Borkku
Mua on aina häirinny jos mun vieressä on joku kuorsannu, mut nyt ku toi ruttunaama makoilee vieressä ja kuorsaa kovemmin mitä moni mies niin eipä se vaan häiritsse lainkaan mua =)
Mä en kans herää muuten mut jos täällä on lapsia ja ne päästä ääntä niin taatusti olen hereillä ja nopeesti.Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Kyllä mua häiritsee ja paljon. Mutta mulla onkin aina ollut hankaluuksia saada unta, kun nukahdan mua ei sitten herätä mikään (paitsi oman lapsen itku ).
Just noin, mut ton rutun kuorsauksesta må jopa nautin se on niin rauhottava ääni jotenki ja niin sulosta ku koira kuorsaaAlkuperäinen kirjoittaja emmi06:Vain kun en ole vielä nukahtanut. Sitä ääntä kun jää kuuntelemaan, niin se vaan kovenee ja pahenee yön hiljaisuudessa.
Mun miehellä on taas todella vaikea saada unta, jos en ole vieressä kuorsaamassaAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Miten pystyt tuohon!!!!!!!!?????????
Mun mies kuorsaa ja se häiritsee mua niin hel...ve...tin paljon!!!!! Oon häätäny sen välillä (aika usein) makkaristakin kun oon ollu aivan hermona huonosti nukutteujen oiden jälkeen!! Kauheeta kestää!!!!!!!!!!!!!!
Enköhän rakasta sitä tarpeeks..!?
Kuule, unen tarpeella ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Jos toinen ääntelee kuin tärypora niin hermohan siinä menee vaikka kuinka rakastais B)Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Miten pystyt tuohon!!!!!!!!?????????
Mun mies kuorsaa ja se häiritsee mua niin hel...ve...tin paljon!!!!! Oon häätäny sen välillä (aika usein) makkaristakin kun oon ollu aivan hermona huonosti nukutteujen oiden jälkeen!! Kauheeta kestää!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Mun miehellä on taas todella vaikea saada unta, jos en ole vieressä kuorsaamassaAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Miten pystyt tuohon!!!!!!!!?????????
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Kuule, unen tarpeella ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Jos toinen ääntelee kuin tärypora niin hermohan siinä menee vaikka kuinka rakastais B)Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Miten pystyt tuohon!!!!!!!!?????????