Haaveilen villistä seksistä mieheni parhaanystävän kanssa.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No...Sun täytyy varmaan nussia siltä mieheltä aivot pihalle. Tai sitten sun täytyy tyytyä haaveiluun. Tai sitten unohdat sen tyypin, ja keskität saman energian omaan aviomieheesi ja parisuhteeseesi.
ai nussin lapsemme kummia, mieheni parasta ystävää. enpä usko.mutta ihastukseni ei ole yksipuolista.
No, eipä sulla muutakaan vaihtoehtoa mun nähdäkseni ole, kuin joku noista mitä ehdotin.

Mistä tiedät, ettei tunne ole yksipuolinen?
tiedän vain. Et sä sillä tiedolla mitään tee. tai no lue tosta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1249533

kaikki selvät merkit. ja aikoinaan ennen minun ja mieheni seurustelua myös hän oli kiinnostunut minusta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja camoon:
jos satun olemaan lenkillä tai kävelemässä paikasta a paikkaan b saattavat he työkavereidensa kanssa ajaa ohitseni sen 4 kertaa (ja tarkoituksella)
Kuule, taitaa olla joku veto nyt pelissä tällä ihanalla ja sen työkavereilla, onks ne huoltomiehiä?
Miten nii veto? Mikä veto? Tavallaan ovat, kuinka niin? Kaikki he tuntevat mieheni.
Ovat lyöneet vetoa kauanko kestää, että sä suostut johonkin tyhmään.
en usko. eivät ole sellaisia. Ja ovat jokainen mieheni ystäviä. Joten tämä vaijtoehto pois suljettu.
sori, mutta kaikki miehet on JUST tollasia! Tule järkiisi hömppä!
valitettvasti kaikki ei oo samanlaisia.

mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja late:
jos satun olemaan lenkillä tai kävelemässä paikasta a paikkaan b saattavat he työkavereidensa kanssa ajaa ohitseni sen 4 kertaa (ja tarkoituksella)
Kuule, taitaa olla joku veto nyt pelissä tällä ihanalla ja sen työkavereilla, onks ne huoltomiehiä?
Miten nii veto? Mikä veto? Tavallaan ovat, kuinka niin? Kaikki he tuntevat mieheni.
en usko. eivät ole sellaisia. Ja ovat jokainen mieheni ystäviä. Joten tämä vaijtoehto pois suljettu.
niin ja takanahan ei voi olla ihastusta? kyllä se on hyvinkin mahdollista.
no tuskimpa mitään ihastusta takana ole! :D ukkojen kanssa nauraa tollaisille naisille seläntakana! just sille miten helppoja jotkuu naiset ovat! ja vielä varattu! lumppu..

No...Sun täytyy varmaan nussia siltä mieheltä aivot pihalle. Tai sitten sun täytyy tyytyä haaveiluun. Tai sitten unohdat sen tyypin, ja keskität saman energian omaan aviomieheesi ja parisuhteeseesi.
ai nussin lapsemme kummia, mieheni parasta ystävää. enpä usko.mutta ihastukseni ei ole yksipuolista.
No, eipä sulla muutakaan vaihtoehtoa mun nähdäkseni ole, kuin joku noista mitä ehdotin.

tiedän vain. Et sä sillä tiedolla mitään tee. tai no lue tosta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1249533

kaikki selvät merkit. ja aikoinaan ennen minun ja mieheni seurustelua myös hän oli kiinnostunut minusta.
Hei,oikeesti ei ole mitään väliä vaikka tunne olis molemminpuolista!!
Haloo!
Sulla on perhe ja se vaatii joskus uhrauksia.
Lapsi jolle olet vastuussa tekemisistä.

Olet varmasti nuori.Ja omat virheet jokainen tekee.mutta...
olet nähtävästi jo päättänyt mitä teet,et täällä niin kovasti puolustelisi muuten.

Muista,teoilla on seurakset. :|

jos sulla on mies ja siitä yhtään tykkäät niin näytä tälle miehes kaverille se myös kuinka ihana mies sulla on ja kuinka siitä tykkäät niin jää tää ihastus pois koska ne on yleensä lyhytaikaisia välienrikkojia kun taas sinun ja sinun miehesi suhde voi kestää paljon pitempään.ja jos teillä on vielä lapsia niin ajattele myös niitä ennen kuin annat ihastumisen viedä itteesi. mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä ihmettä mä oikein teen??!?? Olen niin korviani myöten ihastunut tähän miehen parhaaseenystävään et oksat pois kun hänet aina nään. Ja sen jälkeen ajatuksissa kauan! Tänäänkin taas törmättiin (sattumalta?) tietää missä olen töissä ja käy siellä usein. Ja hän on aina todella ihana ja ystävällinen minulle ja katsoo suoraan syvälle silmiini ja kauan! Ja hymyilee. (pientä flirttiä heittää;) Oi oi oi.. taas kun ajattelen häntä niin alkaa sydän heittää kuperkeikkaa. Ja tää seuraava on vähän noloa mutta kerron kuitenkin se tuntuu jopa siellä..
Portto.

