Haaveissa vauva 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, piti niistä hääsuunnitelmista vähän kertoa...

Oon aina aikasemmin ajatellu, että ei sillä oo mitään merkitystä onko naimisissa kun saa lapsia. Silloin kun meillä päätettiin että jätetään pillerit pois, en edes ajatellu koko naimisiinmenoa.

Sitten yhtäkkiä sain päähäni, että haluan ehdottomasti naimisiin ennen ku vauva tulee. Ja ehdottomasti haluan häät ennenku mulla on iso vatsa. Tää oli siis kuitenkin sen jälkeen kun mies oli jo sanonut että aikoo kosia mua lähiaikoina... Niinpä siis odotan sitä kosintaa ja samalla jo alustavasti suunnittelen niitä häitä =)

Ehdotin hääpäiväksi 2.2.2008. Mies oli vähän hämillään että ai niin nopeesti... Mutta jos nyt vaikka tuliskin raskaaks, niin nopeestihan se on toimittava ennenku masu alkaa kasvaa =O

Ja muutenkin haluan ehdottomasti talvihäät. Ulkona kylmää ja pimeää, sisällä kaikki läheisimmät ihmiset ja paljon kynttilöitä...

Kuulosti kyllä todella ihanalle noi talvihäät. Oi! Todella tunnelmallisilta ja romanttisilta. Voisi tosiaan olla ihan varteen otettava idea pitää talvihäät kuin perinteisemmät keskikesän häät. Minkähänlainen silloin pitäisi olla hääpuku, että tarkenee?

Hihii, ovistestin viiva vahvistui eilisestä melkoisesti äskeisessä testissä ;)). *Hykertelee* Toivon, että huomenna testiviiva olisi yhtä vahva kuin kontrolliviiva :). Eilen tuli pöllyyteltyä lakanoita. Tänään jos ei spontaanisti tule pupuiltua niin ei viitsi kaataa miestä sänkyyn, kun tulee vähän fiilis pakkopullasta. Mutta sitten huomenna täytyy ehdottomasti...

Kiva, että Utelias pahalaisellakin näyttää vähän valoisammalle vauvahaaveiden saralla. Kyllä se mies on kohta valmista kauraa :).

Mä uskon että toi on se käännekohta, kun mies on miettinyt pillereiden lopettamisen ajankohtaa. Ja sitä paitsi joulu on ihan kohta! Utelias pahalainen taitaa pian päästä tositoimiin, hienoa =)

Ja tähdellä alkaa olla ovis käsillä... Pupuilua vaan peliin niin sitte päästään jännäämään porukalla!

Täällä ei vieläkään ovistesti sano mitään, kp 17 menossa.

Vielä pari pointtia talvihäistä...

Kesällä on hirveesti kaikkee kivaa tekemistä ja rajallinen määrä viikonloppuja. Sitten on usein ollu monet häät kesän aikana, ja joutunu sumplimaan lomat ja reissut niiden mukaan. Alkuvuodesta taas ei paljon bileitä yleensä oo, joten häät katkasis kivasti pimeän talven.

Mä ajattelin ihan hihatonta pukua, ja sitten joku paksu huivi tai turkisreunainen viitta kylmää vastaan. Juhlapaikka pitää vaan valita niin että siellä on lämmin, ei mitään vetoisaa latoa ;) Kengät mietitytti eniten, mutta ajattelin ostaa valkoiset saappaat. Ne ei kuitenkaan puvun alta juuri näy, ja kun mulla on helposti jaloista kylmä niin en usko että niissä liian kuuma tulee sisälläkään. Tai sitte lisäks juhlakengät jos jaksaa ruveta vaihtamaan...

