Häkämyrkytys vai juna?

• Viestiketjun aloittaja dlfkgjdf
  • Ensimmäinen viesti
vierailijasdoih
Ei lääkäreistä ole tässä mitään hyötyä. Mulle on ihan sama mitä joku ammatti"auttaja" lässyttää ja valehtelee. Tiedän itse mikä tilanteeni on ja sen että mitään toivoa ei ole eikä tule ikinä olemaan.

hei kuule!!!
Ei lääkäreistä ole tässä mitään hyötyä. Mulle on ihan sama mitä joku ammatti"auttaja" lässyttää ja valehtelee. Tiedän itse mikä tilanteeni on ja sen että mitään toivoa ei ole eikä tule ikinä olemaan.
Mikä on tilanteesi? Kerro!

Älä ole lyhytnäköinen, elämässä on vaihtoehtoja vaikka mitä! Elämä on ihmeellistä. Yritä jotain muuta, jotain uutta, vaihda suuntaa!

Ota apu vastaan, anna ihmisten auttaa. Koska sinä olet tärkeä, sinusta välitetään. Elämäsi on kallis ja arvokas.

Nyt sinne lääkäriin ja heti!

vierailijahffh
Häkään kuolemista ei huomaa. sitä vain menettää tajuntansa ja kuolee tiedostamatta ja jättää siistin ruumiin.

Junan alle hyppääminen on kiusantekoa, junankuljettaja voi saada pahojakin henkisiä oireita jouduttuaan seuraamaan päälleajoasi, kaikki junamatkustajat ja seuraavienkin junien matkustajat myöhästyvät, joku joutuu keräilemään ap-jauhelihaa kiskoilta ja huuhtomaan alueen...

Että ihan sen mukaan haluatko kiusaa aiheuttaa vai vain poistua.

Yhteistyössä