Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Siis kattokaa. Yhessä päivässä melkonen ero ovistikuissa! 😳
Yks cb tikku jälellä, nii säästän aamuun. Toki tänään pitää talletella. 😌
Oon niin häpi, et mun kroppa toimii 🥳
Sille, jolle viisaasti laitoin, että muutamana päivänä pitää viivaa näkyä, ennen kun tulee plussa, nii perun puheeni. 🙊 Ei näköjään tarvii.

Ollu pahoinvoiva olo eilisestä ja päänsärkyä, eipä ihme kun noin nopeesti nousee tasot.

Valkkis muuttu kirkkaaksi, venyväksi eilen illalla.

Ei se ovis nyt sit myöhästykään 🤷‍♀️

Lisäys. Pahoittelut omanapaisuudesta. Vähä ehkä liian innoissaan täällä. 🙈
Kyllähän vahvoista viivoistaa saa ja pitää innostua! On se jännää, kun välillä kaikista ihmeellisimmät kierrot lopulta ovatkin varsin otollisia 🥳

• Rakkaus
Reactions: Macademia
Itselläni kierto sekaisin. Ovis ollut kaiketi myöhässä tai jätti tulematta, ovislimojen kaltaisia limoja on tullut enempi vähempi pitkin kiertoa. Kierto on normaalisti 32 päivää. Nyt on kiertopäivä 42, menkkoja ei näy eikä kuulu. Eilen tuli vähän limaista verta pikkuhousunsuojaan ja ajattelin, että nyt ne alkaa. Paskanmarjat, ei tipan tippaa sen jälkeen.
Jatkan.
Ei ole menkkoja näkynyt eikä kuulunut. Valkkaria kuitenkin tulee senkin edestä. Edes oviksen aikaan/ennen ovista ei ollut näin "märkää", mieskin ihmetteli tänään, että miten ei tarvinnut edes liukkaria.
Tein rfsun puikko raskaustestin päivällä ja kyllä siihen tuli selvä haalean haalea plussa. Täytyy huomenna tai ylihuomenna tehdä pc liuskatesti.
Eli olisko tuo mysteerivuoto sitten ollut kiinnittymisvuoto?

Onko @Lunni~ lämmöt lähteny nousuun tai jotain muuta merkkiä?

Kissankäpälä, mites ne viivat? 😊

Sul on @Niksunaksuu ollu kyl korkeet huiput 👍

@Eloja94 onko ollu oviksesta merkkejä?

@Käpyseni ihailtavaa selkärankaa olla testaamatta. 🙂 Mut ymmärrän.

Ohhoh Vierailija 🤩 Peukut pystyyn, että oot raskaana. Eipähän tarvii enää murehtia missä menkat, jos on onnistanut. 🥹

Kävin pitkällä lenkillä ja on tosi hyvä energinen olo niinkuin aina kierron keskivaiheilla.

Huomaatteko oviksen läheisyydessä, että olo on heittämällä kuukauden paras? 😅💪👄

Viimeksi muokattu:
@Macademia todellakin huomaan olossa ja jaksamisessa että ovulaatio tulossa! Tekee mieli treenata jne. Ihan mahtavaa että sulla on nyt vahvat ovistunnelmat ja -viivatkin näkyvissä🤩 Mä en oo testaillut, tai siis menkkojen käynnistyttyä synnytyksen jälkeen testasin kyllä piruuttani ovulaatiotesteillä, mutta se oli ihan sokkona arpomista siinä kohtaa niin en saanut koskaan positiivista. Mutta ovulaation oon kyllä tuntenut ja nimenomaan limoista huomannut joka kierrossa varsinkin synnytyksen jälkeen. 😅 Mullekin on käynyt niin ettei oo ensin muka mitään ovikseen viittaavaakaan ja sit yhtäkkiä ne limat vaan ilmestyy, jonakin iltana silloin kun about pitäiskin.

Vierailijalle tsemppiä jännäilyyn! Kyllähän toi kuulostais siltä että raskaana olet, toivotaan että pysyy kyydissä😌

ON: Mä ostin kans nyt varuiks raskaustestejä kaappiin, vaikka periaatteessa ei olekaan sellainen olo. Dpo14 ish, nyt tullut repäisykipuja eilen ja tänään ja huimausta oli äsken (toki huhkin pihalla ja oli jo nälkä päässyt yllättämään), palellut olen, mutta ne voi EDELLEENKIN olla mitä tahansa "oireita". Kp 39... Alkaa olla jopa mun mittarilla pitkä kierto. Odottelen vielä testin tekemisen kanssa, jotenkin ei sit kuitenkaan yhtään ole sellainen olo.

