No bye bye sitten jos ei keskustelu kiinnosta!Siis tämä on taas klassinen kaksplussan keskustelu...
Vankkoja mielipide-eroja ja haukkumista.
Varsinkin anonyyminä on helppo ilmaista mielipiteensä.
Elämää on palstan ulkopuolellakin...
Entäs jos sen sijaan yrittäisit saada muut keskustelijat ymmärtämään miksi Mannerheimia pitäisi ihailla, ja miksi häntä ei saisi arvostella tai jopa haukkua (kuten muita julkisuuden henkilöitä)?Siis tämä on taas klassinen kaksplussan keskustelu...
Vankkoja mielipide-eroja ja haukkumista.
Varsinkin anonyyminä on helppo ilmaista mielipiteensä.
Elämää on palstan ulkopuolellakin...
Jos joku osaisi keskustella,niin sehän olisi mukavaa.No bye bye sitten jos ei keskustelu kiinnosta!
Kyllä minä olen nähnyt täällä moniakin onnistuineita keskusteluja. Miksi keskustelut eivät täällä mielestäsi onnistu?Jos joku osaisi keskustella,niin sehän olisi mukavaa.
Jonkun verran täällä olen ollut, joten tiedän jo sen , että keskustelu ei "aina" onnistu.
Lue: Ei ikinä onnistu.
Ylimielisiä nuo yleläiset :| tosin, kenialaiselle se 800 taitaa olla aika iso summa rahaa..Mannerheimin näyttelijälle maksettiin 800 euroa. Kyllä on alhaiseksi mennyt Ylen toiminta. Kuvataan elokuvia ja näyttelijöille maksetaan täysi orjapalkka samaan aikaan, kun yleläiset lomailevat Keniassa kansalaisten laskuun.
Ei ole totta :OMannerheimin näyttelijälle maksettiin 800 euroa. Kyllä on alhaiseksi mennyt Ylen toiminta. Kuvataan elokuvia ja näyttelijöille maksetaan täysi orjapalkka samaan aikaan, kun yleläiset lomailevat Keniassa kansalaisten laskuun.
Mikä 150 000? Eikö budjetti ollut 20 000?Ei ole totta :O
Näyttelijä oli jonkun iltapäivälehden mukaan ollut asunnoton jossain vaiheessa.
Ja 150 000 meni jonnekin ties minne.
On ja ei. Siellä on aika suuret tuloerot. Koulutettu ihminen saa helposti siellä paremman elintason mitä täälläYlimielisiä nuo yleläiset :| tosin, kenialaiselle se 800 taitaa olla aika iso summa rahaa..
Sä et edelleenkään erota toisistaan niitä kahta asiaa, että mielipide Mannerheimistä voi olla ihan positiivinen vaikka ei tätä elokuvaa dissaakaan.Siis mikä keskustelu on ikinä onnistunut ilman väliin huutavia ihmisiä, jotka eivät oikeastaan tiedä asiasta mitään.
Kunhan vaan inistään tai jotain.
Asenne Mannerheimiä kohtaan on hyvin tyly.
Eikä tämä edisty tällä juupas-eipäs asenteella.
Saa laittaa yksäriä, jos on oikeasti asiasta jotain sanottavaa, ja oikeita mielipiteitä.
Ei tarvitse täällä kinata.
Mutta väitellä saa.
Ilman, että heti tarvitsee käyttää tämä valttikortti: Haukun sinut
Elokuvassa on muitakin mukana mutta dokumenttisarjan maksaa Yle itse.Yleisradion lisäksi tuottajina ovat virolainen Filmistuudio Kalevipojad sekä kenialainen Savane Productions.