Haaveena vauva 2026

Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

19.4.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Bebekakkonen kp 26/33-46
@Kolmattakehiin kp 25/30-33
@Jennnuli kp 25/27-28
@gaoxiaojie kp 23/28-31
@efi kp 19/24-28
@Macademia kp 16/28
@marik91 kp 16/29-32
@nnzzi kp 16/30-33
@desirett kp 8/27
@Minimilli kp 8/24

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jennnuli DPO 12
@Kolmattakehiin DPO 6
@efi DPO 6
@Macademia DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1. ★ 04/25
@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25

Viimeksi muokattu:
Voi kun ihanaa @haaveillen 😍 🙏 Vuoden 2026 eka virallisesti plussalainen!

Täällä on herätty yöllä paleluun ja kurkkukipuun. Aamulla mittasin lämmön, 36.11, eli ei oo ainakaan nousuun lähtenyt.

Mietin tuota @Kevättuuli26 ajatusta, että olisko ovis+ +2 päivää parhaat.
Ite en oo tajunnut miksi kannattaisi ovulaatiopäivän jälkeen vielä yrittää. Näinhän monesti ohjeistetaan.

Mutta tosiaan kun tuo irtoamishaitari on 12- jopa 48 h ovisplussasta, niin voihan se tosiaan irrota vaikka kaksi päivää plussasta.

Ja toisaalta säilyyhän se munasolu hedelmöittymiskykyisenä irrottuaan noin vuorokauden, joten jos tallettelee melko pian sen tapahtuessa, niin voi onnistaa.

Jotkut taas sanovat, että olisi silloin myöhäistä. En tiiä 😀🤷‍♀️ Selventäkää te (Joo järkevämpi ennen, koska simpat voi olla elossa ja kyttäämässä munista monta päivääkin)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marik91
vierailija
Voi kun ihanaa @haaveillen Vuoden 2026 eka virallisesti plussalainen!

Täällä on herätty yöllä paleluun ja kurkkukipuun. Aamulla mittasin lämmön, 36.11, eli ei oo ainakaan nousuun lähtenyt.

Mietin tuota @Kevättuuli26 ajatusta, että olisko ovis+ +2 päivää parhaat.
Ite en oo tajunnut miksi kannattaisi ovulaatiopäivän jälkeen vielä yrittää. Näinhän monesti ohjeistetaan.

Mutta tosiaan kun tuo irtoamishaitari on 12- jopa 48 h ovisplussasta, niin voihan se tosiaan irrota vaikka kaksi päivää plussasta.

Ja toisaalta säilyyhän se munasolu hedelmöittymiskykyisenä irrottuaan noin vuorokauden, joten jos tallettelee melko pian sen tapahtuessa, niin voi onnistaa.

Jotkut taas sanovat, että olisi silloin myöhäistä. En tiiä Selventäkää te (Joo järkevämpi ennen, koska simpat voi olla elossa ja kyttäämässä munista monta päivääkin)
Joo oon ihan sekasin näistä nyt että millon olis parhaat päivät talletteluille. Ennen oon ajatellu että 2 pv enne ovista ja ovis (eli hymynaaman pv?) ja 1 pv sen jälkeen vielä. Mennäänkö tällä? 🙈

• Tykkää
AMR
Onnea @haaveillen! Toivon kyllä sydämestäni, että nyt olis teidän vuoro! 😊❤

Munkin testi oli äsken niin vahva, että uskaltaisin siirtyä. Tuntui, että se vahvistui kerralla monen päivän edestä. 😄 Pääseehän sieltä plussanneistä vielä pois jos näyttää, että joku meneekin vikaan….

Haluaisitko @haaveillen vielä muokata listaa sen verran, että hyppään sun kans tonne plussanneisiin? 😊

Muoks.

Ehkä ”monen päivän edestä” on liiottelua vaan kerranki nään jotain muuta kuin nuita haaleita haamuja joista saa aina arvuutella, että kestääkö ne. Nyt tuli vähän luottavaisempi olo. 😊