Hyvä että ketjulaisten mielestä tähän ketjuun saa kaikki kirjottaa ja muustakin kun vauvajutuista. Omasta mielestä ainakin se on piristävää lukea eri vaiheessa olevien naisten/parien jutuista. Ainakin joissain ketjuissa tuntuu juttu pyörivän pääasiassa (siis kaikkien melkein kaikki viestit) siinä että onko ovistestiin tullut viivoja, kierron lopussa arvaillaan väsymyksestä ja muista oireista että ne johtuisivat raskautumisesta yms. Ei tuossa mitään pahaa ole, mutta tämä ketju tuntui silloin ketjua valitessani jotenkin monipuolisimmalta. Toivottavasti muutkin yrityksen aloittaneet pysyvät tässä ketjussa, etten ihan ainoana yrittäjänä juttele yrityksestä haaveilevien kanssa.

Noista Helmin hääsuunnitelmista mieleeni tuli: Mäkin sitten aikanaan (kun mua ensin kositaan) haluaisin häät muuna vuodenaikana kuin kesällä. Syksy on mun lempivuodenaika, joten syksy olisi varmasti minun mielestä meidän häille paras ajankohta.

No, mieheni minua tuskin ihan lähiaikoina kosii...

Moi moi! Pari päivää ollut poissa ja heti pitää tänne hyökätä. En koukussa ole, tosiaankaan ;)

Jep pidetään tässä ketjussa monimuotoisuus rikkautena eiköstä vain :) Tuli kyllä sellaista ryöpytystä tuolla toisessa ketjussa niskaani, että huhhuh vain.

Talvihäät kuulostaa ihanalle! Itseasiassa olenkin joulukuun alussa menossa talvihäihin ja Lapin suuntaan vieläpä. Poimin parhaat vinkit Helmille sieltä :) Olen omalle kohdallekin miettinyt, että talvihäät olisivat kivemmat kuin perinteiset kesähäät. Mutta katsotaan nyt asia kerrallaan.

Tilasin netistä raskaustestejäkin, olivat tulleet eilen. Olisin kyllä kaikesta huolimatta aika järkyttynyt, jos heti tärppäisi! Pitää kyllä yrittää olla sillä tavalla coolisti, että ei alkaisi ressaamaan. Kyllä se plussa varmasti tulee ilman veren maku suussa yrittämistäkin, jos se mahdollista ylipäätänsä on.

Kyllä pitää tehdä tällainen yksinkertainen asiakin kuin lasten hankkiminen/saaminen vaikeaksi ;). Tein äsken ovistestin, ja perhana siihen ei tullut kuin haalean haalea viiva kontrolliviivan lisäksi. En sitten tiedä vaikuttiko tulokseen, että olin juonut ehkä liikaa parin tunnin sisällä. Menee jo liian vaikeaksi. En nyt tiedä onko se ovis päällä vai ei. Kaippa se eilinen viiva oli niin vahva, että nyt olisi ovulaatio!?? Ei pitäisi näin paljon miettiä näitä asioita, kun ei varmastikaan tällaisella pohtimisella raskaudu ;).

Ja kyllä varmasti itsekin olisi melko järkyttynyt, jos se plussa tärähtäisi testiin tuossa lokakuun lopussa. Vaikka siihenhän sitä tähdätään, mutta silti melkoinen ylläri se olisi.

Vitsi mä innostuin ihan älyttömästi noista talvihäistä! Se on ihan totta, että kesällä on niin paljon aina häitä ja ihmisillä menoa, että sen pitkän talven katkaisisi ihanasti tuollaiset romanttiset ja tunnelmalliset häät. Lumikukka kerrohan sitten niistä häistä, kun tulet sieltä :).

Mutta se niistä talvihäissä kyllä on isona miinuksena, että jos nää Suomen talvet muuttuu sellaisiksi leudoiksi loska keleiksi niin siinä on sitten hääpuvun helmat ruskeassa loskassa ja taivaalta tulee märkää räntää.

Jep, mutta se on taas kanavoitava ajatukset koulutehtäviin. Vähän tässä viime aikoina ajatukset harhaillut jossain ihan muualla kuin kouluasioissa...

