Hackman Matador paistinpannut on p*rseestä!!

• Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
Jumankeuta että sapettaa!!

Ostettiin pannu viimekesänä,siitä 2kk pinnoite oli pilalla..tää pannu ei kestäny ku paistettiin pekonia. Ostettiin sitten toinen pannu kun ei viitty pistää ekaa reklamaatioon vielä ja tarvittiin pannu..nooh tää toinen pannu ni sama homma!! Jumankeuta! Laitettiin sit pannut reklamaatioon ja takas tuli vastaus että ollaan pahoillaan ja uudet pannut tulee,no pannut tuli. Otettiin eka käyttöön ja tadaaa! pinnoite piloilla alle viikon käyttöönotosta..suoraan sanottuna vituttaa kun noi pannut makso yli 40? kappale..kaippa toikin lähtee reklamaatioon.
mä' oon kans laittanu 2 matadoria reklamaationa takas tehtaalle.. nyt kolmas on kestäny kun on tolla "uudella ja paremmalla" pinnotteella..

No voin kyllä yhtyä edellisiin, nimenomaan pitäisi kestää kovaa kuumennusta vaan kaiken on hitsannut kiinni noi Matadorit sekä Kovanaama. Tai sitten me todella ollaan tumpeloita.
Mut, enpä viitsi enää koittaa vaan siirryn muihin merkkeihin.

No, nyt tarttui viimeksi sittarista mukaan joku ihan normi Kokki-teflonpannu, ja kyllä toimii kuin unelma. :D

taas
Yksi saatu takuuseen. Takuuseen saatu toimi muuten hyvin, mutta kerran paistettiin lättyjä siinä, ja nyt se on kuin olis maailman sitkeintä liimaa pinnassa. Ei irti millään. Ei sitten millään...

Gringo
Täyttä puppua tämä ketju ainakin nykyään. Ikinä en ole näin hyvää paistinpannua omistanut. Entinen pannu oli 10 vuotta vanha Hackmanin Kovanaama, mutta tämä Matador hackaa teflon-pinnoitteiset pannut mennen tullen juuri tuon kestävän ja liukkaan pinnoitteensa takia. Pari kuukautta tämä on ollut päivittäisessä käytössä ilman mitään ongelmia. Lupaan kertoa, jos ongelmia ilmenee, mutta toistaiseksi ihmetyttää tällainen disinformaation jakaminen näinkin mainiosta tuotteesta!

v
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
Jumankeuta että sapettaa!!

Ostettiin pannu viimekesänä,siitä 2kk pinnoite oli pilalla..tää pannu ei kestäny ku paistettiin pekonia. Ostettiin sitten toinen pannu kun ei viitty pistää ekaa reklamaatioon vielä ja tarvittiin pannu..nooh tää toinen pannu ni sama homma!! Jumankeuta! Laitettiin sit pannut reklamaatioon ja takas tuli vastaus että ollaan pahoillaan ja uudet pannut tulee,no pannut tuli. Otettiin eka käyttöön ja tadaaa! pinnoite piloilla alle viikon käyttöönotosta..suoraan sanottuna vituttaa kun noi pannut makso yli 40? kappale..kaippa toikin lähtee reklamaatioon.
Sama kokemus! 2 kertaa palautin. Viimein sain paremman pannun, mutta ei sekään kestäny niin kauan kuin halvat pannut..

suvi
Meillä on ollut 2 Matador-pannua. Käytössä olivat kyllä pari vuotta, ennen kuin pinnote alkoi olla huono ja otti kiinni mitä tahansa siinä paistoi. Ja kyllä pesin käsin pannut, en paahtanut levyä koko ajan täysillä. Vaihdettiin Kovanaamaan ja olen tykännyt!

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Gringo:
Täyttä puppua tämä ketju ainakin nykyään. Ikinä en ole näin hyvää paistinpannua omistanut. Entinen pannu oli 10 vuotta vanha Hackmanin Kovanaama, mutta tämä Matador hackaa teflon-pinnoitteiset pannut mennen tullen juuri tuon kestävän ja liukkaan pinnoitteensa takia. Pari kuukautta tämä on ollut päivittäisessä käytössä ilman mitään ongelmia. Lupaan kertoa, jos ongelmia ilmenee, mutta toistaiseksi ihmetyttää tällainen disinformaation jakaminen näinkin mainiosta tuotteesta!
No ei ole puppua vielä tänä päivänäkään. Matadorin pinnote meni pilalle, lähetin takaisin ja antoivat uuden. Hetken se pysyi hyvänä ja sama homma. Päätin antaa olla ja ostaa tästä eteenpäin laatua, eli Tefalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nani:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
Meillä yks sellanen Jamie Oliverin paistinpannu, ja se on kyllä ollut tähän mennessä paras. Aika tyyriitä ovat, mutta ostettiin jostain alesta joskus alle puoleen hintaan kun oli "vanhaa sesonkia"
Mulla on kans muutama noita Jamien Tefal-panuja ja ne on ihan parhaita.
Komppailee, ostin miehelle viime vuonna synttärilahjaksi, tykätään!

