Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower5 onnea teille!

Empuska älä vielä luovuta, voihan se plussa tulla myöhässäkin näkyviin! Sulla on ainaki selvät oireet olleet nyt!

NelHM mulla on sulle peukut pystyssä! Toivotaan että tärppi on käyny!

Nyt kp 30/26-28 ja ei niin mitään oloja jotka viittais menkkojen alkuun, huomenna ajattelin taas testata jos ei tänään menkat ala! Nyt jo parin päivän ajan hajuaisti tullut tosi herkäksi. Tänään on ollu aivan kamala päivä, oon hinkannu kylppäriä lattiasta kattoon että koiran ruuan haju lähtisi pois, vaikka sieltä pussistahan se haju tulee. Jääkaapilla en voi käydä koska meinaan heti pyörtyä ja oksentaa. Ruoka ei siis oo tänään maistunut kun kaikki haisee niin pahalle. Kotona jokanen ovi ja räppänä auki että lähtis ne kamalat ruuan hajut pois! Olin sitten viemässä lakanapyykkiä kuivumaan vaan kuivaushuone haisi niin ummehtuneelle ja tunkkaselle että oli pakko viedä lakanat ulos tuulettumaan.

tulipas pitkä romaani :D
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Hei. Saanko tulla piinailemaan teidän kanssa?
Meillä on 5 vuotta lapsettomuushoito takana.
Sen tulokseena meillä puolitoista vuotias poika. Ollaan nyt
7 kk yritetty tulla raskaaksi ilman hoitoa. Tässä kierossa otin clomi avuksi.
Ovulaatio :15.9
Oireet: menkkamaiset kivut alaselkäkipuja, ärtyneistyyttä
Ja tänään on ollut pahoinvointia.
Muuten missä kierron vaiheessa kannattaa testata raskautta?
 
Niin lisätäkseni vielä, kiertoni on ollut tosi epäsäännöllinen.
Tein noin viikko sitten testin ja oli nega.
Tänä aamuna tuli tuo ylempi kuva.
Eli hailukan hailukka viiva.
Menkkojen olisi noin pitänyt alkaa viim. Tänään. :D
Hätäisenä en malttanut enempää odottaa :D
 
Mariska86 tuohan näkyy selvästi! Varovaiset onnittelut ja vahvistumista viivalle! :)

Luck itse testaan yleensä aikaisimmillaan dpo10, mutta voihan sitä aikaisemminkin koittaa jos ei malta odottaa ;) raskaustestien ohjeissa taitaa olla yleensä että näyttäisivät vasta aikaisimmillaan oletettujen kuukautisten alkamispäivänä eli dpo14. Mutta se on niin yksilöllistä miten hcg nousee ja milloin testi näyttää :)
 
Tulee taas omaanapaa.. Tuli hirveet vilunväreet ja nyt vaan tärisen kylmissäni peiton alla. Lämmöt laski normaaliin..ei ihme että viluttaa sillä ne putos 37,2 asteesta 36,2 asteeseen. Järkyttävän kylmä :/ .. Nyt meni viimeisetkin toivonrippeet.
 
Sunflower5 oot muuten ihan oikeessa, että viiva on vähän hassussa paikassa, mutta niin on tuo testiviivaki hieman liikaa vasemmalla. Pitää hakea huomenna aamulla uus testi.. :D koko ajan tekis mieli soittaa ukolle kotiin ja kertoa.. en kyllä usko, että haamuja tulis jos ei raskaana olis.

Onnittelut kaikille haamuille!! :heart:
 
Täällä masis fiilikset. Dpo 8 ja nega apteekista ostettuun elivo testiin(joku ton niminen?). Maha on iha turvoksissa aamut sekä illat. Näytän ihan kuin oisin ainaki viikolla 10 raskaana:p Ja tuntemuksia alavatsalla kuin alkais täti kolkuttaa. Ja vv lisääntynyt.. Selvät merkit, että ois täti tulossa:( Tuskin noi raskaus oireitakaan oisi.