Nuff said.
Miksi??? ei tunteileen mitää mahda. ai yritän mahtaa mutta miten?

Millä oikeudella sä haukut mua??
Mille tunteille? ei nämä ole mitään tunteita. Luulisi että kun ollaan jo toisella vuosituhannella niin isoin osa naisista olisi jo oppinut ymmärtämään eron _tunteiden_ ja romanttisen harlekiini romaanien höpötyksien välillä.

Harva se kerta näitä aloituksia saa lukea täällä ja kuulla niitä IRL mitenkä *ihkuja jotkut miehet * ovat...oi oi oi oi !!!. :D

Eipä silti kyllä miehillekkin noin käy varmasti mutta harvemmin, olemme oppineet ilmeisesti paremmin hallitsemaan tälläiset asiat.

Ehkä se johtuu juurikin siitä mistä miehiä haukutaan jatkuvasti. Eli siitä että miehen ihastus kestää max 5 sekunttia kunnes katse kääntyy takaisin vaihtuviin liikennevaloihin.

Mä en, linkitetystä ketjusta huolimatta, nähnyt mitään sellaista josta voisi päätellä että se mieskin on hullun lailla ihastunut ap:hen...

Ihastunut nainen (tylsistynyt vaimo?) voi tulkita normaalia ystävällisyyttä ja läppää ihan väärällä tavalla.

se toinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
no tuskimpa mitään ihastusta takana ole! :D ukkojen kanssa nauraa tollaisille naisille seläntakana! just sille miten helppoja jotkuu naiset ovat! ja vielä varattu! lumppu..
siis milläslaill ap on tässä nyt se helppo? jos hän on vaan kävelyllä ja nämä kyseiset miehet ITSE seurailevat häntä? Taidat olla vain katkera, vissiin sulta joku vienyt miehen joskus. Enkä yhtään ihmettele.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tmesi:
jos sulla on mies ja siitä yhtään tykkäät niin näytä tälle miehes kaverille se myös kuinka ihana mies sulla on ja kuinka siitä tykkäät niin jää tää ihastus pois koska ne on yleensä lyhytaikaisia välienrikkojia kun taas sinun ja sinun miehesi suhde voi kestää paljon pitempään.ja jos teillä on vielä lapsia niin ajattele myös niitä ennen kuin annat ihastumisen viedä itteesi. mun mielipide.
kyllä mä rakastan mun miestäni kovin. En kyllä häntä tämän takia jätä. Haluaisin vaan päästä tästä tunteesta irti. En halua että hän saa minut ihan sekaisin (siis tämä toinen mies) en halua satuttaa miestäni edes ajatusten tasolla

vaimoke
Mitä ihmettä mä oikein teen??!?? Olen niin korviani myöten ihastunut tähän miehen parhaaseenystävään et oksat pois kun hänet aina nään. Ja sen jälkeen ajatuksissa kauan! Tänäänkin taas törmättiin (sattumalta?) tietää missä olen töissä ja käy siellä usein. Ja hän on aina todella ihana ja ystävällinen minulle ja katsoo suoraan syvälle silmiini ja kauan! Ja hymyilee. (pientä flirttiä heittää;) Oi oi oi.. taas kun ajattelen häntä niin alkaa sydän heittää kuperkeikkaa. Ja tää seuraava on vähän noloa mutta kerron kuitenkin se tuntuu jopa siellä..
Portto.

Nuff said.
Miksi??? ei tunteileen mitää mahda. ai yritän mahtaa mutta miten?

Millä oikeudella sä haukut mua??
Mille tunteille? ei nämä ole mitään tunteita. Luulisi että kun ollaan jo toisella vuosituhannella niin isoin osa naisista olisi jo oppinut ymmärtämään eron _tunteiden_ ja romanttisen harlekiini romaanien höpötyksien välillä.

Harva se kerta näitä aloituksia saa lukea täällä ja kuulla niitä IRL mitenkä *ihkuja jotkut miehet * ovat...oi oi oi oi !!!. :D

Eipä silti kyllä miehillekkin noin käy varmasti mutta harvemmin, olemme oppineet ilmeisesti paremmin hallitsemaan tälläiset asiat.