Tsaude!!Kukas se olikaan tässä ketjussa kun sen sylkitestin tilasi??HELMI???Anyway, kiinnostuin siitä niin, että mäkin tilasin sen ja petyin vähän kun luulin, että ne olis lähettäneet ilmaiseksi ovis&raskaustesti näytteet, mut olikin vain esitteet...:/ Nyt oon päässy sylkitestiä kokeileen, mut aika vaikee sanoo missä mennään. Kalenterin ja limojen mukaan ovis olis nyt viikonloppuna (kp15-16), mut vielä ei testi ainakaan näytä mtn. Sitä on vaikea lukea....No ehkä se ei haittaa kun kuiteskaan ei silleen vielä "yritetä".
Mies löysi sen eilen vessasta, en ollut päättänyt mitä kertoisinko, ettei pelöstyisi, ja selitin sit vaan, et tällä näkee ne "varmat päivät"...

Ihanaa kun Helmi pääset suunnittelemaan häitä eikä tarvii vauva-juttuja pohtia koko aikaa...Mä vasta odottelen kosintaa...enkä tiiä milloin semmoinen ihme tapahtuisi. Oon toivonut, että v.2009 olis häät, mutta jos vauvoja tulee sitä enne ei oo väliä milloin häät on..."Pick your fight", niinkuin mun työkaveri sanoi. Mulle lapsi olis tärkeämpi kuin ne häät nyt, en jaksa kaikesta valittää samaan aikaan...Mies kyllä kesällä sanoi reissulla, että tietää kyllä mihin suuntaan tän suhteen pitäisi mennä ja mitä hänen "kuuluisi" tehdä, muttei ole vielä valmis. Musta tuntuu, et mun mies ei oo valmis mihinkään...vaikka on jo 27 (kohta). Itse tunnen, et oon niiiiiin valmis.

Mä oon päättänyt et nyt koetan saada elämäni balanssiin työn sijalla, jos/kun vauvoja ei kuulu. Työskentelen päiväkodissa ja en kyllä koskaan ajatellut sinne jäädä...ensi kesäksi olis soppari, mutta jos parempaa löytyy enen sitä lähdet heti. Haluisin jotain luovaa duunia ihmisten kanssa, ei pieni lapsia tänne enää kiitos...Mietin vauvoja muutenkin jo tarpeeksi. Tietty on ihanaa kun ne halaa ja silleen, mutta en vaan jaksa niitä just nyt...

Mites te muut?Millaisia hommia teette?Ootteko koulutustanne vastaavissa hommissa ja tyytyväisiä??Mulla on kyllä lastentarhanopen pätevyys, mutta en aio siis sille tielle jäädä toiv., jotain muuta sosiaalialan hommaa...

Helmi, mulla tulee siihen sylkitestiin vaan niitä palloja ja sitten semmoinen pitkä viiva, niinkuin mato, ei mitään lyhyitä viivoja niinkuin kuvassa, eikä mitään mudostelmia...Onkohan se sit et ovis on 2-3pv päässä??En toisaalta haluu edes tietää...;)

Hyvää viikonloppua, Wilma80 (kp14)

Mä taidan olla ainut tässä ketjussa joka kannattaa ihan perinteisiä kesähäitä. Mä olen niin kesänlapsi kuin olla ja vain voi. Rakastan lämpöä ja aurinkoa ylikaiken. Kesällä on helpompaa senkin kannalta, jos vieraita tulee paljon, voi juhlia "jatkaa" laittamalla tarjoilupöydät ulos. Ja vaikka katoksen alle sateen varalta =)
Kuten huomaatte, tätäkin aihetta on jo tarkkaan suunniteltu. Vaan eipä kosintaa kuulu ei!
Tosin jollei taloprojekti olis osunu just ens kesälle mitä suurimmalla todennäköisyydellä meidän häät olis ollut jo ens heinä-elokuussa.
Työt ja jatkuva väsymys ovat vieneet aika tehokkaasti ajatukset pois vauvahaaveilusta. Ja tosiaan, eihän siihen jouluun ole enää kuin pari hassua kuukautta =)=)=)
Wilma kyseli työasioista. Mulla ei ole varsinaista koulutusta, joten olen tällä hetkellä suhteellisen tyytyväinen työpaikkaani. Ainakin on varma paikka sillä tavalla, ettei kovin helposti joudu irtisanotuksi. Työhöni kuuluu tavaran (enpäs paljasta enempää) lähettely eteenpäin ja kuljetusasiakirjojen tekeminen. Eli tavallaan logistiikasta on kyse. Tulipas hankalasti selitettyä, mutta alitajuisesti pelkään, et joku tuttu lukee tämän ja tunnistaa.......=)

Onko tähdellä ollut häiden ajankohdasta mitään puhetta?

