Palkka?Bussin ajo houkuttaa enemmän kuin puoliperän =)Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:En häpeä, mä olen linja-autonkuljettaja
Ootko mun työkaveri? No, kollega ainakin. =)Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:En. Leikkaussaleja siivoan työkseni.
Se jos häiritsee, kun joku kysyy, että missä olen töissä. Sitten kun vastaa, että sairaalassa, niin heti kysytään, että oletko hoitsu. Sen takia yleensä vastaan, että sairaalassa laitoshuoltajana, mutta ylpeänä.
Kyllä toisinaan häpeän, minulla on korkea koulutus ja siitä huolimatta olen toistaiseksi saanut (vain) myyjän töitä, joita jo opiskeluaikana tein. Koitan asennoitua niin, että täytyy olla onnellinen tällaisena aikana mistä tahansa duunista.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Miksi olla sellaisessa työssä, jota joutuu häpeämään? No tietysti jos ei mitään muuta vaihtoehtoa ole ollut.
Ja itse olen nuohooja ja ylpeä siitä (jos vaan enää ikinä uskallan katolle kiivetä )
Riippuu varmaan firmasta ja siitä saako tessin mukasta palkkaa vai jotain muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Palkka?Bussin ajo houkuttaa enemmän kuin puoliperän =)Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:En häpeä, mä olen linja-autonkuljettaja
Kollega kyllä, työkaveri enAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Ootko mun työkaveri? No, kollega ainakin. =)Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:En. Leikkaussaleja siivoan työkseni.
Se jos häiritsee, kun joku kysyy, että missä olen töissä. Sitten kun vastaa, että sairaalassa, niin heti kysytään, että oletko hoitsu. Sen takia yleensä vastaan, että sairaalassa laitoshuoltajana, mutta ylpeänä.
mistä johtuu että suurituloisimmat valittavat eniten? tässäkin ketjussa hoitajat ovat suunnilleen parhaiten ansaitsevia koko ketjusta, ja ainoat jotka nurisevat. (joukossa oli kokkia, siivoojaa, myyjää, nuohoojaa)Alkuperäinen kirjoittaja Niisku:Sairaanhoitaja. En todellakaan häpeä. Häpeän ainoastaan tätä minimaalista palkkaa, jolla pitäisi pärjätä... Mutkun mun työ on niin mukavaa!
Koska sairaanhoitajan palkka ei vastaa työn vaativuutta. Eikä kyllä siivoajienkaan...Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:mistä johtuu että suurituloisimmat valittavat eniten? tässäkin ketjussa hoitajat ovat suunnilleen parhaiten ansaitsevia koko ketjusta, ja ainoat jotka nurisevat. (joukossa oli kokkia, siivoojaa, myyjää, nuohoojaa)Alkuperäinen kirjoittaja Niisku:Sairaanhoitaja. En todellakaan häpeä. Häpeän ainoastaan tätä minimaalista palkkaa, jolla pitäisi pärjätä... Mutkun mun työ on niin mukavaa!
mitä tekee seminologi?Alkuperäinen kirjoittaja en:en häpää..
olen maanlaájuisessa firmassa sisäisenä tutkijana ja toimin ministeriön antamalla luvalla,olen seminologi =)
höpöhöpö. tottakai vastaa siinä kuin muidenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Koska sairaanhoitajan palkka ei vastaa työn vaativuutta. Eikä kyllä siivoajienkaan...Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:mistä johtuu että suurituloisimmat valittavat eniten? tässäkin ketjussa hoitajat ovat suunnilleen parhaiten ansaitsevia koko ketjusta, ja ainoat jotka nurisevat. (joukossa oli kokkia, siivoojaa, myyjää, nuohoojaa)Alkuperäinen kirjoittaja Niisku:Sairaanhoitaja. En todellakaan häpeä. Häpeän ainoastaan tätä minimaalista palkkaa, jolla pitäisi pärjätä... Mutkun mun työ on niin mukavaa!