Meillä tulee pian 2 vuotta täyteen siitä, kun tanssittiin Akselin ja Elinan häävalssia Timo Rautiaisen tulkitsemana.Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 14:38 tässä kirjoitti:Akselin ja Elinan häävalssi on hyvä,varsinki jos Timo Rautiainen sen esittää(takorautaa cd:llä) Se on semmonen nuorekas valssi.
Ja toinen hyvä on :Tiedän määränpään Saija Varjuksen biisi. Siinä sanat on tosi kauniit!!!!
Ja,eikun tanssiaskelija hiomaan :flower:
Löysin kaupasta tuon pienen pojan haaveet -levyn, mutta tuon nimistä kappaletta ei siinä ollut... :\|Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 22:51 pilke82 kirjoitti:Mä en halunnut mitään noista ihan perinteisistä ja helppo tanssittavakin piti olla, ni päädyttiin Yölinnun "Sinun kanssasi". Meillä oli kans ihan laulettuna, kun ne sanat sopi meille. Ihastuin noihin sanoihin ennen kuin olin ees kuullut ton laulun
Toi löytyy Yölinnun levyltä Pienen pojan haaveet.
"Aamuaurinko säteensä niitylle luo,
päivä tärkeä meille kun koittaa.
Luonto kauneimman huntunsa meille nyt suo,
kellot kun kutsuen soittaa.
Kirkon portaille johdattaa rinnalles tie,
sieltä yhteinen onnemme alkaan,
jälkeen aamenen kulkumme juhlaan se vie,
valssin tään todeksi muuttaa.
Sinun kanssasi tahdon mä kulkea ain,
sinut tuntea tahdon mä ain rinnallain,
päivä jokainen lahjamme yhteinen on,
kulku kahden on voittamaton.
Sinun silmiisi katson ja tiedän mä sen,
sinun kanssasi vain olen onnellinen,
tule virelläin kulkemaan elämän tie,
meidät onnehen suurimpaan vie.
Sinun kanssasi tahdon mä kulkea ain.....
...........suurimpaan vie.
Tule vierelläin kulkemaan elämän tie,
meidät onnehen suurimpaan vie. "
Kesämorsian: Toivottavasti löydät sit ton kappaleen. Tarvi vielä tarkistaa Yölinnun sivuilta, että kyllä se pitäis löytyä Pienen pojan haaveet -levyltä. Viiminen kappale. Ja perässä voi lukea omistettu Annelle ja Villelle.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:12 kesämorsian kirjoitti:\Löysin kaupasta tuon pienen pojan haaveet -levyn, mutta tuon nimistä kappaletta ei siinä ollut... :\|Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 22:51 pilke82 kirjoitti:Mä en halunnut mitään noista ihan perinteisistä ja helppo tanssittavakin piti olla, ni päädyttiin Yölinnun "Sinun kanssasi". Meillä oli kans ihan laulettuna, kun ne sanat sopi meille. Ihastuin noihin sanoihin ennen kuin olin ees kuullut ton laulun
Toi löytyy Yölinnun levyltä Pienen pojan haaveet.
"Aamuaurinko säteensä niitylle luo,
päivä tärkeä meille kun koittaa.
Luonto kauneimman huntunsa meille nyt suo,
kellot kun kutsuen soittaa.
Kirkon portaille johdattaa rinnalles tie,
sieltä yhteinen onnemme alkaan,
jälkeen aamenen kulkumme juhlaan se vie,
valssin tään todeksi muuttaa.
Sinun kanssasi tahdon mä kulkea ain,
sinut tuntea tahdon mä ain rinnallain,
päivä jokainen lahjamme yhteinen on,
kulku kahden on voittamaton.
Sinun silmiisi katson ja tiedän mä sen,
sinun kanssasi vain olen onnellinen,
tule virelläin kulkemaan elämän tie,
meidät onnehen suurimpaan vie.
Sinun kanssasi tahdon mä kulkea ain.....
...........suurimpaan vie.
Tule vierelläin kulkemaan elämän tie,
meidät onnehen suurimpaan vie. "
Haluisin kyllä tuon kappaleen...
Meilläkin oli tämä. Ja syitä oli parikin: ensinnäkin meillä oli talvihäät, niin ei haluttu sitten mitään kevään kukkia ym. Ja toiseksi, tämän valssin tahdissa opeteltiin tanssikurssilla tanssimaan. Silloin oltiin kurssilla siksi kun miehen veli meni naimisiin, mutta se oli silloin sanattomasti päätetty että se olisi myöhemmin meidän häävalssi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 20:47 ilona kirjoitti:Meillä oli sellanen kun minä rakastan sua.. matti ja teppo sen ainakin esittää.. meillä oli laulu siinä kanssa kun on niin ihanat sanat.. kannattaa hankkia joku cd missä on paljon häävalsseja.. voin suositella sellasta kun kauneimmat häävalssit.. siinä on 40 häävalssia..