Täällä minä taustalla olen seuraillut.. hyvingii aktiivisesti.. ärsyttää ku en pääse luurilla kommentoimaan!!! Meillä on ollut mun porukat kylässä ja kylläpä on tehnyt hankalaksi tämän kierron yrittämisen.. ja periaatteessa voi olla viimoinen kierto kun voidaan yrittää ilman lääkitystä mun sairauteen.
Sain ovisplussan su kp13 sekä pc:llä että cb digillä... mut pc näyttää edelleen plussaa???? Harmi ku ei ollu ku toi yks digi.... mut mitä voi tarkottaa???? Jo neljäs päivä siis. Aiemmin on ollu hankala plussaa metsästää ku niin nopeesti haalenee. Varmistaakohan tää mun mietteet siitä et munis ei meinaa omilla hormooneilla irrota ja nyt sit tosissaan elimistö yrittää kovasti??? Ähh,ei voi tietää.
munhan piti sinne gynelle mennä ihan perustarkastukseen, kattomaan samalla munistilanne ja ruinaamaan sitä irrotuspiikkiä.. mut tosiaan ne porukat täällä ja ajanvaraus meni niin myöhäseen et pyhien takia en sit saanu sopivaan saumaan aikaa... et meni sekin sit pjärssiilleen. Katotaan ens kuussa sitten.
sori ihan hirwween pitkä viesti mut kun en pääse tänne ku harvoin ni sit pitää latoa kaik kerralla
Kyllä meit nauratti oviksen aikaan ku pakkohan sitä oli nussuttelemaan päästä... käytiin ilta-ajelullakin mut ei sit kyetty "vanhoina" puskanussutteluun... hiljaa hissukseen sit sängyssa ku porukat alhaalla kattomassa telkkaria ja toisen kerran suihkussa pikaset.. voikohan noilla ees raskautua kun oli niin pakkopullaa...
on sitä niin vanhaks tullu, et nuorempana ois menny heittämällä pelkän jännityksen haun puolesta
Voi ihanaa heilanga, onnea plussasta.
nelmh.. kuivana mäkin nään viivasta.
hookoo: eihän sun tarvii hävetä gynellä käymistä. Olishan se hyvä käydä kun sulla monta km takana. Onko sulla ollu tukilääkitystä koskaan?
Oon pahoillani kun en enempiä kommentoi muita.. kun unohdan ne tässä kirjotellessa... pitäskös ostaa uus luuri
aattelin tossa jo että joskos tytön puhelimella alkaisin kirjotteleen ja laittaan kuvia
mut sit tulin järkiini, ehkei ole hyvä idea että näkis sieltä sitten mitä se äiti touhuu
Nyt siis dpo2 ekasta ovisplussasta (tai sit ei ovis vielä ollutkaan, eli kp16/28-32 (kiertopäivätkin vaan pidentyy)