Haaveena vauva 2025

Apuva.
Tässä just oottelen ovista jotta pääsis teroja ottamaan innolla oottelen tuleeko teroista haittoja.
Mullahan on siis muutenkin jäätävät turvotukset ja rintojen säryt loppukierrossa.
9kuukausi yritystä alkaa ja kauheet toiveet liittyy terojen aloitukseen. Toivottavasti ne nyt sopis hyvin ja tekisi tehtävänsä.
Terkuin kp 12 ja nyt pari päivää ollut oikealla repäisyjä ja kauheen limaista meininkiä. Ovistesteihin tulee vasta 0.8. katsellaan katsellaan.
Pohdin juuri tässä että otanko lh huipusta seuraavana päivänä ekan teron (kuten lääkäri määräsi) vai odotanko kuitenkin lämpöjen nousua. Mahtaakohan sillä olla oikeasti merkitystä
Mun teroreseptissä luki kp 15-24. No, 15. oli ovispäivä, joten otin 17. päivä aamulla. Lääkäri ei ollu laittanu mitään ohjetta missä ottaa ovis huomioon.

Mun teroreseptissä luki kp 15-24. No, 15. oli ovispäivä, joten otin 17. päivä aamulla. Lääkäri ei ollu laittanu mitään ohjetta missä ottaa ovis huomioon.
Aina jännä🤔 mulle sanoi että terot voi häiritä ovista ja pitää ottaa vasta sen jälkeen.
Sanoi ettei siksi meinannut niitä määrätä kun pitää olla niin varma oviksesta ettei ota liian aikaisin

• Tykkää
Reactions: Macademia
Huippuhomma tosiaan tuo, et apuja ootte tarvittaessa saamassa piakkoin. Onko mitään osviittaa millä lähdette liikkeelle? Sun mieheltä on simpat katottu, kirjotitkin siitä, mites onko sun kiertoa tsekattu? Vaik hyvinhän se tuntuu kulkevan, kun ovis bongattu digillä. Sehän on 99% luotettava.

Oon joo tietonen, että hyvinki liian aikasin testasin, joten on kyl huomiseksi myös varalla varhanen testi. Mieles annoin kyl periksi, kun otin Terolutin aamulla illan sijaan. Jotta menkat sit alkas mahd pian ja pääsis greippimehuu taas ryystämään 😀

Luulen, et mun kohdun limakalvo tarvii vähä aikaa, et kiinnittyminen onnistuu. Viime kierron lopulla se oli vaan 5.1
Ei oo mitään käryä millä lähetään liikkeelle, ainakin miehen simppanäyte tutkitaan uudestaan 😊 kai vähän sen mukaan sitten. Multa otettu labroja, FSH oli 3.2 muistaakseni ja AMH 2,59. Prolaktiini vähän koholla, 118, mut mulla nyt vasta alkanut kunnolla maidontulo tyrehtyä lääkkeistä huolimatta. Se selittänee sen.

@Yhteistäykköstä lisäsin sut 😊

Mulle voi laittaa kp3. Keskiviikkona ja torstaina tuli siis todella niukasti kiinnittymisvuotoa ja oli pahoinvointia, todella arat rinnat, kuumia aaltoja ja unettomuutta. Olin jo niin varma että nyt nappasi. Torstai-illalla alkoi ihan kamalat krampit jotka säteili selkään ja reisiin asti, ja sitten pe-illalla alkoi vuoto.

Kierto jäi siis 26 päivän pituiseksi, joka on tosi lyhyt mulle, ja katse kohti seuraavaa yrityskiertoa. Mieli vähän maassa, kun nyt oli jo toinen kerta kun kiinnittymisen jälkeen raskaus ei ottanut alkaakseen. En oikein tiedä millä poppaskonsteilla omia mahdollisuuksia voi parantaa kun ovis ja hedelmöittymispuoli selvästi pelaa niin kuin kuuluukin. Käytössä jo greipit ja ananas.

• Surullinen
Reactions: Macademia
vierailija
Mulle voi laittaa kp3. Keskiviikkona ja torstaina tuli siis todella niukasti kiinnittymisvuotoa ja oli pahoinvointia, todella arat rinnat, kuumia aaltoja ja unettomuutta. Olin jo niin varma että nyt nappasi. Torstai-illalla alkoi ihan kamalat krampit jotka säteili selkään ja reisiin asti, ja sitten pe-illalla alkoi vuoto.

Kierto jäi siis 26 päivän pituiseksi, joka on tosi lyhyt mulle, ja katse kohti seuraavaa yrityskiertoa. Mieli vähän maassa, kun nyt oli jo toinen kerta kun kiinnittymisen jälkeen raskaus ei ottanut alkaakseen. En oikein tiedä millä poppaskonsteilla omia mahdollisuuksia voi parantaa kun ovis ja hedelmöittymispuoli selvästi pelaa niin kuin kuuluukin. Käytössä jo greipit ja ananas.
Mistä päättelet että kyseessä on kiinnittymisvuoto? Mulla oli tuollaista aikanaan kun pco oireili pahemmin. 🤔 Ne krampit ja tiputtelu kesti pahimmillaan viikonkin ennenkuin vuoto alkoi. Käsittääkseni pco:n kanssa myös ovistikut voi valehdella.

Eikä siis ole tarkoitus arvostella tai masentaa, mutta mietin voisiko olla sellaisesta kyse?

• Tykkää
Reactions: gaoxiaojie
Mistä päättelet että kyseessä on kiinnittymisvuoto? Mulla oli tuollaista aikanaan kun pco oireili pahemmin. Ne krampit ja tiputtelu kesti pahimmillaan viikonkin ennenkuin vuoto alkoi. Käsittääkseni pco:n kanssa myös ovistikut voi valehdella.

Eikä siis ole tarkoitus arvostella tai masentaa, mutta mietin voisiko olla sellaisesta kyse?
Hyvä kysymys. Mulla ei ole koskaan elämässäni ole ollut tuollaista vuotoa menkkojen välissä paitsi nyt maalis ja helmikuun yrityskierroissa, ja mulla on ollut hyvinkin samanlaisia oireita mitä mulla on ollut edellisissä kemiallisissa. