Haaveilin pikkulomasesta miehen kans, mut taitaa kaatua omaan mahdottomuuteensa (turhis)

Ehdotin miehelle että lähdettäis pikkureissuun, yheks yötä johonkin kylpylään tms. ihan kahdestaan, sit kun vauva syntyy niin kahdenkeskiset hetket tulee jäämään pakosta vähemmälle.

Rupesin sitte itekki miettimään että näinköhän tuo onnistuiskaan, täällä pitäis jonkun käydä uunia lämmittämässä ja koirat syöttämässä, ja sit tuo isompi likkakin alkoi sanomaan että hän ei haluu mummolaan (joka ois ainoo paikka mihin nuo yökylään pääsee) yötä. Syynä että näkee usein pahaa unta eikä saa nukuttua joten ei oo koskaan tykänny kovin mennä yökylään.

Ja mie kun olin niin iloinen tuosta "hyvästä" ideasta että saatais tuommonen pikkulomanen miehen kans kahdestaan. Todella harvinaista herkkua nimittäin meillä tuommoset...
 
Ehdottomasti meette, nih! :D

Itseäkin kaduttaa, kun ei raskausaikana tehty kaikkee kivaa miehen kaa kahestaan. Ei käyty ees häämatkalla häiden jälkeen. Ja nyt ku vauva syntyi, ei kahestaan enää ehdikään tehdä paljoa. Ja häämatkakin on hieman vaikeampi järjestää :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Ehdottomasti meette, nih! :D

Itseäkin kaduttaa, kun ei raskausaikana tehty kaikkee kivaa miehen kaa kahestaan. Ei käyty ees häämatkalla häiden jälkeen. Ja nyt ku vauva syntyi, ei kahestaan enää ehdikään tehdä paljoa. Ja häämatkakin on hieman vaikeampi järjestää :ashamed:
Ei mekään olla muuten käyty vielä ees häämatkalla, ja tänä vuonna juhlitaan jo kymmenettä hääpäivää... :whistle:
Meille siis jo kolmas tulossa, että kahdenkeskinen aika ollu ns. kortilla jo pitempään, mut nyt aattelin että josko vaikka onnistuis joku pikku reissu tehdä.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös mummolan väki vois tulla teille kotmiehiks?
Peesi tähän! Tai jos eivät mummolasta pääse, niin sitten joku toinen sukulais- tai kaveriporukka teille lämmittämään ja ruokkimaan lapset ja eläimet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös mummolan väki vois tulla teille kotmiehiks?
Peesi tähän! Tai jos eivät mummolasta pääse, niin sitten joku toinen sukulais- tai kaveriporukka teille lämmittämään ja ruokkimaan lapset ja eläimet.
Pitää varovasti kysellä onnistuisko mummon ja ukin tulla tänne. Voisin vaan kuvitella etteivät kovin mielellään sitä tee, mut mie rohkaisen mieleni ja kysyn.
Ketään muuta ei oikein ole jota vois ees kysyä.
 
menkää menkää
Joo, tottakai järkkäätte loman! Joku vaan kotimieheksi siksi aikaa. Onnistuiskohan MLL:n hoitajan palkkaaminen myös noihin muihin hommiiin... Tai joku muu työnvälitysfirma... jos ei sukulaista tai tuttua tuu mieleen. Minkä ikäsiä noi kotiin jäävät lapset? Selviäiskö joku lapseton kaveri heidän kanssaan jo (ihan sillä, että itse olen huomannut monien lapsettomien itseasiassa viihtyvän lasten kanssa oikein hyvin, ja heille tuollaisen toisen kotiin majoittumisen järjestaminen on helppoa)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja menkää menkää:
Joo, tottakai järkkäätte loman! Joku vaan kotimieheksi siksi aikaa. Onnistuiskohan MLL:n hoitajan palkkaaminen myös noihin muihin hommiiin... Tai joku muu työnvälitysfirma... jos ei sukulaista tai tuttua tuu mieleen. Minkä ikäsiä noi kotiin jäävät lapset? Selviäiskö joku lapseton kaveri heidän kanssaan jo (ihan sillä, että itse olen huomannut monien lapsettomien itseasiassa viihtyvän lasten kanssa oikein hyvin, ja heille tuollaisen toisen kotiin majoittumisen järjestaminen on helppoa)?
No ketään ihan ventovierasta en halua, joko ne on mummo ja ukki tai sit periaatteessa vois miun yks sisko tulla, mut silläkin on viikonloput aika tiiviisti kiinni baareilussa joten...
Isommat lapset on 3v ja 7v.
 

Yhteistyössä