Gringo
Täällähän on kovaa vääntöä paistinpannuista :D Kuulkaas arvon neidit, minä en ole millään tavoin hellävarainen pannujani kohtaan. Kerran olen onnistunut pyttipannunkin tuossa 26 cm pannussa polttamaan, mutta eipä silloinkaan pyttis jäänyt pannuun kiinni, kuten tefal-pannulla olisi käynyt. Teflon-pannu ei muutenkaan kestä kovaa kuumuutta, joten pihvien paiston voi unohtaa. Jenkeissä teflon-pinnoitteen käyttö pinnoitteena saatetaan jopa kieltää terveysriskien takia. Terveysriskien takia vaihdoin itse teflon-pannuni turvallisempaan Matador-pannuun Ceratec-pinnoitteella. Tää on niin hyvä pannu, että haluan 10 vuoden päästä ostaa vastaavan (jollei sitten parempia materiaaleja ole tarjolla) joten lopettakaas ny toi ihme loanheitto ja teflonin ihannointi :D

juuri vaihdoin
Hei,

Juuri eilen kävin vaihtamassa uuden Matadorin pinnoitteestaan kärsineen tilalle. Pannu oli 2kk vanha ja alkoi yhtäkkiä ottamaan kaikki kiinni. Vaihtoivat, sanoivat, että on alkuaikojen tuotannossa olleiden pinnoitteissa jotain ihmeellistä. Nyt ovat muuttaneet pinnoitteen ja pitäisi nuo ongelmat olla takana. Kuulemma tullut jonkin verran takaisin ko. pannuja. Toivottavasti nyt kestää!!

Gringo
Voi hyvin olla, että pinnoitteessa on joskus ollut vikaa, koska Hackman on ilmeisesti uusinut pinnoitteen. Hackman ei tietenkään voi tietää, onko palautettavassa pannussa vanha, mahdollisesti helpommin ruoan "kiinni jättävä" pinnoite vai pannun uudistettu versio. Tämän takia ottavat vastaan kaikki pannut.

Vaikutatte silti hieman uusavuttomilta. Oletteko lukeneet pannun hoito-ohjeet? Nämä löytyvät myös Hackmanin sivuilta. Ohjeissa sanotaan:

Jos ruoka tarttuu pannun pohjaan, tulee pannu puhdistaa seuraavasti: Liota pannussa litra kuumaa vettä, johon on sekoitettu teelusikallinen astianpesukoneainetta ja poista lopuksi pinttynyt lika tiskiharjalla. Huuhtele huolellisesti. Ceratec°-pinnoite ei kestä teräsvillaa eikä karhunkieltä.
Mikäli pannuun edelleen tarttuu paistettaessa ruoka pohjaan; kuumenna pannussa voimakkaalla lämmöllä sianrasvaa (pekonisiivuja) ja pyyhi pannu paperilla.

Oletteko edes kokeilleet tuota menetelmää, vai itku silmässä palauttaneet pannun ensi tilassa? Täytyy korostaa, ettei minun ole tarvinnut tuota hoito-ohjetta edes kokeilla. Itse ostin pannun heräteostoksena ja olin jo aikeissa palauttaa sen, kun luin tätä ketjua ennen pannun testausta. Olipa hyvä, etten tehnyt niin!

hyvä pannu
Oon tykänny isosta ceratec pinnotteisesta paistokasarista. On pysynyt ehjänä. Kyllästyin täysin teflonpannuihin kun tuntuu ettei ne pysy ehjänä vaikka olisi kuinka varovainen. Valurautanen taas painaa ku synti ja mun mielestä se on liian vaikeahoitoinen. Pannulla pitää pystyä paistamaan kuumalla, esim pihvit ja tällä pystyy. Tarttumaton tämä ei ole mutta ei ole valurautakaan. Aina pesen astianpesukoneessa ja käsin ne mitä ei ole koneessa lähtenyt.

--
Täällä on kanssa Hackmanin pannu sillä ceratec-pinnoitteella ja on kyllä paras pannu ikinä! Kuumenee nopeasti, paistopinta on valurautapannun tasoinen, ei polta pohjaan jne.. Ikinä ei ole tarvinut huuhtelua kummempaa pesua, ei hinkkausta eikä harjausta. Ei tule teflonia enää tähän talouteen, ikinä!

Millis
Me kans reklamoitiin yks matador-kasari. Uudesta sit luettiin tarkkaan ohjeet ja siel luki et ei saa kuumentaa tyhjänä, eli aina öljy tai rasva siihen kans. Ja toinen et ruokaa ei saa säilyttää siinä, mulla oli ainakin tapa että laitoin ruuan siinä pannussa jääkaappiin.

Yhteistyössä