• Rakkaus
@Macademia sinällään ei oo nyt niin vahvat tuntemukset kuin joskus, mutta ovistestissä oli kyllä tosi selkeä plussa! Ehkä limat oli selvin merkki itsellä, pärjättiin hyvin ilman liukkaria🤣 ja on olokin ehkä pirteämpi, kuten sanoit ehkä kuukauden aina virkein hetki🫢

Vierailija, hyvältä kuulostaa 🥰 toivotaan, että viivat vahvenee!!

@Niksunaksuu, jospa menkat ei tuliskaan🤩❤️‍🔥! Mulla tosin käynyt jo paristi se, että täällä käy pohtimassa, että ei näy, niin alkaa. Toivon sulle parempaa onnea 😁🫶🏻

ON: piinapäivät siis edessä, tänään DPO1 jos taas muistan oikein laskutekniikan 🤣 su oli plussa eli oliko se Dpo-1?

• Tykkää
@Macademia todellakin oviksen läheisyydessä tuntuu olo kuukauden parhaimmalta ja energisimmältä muutenkin! Ja lämmöt tänään nousussa, mutta muiden oireiden perusteella sanon kyllä että ovis ollut lauantaina.
@Eloja94 me ollaan sit aika samassa vaiheessa 🙊 onko sun luteaalivaihe yleensä kuinka pitkä? Ja just tollain lasketaan, maanantaina sulla ollut sit ovis. 😊

Lähdetään loppuviikoksi reissuun niin ei hirveästi kerkeä oloja kuulostella mikä onkin hyvä juttu piinapäiville. 😬

• Rakkaus

Aargh menee hermo näitten testien kaa. Eipä tullu ku vilkkunaama tälleki aamulle ja halpistestit haalenee.

Premom näyttää matalaa arvoa, vaikka ei eilisen 0.78 musta matala oo. 🤷‍♀️ (Maaliskuussa irtosi cb plussa arvolla 0.93, mutta ottaa ilmeisesti edellisen kierron arvoista mallia, koska silloin plussa yli yhden)

Ollu alamahakipua eilisen ja tänäänkin. Nyt tuntuu vähän rauhoittuneen. Eilen illalla tuli terävä kipu oikean munasarjan kohdalle. Salpasi hengen, mutta kesti onneksi vain hetken.

Kattelen josko lämmöt alkaa nousemaan lähipäivinä, että tuliko se ovis. Kipuilua ei kyllä ennen eilistä ollut. Jännä muuten, että huipun pituus vaihtelee eri kierroissa. Viime kuussa näytti 2 päivää vahvaa plussaa. Toissa kuussa vaan muutaman tunnin.😮‍💨

Mitä ootte mieltä, voisko alkaa nousemaan uudestaan, vai oliko tuo tossa? Onko kellään käynyt niin, että välillä hiipuu ja alkaa uudestaan nousemaan arvot?

Sekin muuten vielä, että klo 15-21 välillä en testannu ja nuohan olikin korkeimmat lukemat. Siin välis on voinu 6 h sisällä käydä vaikka yhen kieppeillä. 🤔

Kaiken lisäksi oon tainnu tehä vähä väärin nää testit. Tossa päivällä kun tuli aika tasaviivaa, niin join kyllä normaalisti ja varmaan enemmänkin. Et se pissa ei varmaan ollu kovin vahvaa. Oon tehny näitä testejä ennenkin, mut taidan ens kerralla noudattaa tarkempaa käytäntöä kun testaan vahvempia viivoja. Vähennän juomista ja pidättelen enemmän.

Kyl mul tais huippu olla eilen, yritän relata, ja jos varmuuden vuoksi vielä talletteluja. 😊

Lisäys vielä: Kyllä nuo eiliset 14-16 välillä otetut näyttää aika tasavahvoilta 😧 Jos en ois menny skannaa noita nii voisin hyvillä mielin aatella, et plussia.

Viimeksi muokattu:
@Macademia todellakin oviksen läheisyydessä tuntuu olo kuukauden parhaimmalta ja energisimmältä muutenkin! Ja lämmöt tänään nousussa, mutta muiden oireiden perusteella sanon kyllä että ovis ollut lauantaina.
@Eloja94 me ollaan sit aika samassa vaiheessa onko sun luteaalivaihe yleensä kuinka pitkä? Ja just tollain lasketaan, maanantaina sulla ollut sit ovis.

