Hepeli: onnea <3. Mutta siis sulla kaks viikkoa menkat myöhässä ja vasta nyt sait plussan? Voisitko tarkentaa hiukan . Kiinnostaa tollanen myöhänen plussaus just tällä hetkellä.
Mä tiedän että pitäs mennä lääkäriin mutta oikeesti en kärsis maksaa gynelle nyt.. mutta ens viikolla meen josntää ei tästä muutu miksikään. Alamahaa polttaa niiku alaselkää.. edelleen. Kaikin puolin sellanen olo että ois raskaana vaikka testitnon eri mieltä ja menkatki oli.. jonkinmoiset. Mut miks noi antaa noita suht selkeitä haamuja?! Mä tuun kans hulluksi tässä. Olo muutenkin huononee jokanpäihä. Ei tee mieli ruokaa ja pahaa oloanon.. päätä särkee. Jos oisnovis ki pitäs olla kyllä limat yms.
Piti ihan penkoa esikoisen odotusajalta neuvolakortti. Menkat oli 25.9 ja rtesti negatiivinen 19.10 ja 26.10. Positiivinen vasta 5.11. Tuolloin marssin äneuvolaan suoraan alamahakipujen vuoksi. Ja positiivinen testi siis neuvolassa tehty.
Jep pöpilään meen... heti kun on työt hoidettu eka... en mä saa teille näkymään tota tikkua niin ko mää näen sen... se vaalenee liikaa :headwall::headwall::headwall:
nyt mä rauhotun ja katon huomisen aamun pissi tikkuun tulokset
Niisku rouvalla kans viivaa. Mikä testi toi on? Jostai mistä tilataan sofeja, tuli kerran kylkiäisenä erittäin herkkiä (10) one steppejä. Sain siihen niin selvän punasen viivan. Oli iha kökkö testi. Noi näyttää vähän samoilta. Mutta mä luulen että sä oot kyllä iha kuule pieneniin päin =) sen verran on viivat oikeessa kohdassa ja vahvistuuvat vissiin kans <3
Mul on kyl niin simmonen blaaaaah olo...mä olen hirvee ressaaja sihen asti kunnes vauveli täyttää 2 vuotta sit se jotenkin rauhottuu... mut tää todennäköisesti on se viiminen ja pitää siis nauttia ihan tikutteluista asti kaikki toivottavasti huominen selkeyttää viivoja entisestään