Tahtoo tänne myös, vaikka edellistä ketjua vain lueskelin
Täällä yk 3 piinailut parhaimmillaan eli aika samoissa
Mollyn kanssa =) kp 26/25-29 menossa ja yhyy! nega töistä tultua testattu apteekin omalla. Kun ei vaan malttanut enää, vaikka pää sanoi, että pitäisi...
Tammikuun kierrossa epäilen olleen yritystä, kun silloin tissit turposi ja oli huonoa oloa ym. Helmikuussa ei sitten mitään, paitsi finnejä päänahassa ennen tädin tuloa. Ja nyt rintoja on kihelmöinyt viime viikosta, viikonlopun jälkeen ehkä enemmän sanoisinko hmm...kivistänyt. (Tää on vähän kuin viininmaistelu - pitäisi tietää oikeat termit
) Sen lisäksi ehkä viidettä päivää närästää, mitä mulla ei tapahdu koskaan. Parina päivänä on myös suussa ollut outo maku, mutta ehkä liittyy tuohon vatsahappojen liikaeritykseen.
Viime viikolla olin IHAN varma, että tärppi on käynyt. Tällä viikolla tunteet heittää häränpyllyä. Rintojen tuntemukset saa edelleen uskomaan, mutta toisaalta tuntuu IHAN varmalta, että täti tulee viimeistään lauantaina.
Ja juu, ostin apteekin omia tuplapaketin eli saa nähdä pääsenkö huomenna töihin tikkua kastamatta vaikka päätin odottaa lauantaihin tai sunnuntaihin. Ja sitä tärppiä varten mulla on oottamassa digi, koska sitten on pakko saada se teksti muistoksi! Montahan tavan testiä sitä vielä saa ostaa ennen kuin on sen vuoro...