HÄMEENLINNALAISET HUOM!!!!

tein kokonaan uuden jutskan kun tossa edellisessä rupes oleen aika paljon tota tavaraa...onko kellään ehdotuksia seuraavasta tapaamisesta???jonkun luona vai jossain puistossa???saadaanko viä vaik tälle viikolle tapaamista kun on luvannu niin hienoo ilmaa koko viikoks...!?!?
 
kesäkuunmamma
Täältähän sinut uudelleen bongasin :D
Mielelläni tultaisiin tuon pojun kanssa mukaan tapaamiseeen. Sopisikos uusiks se linnan puisto, jonne ei viimeksi päästykään?
Ilmoittele!
 
tota aamupäivät ei oikein käy meille kun niina nukkuu usein 9 ellei puol 10 asti ja sit menee taas puol 11 aikaa yleensä päikkäreille ni siinä ei oikein kerkii mitään tekee ja meiän neitihän ei ulkona nuku kun hyvällä säkällä puol tuntii ja sit kiukutellaan kun mikään ei oo hyvin...et miten olis toi iltapäivä joskus varmaan 2 jälkeen kävis meille...entä teille?ja mikä päivä?
jossu & niina
 
ilonpisara
Heippa taas :wave: No hitsi, meille taas aamupäivät kävisivät kun nuo päikkärit ajoittuu nykysin tuonne 12-13 välille.. Iltapäivällä heräillään vasta 15 jälkeen.. Mutta kassellaan.. :)
 
Insku80
Hei vaan kaikki!
Me ollaan palailtu kesälomalta ja nyt vietellään loppukesä täällä kaupungissa! Eli puistotapaaminen sopii meille mainiosti! Meille ei oikeastaan ole väliä et tavataanko aamu- vai iltapäivällä. Päikkäreille Pihla menee 11 ja 13 välillä, vähän riippuu et miten herätään ja et onko jotain ohjelmaa tms. Ens viikolla meille sopisi parhaiten ti, ke tai to. Jos tapaatte maanantaina ni me päästään vasta reilusti iltapäivän puolella.
Nähdään!!
 
Meitin poppoolla puolestaan on yleensä ip:t aika sekavia, milloin mitäkin, joten en osaa sanoa mitään varmaa ajankohtaa milloin varmuudella tultaisiin. Seurailen täällä kyllä mitä ehdottelette, ja tullaan jos sille päälle satumme.
Muuten puistoilen tyttöjen kanssa kesänaikana aina heti aamusta, kun aikaisin heräävät :'( aamu-unisen äidin puolesta!

Satu, Sonja 4v ja Suvi 1,5v
 
kesäkuunmamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 08:24 Vilma-Onni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 17:18 kesäkuunmamma kirjoitti:
Asuukos teistä kukaan täällä Vuorentaan suunnalla? Olisi kiva saada lennki seuraa =)
Niin ja ilmoitelkaa koska näkeminen teille sopii
Mä aikas liki, Hirsimäessä. Musta saa lenkkiseuraa!!
Laitoin sinulle viestii =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 21:23 kesäkuunmamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 08:24 Vilma-Onni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 17:18 kesäkuunmamma kirjoitti:
Asuukos teistä kukaan täällä Vuorentaan suunnalla? Olisi kiva saada lennki seuraa =)
Niin ja ilmoitelkaa koska näkeminen teille sopii
Mä aikas liki, Hirsimäessä. Musta saa lenkkiseuraa!!
Laitoin sinulle viestii =)
Luin ja vastasinkin jo :)
 
heippa hei kaikille!!
aivan uusi olen ja nyt utelen et oletteko jo saaneet tuon tapaamisen aikaiseksi??
voitais mielellään tulla neidim kanssa mutta itse olen päivät töissä eli kävis vasta 16.30> onko liian myöhä muille??

 
kkmamma, ilonpisara ja maria pistäkää viestiä et saan teidän sähköpostin niin voin sitä kautta ilmotella myös tapaamisista ja muista...(pistän kyllä tännekkin ilmotusta)
joshu1984@luukku.com

-joshu & niina-
 
joshu
kuulkaas...mites olis tapaaminen taas pitkästä aikaa?!?!?!?käviskö vaik elokuun ekalla viikolla joku päivä??yritetään saada jotain eloo tähän ryhmään...
-jossu & niina-
 

Yhteistyössä