Viimeksi muokattu:
Joo oon ihan sekasin näistä nyt että millon olis parhaat päivät talletteluille. Ennen oon ajatellu että 2 pv enne ovista ja ovis (eli hymynaaman pv?) ja 1 pv sen jälkeen vielä. Mennäänkö tällä?
Joo näin mä ajattelisin ja muistan lukeneeni jonkun tutkimuksenkin, et eniten raskauksia alkaa 2 päivää ennen ovista tapahtuneista yhdynnöistä. Verraten esim 3 päivää tai päivää aiemmin. Hitsi ku en muista mistä sen luin. Mut siis ajattelisin et pari päivää ennen, ehdottomasti ovisplussapäivänä ja mielellään vielä seuraavana, koska tosiaan ovisplussasta voi mennä jopa sen 36h tms et munasolu irtoaa, ja se hilluu siellä noin 24h ennen kuin surkastuu, jos ei oo hedelmöittynyt. Eli jos harrastelee viimeisen kerran ovisplussan päivänä, niin saattaa käydä niin et tulee hyödyntämättä ns liki 3 päivää, jos ovis tapahtuu vasta vajaan 2 vrk päästä plussasta ja munasolu hengaa vuorokauden oottelemassa 🤣 siittiöthän matkaavat vain noin tunnin muistaakseni munasolun luo.. toinen asia onkin se, et pitäiskö siittiöiden laadun takia joka toinen päivä vai joka päivä. Meillä miehen näytteessä oli sanomista, ni kiinnostaisi tämä asia, mut kun siitä tuntuu olevan lääkäreilläkin eriäviä mielipiteitä.

On:
Täällä kp 16, ovistesti tummunut eilisestä, tänään Premom antoi vahvuudeksi 0,45 (mun peak on yleensä 0,55-0,6 vaan). Uskon et illalla tai huomenna vois jo plussa tulla. Pitää alkaa tänään talletella, on ollu kaikkea hommaa ni ei oo oikeen ehditty vielä 😁 Cyclogestit haettu apteekista ja ne sit 2 pv ovisplussan jälkeen aloitetaan. Katotaan tuleeko paljon oireita niistä 🤔 Jotenkin en oo yhtään "innoissani" vieläkään tästä kierrosta, vaik onhan täs positiivisia juttuja; keltarauhashormoni tukemaan luteaalia ekaa kertaa, ovis näyttäis taas vähän aikaistuvan synnytyksen jäljiltä ja näin. Lapsivapaakin sattu tähän oviksen aikoihin, kun olivat tullu kipeeks ni eivät tulleet 😁 Mut jotenkin blaah olo, ehkä täs välil vaan turhautuu. Ja mulla on ens viikolla tentti johon en vaan saa tarpeeks motia lukea! 🙈 kolme päivää tehnyt pihahommia. Tänään sataa joten kai pakko vaan lukea ees vähän et selviän siitä tentistä 😁

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AMR ja Macademia
Joo näin mä ajattelisin ja muistan lukeneeni jonkun tutkimuksenkin, et eniten raskauksia alkaa 2 päivää ennen ovista tapahtuneista yhdynnöistä. Verraten esim 3 päivää tai päivää aiemmin. Hitsi ku en muista mistä sen luin. Mut siis ajattelisin et pari päivää ennen, ehdottomasti ovisplussapäivänä ja mielellään vielä seuraavana, koska tosiaan ovisplussasta voi mennä jopa sen 36h tms et munasolu irtoaa, ja se hilluu siellä noin 24h ennen kuin surkastuu, jos ei oo hedelmöittynyt. Eli jos harrastelee viimeisen kerran ovisplussan päivänä, niin saattaa käydä niin et tulee hyödyntämättä ns liki 3 päivää, jos ovis tapahtuu vasta vajaan 2 vrk päästä plussasta ja munasolu hengaa vuorokauden oottelemassa siittiöthän matkaavat vain noin tunnin muistaakseni munasolun luo.. toinen asia onkin se, et pitäiskö siittiöiden laadun takia joka toinen päivä vai joka päivä. Meillä miehen näytteessä oli sanomista, ni kiinnostaisi tämä asia, mut kun siitä tuntuu olevan lääkäreilläkin eriäviä mielipiteitä.

