Mä nään myös @desirett haalean viivan! Toivottavasti vahvistuu 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En halua olla ilonpilaaja, mutta toi on pelkkä viivanpaikka. Oikea plussa tulee testausajalla. Nuo cbt on ihan paskoja, näyttää vahvoja viivanpaikkoja joita voi erehtyä luulemaan plussaksi. Googlella löytyy enempi juttua aiheesta englanninkielisiltä sivuilta. Kannattaa testata uudestaan toisella merkillä.Kurkkasin uudelleen testiä niin en ny tiiä näkyskö kuitenkin jotain
Mulla on teroissa 1 tbl kerran päivässä 10 päivän ajan.
Itse huomioin myös sen että jotkut sanoneet saaneensa lääkäriltä ohjeen ottaa 2 tabua päivässä. Joten luulisi että minullakin annostusta voisi vielä nostaa. Siksi juuri mietin sitä yhteyden ottamista gyneen. Harmi kun sille ei saa esim videopuheluaikaa![]()
Mulla Cyclogestit ku valitsin mieluummin ne kuin Terolutit, mut aloitin 1xpvässä ja ohjeistettiin et seuraavassa kierrossa voi laittaa aamuin ja illoin sit jos ei tää riitä.
Mut täällä testit vahvistuu ja huomenna oon yhteydessä lapsettomuuspolille ja neuvolaan et mitä kautta saan lähetteen äitipolille ja saa äkkiä ne napapiikit ja pari viikkoa ni pääseekin jo varhaisultraan, sitä odotellessa et näkee et siel nyt tosiaan joku tyyppi on ja oikees paikassa ja syke löytyySiirryn rohkeasti plussanneisiin ja toivon kaiken menevän hyvin. Plussatuulia toivon sydämestäni tänne teille kaikille ja kiitos vertaistuesta, käyn kuulumisia varmasti lukemassa vielä, mut toivotaan ettei tarvi tänne palata nyt tällä kertaa
visiitti jäikin yllättävän lyhyeksi enpä olisi uskonut et neljännestä kierrosta synnytyksen jälkeen tärppää.
Ihanaa kesän odotusta kaikille![]()
Näyttää hurjan lupaavalta!!@marik91 toivon onnellista odotusta, pidän kaikki peukut pystyssä
Täältä testituvalta päivää. Hain rfsu puikon nyt kun kerran cb:t on susia niin tällaista tuli jo testiajalla. Vähän alko jännittämään alempi kuva on kuivuttuaan..
Mulla on ihan sama juttu. Edellisessä kierrossa tunsin selkeästi ovishetken, muutamia minuutteja kestävä kipu toisella puolella alavatsaa. Tässä kierrossa en voi varmaksi sanoa missä kohti on munis irronnutMä oon taas hetken ollut pois täältä, enkä tiedä palaanko miten aktiivisesti tänne. Aina välillä käyn lukemassa muiden kuulumisia![]()
Täällä taas aktiivisesti yritetään ja ovis osui tähän viikonloppuun. Talleteltu on ja toivotaan että se tuottais nyt hedelmää
On muuten jännä miten ovis oireet vaihtelee kierrosta riippuen. Välillä on tosi kipeitä ovulaatioita ja välillä ei taas tunnu missään! Miten muilla? Onko aina selkeästi samanlaiset oireet vai vaihteleeko muillakin?![]()
Menkat siis jo n. 10 päivää myöhässä. Olin ovis viikolla kunnon flunssassa ja särkylääkkeitä meni kiitettävästi eli se ilmeisesti siirsi ovista eka kertaa eläessä. Limoja tuli kyllä kunnolla ja niitten perusteella luulin ovikseksi. 3-4 päivää sitten tuli pieni tippa kirkasta verta liman kera pyyhkiessä eli olisko sitten ollut kiinnittymisvuoto.Menkkoja ei näy vieläkään. Tänään tehdyssä apteekin ultrassa näkyi selvä haamulainen eli ovis on ollut n. viikon myöhässä. Täytyy testata varmaan tiistaina tai ke uudestaan.
