Hääleikkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Mä en usko että meidän häissä kukaan tuommosista vaivaantuu :)
Hyvä :D mä ite en tykkää, varmaan joku pala puuttuu aivoista.. Mutta mitens jotain mihin kaikki vois osallistua, yhteislaulua tms, valkkaat jonkun hyvän biisin?
 
miu
Yleensä ne leikit on hauskimpia, missä kiltillä tavalla "nolataan" anoppi, appiukko, sulhanen tai morsian. Leikkejä löytyy pilvinpimein kun laittaa googleen hauks "hääleikit".

itelle tuli heti mieleen kaverin häistä kun sulhanen kaivoi hampaillaan sukkanauhaa morsiammen hameen alta. No tuli sieltä ekalla kerralla ulos söpsköt röyhelöstringit hampaissaan. Sulhasen ja morsiammen ilmeet oli tietysti liiotellun hämmästyneet jne.
Lopulta sukelsi uudestaan hameen alle ja löytyhän sieltä sukkanauha.. ;)
 
meitsi
meillä hääleikkeinä olivat:
bändi soittaa ja valitut vieraat kiertävät tuoleja(12 vierasta ja 11 tuolia)), soitto loppuu ja pitää istua, ketä jää ilman paikkaa joutuu pois ja saa tehtävän, ensimmäinen vieras saa kirjekuoren jossa tehtävä joka toteutetaan hääparille tammikuussa, esim. vie hääpari pulkkamäkeen ja grillatkaa makkaraa...jne. joka kuukaudelle joku tehtävä, on todella hauska ja voin taata että vieraitakin naurattaa =D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Yleensä ne leikit on hauskimpia, missä kiltillä tavalla "nolataan" anoppi, appiukko, sulhanen tai morsian. Leikkejä löytyy pilvinpimein kun laittaa googleen hauks "hääleikit".

itelle tuli heti mieleen kaverin häistä kun sulhanen kaivoi hampaillaan sukkanauhaa morsiammen hameen alta. No tuli sieltä ekalla kerralla ulos söpsköt röyhelöstringit hampaissaan. Sulhasen ja morsiammen ilmeet oli tietysti liiotellun hämmästyneet jne.
Lopulta sukelsi uudestaan hameen alle ja löytyhän sieltä sukkanauha.. ;)

mun hameen alta löytyi iso sikari =D
 

Yhteistyössä