Häipykää kaikki Suomesta, toteuttakaa uhkauksenne

  • Viestiketjun aloittaja Skitso
  • Ensimmäinen viesti
"nea"
Täysin samaa mieltä!
Koko ajan vouhkataan vaalituloksista ja itketään että maailmanloppu tulee ym.
Rajat on auki toiseen suuntaakin joten tekisivät niin kuin uhkailevat.
 
[QUOTE="vieras";23612549]Samaa mieltä! En ole minäkään kyynelehtinyt edellisiä hallituksia valittaessa, vaikka tulos ei ole ollut mieleinen. Demokratia on toteutunut ja sillä hyvä.[/QUOTE]

Mun mielestäni on vain hyvä, että ihmisiä vihdoin politiikka kiinnostaa enemmän. Minkä tähden ei saisi ilmaista tyytymättömyyttään? Ihmisillä on edelleen mielipiteensä tuloksesta riippumatta, yhtäkkiäkö pitäisi pitää turpa kiinni ja hymistä tuloksille jos jo ennen vaaleja on keskustelu käynyt kiivaana?

"Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa." W. Churchill
 
Mun mielestäni on vain hyvä, että ihmisiä vihdoin politiikka kiinnostaa enemmän. Minkä tähden ei saisi ilmaista tyytymättömyyttään? Ihmisillä on edelleen mielipiteensä tuloksesta riippumatta, yhtäkkiäkö pitäisi pitää turpa kiinni ja hymistä tuloksille jos jo ennen vaaleja on keskustelu käynyt kiivaana?

"Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa." W. Churchill
Tyytymättömyyden saa tietysti ilmaista ja keskustelu on hyvä asia, mutta onhan tuo jo naurettavuuksiin mennyt miten jaksetaan haukkua niitä jotka eivät äänestäneet samoin sinun kanssa. Alkaa jo itseäänkin v******a tuollainen itkeminen, vaikka muuten melko rauhallinen tyyppi olenkin.

Minusta on vähintäänkin eriskummallista että joku äänestää kokoomusta niin en kuitenkaan ole täällä päivästä toiseen haukkumassa ko. puolueen äänestäjiä enkä heidän edustajiaan.
 
Tyytymättömyyden saa tietysti ilmaista ja keskustelu on hyvä asia, mutta onhan tuo jo naurettavuuksiin mennyt miten jaksetaan haukkua niitä jotka eivät äänestäneet samoin sinun kanssa. Alkaa jo itseäänkin v******a tuollainen itkeminen, vaikka muuten melko rauhallinen tyyppi olenkin.

Minusta on vähintäänkin eriskummallista että joku äänestää kokoomusta niin en kuitenkaan ole täällä päivästä toiseen haukkumassa ko. puolueen äänestäjiä enkä heidän edustajiaan.
Toisilla se on ainoa tapa ilmaista mielipiteitään. Nämä vaalit on muutenkin tuntuneet olevan henkilökohtaisemmat kuin ennen, paljon enemmän vihaa aistittavissa ennen ja jälkeen. Vaikuttanee siis keskusteluunkin.

Mua ei häiritse vaikka jotkut hieman voimallisemmin mielipitetään ilmaisevatkin, parempi niinkin kuin olla hiljaa. Keskustelun taso varmasti kohoaa sitä myötä kuin aikaa kuluu, aikansa kutakin :p
 
Skitso
Sitä saa mitä tilaa - ruikutus riittää!19.4.2011 08:43 Pasi J. Matilainen politiikka, vaalit, Kotimaa 68 kommenttia
No niin, kävitte sitten äänestämässä, tiettävästi täydessä ymmärryksessä siitä, mitä se tarkoittaa, mutta kerrataanpa nyt vielä. Äänestäessänne hyväksytte sen ajatuksen, että äänestäminen on oikea tapa päättää "yhteisistä asioista" ja valita edustajia niitä hoitamaan, täysin riippumatta äänestyksen lopputuloksesta.