Täältä tulee kunnon spämmiä nyt mutta otin vielä avattuna kuvan
Toiset on sanonut, että jatkuva testaaminen on ihan turhaa ja tyhmää ja rahan haaskausta ja mieskin vähän sitä kyseenalaistaa. Oon kuitenkin sanonut, että jos/kun tämä on viimeinen kerta kun pääsee ainakaan tarkoituksella jännittämään testitulosta niin testaan just ja vaikka viis kertaa päivässä jos siltä tuntuu![]()
Mulla on ihan sama juttu. Edellisessä kierrossa tunsin selkeästi ovishetken, muutamia minuutteja kestävä kipu toisella puolella alavatsaa. Tässä kierrossa en voi varmaksi sanoa missä kohti on munis irronnut![]()
Toiset on sanonut, että jatkuva testaaminen on ihan turhaa ja tyhmää ja rahan haaskausta ja mieskin vähän sitä kyseenalaistaa. Oon kuitenkin sanonut, että jos/kun tämä on viimeinen kerta kun pääsee ainakaan tarkoituksella jännittämään testitulosta niin testaan just ja vaikka viis kertaa päivässä jos siltä tuntuu![]()
Menin nyt kuitenkin testaamaan tolla herkällä ja näky on sama kuin aina ennenkin eli vain yksi viiva.. Taas se toiveikkuus kariseeAjattelitko testata joskus vai odotteletko alkaako menkat?
Mietin tässä, että onkohan sillä merkitystä tekeekö testin suoraan virtsasuihkusta vai keräyskipon kautta? Siltä kannalta siis, että onko hormonia yhtä paljon siinä pienessä virtsamäärässä versus jos tikku on kontaktissa isomman määrän kanssa?
Himotestaajana tietenkin tein testin nyt myös illalla ja viivasilmät kun on niin ihan kun siinä jonkin pienen varjon näkisin. Voi olla ihan viivanpaikkakin mutta viiva mikä viiva
Kyllä hyvin näkyy haamulainen!@Minimilli höhno niin kauan on toivoa kun ei oo vuotoa. Toivon kyllä teillekin tärppiä, itse olisin varmaan hajoamispisteessä noin pitkän yrityksen jälkeen..
@marik91 mulla sama homma sen oviksen kanssa. Ja viime kierrossa kun oli oikein kovat kivut ja sain sen kemiallisen niin jotenkin koko ajan oli kauheasti oireita ja tuntu siltä et kaikki ei oo ok. Nyt taas ei mitään oireita ja olen jotenkin luottavaisin mielin.
Tämän aamun testi. Niin paljon olen testejä tehnyt, että viivanpaikat kyllä tunnistan. Tätä en siksi laske
@Minimilli höh no niin kauan on toivoa kun ei oo vuotoa. Toivon kyllä teillekin tärppiä, itse olisin varmaan hajoamispisteessä noin pitkän yrityksen jälkeen..
@marik91 mulla sama homma sen oviksen kanssa. Ja viime kierrossa kun oli oikein kovat kivut ja sain sen kemiallisen niin jotenkin koko ajan oli kauheasti oireita ja tuntu siltä et kaikki ei oo ok. Nyt taas ei mitään oireita ja olen jotenkin luottavaisin mielin.
Tämän aamun testi. Niin paljon olen testejä tehnyt, että viivanpaikat kyllä tunnistan. Tätä en siksi laske
@Minimilli höh no niin kauan on toivoa kun ei oo vuotoa. Toivon kyllä teillekin tärppiä, itse olisin varmaan hajoamispisteessä noin pitkän yrityksen jälkeen..
Toiset on sanonut, että jatkuva testaaminen on ihan turhaa ja tyhmää ja rahan haaskausta ja mieskin vähän sitä kyseenalaistaa. Oon kuitenkin sanonut, että jos/kun tämä on viimeinen kerta kun pääsee ainakaan tarkoituksella jännittämään testitulosta niin testaan just ja vaikka viis kertaa päivässä jos siltä tuntuu
Mä ostin r-testejä itsepalvelukassan kautta niin ei tarvii esitellä ostoksia oikealle myyjälleMä en edes kehtaa mennä samaan kauppaan ostamaan raskaustestiä, kun olen varmaan ostanut kaikki jo pois mitä on ollut saatavilla. Kyttäilen usein että ei kai vaan oo taas sama myyjä ennen kuin menen. Varmaan pitävät mua jo ihan neuroottisena raskaustestien ostajana. Rahaa niihin menee, mutta voisi sen upottaa johonkin muuhunkin turhaan. Onnittelut plussasta <3