Tuli mieleen tuosta pahalaisen kirjoituksesta, että tässä suhteessa olen useinkin miettinyt, millaiset häät olisi hyvät ja jotain vinkkejä laittanutkin jo korvan taakse. Ikinä nuorempana tai aikaisemmissa suhteissa en ole tällaista harrastanut, ehkä se kertoo suhteen laadusta (toivotaan).

Missä vaiheessa on taloprojekti UP:llä? Teettekö kokonaan itse?

Kyselyyn: olen tradenomi ja tilitoimistossa, joten ihan kivasti vastaa koulutusta. Oma ala löytyi vähän sattuman kautta, mutta tyytyväinen olen.

Kyllä meille tulee aika valmis paketti, eli avaimet käteen-paketilla mennään. Tosin tehdään sisällä pieniä muutostöitä itse ja mm.lattiamateriaali menee heti vaihtoon. Yläkerta jää keskeneräiseksi ja se tehdään valmiiksi sitten kun lisätilantarve yllättää. Varmaan viimeistään sitten, jos (ja toivottavasti myös KUN) perheenlisäystä siunaantuu.

Täällä toinen tradenomi :) Työ on kyllä koulutusta vastaavaa, mutta haasteellisempaakin voisi olla.
Olenkohan ainut joka ei oikeastaan koskaan ole haaveillut suurista häistä. Sellainen pieni ja intiimi tilaisuus riittäisi mulle. Puvun kyllä haluaisin ja läheiset ihmiset ympärille. Talvihäät kuulostaa kyllä ihanalta. Mullakin on ollut ajatuksissa, että ne perinteiset kesähäät on jotenkin vähän tylsät.
Mutta kosintaa vielä täälläkin odotetaan! Naimisiin ei kyllä kiire mulla ole, mutta olisihan se ihana jos kosittais. Ehtiihän sitä ;)

Ajattelin, että en tilaa ovistestejä. Yritän mahdollisimman vähän ajatella tätä vauvan yrittämistä, jotta ei vaan tulisi siitä stressiä. Jotenkin sitä haluaa näin alussa ajatella vielä, että kyllä se plussa sieltä tulee jos on tullakseen. Ei mitään kiirettä siis senkään kanssa. Pääasia, että ollaan saatu yritys alkuun :)

meillä oli tjotilla kuukaus ennen häitä.. mutta mieheke sitten lupas täysillä ruveta yrittämään häiden jälkeen.. :D eli virallisesti ruvettiin "yrittämään".. en kyllä tykkää tosta yrittämis-sanasta mutta anyway... :)

Minäkään en kovin tarkasti haluaisi kertoa koulutustaustasta ja työpaikasta, kun joku voisi vaikka tunnistaa... Mutta opiskelen talousalaa amk:ssa ja kaupanalalla olen töissä. Tarkoitus olisi saada vähän parempia töitä.

Mä olen aina jotenkin ajatellut, että yrittäminen on vähän sellaista oviksen tikutusta, oireiden seurailua jne. Ja tjot = tulee jos on tullakseen eli vähän rennommalla asenteella. Mutta eipä tuolla ole mitään merkitystä mihin itsensä luokittelee, ajatus kuitenkin sama, kun jätetään ehkäisy niin silloin ollaan valmiita perheenlisäykseen.

