Häpeätkö duuniasi?

• Viestiketjun aloittaja jenny
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Miksi olla sellaisessa työssä, jota joutuu häpeämään? No tietysti jos ei mitään muuta vaihtoehtoa ole ollut.

Ja itse olen nuohooja ja ylpeä siitä (jos vaan enää ikinä uskallan katolle kiivetä )
Oleksää pudonnut? :eek:
:snotty:
Jeps.
Auuuh. Kävikö pahasti?
Onko nuohoojilla muutes nykyisellään jotkut valjaat?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Auuuh. Kävikö pahasti?
Onko nuohoojilla muutes nykyisellään jotkut valjaat?
Nilkasta katkesi luu ja selästä pari nikamaa murtui lievästi.

Ei ole valjaille oikein kiinnityspaikkaa ja ne ovat työläitä/aikaa vieviä käyttää. Oma järki sinne katolle mukaan, huonoille tikkaille yms. turvattomille katoille ei mennä.
Näitä sattuu ja tapahtuu joka ammatissa.

Hevostenhoitaja, yrittäjä.

En häpeä, miksi häpeäisin? Jos mua hävettäisi, tekisin jotain asialle.

Nythän mä saan rahaa siitä, mitä puuhaisin jokatapauksessa. Mulle maksetaan harrastamisesta. En mä siinä mitään häpeämistä näe :D

kyllä ja paljon
Mä taidan sitten olla ainoa, joka häpeää. Olen kaupan kassa. Mulla ei ole mitään muita kaupan kassoja vastaan, mutta omaa työtäni häpeän. Olen tradenomi enkä ole saanut oman alan töitä. Olen ollut kaupassa jo 7 pitkää vuotta, työhakemuksia lähettänyt varmasti satoja.

Sairaanhoitaja olen enkä sitä häpeä. Rahkeita ois ollut yliopistoonkin, mutta nyt kun olen muutamia tuttuja seurannu vierestä kun ei ole alan töitä, olen tosi tyytyväinen alan valintaan. Yksikin tuttu on filosofian maisteri ja lastenhoitajan töitä tekee pk:ssa.

omppu
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ja paljon:
Mä taidan sitten olla ainoa, joka häpeää. Olen kaupan kassa. Mulla ei ole mitään muita kaupan kassoja vastaan, mutta omaa työtäni häpeän. Olen tradenomi enkä ole saanut oman alan töitä. Olen ollut kaupassa jo 7 pitkää vuotta, työhakemuksia lähettänyt varmasti satoja.
No mä olen myyjä vaateliikkeessa, toki teen paljon muutakin kuin olen kassan takana, suunnitelmissa on kouluttautuminen myös somistajaksi, teen niitä hommia samalla. Joskus vaan saan tutuilta kommenttia, että et kai näihin hommiin aio jäädä, mutta tykkään työstäni tosi paljon :) Kannattaisko sun harkita jotain lisäkoulutusta (opintovapaa), tai harjoittelun kautta yrittää unelmapaikkaasi? Tsemppiä :)

vieras
Olen koulutukseltani sairaanhoitaja mutta töissä vakuutushtiössä. Työni on varsin haastavaa ja mielenkiintoista (vakuutuslaji joka on haastava) mutta en mielelläni kerro missä olen töissäkoska usein jos sen kertoo, saa kuulla sitten jankutusta kun se korvannut sitä tai tätä...ihan kuin mulla olisi juuri sen asian kanssa jotain tekemistä :eek:

bvdx
Alkuperäinen kirjoittaja å:
en häpeä ja ammattini on koulunkäyntiavustaja. Ihmisillä on yllä usein harhaluuloja siitä, mitä meidän työ on. Emme siis seiso kopiokoneen vieressä :)
sama koulutus mutta niitä töitä en tehnyt päivääkään.

Yhteistyössä