Lähdetään loppuviikoksi reissuun niin ei hirveästi kerkeä oloja kuulostella mikä onkin hyvä juttu piinapäiville.

Mulla on aikalailla keskiarvolliaesti ollu 14päivää, vähän toki ollut vaihtelua 😅 jee kiva jännätä jonkun kanssa samassa rytmissä 😁 paljon sun luteaalivaihe?
Mullakin on onneks ohjelmaa tässä loppuviikolle sen verran ettei ihan kerkeä vain tätä miettiä. Aloin mittailee nyt taas aamulämpöjä kuitenkin 😁

Aargh menee hermo näitten testien kaa. Eipä tullu ku vilkkunaama tälleki aamulle ja halpistestit haalenee.

Premom näyttää matalaa arvoa, vaikka ei eilisen 0.78 musta matala oo. 🤷‍♀️ (Maaliskuussa irtosi cb plussa arvolla 0.93, mutta ottaa ilmeisesti edellisen kierron arvoista mallia, koska silloin plussa yli yhden)

Ollu alamahakipua eilisen ja tänäänkin. Nyt tuntuu vähän rauhoittuneen. Eilen illalla tuli terävä kipu oikean munasarjan kohdalle. Salpasi hengen, mutta kesti onneksi vain hetken.

Kattelen josko lämmöt alkaa nousemaan lähipäivinä, että tuliko se ovis. Kipuilua ei kyllä ennen eilistä ollut. Jännä muuten, että huipun pituus vaihtelee eri kierroissa. Viime kuussa näytti 2 päivää vahvaa plussaa. Toissa kuussa vaan muutaman tunnin.😮‍💨

Mitä ootte mieltä, voisko alkaa nousemaan uudestaan, vai oliko tuo tossa? Onko kellään käynyt niin, että välillä hiipuu ja alkaa uudestaan nousemaan arvot?

Sekin muuten vielä, että klo 15-21 välillä en testannu ja nuohan olikin korkeimmat lukemat. Siin välis on voinu 6 h sisällä käydä vaikka yhen kieppeillä. 🤔

Kaiken lisäksi oon tainnu tehä vähä väärin nää testit. Tossa päivällä kun tuli aika tasaviivaa, niin join kyllä normaalisti ja varmaan enemmänkin. Et se pissa ei varmaan ollu kovin vahvaa. Oon tehny näitä testejä ennenkin, mut taidan ens kerralla noudattaa tarkempaa käytäntöä kun testaan vahvempia viivoja. Vähennän juomista ja pidättelen enemmän.

Kyl mul tais huippu olla eilen, yritän relata, ja jos varmuuden vuoksi vielä talletteluja. 😊

Lisäys vielä: Kyllä nuo eiliset 14-16 välillä otetut näyttää aika tasavahvoilta 😧 Jos en ois menny skannaa noita nii voisin hyvillä mielin aatella, et plussia.
Jännä et toi näyttää "vaan" 0,69 arvoa vaik tossa testissä on yhtä tumma viiva ku testiviiva🤔 kun mulla oli samanmoinen ni 1,52.

• Tykkää
@Macademia kiitos kysymästä, nyt on kp 18 ja viivat on edelleen todella haaleat... Premom näyttää 0,05. Olen testannut 1-2 kertaa päivässä ja korkein saamani arvo on ollut tosiaan 0,22 kiertopäivänä 15. En ole varma, olenko sitten vain missannut mahdollisen huipun tuossa kp 15 kohdalla, mutta silloinkaan ei kyllä tuntunut limaisuutta eikä muita oireita. Jatkan siis edelleen tikuttamista ja toivon että ovulaatio olisi vasta tulossa :D

• Tykkää
@Macademia kiitos kysymästä, nyt on kp 18 ja viivat on edelleen todella haaleat... Premom näyttää 0,05. Olen testannut 1-2 kertaa päivässä ja korkein saamani arvo on ollut tosiaan 0,22 kiertopäivänä 15. En ole varma, olenko sitten vain missannut mahdollisen huipun tuossa kp 15 kohdalla, mutta silloinkaan ei kyllä tuntunut limaisuutta eikä muita oireita. Jatkan siis edelleen tikuttamista ja toivon että ovulaatio olisi vasta tulossa

Äh, tämä oli siis nimimerkki Kissankäpälä, unohdin allekirjoittaa viestin! :)

Jännä et toi näyttää "vaan" 0,69 arvoa vaik tossa testissä on yhtä tumma viiva ku testiviiva kun mulla oli samanmoinen ni 1,52.