Nyt sitten on siemennystä harrastettu oikein urakalla ;). Eli odotukset on kovat ja korkealta varmaan tiputaan, jos ei tärppää tässä kierrossa. Parin viikon päästähän tuo varmasti selviää onko täti tullakseen. Olen kuitenkin joka tapauksessa iloinen, että bongasin oviksen =D.

Lumikukka, ei meillä ole kuitenkaan häiden ajankohtaa vielä sovittu, vaikka niistä häistä on paljon puhuttu jo useamman vuoden ajan. Vähän tässä on asioita jarrutellut nämä minun opinnot. Onneksi ne on loppusuoralla niin voi sitten lähitulevaisuudessa, kun saa rahaakin vähän paremmin kuin opiskelijat, suunnitella häitä ja sitä asunnon ostoa.

Mutta hyvät viikonloput! Täällä ei mitään sen kummempia viikonloppu suunnitelmia, kun minulle se viikonloppu alkaakin vasta tänään myöhemmin illalla eli iltavuoroon vielä pitäisi mennä. Aion kyllä nukkua pitkään la ja su :)!

Töistä kirjoittelen... Miten se viimeinen tunti onkin aina niin vaikea... ;)

Laskureilla laskeskelin, että viikonlopun aikaan pitäisi olla ovis. En ole hetkeen sitä bongannut mistään, mutta kaipa se on tullut kun kierto on säännöllinen ollut. Pitääpä yrittää sitä miestä innostaa, jos vaikka vähän harjoiteltaisiin sitä vauvan tekoa ;)

Wilma, sori sori sori, unohdin silloin pari viikkoa sitten mainita niistä näytetesteistä... Eli tosiaan kun tilasin sen sylkitestin niin luulin tilanneeni näytekappaleet niistä testeistä. Ja tosiaan joo, ne olikin esitteet mitä siinä sivulla oli tilattavana. Eli sama pettymys täällä, mutta en muistanu silloin korjata asiaa tänne ja... äh!

Mä oon nyt kyllä kanssa vähän pettyny tohon testiin, koska eilen ja tänään oon bongannu ihan selvät ovislimat, ja testi ei näytä yhtään mitään... Tai sit mä taas kuvittelen omiani, viimekskin olin ihan varma että bongasin oviksen, ja menkat alko kuitenkin vasta yli kolmen viikon päästä siitä... Tai ehkä se väli oviksesta menkkoihin voi olla sitte pidempikin?!

No, ainakin eilen pöllyteltiin lakanoita, ja varmaan jatketaan tänään vielä samalla linjalla...

Huomenna päiväks mökille. Kaverikin lähtee mukaan, kiva kun koiratkin pääsee juoksemaan vapaana pitkin tantereita =)

Mä en myöskään tohdi kertoa mitä alaa opiskelen. Sen verran harvinainen ala että joku oikeasti voisi tunnistaa, sen verran henkilökohtaisia asioita täällä tulee kerrottua, että en halua kenenkään puolitutun lukevan niitä. Ja toisaalta en ole kertonut edes miehelleni että harrastan tänne kirjottelua...

Pakko vähän purkaa omaa sydäntä:

Ensiksi siitä että muutama viikko sitten kerroin siskolleni että emme ole ehkäisseet noin vuoteen (paitsi silloin keväällä kun oli ihan oikea, ulkoinen syy, jota en kuitenkaan raaski kertoa kun siitäkin mut joku voi tunnistaa... ). Siskokin sitten paljasti että hekään ei tällä hetkellä käytä ehkäisyä. Heillä on yksi pieni lapsi, aivan ihana tapaus, tänäänkin oli piristämässä mun päivää touhuillaan kun vanhemmat oli ostoksilla. Mietin sitten vaan että miten osaan olla iloinen jos sisko raskautuu ennen kun minä, vaikka he ovatkin vasta muutaman kuukauden ollet ilman ehkäisyä (ja me sentään jo vuoden verran, ihan kun sillä olis mitään merkitystä :/ ). Yksi kaveripariskunta on alkanut odottaa meidän yrityksen aikana ja sekin jo otti kaaliin ja nyt on sentään yritetty 6 kk lisää sen ilmoituksen päälle eikä mitään vieläkään kuulu.

