Haenko kaljaa vielä vaii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en!!??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en!!??

Vieras
Tässä hyvä känni päällä ja jääkaapissa 2 kaljaa jäljellä.

Eli kysymykseni on, että hakisko kaljaa vielä lisää tuosta lähikaupasta, vai olettaisiko, että nuo kaljat riittää?

Mitä itse tekisit?

No jos on muuta kuin kaljaa kaapissa (viskiä, konua, jallua tms.) niin en varmaan jaksaisi lähteä enää pikku kännissä kauppailemaan. Mutta jos kaappi on tyhjä kuin romanikerjälaisen pahvikuppi, niin totta mooses lähtisin hakemaan bischeä kaupasta. Kello on sen verta vähän, että tulee takulla paha mieli kun juoma loppuu ja uni ei vielä tule.

Tietysti haet. Se on ihan hirveää, jos kaljat loppuu kesken. Se taas on tosi hyvä juttu, jos kaljoja jää vielä senkin jälkeen kun ei enää huvita juoda. Voi juoda huomennakin.

Kyllä kannattaa hakea, sekä itse Jumalahan kertoo vihaavansa keskitien kulkijoita.

Eikös tämä Jumuala jossain Raamatun kohdassa sano, että oksentaa haaleat tyypit suustaa, eli Jumalan mieleen tuntuisi olevan joko kunnon ryyppääjät, tai sitten hard core raittiit,

Eli Jumala ei hyvällä katso, jos et lisää kaljaa hae, nimittäin jos et hae lisää kaljaa, niin Jumalan katergoriassa olet "haalea", jonka hän oksentaa suustaan ulos.

[QUOTE="siis";28540633]Mitä hauskaa kännissä on?[/QUOTE]

Lähtökohtasi on väärä: mitä hauskaa kännissä ei ole? Koska silloin ihminen on rennoimmillaan, iloisimmillaan ja tuntee etyylialkoholin tuottamaa euforiaa. Jos et tiedä mitä euforia on, niin googlaa vaikka...

Tässä hyvä känni päällä ja jääkaapissa 2 kaljaa jäljellä.

Eli kysymykseni on, että hakisko kaljaa vielä lisää tuosta lähikaupasta, vai olettaisiko, että nuo kaljat riittää?

Mitä itse tekisit?

No kannattaa hakea "varalle" :) Itse ostan kaupasta aina joku pari siideriä, että kyllä ne mulle riittää..no sit kuiteskin maistuu niin hyvin, että joudun miehen kaljoja juomaan lisäksi :D Eikä maha kestä kaljaa :D

[QUOTE="vieras";28540653]Lähtökohtasi on väärä: mitä hauskaa kännissä ei ole? Koska silloin ihminen on rennoimmillaan, iloisimmillaan ja tuntee etyylialkoholin tuottamaa euforiaa. Jos et tiedä mitä euforia on, niin googlaa vaikka...[/QUOTE]Ei välttämättä ihmiseen viina vaikuta noin positiivisesti.

Yhteistyössä