Näinpä @Niksunaksuu! Onpa ihminen tyhmä, kun ei omiin silmiinsä usko 😅 Nuo on yhtä vahvat, väitti Premom mitä vaan. En ollu kuvatessa asetellu niitä viivojen kohtia, nyt kun niin tein, niin heti tuo 0.69 pomppas 0.82:een 😀

Tuli talleteltua tänäänkin, varman päälle. Oon mittaillu aamulämpöjä taas ehkä viikon ajan. Se on kyllä hyvä keino tietää jos on ovuloinut. Viime kierrossa mittailin ja mul ainakin selvä nousu aamulla. loppupäivästä lämpötila yli 37 c. Kun alkoi laskea pari päivää ennen kk, tiesi, että kierto loppuu.

Kissankäpälä: Onpa harmi, mutta hyvä kun jatkat, eipä jää sitten epäselvyyttä olisiko sittenkin tullut…Ja vaikka huomenna voi jo vahvistua. Mystisiä juttuja nää ovistikuttelut. Jos tästä kierrosta ei löydy, niin toivottavasti seuraavasta sitten. Todella turhauttavaa puuhaa kyllä ja stressaavaa, jos ovis vaihtelee.
Mulla kun poistettii kierukka helmikuussa niin kierron pituudeksi tuli 39 päivää!
Sen jälkeen 28 ja 26. Sullakin voi ottaa muutaman kierron, että tasaantuu ja näät mihin asettuu.

Viimeksi muokattu:
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

13.5.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@nnzzi kp 40/30-33
@Lunni~ kp 26/29-31
@Jennnuli kp 24/27-28
@haaveillen kp 16/26-30
@Macademia kp 14/28
@vauvakuume7 kp 14/32
@Bebekakkonen kp 13/33-46
@Yhteistäykköstä kp 11/30-33.
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@nnzzi DPO 20
@Tiuhti92 DPO 7
@Lunni~ DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25

Premom näyttää matalaa arvoa, vaikka ei eilisen 0.78 musta matala oo. (Maaliskuussa irtosi cb plussa arvolla 0.93, mutta ottaa ilmeisesti edellisen kierron arvoista mallia, koska silloin plussa yli yhden)

Kattelen josko lämmöt alkaa nousemaan lähipäivinä, että tuliko se ovis. Kipuilua ei kyllä ennen eilistä ollut. Jännä muuten, että huipun pituus vaihtelee eri kierroissa. Viime kuussa näytti 2 päivää vahvaa plussaa. Toissa kuussa vaan muutaman tunnin.‍

Sekin muuten vielä, että klo 15-21 välillä en testannu ja nuohan olikin korkeimmat lukemat. Siin välis on voinu 6 h sisällä käydä vaikka yhen kieppeillä.

Kyl mul tais huippu olla eilen, yritän relata, ja jos varmuuden vuoksi vielä talletteluja.

Lisäys vielä: Kyllä nuo eiliset 14-16 välillä otetut näyttää aika tasavahvoilta Jos en ois menny skannaa noita nii voisin hyvillä mielin aatella, et plussia.
Kyllä sanoisin kans, että nuo aika tasavahvoina kävi. Tunnin erolla olis voinut olla esim vieläkin vahvemmat, mutta tulkitsisin tuon itse ovikseksi 🥰

Minä kävin eilen ultrassa, kaikki näytti kivalta niinkuin arvelin. Toi silti itselle mielenrauhaa.
Munarakkuloita oli näkyvissä molemmin puolin ainakin 10-11, joskin olivat kovin pieniä. Lääkäri arveli tuon perusteella, että tästä kierrosta tulisi ainakin 35 päiväinen. Hieman epäilen, kun edelliset olleet sen 33 ja 31pv. Rauta-arvot lähtee taas tarkastukseen ja sitten mietitään mitä tehdään vai tehdäänkö vielä yhtään mitään. Pitkien kiertojen vuoksi voitaisiin kuulemma koittaa ”piiskata” munasolut aiemmin liikkeelle.
Ja siis pakko vielä hehkuttaa. Olen ainakin 14 vuotta kärsinyt runsaista kuukautisista. Kukaan ei ole koskaan ehdottanut mitään lääkitystä niihin. Tämä lääkäri ehdotti ja kirjoitti heti reseptin 🙏🏼 Eli josko tämä kuukausittainen kärsiminen ainakin helpottuisi.

