loma, ja nyt oon lähössä testin ostoon. Töissä ollessa saa ajatukset hetkeks muuallekin, ehkä sekoan tän kahen viikon aikana (ja testejä sais tilata varmaan n. 50 kpl varastoon tätä varten....) :D Iih.
 
Kiitokset tsempeistä. Kyllähän se kakkonen varmaan jossain vaiheessa tulee, mutta jotenkin en jaksaisi taas montaa vuotta odottaa:)

Sarasofialla hento viiva, suosittelen myös kokeilemaan toista testi. Nimittäin jos sekin haamuilee niin eiköhän tulos ole selvä :D

On: Dpo 4 ja pitäis viikko nyt ainakin saada kadotettua johonkin. Nyt en aio testata ennen dpo 10 kun tuskin mulla ainakaan mitään näkyis ennen sitä.. Pitää yrittää pitää ittensä kiireisenä. Punkku maistunu pitkästä aikaa -myös miehelle, niin pitää taas lähteä Alkoon hakemaan joku pullo että riittäis viel pariks päiväks :D
 

Yhteistyössä