On:
Täällä kp 16, ovistesti tummunut eilisestä, tänään Premom antoi vahvuudeksi 0,45 (mun peak on yleensä 0,55-0,6 vaan). Uskon et illalla tai huomenna vois jo plussa tulla. Pitää alkaa tänään talletella, on ollu kaikkea hommaa ni ei oo oikeen ehditty vielä Cyclogestit haettu apteekista ja ne sit 2 pv ovisplussan jälkeen aloitetaan. Katotaan tuleeko paljon oireita niistä Jotenkin en oo yhtään "innoissani" vieläkään tästä kierrosta, vaik onhan täs positiivisia juttuja; keltarauhashormoni tukemaan luteaalia ekaa kertaa, ovis näyttäis taas vähän aikaistuvan synnytyksen jäljiltä ja näin. Lapsivapaakin sattu tähän oviksen aikoihin, kun olivat tullu kipeeks ni eivät tulleet Mut jotenkin blaah olo, ehkä täs välil vaan turhautuu. Ja mulla on ens viikolla tentti johon en vaan saa tarpeeks motia lukea! kolme päivää tehnyt pihahommia. Tänään sataa joten kai pakko vaan lukea ees vähän et selviän siitä tentistä
Minulla oli cyklogest viime yk tukena. Ei tullut lainkaan oireita siitä (luulisin, samalla myös toinen lääke IVF-yrityksen takia) mutta inhottavaa ja sottaista hommaa kun jämät valuvat pitkin päivää pikkareihin. 🥴 Tämä kierto alkoi vasta dpo16 (tavallisesti dpo12) mutta uskon että se johtui enemmän toisesta lääkkeestä.

• Tykkää
Minulla oli cyklogest viime yk tukena. Ei tullut lainkaan oireita siitä (luulisin, samalla myös toinen lääke IVF-yrityksen takia) mutta inhottavaa ja sottaista hommaa kun jämät valuvat pitkin päivää pikkareihin. Tämä kierto alkoi vasta dpo16 (tavallisesti dpo12) mutta uskon että se johtui enemmän toisesta lääkkeestä.

Okei! Mä sain ohjeeksi aloittaa nuo 2 päivää ovisplussasta, ja jatkaa dpo 14 asti, ja jos testi nega, lopettaa. Muutoin saan jatkaa halutessani. Miten sä lopetit nuo? Menikö siitä monta päivää et menkat alko vai tuliko näiden "läpi"?

Okei! Mä sain ohjeeksi aloittaa nuo 2 päivää ovisplussasta, ja jatkaa dpo 14 asti, ja jos testi nega, lopettaa. Muutoin saan jatkaa halutessani. Miten sä lopetit nuo? Menikö siitä monta päivää et menkat alko vai tuliko näiden "läpi"?
Otin viimeisen dpo12 illalla (lopetin kun testasin negan dpo13) ja sitten dpo16 vuoto vasta alkoi.

Mä aloitin kans dpo1 ja oli tarkoitus jatkaa dpo15 asti mutta ei sitten tuntunut järkevältä kun ei ollut edes haamun esihaamua dpo13.

• Tykkää
Otin viimeisen dpo12 illalla (lopetin kun testasin negan dpo13) ja sitten dpo16 vuoto vasta alkoi.

Mä aloitin kans dpo1 ja oli tarkoitus jatkaa dpo15 asti mutta ei sitten tuntunut järkevältä kun ei ollut edes haamun esihaamua dpo13.
Tätä itsekin mietin, et toimin näin, kun en halua turhaan pidentää kiertoa jos menkkojen alkamiseenkin menee muutama päivä cyclojen lopetuksesta.

• Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
Huomenta!

Welcome back @Lunni~

@Keltainenkukka92 ja @marik91 kuulostaa järkevältä. 👍 Pääsee sitten mahd. pian aloittamaan puhtaalta pöydältä. Mäkin jouduin vähän taiteilemaan terojen kanssa. Järjenkäyttö on sallittua. 🤷‍♀️

On. Aamulämpö klo 7 36.68, huima ero eilisaamun 36.1 🤒

Kävin miettii tuota unen merkitystä raskautumisessa.
Mulla on melko katkonaista ja joskus unensaanti kestää. Herään myös suht aikaisin. Ostin vastikään pitkävaikutteista melatoniinia avuksi ja oon parina iltana kokeillut.
Toimii! Kun menee maate tunti ottamisen jälkeen, on jo kivasti väsynyt.🥱
Suosittelen siis, mikäli unen kanssa ongelmaa.

Täällä on oviksen ihanan liukkaat olot vaihtunu hiivaan. 🤢 Tai siis liukasta on edelleen, mutta kutisee ja kirvelee. 😬
Täytynee vääntäytyä apteekkia kohti, jos sellanen sattuu tänään pääsiäisenä olemaan auki.