Lääkäriin (sen suhteen että ollaan näin kauan yritetty ilman tulosta) tuskin mies suostuu ennen kun on sen tauon jälkeen yritetty vuoden verran. Mies on muutenkin enempi tjot-asenteella kun minä. Kuitenkin kun siitä puhuttiin niin mieskin ihan oikeasti lasta haluaa ja sanoin että eikö sitä nyt sitten vähän voi sillon oletetun oviksen aikoihin pupuilla, ja se lupasi jatkossa niin tapahtuvan.

Kp on nyt 33, kierron ei voi sanoa olevan säännöllinen kun on heitellyt väliä 30-51, pääasiassa ollut kuitenkin 32-36.

Ovista ei tässä kierrossa tainnut tapahtua, en tikuttele, mutta minkäänlaisia limoja ei näkynyt. Pupuilukin jäi oletettuina ovispäivinä olemattomaksi, vaikeahan se on tuosta kierron heittelystä sanoa koska pitäisi pupuilla, mutta oikeastaan 2 vkon aikana (kun kierroista laskien olisi oviksen pitänyt tapahtua, vaikka limoja ei ollut) tuli lakanoita pöllyteltyä varmaan kahdesti joten yhtään en usko että olisi tärpännyt. Nyt olen hiivaa itseltäni hoidellut, ilman reseptiä saatavilla lääkkeillä tietysti (kun sitä suun kautta otettavaahan ei kait saisi raskaana ollessa syödä) jos vaikka olisikin tärpänny. Testin aion tehdä vasta kun menee >kp 50. Tai niin ainakin nyt itselleni yritän toitottaa, kyllä reilu viikon päästä jo varmasti mieli tekisi, mutta mies on tod.näk toista mieltä. Gynekin on mulle joskus sanonut (kun lehdessä oli jotain juttua "kemiallisista raskauksista" ja tuli jostain puheeksi, silloin ei ollut vielä raskautumishaaveita) että ei kannata testata ennenkun menkat on 2 vkoa myöhässä. Mitään oireita ei ole, vaikken niitä mitenkään kyttää.

Tulipahan paljon omanapaista tekstiä, anteeksi, oli vaan pakko tilittää...

Mistä Lumikukka puuhaa, kun vkonloppuleskeksi jäit?

Mä olen vain rentoutunut tämän päivää. Vähän kävin shoppaileekin :). En tiedä lähtisinkö parilla käymään kaupungilla... Jotenkin vähän mietityttää onko nyt viisasta edes ottaa sitä paria. Olen kuitenkin miettinyt, että ennen kuin plussa tulee testiin ei ole järkeä ruveta vahtailee juoko viiniä tms.

Ama, ymmärrän täysin fiiliksesi, että ottaa kaaliin kun jollain muulla tärppää nopeammin. Mun kaveri on nyt kanssa jättämässä ehkäisyn pois, niin uskon että vois olla tosi kova paikka itsellä, jos heillä tärppäisi meitä nopeammin. Tottakai sitä olisi heidän puolesta onnellinen, mutta silti...

Ja tänne kyllä saa omaa napaa tilittää :). Kyllä se aina vähän helpottaa.

Pitkästä aikaa täällä... Eipä kuulu mitään ihmeempiä, kun sitä yrityksen aloitusta vasta odotellaan. On ollut niin paljon muuta ajateltavaa, ettei oo ehtinyt vauva-asioita pohtimaan, onneksi! Oon välillä kuitenkin käynyt täällä taustailemassa.

Vastaanpa tuohon gallupiin: olen ammatiltani musiikkipedagogi. (Enempää en haluakaan paljastaa, kun työnkuvaani kuuluu harvinaisempia piirteitä, joista mut olis aika helppo tunnistaa. En minäkään tahdo tutuille toitottaa näistä vauvasuunnitelmista liian aikaisessa vaiheessa.) Löysin oman alan töitä itseasiassa jo ennen kuin paperit oli taskussa, ja työ on siis just sitä mihin mut on koulutettu. Pidän työstäni tosi paljon, koska se on luovaa ja saan olla tekemisissä hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa. Jatkokoulutushaaveitakin elättelen... Sanalla sanoen olen hyvin tyytyväinen tämänhetkiseen työtilanteeseeni!