Ehkä se johtuu juurikin siitä mistä miehiä haukutaan jatkuvasti. Eli siitä että miehen ihastus kestää max 5 sekunttia kunnes katse kääntyy takaisin vaihtuviin liikennevaloihin.
siis miehen ihastus kestää max 5sekunttia. ??

kyl mun mies oli muhun ihastunut 3vuotta kunnes mä sytyin.

ap
Eli piiri pieni pyörii...no, kukin tyylillään.
:hug:
mitä tarkoitat?
Kaverille kans.
mä en ole koskaan tehnyt tän kaverin kanssa mitään vaan valitsin aikoinaan nykyisen mieheni. Nyt vaan tämä kyseinen miehen ystävä on niin ihana minua kohtaan ja niistä katseista ja TUIJOTTELUSTA ei voi erehtyä. Ja flirtti kommenteista ja muutenkin kaikki.

visitor
kyllähän sitä ihmiset rakastuu ihan oikeastikkin,,vaikka kuinka olisi varattu. ei se porttoa tee kenestäkään,,se on kauhee tunne jos joutuu miettiin että mitä jos toi toinen onkin se oikea,,,ymmärrän ihan täysin,,,teitä lumpuksi ja portoksi haukkijuia en ymmärrä. mitä helvatun tunne vammaisia kylmäköitä ootte,,,todellakin voi ihan vaikka rakastua tässä maailmassa prkle,,

ap
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Hei,oikeesti ei ole mitään väliä vaikka tunne olis molemminpuolista!!
Haloo!
Sulla on perhe ja se vaatii joskus uhrauksia.
Lapsi jolle olet vastuussa tekemisistä.

Olet varmasti nuori.Ja omat virheet jokainen tekee.mutta...
olet nähtävästi jo päättänyt mitä teet,et täällä niin kovasti puolustelisi muuten.

Muista,teoilla on seurakset. :|
Mitä mä puolsutelen?? mä kerron vain kuinka sait on. en ole aikomuksissa tehdä mitään. Haluaisin vaan päästä tästä tunteestani eroon, mutta miten? en keksi keinoa, ihastus on niin vahva.

Mun iälläni ei ole tämän kanssa mitään tekimistä, kaikki ihastuu joskus. Mutta kerrottakoon kuitenkin en ole ihan teini enään, 26v.

Ja se kehen mä olen ihastunut ja kehen en, ei ole mitenkään pois mun lapseltani.

Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
kyllähän sitä ihmiset rakastuu ihan oikeastikkin,,vaikka kuinka olisi varattu. ei se porttoa tee kenestäkään,,se on kauhee tunne jos joutuu miettiin että mitä jos toi toinen onkin se oikea,,,ymmärrän ihan täysin,,,teitä lumpuksi ja portoksi haukkijuia en ymmärrä. mitä helvatun tunne vammaisia kylmäköitä ootte,,,todellakin voi ihan vaikka rakastua tässä maailmassa prkle,,
Tottakai voi rakastua. Vaikkakin rakastuminenkin on, hyvin pitkälti, tahdon asia. Tahdon asia on sekin, keskittyykö kanavoimaan romanttiset tunteensa omaan puolisoonsa, vai johonkin toiseen. Antaako toisen flirttailla kanssaan, vai tekeekö selväksi ettei se käy päinsä.

ap
Ihana kun joku ymmärsi mua. Mä en todellakaan voi tunteilleni mitään. Ja olen jopa miettinyt että onko mieheni sittenkään se oikea minulle vaikka häntä raksatankin. Voin taustaa valoittaa hieman siten että kerron että meiän suhteessa henkist väkivaltaa ollut kauan miehen osalta ja onpahan hän joskus käynyt kiinnikkin mutta ei nyrkillä lyönyt. (sylkenyt päälle ja repinyt vaatteista) johtuisikohan siitä miksi tuntuu niin hyvälle tämä miehen parhaan ystävän käytös, että joku mies voi oikeasti olla kiva ja kiltti.. en tiedä.. olen sekaisin.

visitor
olen ollu ihan samassa tilanteessa ja jossain kohtaa tjusin että ei voimakkaita tunteita voi tulla ellei niille ole tilaa,,,puntaroin omaa tilannetta ja tajusin että olen ollut onneton ja se avasi portit tunteille. ihan tyhjä ihastuminen /halut on muuten ihan eri asiaa,,

ap
olen ollu ihan samassa tilanteessa ja jossain kohtaa tjusin että ei voimakkaita tunteita voi tulla ellei niille ole tilaa,,,puntaroin omaa tilannetta ja tajusin että olen ollut onneton ja se avasi portit tunteille. ihan tyhjä ihastuminen /halut on muuten ihan eri asiaa,,
kuinka sulle sit kävi?

Oliks sullakin henkistä tai fyysistä väkivaltaa meieheltäsi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
onpas katkeraa tekstiä.. ;)

veras
kuinka sulle sit kävi?

Oliks sullakin henkistä tai fyysistä väkivaltaa meieheltäsi?
kuinka sulle kävi??

Yhteistyössä