Toisin sanoen, jos menette äänestämään vaaleissa, hyväksytte vaalien lopputuloksen etukäteen sitä tietämättä. Joten jos menette äänestämään, luovutte oikeudestanne valittaa vaalien lopputuloksesta. Tiedätte aivan hyvin etukäteen, että useimmat muut todennäköisesti äänestävät eri tavalla kuin te itse. Joten nyt loppuu se itkuparku ja ruikutus siitä vaalituloksesta, itsepähän äänestitte!

Jos teillä ei ole munaa sietää omien tekojenne seurauksia, niin tehkää jotain muuta. Jos ette kestä sitä, että vaaleilla saatetaan valita muitakin kuin teidän ikiomia suosikkejanne, niin keksikää joku muu tapa hoitaa asiat kuin vaalit älkääkä osallistuko siihen selvästikin inhoamaanne äänestyspelleilyyn.
 
Keittiönoita
Täysin samaa mieltä. Odotan kuitenkin ensin tyttäreni ja hänen meksikolaisen puolisona päätöstä. Täytyy myöntää, että suurempaa iloa en koskaan voisi äitinä kuvitella kuin sen, että lapseni, jolla jo vuosia isänmaa on ollut elämänarvo nro 1 ja sotilasura puolustosvoimissa nro 1+ nyt huomaakin, että sisko on sittenkin tärkeämpi kuin ne 1 000 000 lasta ja naista, jotka vaan halveksivat inttiin menneitä.

Päivä päivältä enemmän tässä asiassa rakastan poikaani, mutta rakastan entistä enemmän sen vuoksi, että käänsikin kelkansa. Inttiin toki menee, ja suorittaa niin pitkään kuin fyysinen ja psyykkinen kunto kestää. Ja kestäähän se, sitä kun on treenannut jo 4 vuotta. Olen äärettömän onnellinen siitä, että isossiko kuitenkin on tärekeämpi kuin lähipubin keppanajengi tai Suomen puolustusvoimat.

En ole mikään hyvä äiti, mutta olen iloinen siitä, että molemmat - joskin persooniltaan hyvin erilaiset - lapseni ovat maailmankansalaisia :)Erittäin kiitollinen olen tyttärelleni siitä työstä, minkä hän on uudessa suvussaan tehnyt ja siten olemme tervetulleita ihan uunoina myös sinne, jos elämä Suomessa käy vaikeaksi. Ensimmäinen viestini tyttäreni anopilta olikin "Tule tänne, jos siellä ei voi enää elää."
 
"vieras"
Minä olenkin häipymässä Suomesta heti kun saan viisumin. En tosin persujen vaalimenestyksen myötä, ei sillä, että olisin siihen toisaalta mitenkään tyytyväinenkään.
 
Toisilla se on ainoa tapa ilmaista mielipiteitään. Nämä vaalit on muutenkin tuntuneet olevan henkilökohtaisemmat kuin ennen, paljon enemmän vihaa aistittavissa ennen ja jälkeen. Vaikuttanee siis keskusteluunkin.

Mua ei häiritse vaikka jotkut hieman voimallisemmin mielipitetään ilmaisevatkin, parempi niinkin kuin olla hiljaa. Keskustelun taso varmasti kohoaa sitä myötä kuin aikaa kuluu, aikansa kutakin :p
Näin se voi olla, ja itselleenhän ja aatteelleen nuo vauhkoajat vaan tekevät hallaa, että se ei ainakaan minua haittaa yhtään.
Tässä on nähtävissä sama homma kun monessa muussakin asiassa, että kun aletaan vauhkota suuvaahdossa niin lopputulos onkin se että muita alkaa vaan ottaa päähän tuo ja he alkavatkin olla asiaa vastaan.
 
Skitso
[QUOTE="vieras";23612688]Kuka teidän lusmut sitten elättää kun me töitä tekevät lähdemme?[/QUOTE]

Mitkä helvetin lusmut, töitähän tekevälle riittää kuten voi mennä myymään persettään Amsterdamiin, muuten voi monilla olla hiljaisempaa löytää duunia.
 
