Haaveissa vauva 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grapen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Grapen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm85/ vm81, Y 08/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v Y 09/07
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa
Lumikukka, 26v./29v. missio: miehen käännytys lapsimyönteiseksi
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 34v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07

Jännäyslista
Mi-iu Marraskussa 7.11 tai jotain sinnepäin..
Grapen 1.-8.11
*Helmi 27.10. -
Lumikukka 28.-29.10.

Eikös olisi taas aika aloittaa uusi sivu. :)

Kiitos Grapen uudesta ketjusta! tähän ketjuun sitten koitetaan saada oikein paljon plussia =).

Rutistus Lumikukalle ja Helmille (pitääkö se kirjoittaa, että Helmelle vai Helmille? ;)) minunkin puolesta negasta. Tiedän kyllä tunteen... Kunpa nyt täti sit tulisi pian paikalle niin voisi suunnata uuteen kiertoon ajatukset. Vaikka eihän sitä tiedä, jos myöhemmin vaikka testi näyttäisikin plussaa...

Mitkä on Grapen tuntemukset, kun sinullakin lähestyy jännäyspäivät? harmi Mi-iu, et näyttää siltä, et täti olis tulossa. Pidän kuitenkin peukkuja db.

Sunnuntaita!

Tein sen negan tosiaan kp 26-27/28-30, eli ei se olisi varmaan voinut vielä plussaa näyttääkään, vaikka olisikin tärpännyt. Joten en yllättynyt, halusin vain kokeilla miten se testaaminen onnistuu kun en koskaan ole tikkuun pissannut ;)

Tätiä ei vielä näy. Menkkainen olo oli aamupäivällä, mutta ei enää. Tuskin tänään enää alkavat eli teen huomenna uuden testin.

Kopsaan tuon tilannetiedoituksen suoraan toisesta ketjusta...

Aamulla tein testin, mutta eipä siinä oikein mitään näkynyt. Kp 30/28-31. Joitain oireitakin on, mutta niitähän on helppo kuvitella. Etenkin kun kyttää itseään tarkemmin kuin normaalisti ennen menkkoja. Mutta uskon kyllä siihen negaan, eiköhän se täti sieltä tupsahda tänään taikka huomenna viimeistään. Otan ilolla vastaan kummankin lopputuloksen. Mieskin jännittää, että miten käy :) Lähti aamulla työmatkalle ja tulee vasta illalla. Kerroin tekeväni aamulla testin ja että kerron tuloksen vasta illalla.

Jännäyslista

Mi-iu 1.-7.11
Grapen 1.-8.11
Lumikukka 28.-29.10

Täti pölähti paikalle kesken työpäivän. Oon tyytyväinen ettei kierto venynyt tän pidemmäks. Eli tuli taas sama 34 päivää kun viimeks.

Vähän ärsyttää se, että noi limat ja vatsakivut, joista kuvittelin tunnistaneeni oviksen, menee nyt vähän miten sattuu. Eli limat tuli muutamaa päivää aikasemmin, sitten vatsakipupäivä. Ekalla kierrolla vatsakivusta menkkojen alkuun 14 pv, nyt 16 päivää. Ja jossain sanottiin että ovis on vikana limapäivänä, eli olis ollu niinku vielä aikasemmin.

No nyt sitten taas sylkitesti tehokäyttöön kun aika lähestyy, jos tällä kerralla onnistuis oviksen bongaaminen paremmin siitäkin. Viimekshän unohdin sen töihin viikonlopuks, just silloin ku su oli vatsakivut, ja maanantaina se ei kyllä enää taas sanonu oikein mitään...

Isot peukutukset vielä Lumikukan plussa puolesta bd bd bd

Mä olen täällä ihan puolihysteerisessä tilassa. päähän tupsahti yhtäkkiä varma ajatus siitä, että nyt olen raskaana. Tällä hetkellä kp 27/30-37. En haluaisi vielä alkaa testailemaan, mutta vähänkö tekisi mieli. Voi kun tämä olisi totta!

