Haaveilen villistä seksistä mieheni parhaanystävän kanssa.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äiti ja 2 lasta
puhun omasta kokemuksestani. mulle kävi samoin mutta ajan kanssa tunteet viilenee ja ku ei nää ihastusta niin se auttaa. mutta ainahan sitä saa jossitella. saahan sitä kaikilla ihmisillä olla tunteet!! ei ihminen oo ihminen ellei välillä tuntis jotain muutakin kuin omaa miestä kohtaan jotain... kyllä asian laita on näin..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:
puhun omasta kokemuksestani. mulle kävi samoin mutta ajan kanssa tunteet viilenee ja ku ei nää ihastusta niin se auttaa. mutta ainahan sitä saa jossitella. saahan sitä kaikilla ihmisillä olla tunteet!! ei ihminen oo ihminen ellei välillä tuntis jotain muutakin kuin omaa miestä kohtaan jotain... kyllä asian laita on näin..
kuinka sä sait ne viilenemään??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
kyllähän sitä ihmiset rakastuu ihan oikeastikkin,,vaikka kuinka olisi varattu. ei se porttoa tee kenestäkään,,se on kauhee tunne jos joutuu miettiin että mitä jos toi toinen onkin se oikea,,,ymmärrän ihan täysin,,,teitä lumpuksi ja portoksi haukkijuia en ymmärrä. mitä helvatun tunne vammaisia kylmäköitä ootte,,,todellakin voi ihan vaikka rakastua tässä maailmassa prkle,,
Näin minäkin haluaisin ajatella. Ap:n tilannetta en tunne tarpeeksi hyvin että voisin siitä sanoa mitään, mutta.... Luulen minäkin että minua odottaa jossain joku suurempi rakkaus kuin oma mieheni. Tunteet ei aina ole tahdon asioita vaikka avioliitosta kai niin sanotaankin..

Yhteistyössä