Anyway, kivaa päivää ja Pääsiäistä kaikille!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

19.4.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Bebekakkonen kp 27/33-46
@Kolmattakehiin kp 26/30-33
@Jennnuli kp 26/27-28
@gaoxiaojie kp 24/28-31
@efi kp 20/24-28
@Macademia kp 17/28
@marik91 kp 17/29-32
@nnzzi kp 17/30-33
@desirett kp 9/27
@Minimilli kp 9/24
@Lunni~ kp 4/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jennnuli DPO 13
@Kolmattakehiin DPO 7
@efi DPO 7
@Macademia DPO 3
@marik91 DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1. ★ 04/25
@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä piinailijoille ja vielä onnittelut plussanneille 😊

Mä en ole koskaan seurannut lämpöjä enkä ole käyttänyt mitään lisäravinteita. Oon ihan pihalla niistä kaikista. Kierrot on mulla ollut kyllä säännöllisiä ja ovis tapahtuu joka kierrossa, ehkäpä yritetään vielä ilman 🤔 ovistestitkin tosiaan ostin siihen viime kiertoon ja nehän jäi reissun takia käyttämättä. Nyt tässä kierrossa ajattelin tehdä, kiva nähdä onko omat tuntemukset linjassa testien kanssa.

Täällä kp 9, flo ennustaa ovista jo tiistaille. En kyllä siihen usko, viime kierrossa oli kp 12. Mutta sitä kohti mennään, vielä ei mitään oireita. Kohdunsuukin vielä napakka ja ylhäällä eikä limoista tietoakaan. Ehkä alan tikuttaan ovista huomenna kuitenkin. Vielä vähän painaa kemiallinen mieltä, mut hyvin fiiliksin uusiin piinapäiviin 😊

Huomenta!

Welcome back @Lunni~

@Keltainenkukka92 ja @marik91 kuulostaa järkevältä. Pääsee sitten mahd. pian aloittamaan puhtaalta pöydältä. Mäkin jouduin vähän taiteilemaan terojen kanssa. Järjenkäyttö on sallittua.

On. Aamulämpö klo 7 36.68, huima ero eilisaamun 36.1

Kävin miettii tuota unen merkitystä raskautumisessa.
Mulla on melko katkonaista ja joskus unensaanti kestää. Herään myös suht aikaisin. Ostin vastikään pitkävaikutteista melatoniinia avuksi ja oon parina iltana kokeillut.
Toimii! Kun menee maate tunti ottamisen jälkeen, on jo kivasti väsynyt.🥱
Suosittelen siis, mikäli unen kanssa ongelmaa.

Täällä on oviksen ihanan liukkaat olot vaihtunu hiivaan. Tai siis liukasta on edelleen, mutta kutisee ja kirvelee.
Täytynee vääntäytyä apteekkia kohti, jos sellanen sattuu tänään pääsiäisenä olemaan auki.

Anyway, kivaa päivää ja Pääsiäistä kaikille!

Just näin👍 hyvä nousu siellä aamulämmöissä 😊

@desirett voitko päivittää mulle DPO 0 tänään, sain eilen myöhään illalla ovisplussan ja aamun testi oli inan haaleampi jo, niin oletan et tänään tapahtuu ellei sit jo yöllä kun poltteli vatsa ja teki vähän pahaa 😊 no, hyödynnettiin eilen ja tänään jatketaan. En tiiä johtuuko inositolin aloituksesta vai mistä, mut en oo saanu tällä yrityskerralla kertaakaan noin selvää ovisplussaa testiin ku eilen illalla ja viel laimeasta pissasta! Ja pari päivää taas aikaistu ovis viime kierrosta, jee 😊 kp 16 ovis+ on mulle normistikin ennen synnytystä aika aikainen 😁

Just näin hyvä nousu siellä aamulämmöissä

@desirett voitko päivittää mulle DPO 0 tänään, sain eilen myöhään illalla ovisplussan ja aamun testi oli inan haaleampi jo, niin oletan et tänään tapahtuu ellei sit jo yöllä kun poltteli vatsa ja teki vähän pahaa no, hyödynnettiin eilen ja tänään jatketaan. En tiiä johtuuko inositolin aloituksesta vai mistä, mut en oo saanu tällä yrityskerralla kertaakaan noin selvää ovisplussaa testiin ku eilen illalla ja viel laimeasta pissasta! Ja pari päivää taas aikaistu ovis viime kierrosta, jee kp 16 ovis+ on mulle normistikin ennen synnytystä aika aikainen
Kiva, et pääsit piinailemaan jo aiemmin kun yleensä. ☺ Vahva ovisplussa=hyvät hormonipitoisuudet 👍👍

Millä annoksella syöt tota inositolia ja joku tietty merkki? Sen verta luin, että inositolituotteiden sisältö voi vaihdella. Joku myo-inositoli oli vissiin paras. 😊

Kiva, et pääsit piinailemaan jo aiemmin kun yleensä. Vahva ovisplussa=hyvät hormonipitoisuudet

Millä annoksella syöt tota inositolia ja joku tietty merkki? Sen verta luin, että inositolituotteiden sisältö voi vaihdella. Joku myo-inositoli oli vissiin paras.

