Voi eiii mitä mä menin tekemään... nyt puri pissitikku kärpänen hentuntenttuakin..ja näen minä siinä viivasen <3 mul vaan tuli sillanen tarve kastaa tikkua kesken päivää vaikka kaapissa oli vanhojakin testejä...
tuli tuossa pieneen mieleenikin sellainen asia että kun edellisissä raskauksissa oon pissiny tikkuun vasta lähellä/yli tädin päivämäärän niin ei mulla ole ikinä ollut niitä herkkiä, en silloin vielä tiennyt että sillasiakin on olemassa. Kyllä tämä maailma muuttuu niin hurjaa vauhtia että kohta on omat miniultrat kotona
Ymmärrän NelHM sinua hyvin! Mulla tilanne on tosi kurja neuvolan kanssa tai siis liian usein olen vetänyt palkokasvit nenään ja nyt jos odotan niin en tie uskallanko edes soittaa neuvolaan, mutta kuulemma mun seuraava raskaus vaatii ekstra käynnit äpolilla seurannassa lääkityksen ja sairauden vuoksi ni tästä voi tulla ihan hyväkin odotusaika... Ja nyt mä puhunki jo ku oisin pieniin päin... apuaaaa... iskee paniikki!!!!
mä palelen ihan sairaasti... tutisen ko pien kaalimato täydel tehol
ai kauhee näit mun juttui, menee ihan levottomaks.
Se on kuule naikkoset huomiseen ja uusiin kusitikkukuviin
nooooh menkööt noilla kirjotusvirheillä... liian tutisevainen nainen jo ettei osu oikeisiin näppäimiin