Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Suski90; Ovistestiin sain vahvan plussan 11.6, eli ovis vissiinkin oli sit 12.6(?)
Eli Dpo:t on nyt 9-10 :) Kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikon torstaina 26.6. Kuukautiskiertoni on ollut aikaisemmissa kierroissa noin 33 päivää. Toivon kovasti, ettei kuukautisia kuuluisi tälläkertaa!
 
Tervetuloahaikara Taas näkyy hentosta. Ja aivan mahtavan tarkkoja kuvia otat!

Mulla on pää ihan pyörällä edelleen ja mietin koko ajan sitä aamun r testi plussaa.. en voi uskoa sitä todeksi! Enkä usko. Pakko olla joku fiba siinä tikussa. Harmittaa kun ei ole aamuksi testiä, mutta ovistesti ehkä paras testi eka kattoo. Jos se on haalistunut niin se r-testi reagoi vaan tuollai ovikseen. Tietää ainakin jatkossa nii ei tarvii toiste pähkäillä.
 
ne|HM ; hehee, ison kiitoksen annan ihanalle järjestelmäkameralleni tarkoista kuvista ! :) ..omissa "taavetti" - testissä en taaskaan näe mitään. OneStepit loppu tänään.. jäljellä ois vaan nyt niitä taavetteja.. :s :D Laitahan omista testeistäs sitten kuvia heti kun voit! :)
 


Piti vielä yks ovistesti uittaa ja huhhuh mikä tulos! Tunnin pidätyksellä ja koko pöovän litkinyt kahvia ym.niin ei olu tujua tavaraa tuo pissa. Eka kerran kun näyttää plussaa näin pitkään. Luulis jo aamulla haalistuneen!
 
Mä väitän et toi ei tuu haalistuun mut raskaustesti tummenee. Onnea! ;)

Itsellä jännät paikat, kun kierto ollut pillereiden lopettamisen jälkeen maksimissaan 26 päivää. 25 päivänä tullut jo tuhrua. Nyt menossa kp24. Toiveissa kovasti ettei alkaisi menkat. Yritystä ainakin ollut.
 
Heh. No en mä digiä tekis ennen ku ois jossin luotettavassa testissä selvä haamu pariin kertaan peräkkäin.. se on nii kallis. Kait se pitää pc:n liuskat hakee pirulainen.. vaikka en oikein voi uskoa että oiain raskaana!!! En kyllä ymmärrä tota ovistestiä mutta silti.. jos nyt haluaa nostatella tässä niin unianoon nähnyt muutaman yön paljon ja tuo alamah jomottelee edelleen..tää on ainakin kolmas päivä kun sinne jomottaa. Alamaha on myös iha kova, mieskin tuossa totes ku silitteli masua. Kohdunsuu ollu tosi ylhäällä/takana koko ajan näiden ovisplussienki ajan. Eilen tuli tilkka sellasta vaaleanpunaista paperiin "juhannustaikojen" teon jälkeen.. ei mulla yleensä seksi aiheuta mitään tollasia. Ja ollu pari viikkoa jo tosi liukkaat kelit.. en tiiä. Huhhuh. Supermahtihyper ovisko? Vai voisko olla että ne alkukierron ovisolot oli ovista? Mikähän herkkyys siinä rfsu:n ovistestissä on? Kun se oli todella vahva kun anto r testikin sitä haamua. Hitto ku ois sillo tehny jollai muullakin ovistestillä kun se rfsu on iha vieras mulle.. aaapuuuaaa pää sekasiiiiiin :D
 
Kyllä täällä haamuja taas näkyy, mutta nelHM.n testit on kyllä jännittäviä, mitä ihmettä? Mulla kyl olis toiveet tosi korkeella.. toivotaan ihan sitä itseä <3

Mulla ei ole tikkuja ja on kyllä ihan pakko lähteä niitä hakemaan.. vaikka toivo on kyllä hiipunut, eiliseen tikkuun ei tullut juurikaan mitään. Ihme fiilis itsellä, maha kans keskeltä ihan outo, nippailee ja tuntuu koko ajan, eniten ihmettelen tissejä, ne on aina oviksen jälkeen ihan pinkeet ja kipeätkin, nyt ei tunnu ollenkaan oudoilta. Iltaisin välillä tulee todella huono olo ja sit se menee ohi, nokka tukossa ja aamuisin on olo kun olis darra. Silti on fiilis, et taitaa ne menkat alkaa näinä päivinä. Mutta jos menkat alkaa normaalisti, ni kyllä vähän alan vihaamaan noita PC.n tikkuja, ihme viivoja antaa ja herättää pienessä ihmisessä turhia toiveita. Häiritsee myös se, että ovat jotenkin hitaita, väriaine liukuu ja liukuu ja sen 5min ihan kirkkaan punainen liuska, ei siinä mitään viivoja voi bongailla.