Itsenäinen
Niin, en muuta vaikka nyt tuli esiin se ikävä fakta että 20% kansasta on sitä ikävää junttituulipukusakkia jotka haluavat että toiset elättävät heitä. Mutta onneksi 80% äänestivät fiksuja ihmisiä sinne eduskuntaan. Pakko vaan sietää niitä perskarvoja ja minimoida niitä haittoja mitä yrittävät saada aikaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen;23612706:
Niin, en muuta vaikka nyt tuli esiin se ikävä fakta että 20% kansasta on sitä ikävää junttituulipukusakkia jotka haluavat että toiset elättävät heitä. Mutta onneksi 80% äänestivät fiksuja ihmisiä sinne eduskuntaan. Pakko vaan sietää niitä perskarvoja ja minimoida niitä haittoja mitä yrittävät saada aikaiseksi.
Ja mitähän haittoja nämä ovat, voitko ihan listata vaikka tähän?
 
Skitso
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23612697:
Sinä voit, minä en. Mutta tämähän on sitä demokratiaa, eikö vain? Ja monihan on jo todennut, että suurituloisia ei Suomessa kaivata, joten pois vaan maasta ne, jotka tienaa yli 50 000 €/vuosi.
Olet aika lapsellinen, mutta niin tuntuu moni olevan. Olen huomannut näiden vaalien jälkeen, että kiukutellaan kuin pikkulapset. Suomi on selvinnyt sellaisista myrskyistä, että tästäkin selvitään vaikka puolet kansasta muuttaisi pois. Uusi alku tekisi itseasiassa ihan hyvää, lähtisi nämä pahimmat itkupillit vetämään niin saataisiin jotain positiivisuutta tähän maahan.
 
"Vieras"
Lähtisivätkin.

Noin yksinkertaista, suvaitsematonta, laumasieluista ja sivistymätöntä porukkaa täällä ei kaivattaisi kyllä.

Mua kyllä hirvittää. Suurin osa ei edes tiedä mitä ja miksi oikeasti vihaa, mutta kiva on olla mukana Facebookissa yhdessä vihaamassa. Ja nämä vielä pitävät itseään jotenkin kansakunnan parhaimmistona.
Oikeasti tietämys rajoittuu tositv:n tasolle, huh huh.
 
et viittis
[QUOTE="vieras";23612688]Kuka teidän lusmut sitten elättää kun me töitä tekevät lähdemme?[/QUOTE]

elä ny, tänne jäähään perunoita vaihtelemaan. Kyllähän sillä pärjää, se on rehellistä ja suomalaista ja viinaakin siitä saa tiristeltyä. Kuka muka ulkomaailmaa kaipaa, hä.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen;23612706:
Niin, en muuta vaikka nyt tuli esiin se ikävä fakta että 20% kansasta on sitä ikävää junttituulipukusakkia jotka haluavat että toiset elättävät heitä. Mutta onneksi 80% äänestivät fiksuja ihmisiä sinne eduskuntaan. Pakko vaan sietää niitä perskarvoja ja minimoida niitä haittoja mitä yrittävät saada aikaiseksi.
Mihinkäs tutkimukseen perustat tämän väitteesi? Olet ilmeisesti tehnyt jonkinlaista kartoitusta siitä, millaiset ihmiset Persuja äänestivät, kun voit julistaa tuollaista.

Tietämäni Persujen äänestäjät (itseni mukaan lukien) ovat kaikki koulutettuja, itsensä työllä (moni yrittäjänä) itsensä elättävät.
 
Mun on oikeasti vaikea kuvitella, että mikä ihme täällä Suomessa muuttuu niin, ettei täällä voisi asua. On sitten suomalainen tai ulkolainen. Minusta missään maassa ei koko kansa pidä ulkolaisista, tai inhoa heitä. Kivoja ihmisiä on joka paikassa, samoin niitä vähemmän kivoja.
 

Yhteistyössä