****Haaveilijat <3<3<3****

Tämä ketju on niille, jotka haaveilevat vauvasta, mutta heidän kumppaninsa ei ole vielä valmis perheen lisäykseen.


Olen itse 1995 syntynyt nuori nainen. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä noin 2,5 vuotta. Minulle on iskenyt pienehkö vauvakuume päälle :D (ollut jo puolisen vuotta) . Mieheni ei ole vielä valmis. 10 vuoden sisällä olisi suunnitteilla saada esikoinen =) . En millään jaksaisi odottaa niin kauaa :stick: . Joskus sitä toivoo, vaikka ei saisi, että tapahtuisi "vahinko"...tiedän että se on väärin ja tyhmää, mutta en voi tunteilleni mitään. Meillä ei ole ehkäisynä muuta kuin kondomi, sillä hormonaaliset ehkäisyt eivät minulle sovellu ja kuparikierukka aiheutti kamalat sivuvaikutukset :( . Joskus "varmoilla päivillä" käytetään keskeytettyä yhdyntää tai mies päästää kokonaan sisälle.

Olisi mukavaa saada jutella muille, joilla sama tilanne. Voisi ehkä helpottaa oloa, kun saa avautua...harvat ikäiseni ymmärtävät minua :( . Mielestäni olen valmis äidiksi. Olen aina ollut hirmuisen vastuuntuntoinen ja hoitanut omat asiani pienestä lähtien :) . Olen valmis huolehtimaan toisesta ihmisestä <3

Kiitos niille jotka liittyvät tähän ketjuun ja jakavat oman tarinansa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Nyt on pakko tulla kommentoimaan, että sama tilanne täällä! Olen myös -95 syntynyt ja olemme mieheni kanssa olleet reilu 2 vuotta yhdessä. Itselläni ollut jonkin aikaa kuume päällä, mutta mieheni ei ole vielä valmis. Viime kierron aikana käytettiin juuri noilla "varmoilla päivillä" keskeytettyä yhdyntää. Muuten käytämme kondomia, kun pillerit ja laastarit eivät sopineet minulle.

Tässä siis vielä odotellaan että toinen on valmis :) <3 Kiva kun täältä löytyi joku samassa tilanteessa oleva! Ei ole helppoa jutella omille ystäville kun eivät ole lapsi ihmisiä tai hankkimassa lapsia lähivuosina :D
 

Yhteistyössä