Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh. Kuinkahan paljon imettämimen ihan oikeasti voi vaikuttaa tällä ikää .... ovulaatiot on ja säännöllinen kierto mutta kai se jotain vaikeuttaa?

Mä esikoista imettäessä en raskautunut niin kauan kun yöimetin. Sitten kun lopetin yöimetyksen, ei mennyt enää kauaa raskautumiseen

Mutta kahdesta ensimmäisestä raskauduinkin suht helposti. Nyt 34v, kierukka poistettu kesällä ja ei vaan enää tapahdukaan niin nopeasti :alien:

Rekisteröidyin seuraan uutena jäsenenä, kun alkaa kupoli hajoamaan. Miten jokainen kertoi voikaan olla täysin erilainen ja täten jokainen kierto aiheuttaa aina varmuuden raskaudesta, mutta ei niin ei. Eilen testattu dpo 10 nega ja hirveesti taas uusia oireita ja pelko negasta :cool:

Päivitin listan, taas jäänyt pari päivää, niin toivottavasti kaikki pysy ajantasalla!
Tänä aamuna tuli niin selkeä plussa, että päätin rohkaistua ja hypätä plussanneisiin 🥹🫣 jospa saisin myös pysyä siellä

Kiitos kaikelle vertaistuelle ja keskustelijoille ootte ollu korvaamattomia
Toivon kaikille plussatuulia ja onnellisia aikoja pakko käydä kyllä kurkkimassa välillä teidän keskusteluja

Voi ihanaa! ❤️❤️❤️ Mahtavaa kun plussa vahvistuu. 🙌🏻🤩😍🤗
Niin paljon onnea ja tähtipölyä sinne! ❣️🙏🏻

• Rakkaus
Reactions: Eloja94
Ootko testannu vielä @EKarolina?

Minä testasin tänään aamulla aikasin, dpo8. 😅🤦🏼‍♀️ Oon muka kuvitellut itelle oireitakin, tosin menevät ihan pms-oireidenkin piikkiin.
Perustelen tätä aikaista testaamista itelle sillä, että töiden vuoksi mulla tulee tietää heti jos tärppää. 😁 Pitää siirtyä heti pois tietyistä työtehtävistä jos plussa tulee. 😊

Mutta itse testiin! Jos joku haluaa tiirailla ja antaa mielipiteensä, en pistä pahakseni. Alan ite jo kuvitella tuohon superhaaleeta hailuraa, mutta tuskin on todellista.

Kyllä siinä näkyy viiva. Harmaa viivanpaikka mutta sen paksuus voi olla lupaavaa....🥰

Jännä nähdä nyt kuinka pitkäksi tämä ensimmäinen normaali kierto venähtää vai palautuuko nopeasti (ennen kierukkaa ollut aika säännöllinen kierto). En ajatellut ottaa ovistestejä käyttöön (ainakaan vielä), vaan yritän bongata limoista yms. 😇 Jos kierto nyt jo normaali niin jouluviikolla pitäisi olla ovis. Ei muuta kuin ahkeraa peiton heilutusta ja joulun taikaa…✨😘😆

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Hei kaikki! :love:
Kuinka menee?
Täällä tänään dpo13 ja en ole vieläkään uskaltanut testata..
Oireena pahoinvointia/etovaa oloa, satunnaisia tissituntemuksia ja pieniä masujuileja. Voisi hyvin olla raskausoireita, mutta voi hyvin olla myös pms-oireita. 🙈
Itsellä ainakin tuota etovaa oloa on usein ennen menkkoja.

Kuumimmat

Yhteistyössä