Itekki haluaisin omaan omakotitaloon. Mutta jospa sitä sitten, kun joku päivä valmistuisi =) Mulla on kans mielessä, että mieluusti asuisin lähellä kaupunkia mutta silleen kaukana,ettei olis ihan postimerkin kokoinen tontti. Täällä on silleen, että jo kaupungin sisällä voi autoiluun mennä vartti tai enemmänkin tietysti. Joten siinä tapauksessa työmatkaa mietittäessä on ihan sama mistä se vartti vaikkapa on. Joten tiiän onneksi muutamia hyviä paikkoja, mistä sitten vois katella kans noita taloja, kun ovat syrjemmässä mutta on isot tontit ja ei naapurit ihan vieressä..ja silti lyhyt matka kuitenki autolla sujauttaa. Eli siis hyvät liikenneyhteydet suomennettuna
Mutta sitä päivää odotellessa pitää miettiä, että miten me tähän mahdutaan ja muuta
Vauva-aika varmaan mahdutaan tässä, mutta sen jälkeen kun toinen lähtee liikkeelle, niin onki toinen juttu..
Noissa autoissa..tuli itellä ieleen, että mulla on ihan liian ruusuinen kuva farmareiden peräkontin tilasta
Tajusin sen vasta eilen..että kivat tässä nyt..olin muka suunnitellu, että suurin piirtein farkkuun ku farkkuun mahtuu peräkonttiin 2xkoira+rattaat. Köh. Ei ilmeisesti mahdukaan ku ne koirat. Mutta jos sinne saids mahdutettua jotenki vaikka kassin tai jonku, niin ois siinäki jo jotain. Huoh. Hirvee homma jo etukäteen miettiä näitä meidä nreissuja kotiseudulle B) Vaikka noihinkin asioihin on vielä niin pitkä matka.
Mulla on kp26 menossa ja ei vieläkään sitä tyhjennysvuotoa. Nyt silleen rauhottu, kun oon omassa mielessäni nätisti ajatellut, että se tulis viikon sisään kun ois semmoset soppelit ajat jos kiertoa miettii. Ja jos ei tuukkaan, niin sit ei auta kun kiltisti odotella sitä kp50 tai jotain vastaavaa, että vois saada jotain apuja. Ei kyllä yhtään houkuttele mitkään lisälääkkeet, että oon täällä nyt vähän niinku sormet ja varpaat ristissä =)
Mukavaa keskiviikkoa! Huomasin just, että pitää viilettää töihin