Heips,

Sain eilen illalla ihme kyllä ovulaation kiinni CB dualeilla, oli käyttänyt vielä eilen aamullakin vilkkuvaa naamaa eli korkeaa hedelmällisyyttä. Eikös niin, että raskautumisen kannalta parasta olis päästä tallettelee + tultua ja seur päivänä siitä? Tänään onnistuu vasta illalla, en tiedä onko silloin jo myöhäistä.. Ehkä

Mitäs näin oviksen jälkeen muutenkin kannattaisi tehdä jotta auttaisi mahdollista kiinnittymistä? En ole tähän aikaan tainnut kuulla mitään kikkoja 🙈 q10, dtä ja mama monivitaa syön.

• Tykkää
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

14.5.2025 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä

@nnzzi kp 41/30-33
@Lunni~ kp 27/29-31
@Jennnuli kp 25/27-28
@haaveillen kp 17/26-30
@Macademia kp 15/28
@vauvakuume7 kp 15/32
@Bebekakkonen kp 14/33-46
@Yhteistäykköstä kp 12/30-33.
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@nnzzi DPO 21
@Tiuhti92 DPO 8
@Lunni~ DPO 4
@Macademia DPO 1
@Eloja94 DPO 2
@haaveillen DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Kuulostaa @Yhteistäykköstä hyvältä tuo ultranäkymä, hyvin folleja. 👍
Kommenttia runsaaseen vuotoon. Mullakin samaa nuorempana, holahtamalla tuli, ihan sikana hyytymiä ja pitkä kierto. Todella inhottavaa kun mikään side ei pidä. Onpa hyvä, että tohon vaivaan on saatavissa jotain lääkettäkin!
Mä laitatin 30 jälkeen hormonikierukan osittain runsaiden kuukautisten takia. Auttoi kyllä. Nyt kun ikää on tullut niin kierto on luontaisesti lyhentynyt ja vuotokin.

@Kevättuuli26 onnea ovisplussasta!😍 Korkeimmat mahkut plussapäivänä ja seuraavana, eli ovupäivänä. Se munis vapautuu 12-36 h plussasta. Jostain luin, että korkeimmasta huipusta kuluisi yleensä puoli vrk, eli siitä kun viiva vahvimmillaan. Enkuksi selventää paremmin termit ”surge” ja ”peak”. Eli testi tunnistaa kohoamisen kun tarpeeksi lh:ta kehossa. Aikaisessa vaiheessa voi mennä yli vrk:kin. Sitten tuo ”peak”, huippu, se hetki, jonka jälkeen viivat käy himmenemään, niin siitä menisisi puoli vrk. Näin ollen riippuen missä kohtaa ”kukkulaa” oot saanu plussan voi ennustaa muniksen irtoamisajan. Ja sehän on 12-24 h elossa ennen siittiöiden tapaamista, että iltahommailu voi kyllä riittää. 😄

Nää on vähä hypoteettisia juttuja. Aina ei mee noin. Korjatkaa jos oon väärässä.

Kiinnittymiseen ei kai voi hirveesti vaikuttaa. Itellä lähinnä psykologinen juttu tuo iltapunkku dpo 6+ . Kai se kohdun verenkiertoa vähän lisää. Youtubessa on jotain videoista, foods for implantation tms, mut ne on musta vähä kosmeettisia juttuja. Jos munis on huono, niin ei se kiinnity. Nuorilla enimmäkseen on hyvälaatuisia.

