Haaveiletteko uusista lemmikeistä, mistä?

  • Viestiketjun aloittaja sirkkanen
  • Ensimmäinen viesti
sirkkanen
Minulla olisi niin kova hinku saada meille jokin uusi eläin. Meiltä löytyy kaksi kania, mutta tällä kertaa tekisi mieli jotain eksoottisempaa. Itseä kiinnostaisi jotkin selkärangattomat.
*selailee nettiä kuumeissaan*

Mites on muiden mammojen laita??
 
Mä haluaisin koiran ja olen koko elämäni halunut. Mutta en taida kuitenkaan vielä hommata, kuhan nuo lapsetkin vähän edes tosta kasvaa niin ehkä sitten. Tai hommaan sen sitten viimestään, kun lapset ovat jo lähempänä aikuisikää ja muuttavat pois..On taas joku paijattava :)
 
Niitä lampaita olen tässä kohta varmaan kuukauden harkinnut.
Kunhan jostain läheltä löydän myynti-ilmon juuri niistä "Johannasta" ja "Juliasta" (nimetkin on siis jo valmiina ;)), niin raahaan ne tänne ihan ukolta kysymättä.

Keisariskorpioni on ollut haaveissa jo 10 vuotta, mutta ehkä sitten joskus...
 
hef
Meillä on 3 gerbiiliä ja 1-vuotias labradorinoutaja. Toista koiraa tekisi mieli....mutta täytynee odottaa jokunen vuosi.

Ns. häkkieläimiä en aio ottaa enää ikinä. Se ei ole oikein elukoita kohtaan mielestäni.
 
vieras
yks kääpiökani löytyy, mutta kovasti haluaisin koiran :) mies ei vain sulata ajatusta, sen mielestä pitäisi olla omakotitalo ja oma piha että vois koiran ottaa. no, tuo kanikin oli jo askel eteenpäin, sitäkin sai suostutella 6kk... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pupu:
pupun haluaisin mut meillä on kissa jo niin ei tiedä miten se tykkäisi pupusta :D
Meidän kissa ei sano pupusta yhtään mitään.
Nuuskaisee ohi mennessään ja toteaa, että "jaa toi on toi tyyppi." :D

Ei kai se selviä, kuin ehkä kokeilemalla, jos uskaltaa.
 

Yhteistyössä