Oireitakin olisi vaikka muille jakaa. Lämmöt koholla, kylmät ja kuumat aallot, pientä särkyä alavatsassa... Toki voi olla flunssa iskemässä päälle, mutta toivottavasti ei...

Mutta vaikka sydämeni pohjasta toivon, että tämä "varmuus" on totta, toivon vielä enemmän, että tuttuni koeputki onnistuisi. Tiedän, etten pystyisi nauttimaan omasta mahdollisesta raskaudestani täysillä, jos heillä ei onnistu. Peukkuja myös sinne. bdbd

Lumikukalle peukutuksia (hihittelee myös positiiviselle puolelle)!

Voi ihanaa, kun saatte jo oikeasti jännitellä plussien puolesta (ja plussapuolesta :D ) Itse olen pitänyt nyt vähän matalaa profiilia, kun yrityksen alkuun on vielä kolme kuukautta aikaa... Tuntuu, ettei tämä yrityksen odotus ikinä lopu. Toivottelen kaikille plussatuulia!!! bd bd bd bd bd

Vai plussapuoli :)

On tämä tosi jännää kyllä kun saa oikeasti jännittää :) Jännitti vähän jo viime kierrossakin, kun olin kaksi päivää myöhässä, vaikka silloin vielä jollain tavalla ehkäisyä käytettiinkin.

Eilen alkoi särkeä rintoja ja pahoinvointia on tälläkin hetkellä. Ja noita kuumia aaltoja :D Perjantaina laattasinkin. Mutta siihenkin voi olla ihan muita selityksiä. Sitäpaitsi yhdessä kierrossa oli muutaman päivän pahoinvointia juuri ennen menkkoja.

Peukkuja muillekin jännäilijöille! bdbdbd Jatketaan Aman viitoittamalla teillä, eikös :) Ja mitenkäs Amalla on juttu edennyt? Onko ensimmäistä neuvola-aikaa vielä varattuna? Mikä on vointi?

Täällä olisi uusi haaveilija, jos ja kun saan mieheni myöntymään neljänteen lapseen ; )
Ensi keväänä tai kesänä olisi yrityksen aloittaminen jos vaan käännytys onnistuu.
Ihanaa lukea ja jännätä teidän tilanteita vaikka asia ei tällä hetkellä ajankohtainen itselle olekaan.

Tervetuloa mukaan jännäämään/haaveilemaan Hempsukka. Meilläkin nyt näyttäis siltä, että yrityksen aloitukseen olis vielä aikaa 3-5 kuukautta. Miehen käännytys on vielä puolitiessään niin sanotusti =)
Täällä sitä ollaan otettu kunnolla viunaa 2 viikonloppua peräkkäin ja nyt olis taas aika rauhoittua hetkeksi sillä saralla =) No, jos meilläkin saadaan yritys edes alkuvaiheeseen niin voipi olla ihan terveellistäkin jättää alkoholihuikat muille...
Minä pidän kovasti peukkuja plussaaville!!!! Ja jos siirrytte oikein rytinällä odotuspuolelle niin sinnehän vois perustaa meille uuden ketjun kokonaan.Vaikkapa nimellä "Tulossa vauva" =)=)=) Heh, no ei vaiskaan....

tänneppä oli tullut tekstiä tosi paljon siitä kun viimeksi kävin lukemassa. uusi ketjukin avattu! hyvä hyvä! Hurjan paljon Onnea Amalle plussasta, ihanaa kun tuli ketjuun positiivisia uutisia! Grapenille ja lumikukalle peukutuksia täältä myös plussan puolesta! Ja tervetuloa Hempsukka joukkoon mukaan!

