kutsuttu
kuoressa luki herra ja rouva nieminen ja ei muuta. En nyt sitten tiedä että onko myös lapset sinne tervetulleita kun ei siinä lukenut perheineen tms. Mitäs meinaatte ?
Joo ja kannattaa samalla kysyä voiko naapurin muksutkin tulla...Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kyllä mä sinuna varmistaisin asian.. et sä siinä yhtään itseäsi naurunalaiseksi tee.
Niin, no miksei kutsuja voi nähdä edes sitä vaivaa. että kirjoittaa siihen kutsuun, että lapset voi jättää kotiin? Miksei sitä voi sanoa heti suoraan? Mainitsematta jättäminen on kyllä aikamoista salakieltä.Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:lapsia ei ole kutsuttu, koska muuten lukisi perheineen.
meillä ei kutsuttu lapsia, mutta sitten yks kaveri soitti, että onko heidän lapsensa kutsuttu. Sanoin sitten, ettei oo, kun on kutsuttu vaan aikuisia, niin kaveripa veti herneen nenään..tulevat kuulemma perheenä ei muuten..
Miksi et halunnut lapsia häihin?? Vähän outoa mun mielestä.. Itse menen naimisiin ensi kesänä ja lapset on todellakin tervetulleita häihimme.Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:lapsia ei ole kutsuttu, koska muuten lukisi perheineen.
meillä ei kutsuttu lapsia, mutta sitten yks kaveri soitti, että onko heidän lapsensa kutsuttu. Sanoin sitten, ettei oo, kun on kutsuttu vaan aikuisia, niin kaveripa veti herneen nenään..tulevat kuulemma perheenä ei muuten..
Miksi haluat lapsia häihisi? Vähän outoa mun mielestä...Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Miksi et halunnut lapsia häihin?? Vähän outoa mun mielestä.. Itse menen naimisiin ensi kesänä ja lapset on todellakin tervetulleita häihimme.Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:lapsia ei ole kutsuttu, koska muuten lukisi perheineen.
Alkuperäinen kirjoittaja paveliina:ei kutsuttu lapsia ihan siitä syystä, kun oli niin pienet tilat ja useilla kutsutuilla oli 3-5 lasta. jos ois ollut tilaa enemmän, niin lapset olis tottakai ollut tervetulleita!
Ja tosta salakielestä.. etiketin mukaan kirjekuoresta näkyy, ketä kutsutaan. Joillain vaan tuntuu olevan vaikeuksia lukea sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja taataa:No eihän nykyään sitä etikettiä noudateta ees pukeutumisessa vaan mennään mustissa häihin!