Mut yks positiivinen juttu, kun tänään töissä meinas tulla yrjö, kun yksi haju kävi nenään:D
Onnea haamuilijoille!

Lämpöilijöille en osaa sanoa tohon ruumiinlämpö asiaan mitään, kun ei ole itse tullut seurailtua.
 
Itse oon palellu, ennen tuota testiä ainakin viikon. Lämpöjä en oo seurannut, vaikka oon ajatellut että olis. Tänään lämmöt 37.2 ja 36.8 välillä. Väsymys on aikamoinen ja vessassa saa ravata. Myös alavatsa kipuulee vähän väliä.
 
Monella lupaavia oireita on.. ei menetetä toivoa ennen menkkoja! Tiputaan yhdessä sit jos niikseen on.

Mariska Ihan selvä plussa toi mun silmään on =). Onnea.

Sunflower Miullahan digi anto tuuliminassa 5+1 edelleen vaan sen 2-3 vkoa. Että hyvältä sinulla tuo ainakin vaikuttas!

Luck Kyllä soisin siulle sen plussan! Todella toivon että nuo oireet merkkaisi matkustajaa!!

Muoks. Minulle ei ruoka maistu. Ei vaa uppoa. Sit mikä ei todellakaan ole minulle tyypillistä. Itkeä vollotan telkkariohjelmissa.. eilen leffassa "mitä odottaa kun odottaa" ja tänään x-factorissa :O.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Tanja12 :heart: ihan on epäuskonen olo kun ajatelin että tätä nyt piinaillaan kuukausia.. Mutta ei. Tietty nyt on tosi aikaset viikot mutta toivotaan parasta. :) Toivon että saat pian itsekkin plussan. Onko muuten vuotoo näkyny? Voisko se vaan olla myöhänen plussa? :)
 
Jennyliini"" Ihanaa ettet joutunu odottamaan kauaa =) toivotaan parasta =)
Mulla ei ole vielä menkat kuulunu, ja menkkaoireetkin ovat kadonneet melkein kokonaan. Molempia munasarjoja vihloo ja välillä on repäisykipuja. Huomenna saa nähdä alkaako vai ei. Mulla on yleensä ollu kierto sen 29 pv. Ajattelin nyt odottaa rauhassa ja testata vasta viikonloppuna, jos eivät menkat ole silloinkaa vielä alkaneet, näkyypä sitten se plussa silloin ainaki kunnolla, jos on tullakseen =) . Nyt on onneksi vielä lämmöt vähän koholla ~36,9
 
Joku kysyi, että saako onnitella, niin toki ;)

Jennyliini, mulla suurinpiirtein samanvahvuinen viiva mutta viikkoja pitäisi olla jo 5+1! :O Tai kun tiedän hedelmöitysajankohdan niin siitä ehkä laskettuna 4+2... Mutta jos on jo viikot 5+ niin voiko olla tuon vahvuinen viiva... Eikös pitäis olla paljon tummempi mulla jo?
 
Jennyliini Voi ihanuus miten on sievä viivanen <3. Onnes valtavasti!

Almond Liekkö kuule mikään viivanpaikka? ! Aika selvä sellaseks! Jännää =)

Miun piti selata ihan sen tuulimuna plussan testit näiltä samoilta dpo:lta, sofeilla ku testasin. Samanlaista kyllä oon saanu sillonkin niihin ennen ku dpo10 sit selvempi se haamuviiva. No saas nähdä. Rööki ainakin maistuu ihan paskalle ja siitä tulee huono olo (jep, retkahdin kun meni se raskaus pieleen).. no aamulla taas viisaampi.
 
Onnea sekä Mariska että Jennyliini"" <3 <3

Täällä vähän ihmeissään, kun aamun haamun jälkeen ensin tosiaan kirkasta verta pyyhkiessä ja pikkuhousunsuojaan ruskeaa tuhrua aamulla/aamupäivällä, mutta nyt sen jälkeen ei mitään.. Ajattelin että menkat alkoi enkä todellakaan edes elätellyt toiveita enää muusta , mutta nyt taas olo epävarma..
 

Yhteistyössä