minä olin asennoitunut sunnuntaina sellaiseen mukavaan kotipäivän viettoon kun sitten tulikin ihan yhtäkkiä yllätysvieraana täti kylään! tuli kyllä oikeesti niin yllättäen, että en yhtään osannut vielä kaivatakkaan. mutta kuten silloin aiemmin kirjoittelin, että luulin oviksen ponganneeni niin sitähän se sitten oli. kymmenen päivää, ehkä hieman vajaat niistä limoista alkoi sitten menkat.
no olihan se siinä mielessä kiva kun alkoi menkat nyt, ottaen huomioon sen mun ekan pillerittömän kierron joka oli 50 päivää. nyt tuli pituudeksi 20 päivää. heittelehtii siis aika lailla. jospa se siitä alkaisi tasaantua. olihan ne ekat luomumenkat sellaista säälittävää räpellystä verrattuna näihin. nyt siis hieman tavallisemmat, ei mitkään kovin runsaat vieläkään. nyt sitten vaan uutta kiertoa ja yritystä putkeen.. kun vaan edes vähän tietäisi, että koska se ovis olis odotettavissa..

mulla on iho pysynyt pillereiden lopettamisen jälkeen hyvässä kunnossa, tosin ei ole koskaan mitenkään huono ollutkaan. ainoastaan tuon hiusten nopean rasvoittumisen olen huomannut haittapuolena kun pillerit lopetin! En uskalla liittää itseäni tuohon jännäyslistalle, kun en oikeasti osaa yhtään arvioida seuraavaa kiertoa.

kp 2

Hei tänne uuteen ketjuunkin!
Aluksi onnea -Amalle-! Kerrohan fiiliksiä ("miltä nyt tuntuu?" *kyselee kuin urheilutoimittaja) :)

Pahoittelut negan saaneille.
Itse ajattelin, että en osta testejä valmiiksi, vaan katson mahd. pitkälle, miten kierto etenee. No juu, en tiedä kauan tässä päätöksessä pysyn, voi olla, että parin viikon päästä olen jo ostamassa testejä varmuuden vuoksi... Itsehillintä vaikuttaa muutenkin olevan melko heikko tällä hetkellä, jos syömistä ajattelen ;) Koko ajan tekee mieli syödä jotakin (ja nimenomaan jotakin hyvää), ehkä se on jotain sijaistoimintaa, kun pitäisi ajatella, kirjoittaa, pohtia ja järkeillä.

Lumikukka, sullahan on oireita! Toivottavasti pahoinvointiin olisi hyvä syy :) Ja Grapen, toivottavasti tuntemukset pitävät paikkansa.

Voin kuvitella, että (Lumikukan sanoin) on jännää, kun saa oikeasti jännittää. Sitä odotellessa siis.

Täällähän on ollut vilkasta, kiva! Ja tervetuloa joukkoon, Hempsukka!

Nyt on kyllä ihan varmasti tulossa lisää plussia tähän ketjuun... Vitsi miten jännät paikat Grapenilla ja Lumikukalla, ihanaa!

Rupes jälkikäteen ihan harmittamaan ettei tärpännyt, olis ollu niin hyvä synttärilahja mulle, ja jouluna iloisia uutisia kerrottavana. Ja ihanasti heinäkuun alussa laskettu aika...

On tää elämä melkosta odottamista. Ensin pitää odottaa että voi alottaa yrittämisen, sitte odottaa ekat luomumenkat, sitte odottaa ovista, sitte plussaa tai tätiä, sitte taas ovista... Kauheesti odottamista että pääsis siihen itse odotukseen asti!

