häh!!! hobby hallista tuli maksuhuomautus

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mianjo:
mullekin tuli ja yritin soitta sinne ja selvitä mutta odotin 10 min jonossa eikä vastausta ja jonotus oli maksullinen.... arvaa jos otti pattiin :kieh:
Kokemuksesta tiedän, että puhelimitse on hankala päästä juttusille asiakaspalvelijan kanssa ja jokainen jonotettu minuutti maksaa -paljon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mianjo:
mullekin tuli ja yritin soitta sinne ja selvitä mutta odotin 10 min jonossa eikä vastausta ja jonotus oli maksullinen.... arvaa jos otti pattiin :kieh:
no tuota mä just mietin, et hobby hallin palvenumero on maksullinen. viimeksi jonotin varmaan 20 min linjoilla.. voi vitalis.
 
Mörö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mianjo:
mullekin tuli ja yritin soitta sinne ja selvitä mutta odotin 10 min jonossa eikä vastausta ja jonotus oli maksullinen.... arvaa jos otti pattiin :kieh:
no tuota mä just mietin, et hobby hallin palvenumero on maksullinen. viimeksi jonotin varmaan 20 min linjoilla.. voi vitalis.

Hobbyhallin kanta-asiakkuus .vuodesta toiseen samaa ,toiminta laskutuksessa on sieltä minne aurinko ei paista.ONNEKSI vaihtoehtoja on PALJON..
 
LEP
Hobbyhallilla on jatkuvaan ongelmia laskutuksessa. Äitilleni on kanssa sieltä monesti tullut uudestaan joku lasku minkä maksanut aikoja sitten. Tai sitten tulee jo ajallaan maksetuista laskuista maksuhuomautus yms. Ei ole enää äitini tilannut kyseisestä firmasta mitään. Enkä tilaa minäkään.
 
Mulle tuli maanantaina 10,54 euroa palautusta Hobby Hallista pankkiin, olin olevinaan maksanut liikaa. Seuraavana päivänä tuli 10,11? huomautusmaksu. Mitä helkkarin järkeä? No, jäin minä muutaman kymmensenttisen voitolle...
 
Minttu
Ei edelleenkään ole muuttunut laskutus HH:lla mihinkään, parempaan ainakaan.
MAksoin kyllä hitusen myöhässä yhden erän, mutta ennen kuin sain huomautuslaskua. Heitin sitten pois huomautuksen, koska olin jo ehtinyt maksaa sen. No, nyt kuukausi myöhemmin tuli uusi huomautus ja selvisi että se oli siitä huomautusosasta+korosta tullut uusi huomautuslasku ja jälleen huomautusosaa 5 ?+korot.
Laskussa lukee ettei ole tullut suoritusta tiettyyn päivään mennessä, muttei sanota että jos olet maksanut tuon päivän jälkeen (vaikkakin kirje tulee viikon myöhässä kotiin), joudut maksamaan huomautuksen ja korot.
Ja se jonotusaika on edelleen ruhtinaallisen piinaavaa... TAidan siirtyä laskut maksettua muiden asiakkaaksi.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:
Mä taidan olla ainoa onnekas jolla ei ole ollut ongelmia HH:n kanssa.Saan kyllä olla tyytyväinen että kaikki aina onnistunut,täältä kun olen lukenut että on paljon ongelmia.
täällä on kans yks onnekas..
ei oo mitään ongelmia ollut. tavara tulee ajoissa,laskut kulkee ajallaan ja meileihin vastataan rivakkaan.
 
mellu
on kans ollu ongelmia ja sit noita ihmeen maksuhuomautuksen maksuhuomautuksia!!!
ite laitoin sähköpostia asiakaspalveluun ja melko nopeesti tuli vastaus ja asia oli sillä selvä... jos sieltä vielä jotain tilaan, niin maksan kyllä tilatessa... on niin paljo päähän ottanu niitten laskutuksen touhut!!!
 
täällä kanssa
Olen siirtynyt muiden firmojen asiakkaiksi ja jos jotain tarvin hobbarista niin sitten käymme siellä samalla kun muutenkin asiaa Helsinkiin/Tallinaan eli ostan suoraan liikkeestä en postimyynnin kautta.
Itse sain huomautuksen laskusta jonka maksoin heti käteisellä pois ja niiden mukaan olikin osamaksulla,no soitin ja selvitin asian ja lähetin liput ja lapsut ja asia sillä kunnossa mutta se kaikki homma niiden takia niin ei enään kiitos,haen tavarani suoraan sieltä liikkeestä.
 
Minttu
Tuli vielä mieleen, eräs episodi espressokeittimen kanssa, niin ja Hobby Hallin..
Tilattiin hieno keitin, sitten vapaapäivänä päätettiin kokeilla, muttei toiminut, ei mitenkään päin. LAsku oli jo tullut, muttei maksettu kun palautettiin tuote, haluttiin toimiva (ei kai kohtuuton vaade?)
No, meni kuukaudi, tuli huomautuslasku, muttei keitintä... Soitin ja sanoin (paasasin) etten maksa laskua kun ei ole tuotettakaan!!! Sieltä vain soperrettiin että se lasku on se mikä pitää maksaa, koska haluttiin uusi tuote, ei siis vain palautettu, vaan vaihdettiin.
Piti oikein kiukustua ja uhata peruuttaa koko kauppa, ennen kuin suostuivat odottamaan kunnes itse tuote tulee ja pääsemme kokeilemaan toimiiko sekään. Eka keitin ei nimittäin tehnyt muuta kuin urisi ja haisi kärynneelle, oli naarmuinenkin.

Katsoin äsken HH:n sivuilta, missään ei ole ohjetta miten toimia maksuhuomautuksen kanssa, jos ehti jo maksaa, mutta se maaginen päivämäärä, milloin he ovat sen kirjeen pykänneet onkin jo ohi.

Urputin tänään asiakaspalveluun laskun epäselvyydestä, toivon että ei tuu enää väärinymmärryksiä.
 

Yhteistyössä