Omaa napaa. Flunssan oireita, palelee. Eilinen energisyys poissa, väsyttää. Mahaoireet loppu eiliseen. Ihanan oireeton olo sen suhteen. Tissit herkillä. Vielä valkkis vähä säikeistä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marik91
Mä voisin hypätä kans ekan kerran piinailijoiden listaan, jos joku viitsii lisätä eli mulla tänään sit DPO2 🫣😅
Eilen illalla nipisteli aika kovaakin alamahaa.. Eilen ei sit enää talleteltu, kun mies tuli kipeäksi, jospa nuo vkl+maanantain tallettelut riittää 🫢

@Kevättuuli26 tuossa aiemmin sain ainakin vinkiksi pitää itsensä lämpöisenä, etenkin varpaat ja alavatsaa 😅 todellista vaikutusta en osaa sanoa 😊 Sen lisäksi myös varmaan on kropalle parempi kun ei ois stressiä ja rehkimistä! 😀

Mä voisin hypätä kans ekan kerran piinailijoiden listaan, jos joku viitsii lisätä eli mulla tänään sit DPO2 🫣
Eilen illalla nipisteli aika kovaakin alamahaa.. Eilen ei sit enää talleteltu, kun mies tuli kipeäksi, jospa nuo vkl+maanantain tallettelut riittää 🫢

@Kevättuuli26 tuossa aiemmin sain ainakin vinkiksi pitää itsensä lämpöisenä, etenkin varpaat ja alavatsaa todellista vaikutusta en osaa sanoa Sen lisäksi myös varmaan on kropalle parempi kun ei ois stressiä ja rehkimistä!

Lisäsin sut dpo-listalle 😊

• Tykkää
Reactions: Eloja94
Siis mähän kauan maltoin odottaa testaamisen kanssa... Eilen päiväpissasta sain mielestäni aika selkeän haaleahkon plussan tunnin pidätyksellä, tänä aamuna sitten jo selkeä punainen plussa😍 Oon puulla päähän lyöty! Toissaillan huimaus ja yön kieriskelyt sängyssä sai mut jotenkin epäilemään. Eli siis vois sanoa että yritys alkanut kierron käynnistyttyä 10/24 ja tärppäs 5/25. Meille tulee tammikuinen?!?! 🥺

Sanottakoon vielä, että mielenterveyshän tässä jo näinkin lyhyessä ajassa alkoi kärsiä, eli kävi miten kävi, oon iloinen siitä että nyt joka tapauksessa voin tulla raskaaksi. Tässä kierrossa en tosiaan uskonut raskauden mahdollisuuteen, koska tunsin mielestäni ovulaation myöhemmin eikä hyödynnetty siinä tapauksessa parhaita päiviä. Nyt mietin oisko ovis sittenkin voinut olla esim. jo muutamaa päivää aiemmin ja siispä mun tuntemukset esim. kiinnittymistä tai muuta. No anyway... Hyvä näin!

Toivotan tosi paljon lempeyttä ja paljon tsemppiä kaikille yritykseen! Ja niitä onnistuneita raskauksia!❤❤ Seurailen varmasti ja palaan vielä sitten jos itselle tulee tarve...

Siis mähän kauan maltoin odottaa testaamisen kanssa... Eilen päiväpissasta sain mielestäni aika selkeän haaleahkon plussan tunnin pidätyksellä, tänä aamuna sitten jo selkeä punainen plussa😍 Oon puulla päähän lyöty! Toissaillan huimaus ja yön kieriskelyt sängyssä sai mut jotenkin epäilemään. Eli siis vois sanoa että yritys alkanut kierron käynnistyttyä 10/24 ja tärppäs 5/25. Meille tulee tammikuinen?!?! 🥺

Sanottakoon vielä, että mielenterveyshän tässä jo näinkin lyhyessä ajassa alkoi kärsiä, eli kävi miten kävi, oon iloinen siitä että nyt joka tapauksessa voin tulla raskaaksi. Tässä kierrossa en tosiaan uskonut raskauden mahdollisuuteen, koska tunsin mielestäni ovulaation myöhemmin eikä hyödynnetty siinä tapauksessa parhaita päiviä. Nyt mietin oisko ovis sittenkin voinut olla esim. jo muutamaa päivää aiemmin ja siispä mun tuntemukset esim. kiinnittymistä tai muuta. No anyway... Hyvä näin!

Toivotan tosi paljon lempeyttä ja paljon tsemppiä kaikille yritykseen! Ja niitä onnistuneita raskauksia!❤❤ Seurailen varmasti ja palaan vielä sitten jos itselle tulee tarve...
Wau, paljon onnea @aksolotl1 !😍

• Rakkaus
Reactions: aksolotl1
Miten lueaalivaihe/päivät lasketaan? Jos minulla on ovulaatio ja siitä tasan kaksi viikkoa menkat alkaa, kuinka monta päivää luetaali on? Esim. tänään olisi ovulaatio niin kahden viikon päästä keskiviikkona alkaa kuukautiset.

Yhteistyössä