Niimpä🤩 vähän heikosti talleteltu mut kerkiää vielä! Mulla on Puhdas+ inositoli ja se on nimenomaan tota myo-inositolia. Jostain luin noista annostuksista, et riippuu käyttösyystä, ni oon vetänyt 2 x sen määrän, mitä purkin kyljessä lukee. Se on tosi pieni mittalusikallinen. Ja sekoitan vesitilkkaan, ei maistu ku inan makealle 😊

• Tykkää
Reactions: Macademia
Mietin, että tilaisi ensi kiertoon noita CB:n dual testejä. Joillakin tais olla täältä ne käytössä? Kertovat ilmeisesti jopa 4 hedelmällisintä vuorokautta? Eli noin 2pv ennen ovista ja ovispäivän jos saa vilkkuvan ja normi hymynaaman? Jos ovis yleensä kp 13/14 kannattaako niillä testata kp 11 ja 13? Ja vielä kp 14 jos ei tuu tasaista hymyä aiemmin? Pakkauksessa taitaa olla 20 testiä niin jos 3 testiä näyttäis per kierto nii kestäisi vissiin 6 kiertoa? 😊

vierailija
Tossa aiemmin oli puhetta tallettelujen ajoituksesta oviksen kanssa, niin meillä on molemmat lapset saaneet alkunsa ovis+ päivänä päivällä ja illalla harrastetusta seksistä. Tää siis vaan datan vuoksi, jos jotakuta kiinnostaa! 😅 Ei siis harrastettu siinä lähimailla seksiä kummassakaan, varmaan n. viikon taukoa ainakin siis... Ja muistelisin, että viime kesänä joku tänne kirjoitteli (oisko ollut Heltsuli, jolla yritystä pitkään ennen plussaa), että tärppikierrossa tallettivat vasta ovis+ päivänä ihan tietoisesti. Ja kas, tärppi kävi! Jokainen tekee kuten parhaaksi kokee, mutta nämä siis vaan vertailun vuoksi tuohon mietintään. ☺

Omaa napaa sen verran, että me ollaan nyt yhteisymmärryksessä jätetty kolmannen yritys taustalle, muttei ehkäisyä kuitenkaan käytetä. Nyt on mukava tilanne ja nautitaan tästä. Kenties syksyllä sitten aktivoidutaan taas. Luen kyllä tätä aktiivisesti ja asia pyörii mielessä. Tuntuu myös että nään jatkuvasti ympärillä kolmen lapsen perheitä ja nekin perheet joista olin varma että lapsiluku on täynnä, ovat ilmoittaneet raskauksistaan (jopa neljänsiä lapsia siis jo). Tai sitten vaan mieli tekee tepposia ja kiinnitän asiaan enemmän huomiota. 😂

-Kattikas

Dpo8 ja en voinut olla testaamatta. Olo sellainen etten ole raskaana ja lämmöt tosi alhaalla. Testissä kuitenkin ilmestyi ihan testiajan viime hetkillä ihan todella todella haalea viivanpaikka.. ei tule kuviin näkyviin mut oon aika varma et se on siinä. Koska näihin testeihin en oo ennen saanut viivanpaikkoja jollei oo plussa! Apua! 😍 toivotaan et lähtee vahvistumaan! Vielä ei uskalla iloita sen enempää, viime kertainen tuulimuna vielä tuoreesti mielessä.

Dpo8 ja en voinut olla testaamatta. Olo sellainen etten ole raskaana ja lämmöt tosi alhaalla. Testissä kuitenkin ilmestyi ihan testiajan viime hetkillä ihan todella todella haalea viivanpaikka.. ei tule kuviin näkyviin mut oon aika varma et se on siinä. Koska näihin testeihin en oo ennen saanut viivanpaikkoja jollei oo plussa! Apua! toivotaan et lähtee vahvistumaan! Vielä ei uskalla iloita sen enempää, viime kertainen tuulimuna vielä tuoreesti mielessä.
Oi Ihanaa 💕💕 toivotaan kovasti tarrasukkia!! Millä testillä testaili?

• Rakkaus
Reactions: Kolmattakehiin

Yhteistyössä