No mutta, jonkun tunnin päästä on tikkuun taas pissattu ja toki tänne inffoan ellen ole masentunut tuloksesta:D
 
neIHM Mä kyllä ottaisin yhteyttä sinne mistä ne testit tilasin. Tuskin tod. on normaalia reagoida edes mega ovikseen noin voimakkaasti. Ainakin jotta sitten tietävät mitä heidän testit tekee. Aikas kiusaa tekeviä testejä on. Pöh!
Tosin kuivassa pc:ssä näen ainakin viivanpaikan. :)
 
Moikka!
Pitkään pitkään olen juttujanne seuraillut ja nyt on ihan pakko liittyä itsekin joukkoonne mahtavaan!
Ensiksi NELHM: Sullahan nyt testit ja viivat osaa vaivata päätä! Erityisesti sun tikutteluita olen jännäillyt kun tunnistin sut tuolta Kesäkuisista. Oltiin samassa "jamassa" vuosi sitten:)

Nyt itsellä tilanne että kuumeillaan ja työstetään viidettä. Vappuna sain keskenmenon,joka siis todettiin np-ultrassa viikolla 12+2...sikiön kehitys oli pysähtynyt viikolla 8+6. nyt tästä pikkuhiljaa aletaan henkisesti selviämään ja uusi vauva olisi enemmän kuin tervetullut.

Toivottavasti yksi hörhö mahtuu vielä joukkoon? :)
oviksen tikutin eilen ja nyt siis piinailu alkaa. Mitenkäs muuten kun tasavahvat viivat sain eilen mutta niin tuli tänäänkin!? Onko pöllytys jo myöhäistä?? Vai milloin Se mahdollinen tärppi mahtaisi tod.näköisesti käydä jos on käydäkseen? Kivut oli valtavat eilen ja tänäänkin vielä tuikkii....mitään limoja en kyllä ole huomannut...? Pitäiskö muka?

muoks: no nyt Se onki jo haalistunu... Mutta mitkäs on nyt ne dpot? Hitto ku en saa kuvia lisättyä tällä Lumialla :(
 
Viimeksi muokattu:
Sitkeäsissi Muistan juu. Pahoittelut keskenmenosta.. toivottavasti tärppää pian uudestaan. Ja tietty tervetuloa =)

Mulla oli eilen ihan kamala kipukohtausillalla mikä kesti noin vartin-20min. Alapäätä veti ja juili peräreikään asti ja oikeesti piti kippurassa olla. Tais irrota sillo? Näin mä uskon. Ja ovisoireista ja testeistä.. en tiiä enää mitään, ts. Nyt oli niiiiin erilaista ku menkkojen alettua joulukuussa.. Siis mulla aina ollu kerran se plussa ja sit haalistunut. Nyt kolme päivää plussalla mut lasken dpo:t ekasta. Mullakin limat nyt melko vähäistäm kivut tuntunu keskellä alamahaa.. välillä jokin vihlasu molemmin puolin muniksia. Nyt jännittää onks vaikutusta kun kierto palaa normaaliin.. kp 15 ovis+ on tosi hyvä =). Taavetin testiä en pysty tajuamaan.. oli niin selvä plussa. Pitää ehkä reklamoida kuvan kera. Iha että tosiaan tietäävät että mittee se tekkööp kesken kierron :D
 
nelHM: Reklamaatiota kehiin vaan! Jännää että testit reagoi noin sun kohdalla.

Itellä muuten paljon haukuttu rfsun r testi on AINA näyttäny oikein ja aina kun oon raskaana ollut niin niin on kirkuvat viivat siihen tullu. Voin laittaa kuvaa sitten jos ja kun siihen joskus jotain viivoja saan :) ite oon niihin tosi tyytyväinen.

nyt on muuten mammaksilta tilattuja ovis testejä Wondfo One Step ja samoja r testejä liuskoja 10 jotain yksikköä. Osaatteko haukkua tai kehua niitä? Etenki tuo ovis...onko luotettava? En saanu kun tasavahvat viivat mutta ei vahvistunu yli kontrollin... :/
 
nelHM, no jo oli taavetti! Mä kans ennemmin nyt luottasin tohon PC:n testiin kun niihin. Mut oviksen uskon taaveteillakin :)

Nyt kuivana tuohon mun aamusen sofin puikkoon oli sit tullukkin jotain, jaksanu sit tehdes tiirailla, mut nyt kuivana näyttäs tältä:

(pakko oli munkin oikein kameral kuvata, et vangitsis silmil näkemän paremmin)
 

Yhteistyössä