Lähdin sitten itsekin hyödyntämään tätä tilannetta, kun vielä voi ottaa ja olin eilen baarissa. Kyllä täytyy sanoa, että on se mukava juttu, että ei tarvitse sieltä yrittää paria etsiä, huhhuh. Hauskaa oli.

Tulehan Ama heti kertomaan jos teet testin :)

Täytyy todeta sama kun Lumikukka, että se siitä oviksen hyödyntämisestä...

Mun mies oli perjantai-illan jossain ja tuli vasta yöllä kotiin. La se heräsi kun olin koiran kanssa lähdössä mökille. Ja tuli taas yöllä baarista, ja silloin sit ensin ajattelin että nyt toimin. Meni kuitenkin fiilikset täydellisesti kun se rupes ekana syömään ja avas samalla netin, sitte se leikki jotain tossa koiran kanssa, ja kun se vihdoin tuli sänkyyn, se haisi vanhalle viinalle ja lihapiirakalle. Yök.

Ja tuolla se nyt vieläkin nukkuu krapuloissaan. Ja voi että mua ottaa päähän että sattu näin ihanan romanttinen vkl just oviksen aikaan =/

Toisaalta, ehkä vielä ei oo myöhäistä... Limoja on tullu torstaista eiliseen, mutta tänään oli yhtäkkiä vatsa tosi tosi kipee. Samalla tavalla kun kerran aikasemmin, ja kun tarkistin kalenterista niin se edellinen kerta oli täsmälleen 14 vrk ennen menkkoja... Silloinkin limat oli tullu muutama päivä aikasemmin.

Testasin liuskatestillä haalean viivan, kun unohdin sen sylkitestin pe duuniin. Käyn kyllä ehkä hakemassa sen tänään, ihan mielenkiinnosta. Eihän se vielä pe mitään näyttänytkään, joten ehkä se ovis on tosiaan vasta nyt...

Tulipas taas täältäkin ).(

Oli se mies sitten ihana kuitenkin... Herättyään oli kauheen pahoillaan siitä että meni viikonloppu noin, ja sitte sanoi että tehdään nyt se vauva...

Että mun on vaikee olla kertomatta kaikille että yritys on päällä! Eilenkin ihan paloin halusta kertoa kaverille, mutta en sit kuitenkaan kertonu kun sit olis kyllä kaikki kohta tienny... Enkä sit puhunu häistäkään, ei viitti sitäkään mainostaa ennenku se kosinta tulee, äh mä en jaksa odottaa =/

Kauheeta ku ei voi puhua mistään mitä pyörii mielessä koko ajan...

Täällä on päivä mennyt pänttäämiseen :/. Pakko pitää välillä taukoa, ja mikäs sen kivempaa kuin tulla surffailee ellien palstalla.

Mullakin on välillä vaikeuksia pitää salassa tää meidän vauva -projekti. Nyt kun ajatukset on aika paljon näissä haaveissa, niin tuntuu, että ei olis oikein mitään muuta puhuttavaa muille kuin tästä haaveilusta. Ei nyt kuitenkaan viitsi ihan kaikille tästä kertoilla niin koittaa aina vain jotain jutella opiskelusta ja työstä...

Ärsyttävää tää odotus oviksen jälkeen. Kiva olisi tietää, että tärppäsikö se nyt vai ei. Mitään kummempia oireita ei ole ainakaan havaittavissa. Nännit on ollut vain ihan sika kipeät heti oviksen jälkeen.

Onkos kukaan nyt syysloman vietossa? mullahan on koulusta loma, mutta ei todellakaan tule lomailtua, vaan tiukkaa opiskelua ja tehtävien tekoa.