Ai niin, piti kysyä teiltä ideoita kummitytölle lahjaksi. Siis kummilahjaksi sylikummeilta. Mies ehdotti että avataan tili ja laitetaan sinne sitten aina rahaa ja sitten sijoitetaan niitä johonkin rahastoon ja sitten on iso potti odottamassa kun tyttö täyttää 18. Ei yllättänyt, mieheni on sijoitusalalla töissä ;)

Sinänsä hyvä idea, mutta mä haluisin viedä jotain konkreettista. Siis ainakin lisäksi. Haluisin ostaa sellasen pikkuruisen timanttisormuksen... Mies ei ollenkaan ymmärtänyt miks sellanen pitäis ostaa =O

Sitä paitsi ei voi avata tiliä kun ei tiedä nimeä etukäteen ;) Ja onpa kiva sit aina vaikka synttäreille mennessä sanoo vaan että laitettiin tilille rahaa... Silti pitäis aina jotain pientä viedä ettei mee ns. tyhjin käsin...

Nykyään on kaikkia tosi ihania bambisäästöpossuja yms ja sehän passaisi tuohon rahastoteemaankin :) Bambisäästöpossuja... Hmm. :D Siis sellaisia mitä myydään kultasepänliikkeissä. Oiskohan ne tinaa vai mitä lienee? Ja kummipojalle ostin soittorasian, jonka kylkeen pystyi laittamaan valokuvan ja sisällä pystyy vielä säilyttämään jotain. Ei ollut muistaakseni hirvittävän kalliitakaan moiset.

Hmmm, pitääpä käydä huomenna kaupungilla katsastamassa vähän tarjontaa. Ollaan vaan ohimennen katottu jotain kultasepänliikkeen ikkunoita, niissä on ollu vaan jotain valokuvakehyksiä ja kummilusikoita... Ja niitä ei kuulemma haluta... Isänsä mielestä kummityttö ihan selvästi toivoo pleikkaria ;)

).( Mulla oli illalla menkkakipuja... En muista että mulla olis koskaan ollu aikasemmin =O

Helmi, mikä kp sulla on menossa? Täällä nyt 31/28-31. Nyt on kyllä tullut niin paljon hössötettyä, että seuraavassa kierrossa otan lunkimmin ;) Oviksenkin oli tunnistavinani joku kp 14-16 suurinpiirtein eli olisihan menkkojen pitänyt jo alkaa.

Eilen tuli täti eli kp 2 menossa täällä... Kohta rupeen taas kiillottelemaan sylkitestiä käyttövalmiiksi ;)

Sulla on kyllä Lumikukka jännät paikat... Oliko se sunnuntai kun testasit negan?

Mitä mun muistille on tapahtunut!? Niinhän sinä tuossa tosiaan kerroit, että eilen alkoi... Pahoittelut siitä! Parempaa onnea ensi kiertoon!

Eilen testasin negan ja pe-la yönä. Pitää varmaan huomenna tai torstaina testata uudelleen jos ei tätiä ala kuulua. Olisi mukava saada tietää ennen viikonloppua :)

Pahoittelut kaikille negoista ja tädin vierailun kohteeksi joutuneille!! Lumikukalla onkin jännät paikat...
Me ostettiin mieheni veljentytölle ristiäislahjaksi viime talvena sellainen tina-säästöpossu (muistaakseni ne kultasepänliikkeen säästöpossut on tinaa...) ja mielestäni se oli ihan kiva idea. Se oli vielä sellainen suloinen heppa, niin käy sitten hyllynkoristeestakin. Ja sinne voi aina laittaa rahaa kun käy kylässä :) Tietysti tuo tilin perustaminenkin kuulostaa ainakin näin aikuisen kantilta hyvältä, kyllä se lapsikin sitä sitten aikuisiän lähestyessä viimeistään alkaa arvostaa.

Omia kuulumisia: Tein sunnuntaina vielä kaksi testiä aamusta. Eri merkkisiä, tietenkin. Tämä on vaan niin uskomaton olotila että oli pakko varmistaa.

