Hääpuvusta...

  • Viestiketjun aloittaja neuvoton ninni
  • Ensimmäinen viesti
neuvoton ninni
Kertokaas miten ihmeessä myydä hääpuku ???

Todella kaunis ja yksinkertainen malli, kerran käytetty, kuin uusi.
Puku on kyllä melko pienikokoinen (34), eli sen puolesta voi olla hankala myytävä.

Olisin valmis myymään puvun edullisestikin, mutta ongelma on missä tai miten? Huutonettiin se hukkuu joukkoon, kuten myös jonnekkin hääfoorumeille.

En jaksaisi katsella sitä enää henkarissa roikkumassa makuuhuoneessani.... Vie kohtalaisesti tilaa!!

 
miikkis
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Vinkkejä myös mulle. Pari kertaa olen koittanut pukuani myydä hääfoorumeilla, mutta kauppoja ei synny. Hinta ei voi olla este, mutta kenties iso koko (44-46) ja väri ivory/burgyndy.
minusta tää ihan normi koko mutta nyt ei välttis oikee aika. Kesän morsiammet ostaneet jo puvut ja ens kesän alkaa varmaan alkutalvesta kattella pukuja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja onko hinta kohdallaan? Käytetystä puvusta kun ei kovin moni viitsi enää montaa sataa maksaa kun uuden saa ainakin teetettyä samalla hinnalla jos ei muuta.
No hinnasta ei jää kiinni. Tiedän, että jos joku pukua sovittaisi, ihastuisi siihen varmasti.

Uskon, että ongelmana on ylitarjonta - puvut hukkuu totaalisesti tuonne huutonettisivuille ja muille kirppariforumeille. Niitä on siellä tarjolla niin miljoona, että taitaa morsiamilla olla helpompaa mennä kauppaan!

Ihmettelen vaan mitä kummaa puvulla tekisin... :(
 
miikkis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja onko hinta kohdallaan? Käytetystä puvusta kun ei kovin moni viitsi enää montaa sataa maksaa kun uuden saa ainakin teetettyä samalla hinnalla jos ei muuta.
No hinnasta ei jää kiinni. Tiedän, että jos joku pukua sovittaisi, ihastuisi siihen varmasti.

Uskon, että ongelmana on ylitarjonta - puvut hukkuu totaalisesti tuonne huutonettisivuille ja muille kirppariforumeille. Niitä on siellä tarjolla niin miljoona, että taitaa morsiamilla olla helpompaa mennä kauppaan!

Ihmettelen vaan mitä kummaa puvulla tekisin... :(
voitko ilmottaa paikallislehdessä. Meniskö puku paremmin jos sitä pääsisi sovittaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja onko hinta kohdallaan? Käytetystä puvusta kun ei kovin moni viitsi enää montaa sataa maksaa kun uuden saa ainakin teetettyä samalla hinnalla jos ei muuta.
No hinnasta ei jää kiinni. Tiedän, että jos joku pukua sovittaisi, ihastuisi siihen varmasti.

Uskon, että ongelmana on ylitarjonta - puvut hukkuu totaalisesti tuonne huutonettisivuille ja muille kirppariforumeille. Niitä on siellä tarjolla niin miljoona, että taitaa morsiamilla olla helpompaa mennä kauppaan!

Ihmettelen vaan mitä kummaa puvulla tekisin... :(
voitko ilmottaa paikallislehdessä. Meniskö puku paremmin jos sitä pääsisi sovittaan.
Ei meidän Länsiväylässä Espoossa taida sellaisia palstoja olla :D
Kyllähän pukua pääsisi sovittamaan varmasti halutessa - kun joku sen ensin jostain bongaisi! ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Vinkkejä myös mulle. Pari kertaa olen koittanut pukuani myydä hääfoorumeilla, mutta kauppoja ei synny. Hinta ei voi olla este, mutta kenties iso koko (44-46) ja väri ivory/burgyndy.
minusta tää ihan normi koko mutta nyt ei välttis oikee aika. Kesän morsiammet ostaneet jo puvut ja ens kesän alkaa varmaan alkutalvesta kattella pukuja.
Myynnin olen tähdännyt puvun värin vuoksi syys/talvi morsiammille. Tiedusteluja tullut, mutta yksikään ei ole sovittaan tullut. Hp. oli 400? sis. puvun ja pussukan. Onko liikaa?? (itse maksoin 800-850?). Vannehametta ei puvun mukaan kuulu,vaikka puku sen lähes vaatii.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Vinkkejä myös mulle. Pari kertaa olen koittanut pukuani myydä hääfoorumeilla, mutta kauppoja ei synny. Hinta ei voi olla este, mutta kenties iso koko (44-46) ja väri ivory/burgyndy.
Millainen puku?
 
Hei!
Neuvoton ninni!! Voisitko mitenkään kertoa tarkempia mittoja puvustasi (vyötärö, rinnanympärys, pituus) Olen suurinpiirtein kokoa 32-34, ja olisin kiinnostunut kovasti. Jos voisit kuvaakin laittaa johonkin niin olisi mukavaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hei!:
Neuvoton ninni!! Voisitko mitenkään kertoa tarkempia mittoja puvustasi (vyötärö, rinnanympärys, pituus) Olen suurinpiirtein kokoa 32-34, ja olisin kiinnostunut kovasti. Jos voisit kuvaakin laittaa johonkin niin olisi mukavaa.
Toki voin, olisiko sulla nimimerkkiä niin että voisin laittaa yv:nä?


 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Vinkkejä myös mulle. Pari kertaa olen koittanut pukuani myydä hääfoorumeilla, mutta kauppoja ei synny. Hinta ei voi olla este, mutta kenties iso koko (44-46) ja väri ivory/burgyndy.
Millainen puku?
Sincerity 3151 väri ivory/burgundy. Kuvaa en saa nyt mutta kuukkelilla ja naimisiin.infon sivuilla vastaava löytyy eri värisenä.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Vinkkejä myös mulle. Pari kertaa olen koittanut pukuani myydä hääfoorumeilla, mutta kauppoja ei synny. Hinta ei voi olla este, mutta kenties iso koko (44-46) ja väri ivory/burgyndy.
Millainen puku?
Sincerity 3151 väri ivory/burgundy. Kuvaa en saa nyt mutta kuukkelilla ja naimisiin.infon sivuilla vastaava löytyy eri värisenä.
Mielettömän ihana! :)
Osaisitko kertoa yhtään puvun mittoja?
 

Yhteistyössä