Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
ARG! :headwall: mulla alkoi tänään sitten menkat... jää noita testejä sitten ens kertaan vielä muutamat. Nyt pitäisi tilata lisää ovistestejä. Onko teillä jotain suosikkeja? ite oon tilannu tuolta raskauskeiju.fi sivustolta.
Testitukku.fi oli kaikista halvimmat ovis- ja raskaustestit kun just itekin tilasin lisää ja nyt saa huhtikuun ajan ilman postareita. Testit on kaikki erittäin herkkiä (niitä 10ml). Ainakin ovistestit toimi hyvin, jää nähtäväksi tuleeko raskaustestiin plussaa tässä kierrossa :D

Voi Tanya85 kyllä se sieltä vielä tulee :) ja jännätään kimpassa ;)

mä en siis tiedä varmaks muutakuin tuon edellisraskauden plussaamiseni kp 26/28-30 -32 et jos oisin kusassu tikkuun aikasemmilla päivillä niin oisko ollu edes hailukkaa... ennen maltoin... nyt en osaa yhtään odottaa niitä järkeviä testauspäiviä... ja huomenna pissin tikkuun mut oikeesti pitäis odottaa ens maanantaille ja sekin on liian aikasin ;) kyllä mä niin höperö olen :D

Joku kysli jossain viestissä lääkäriajasta.. Mullinmalli ehket? En mä ole varannut sitä edes. Joku mulla on vialla. Jos ei muuta ni sit varmaan päässä viiraa tosiaan ja voin suunnata kohti pöllölaaksoa pian. Mulla on niin huono olo. Mä en jaksa mitään, kestä mitään, väsyttää koko ajan ja lämmöt kun on aamulla 38 ja päivälläkin 37.5, korvasta siis, niin ihan jäässähän mä olen. Alamahaan vihloo ja repii ja tuo alaselkä on tosi kipee.. oikein sellasia supistus juilimisia :(. Oon tänään itkenytki että mikä mua vaivaa.. tissitkin arat ja kivistävät ja maitoa tulee iha kauheesti. Vauva purskautti nenän kautta ku kerenny niellä.. ja tosiaan imetys vähentynyt ja tuotanto hiipu sitä myöte :O

Anteeksi valitusvirsi. Pakko oli.

Viimeksi muokattu:

Tuossa kuvaa :) ylempi tänään dpo9 ja alla eilinen. Eilisessä en näe mitään, mutta tuossa tänään tehdyssä näen. Mitä mieltä?

Anteeksi kun nyt uudestaan tungen kusisten tikkujeni kanssa tänne, mut osaako joku sanoa tuleeko välillä testiin viivaa ja välillä ei? Jos siis samalla merkillä aina testaa :eek:

Mullinmallin kuvassa näen toista viivaa<3

Äsken vessassa käydessä jäi paperiin vähän vaaleanpunaista verta. Olisko kpiuilu tosiaan tontun pesänteosta johtuvaa... Pari tuntia sitten oli vaihteeksi kovempaa kipua ja nyt taas lievää menkkajomotusta. Mielenkiintoista eikä niin miellyttävää mutta kestän kyllä jos tästä vauva seuraa. Aamulla taas tikun uittelua. Jospa jo hamuilisi. Alkaa blancot kyllästyttään.

Mullinmalli: kyllä siellä viiva on. Ja tosiaan jos mymosakin näkee sen :D ( kaikella hyvällä <3 )

Mä en millään raaski yksityiselle gynelle ja arvauskeskukseen en mene.. katselen vielä. Josnon tulossa varhainen superovis :D

Kyllä siellä mullinmallilla oli viivasta!!

Ja nelHM menes nyt lekurille!! Ettei oo mitään tulehdusta tms! Toi kuumeilu on outoo! Eikö mahis olis päästä neuvolan kautta? Kuinkas pientä vielä imettelet? Eikös ne joissaki tapauksissa ota äitiäki vastaan lasten neuvolassa? Mulle aikoinaan neuvolahoitsu soitteli perään ku pelkäs mun masentuneen :D Vaikka muksukin oli jo vuoden. Oli sillon muksujen isän kanssa välimatkaa ku opiskeli toisella paikkakunnalla ni oletti, että olen ihan saakelin masentunu ja olis tarjonnu vaikka ja mitä lekuria neuvolan kautta.

Niisku rouva: joo tiän niin tunteen, mitään muuta ei pysty miettiin :D sit jos yrittää miettiä niin aina ne ajatukset vaan palaa :D huomenna aamulla lisää kuvaa :) mä ramppaan tällä hetkellä vähän väliä veskissä tarkistamassa onko menkat alkanu :headwall:

Viimeksi muokattu:
Niisku-rouva, ethän sä voi vielä testata kun nyt mäkin haluuuun! :D
Muakin palelee, nukun collegepaita päällä, kahdet housut ja kaksi peittoa. Pari päivää oli kauheet menkkakivut mut nyt helpotti ja ruskee vuoto väheni, oiskohan ollu kiinnittymistä ;)

^ ois ollu ;). Vitsi miten jännää niin mun monella!

En mä usko kuiteskaan mihinkään vakavaan. Nyt juikkasee vasemmalle alas niin paljon että oisko kuiteski se ovis jo ovella?! Viivat oli suht tasavahvat tänään testissä khyl. . Toi kuopus tärppäs tosiaan kierrosta missä ovis samoilla kp:llä. Pitää tuo ukko selättää vissiin :D. Tosin ovis ei iha kaikkea oloa selitä mut josko kuiteski vaa sitä.. supermahtavana :D? Meillä on pienet piirit täällä ja th:a keiden luo en menis vaikka maksettas.. en haluu soitella ennen ku todella huolettaa joku.. sit ku samassa talossa töissä ni jotenki nostaa kynnystä hitokseen.

Voi eiii mitä mä menin tekemään... nyt puri pissitikku kärpänen hentuntenttuakin..ja näen minä siinä viivasen <3 mul vaan tuli sillanen tarve kastaa tikkua kesken päivää vaikka kaapissa oli vanhojakin testejä...

tuli tuossa pieneen mieleenikin sellainen asia että kun edellisissä raskauksissa oon pissiny tikkuun vasta lähellä/yli tädin päivämäärän niin ei mulla ole ikinä ollut niitä herkkiä, en silloin vielä tiennyt että sillasiakin on olemassa. Kyllä tämä maailma muuttuu niin hurjaa vauhtia että kohta on omat miniultrat kotona :LOL::LOL::eek:

Ymmärrän NelHM sinua hyvin! Mulla tilanne on tosi kurja neuvolan kanssa tai siis liian usein olen vetänyt palkokasvit nenään ja nyt jos odotan niin en tie uskallanko edes soittaa neuvolaan, mutta kuulemma mun seuraava raskaus vaatii ekstra käynnit äpolilla seurannassa lääkityksen ja sairauden vuoksi ni tästä voi tulla ihan hyväkin odotusaika... Ja nyt mä puhunki jo ku oisin pieniin päin... apuaaaa... iskee paniikki!!!!

mä palelen ihan sairaasti... tutisen ko pien kaalimato täydel tehol :LOL: ai kauhee näit mun juttui, menee ihan levottomaks.

Se on kuule naikkoset huomiseen ja uusiin kusitikkukuviin :p:LOL:

nooooh menkööt noilla kirjotusvirheillä... liian tutisevainen nainen jo ettei osu oikeisiin näppäimiin :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä