Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla menee niiiiin hermo noihin pc:n liuskoihin. Iha törkeen kolhunen tikku taas, Aaaargh!!!! Ei siitä saa mitään selvää jos siinä joku hailura ois. Se on niin lommoilla :(. Viddu jos aamullakin on! Sori. Mut toinen maanantai kappale mulle, mur!

Heipparallaa arvon ihanaiset :) :) kuuluvuusalueella taas :)

en meinannu malttaa olla tulematta tänne, mut en sit päässytkään kun kävi puhelin niin hitaalla mökkikorvessa :(

mitämitä nelhm.. Oikeesti, aivan mieletön megaovis jos tollasen plussan pukkas!!! Ny tärppionnea ellei oo tärppi jo käyny :)

palaan myöhemmin ruotuun, ny saunaan pesemään mökkipaskat :) kp6 ja ovistestejä oottelen postista :)

Yrittäjältä ihku tsemppi! <3 Aamun tikku jännittää..

Mennään niin samoilla päivillä, et on hauskaa yhdessä jännäillä.

Täällä on monella jännät paikat ja musta tuntuu, et ois kaikilla jotain hailuraa näkyvissä. Mites nelHM, kastuuko tikku vielä illalla? Mulla olis vielä yks pc ja yks RFSU, mut just kävin veskis. :/

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Kyllä mä taidan tehä sen toisen pc:n. :D Satavarmaa on, ettei siihen tuu mitään, mut oon vähän tyhmä, yksinkertainen ja koukussa tähän puuhaan. :D Ei ehi pölyttyä mulla kaapissa noi. Huomenna ostan lisää ja pidätän sitte vaan pidempään.

Hei muuten!! Mulla sattuu maha nyt aika kovin, iltapäivästä asti ollut menkkakipuja ja vessareissulla tuli rusehtavaa paperiin ihan tosi vähän. Mulla ei oo aiemmissa raskauksista ollut kiinnittymisvuotoa, mut oiskohan nyte?! Eikös se ihan pian kiinnittymisestä tuu? Nyt on arviolta dpo7 ja musta päivät sopeis siihen hyvin. Oispaoispaoispa.

Osaisikohan joku kertoa, että onko nyt niin että raskaustesti näyttää oviksen?

Itselläni menkat alkoi 2viikkoa sitten (pari päivää olivat myöhässä ja hieman niukemmat kuin normaalista mutta ihan kunnon vuotoa), no viime perjantaina päätin kuitenkin tehdä raskaustestin(david liuska) koska parina päivänä oli ollut aamulla pahaa oloa, no positiivinenhan se oli ja ihan selvä värillinen viiva, tein testit pe,la, su ja tänään aamulla testit ja kaikki positiivisia ( pergcheck liuska tämän päivän), myös päivällä olen tehnyt toiset testit ja kaikki negatiivisia, tein myös ovistestit joka päivä kaikissa oli lähes yhtä vahva viiva, tänään viivat olivat yhtä vahvat.

:) Eli mitä ihmettä tämä on? olenko kenties raskaana vai oviksenko nuo testit näyttää? Pahaa oloa on edelleen aamuisin mutta muita selviä oireita en ole huomannut.

Kummastuttaa vaan ku sanotaan ettei vääriä positiivisia ole mutta kun tiesin että ovikseni kuuluu juuri näihin aikoihin tulla ja siksi ihmetyttää.

Suski Jotain siel näkyy.. epäselvä tuo kuva vaan.

Mullinmalli Sulla näen myös hentosta viivanalkua. Mä luulen kans että sulla vahvistuu plussaksi.

Akkat Voi näyttää r testi oviksen. Joka kierrossa saanu haamun oviksen aikaan jos olen testannut.

Oma napa ja testi. Siis toi mun alkuillan testi. Se oli todella kolhunen (sekin). Testiajalla paljaalla silmällä erotin jotain mutta pc:n tapaan se vahvistui vähän jälessä ja kun alkoi sen tehdä se kolhukin jäi peittoon. Ja miusta tuo on kans jo iha haamu. Mutta kuivuttuaan siihen tuli ihme täpliä ja ne kolhutnpukkas päälle ettei siitä erota oikein mitään. Mä en kestä jos aamun tikkukin on kolhunen. Joku virhe erä varmasti!

Yhteistyössä