Pahoinvointi on kyllä niin etova olotila. Su-aamuna oksentelin tyhjästä mahasta sappihappoja, muuten en ole yökkinyt. Mutta olo on kyllä ollut pitkin päivää todella hirveä. Nyt olen oppinut että mun täytyy syödä min. 3 tunnin välein niin olo pysyy siedettävänä. Ja viime yönä kokeilin sellaista että heräsin 4 tuntia nukahtamisesta välipalalle ja aamulla olikin ihan melkein normaali olo :) Loistavaa! Miestä käy kyllä niin sääliksi kun on ollut paha olo niin ei nuo sänkyhommat ole maistunut ollenkaan...Väsymystäkin on. Eilenkin olin kasin jälkeen jo ihan sänkykamaa. Tänään yritän jaksaa mennä jumppaan jos se vaikka piristäisi.

Tänään soitin eka aikaa neuvolaan. Se menee niinkin pitkälle kun 19.11, mutta se terkan mukaan riittää. Kun kierto on olut niin epäsäännöllinen niin se sano että ultralla pitäisi raskauden kesto varmistaa. Sopii mulle, mutta miehen kanssa ja puhuttiin että tekisi niin mieli mennä yksityiselle katsoon jo vaikka ensi viikolla se kesto ja tietenkin varmistamaan myös se että se ei ole kohdunulkoinen tai tuulimuna, sitten vasta uskaltaa alkaa kertoon muille tästä tilanteesta. En kyllä malta että pääsee kertoon siskolle ja äitille...

Jännätpaikat on vielä Lumikukalla, Grapenilla, Mi-iulla db unohdinko jonkun... Mä olen kanssa miettinyt, että kun saadaan meitä plussaajia jossain vaiheessa enemmänkin, olisi kiva perustaa meille oma ketju odotus -puolelle :). Nimeä en ole kyllä keksinyt, mutta Utelias pahalaisen ehdotus kuulosti hyvälle.

Täällä ei sen kummempaa. Ollaan aherrettu opinnäytetyötä ja päivät onkin mennyt ihan siivillä. Hauskaa, kun kummatkin ollaan nyt samassa elämäntilanteessa, että ehkäisy on jätetty, niin voi aina välillä keskustella ihan muistakin jutuista kuin koulu hommista ;). Olen vähän ajatellut kanssa, että vois tän kierron ottaa vähän rennommin... Jos siihen pystyisi vaan. En ole mitään testejä tilaillu enkä varmaan aio tikuttaa ovista. Greippimehua olen kyllä juonut lasin päivässä kp 2 lähtien. Ovikseen on kyllä tosi pitkä aika vielä...

Kp 5

Niin sen unohdin mainita että pakkohan sitä oli käydä helistin.fi laskurilla katsomassa laskettua aikaa. Kierrron arvioin n. 34 pvää (ollut siis 30-51 pvää, 4 viimeisintä kiertoa 30-38 pv) ja sillä sain 23.6.07, eli juhannusvauva olisi tulossa. Tekisi kyllä tosissaan mieli mennä yksityiselle ultraan jotta saisi tuon raskaudenkestonkin varmistettua.

Lumikukalla tosiaan jännitystä ilmassa :))
Ja Ama, voin vaan kuvitella kuinka jännä tunne se on kun r-testiinkin ilmestyy kaksi viivaa aina toisensa perään :DD ihanaa!!

Täällä ei varmaan huomisen jälkeen oo mitään jännitettävää, nipistelee ja kipristelee siihen malliin että menkat alkaa viimeistään huomenna... jos jotain positiivista täytyy löytää niin ainakin kierto on sitten kohdillaan...
Mutta sitä en tajua miten sit kaikki mun kaverit on oikeasti tullu tokasta normaalikierrosta raskaaksi?! :P tai kaksi oikeastaan vaan, kolmas tuli vahingossa ehkäisyn kanssa... Mutta kun mäkin tahtoisin!! *epätoivo alkaa nostaa päätään*
perhana!

No piristystä sitten... mä kävin tänään parturissa värjäämässä ja leikkelemäsä ja vähä raidottamassa tätä tukkaa, ja kyllä tykkään!! tämmöstä mulla ei ole ollut koskaan ennen :))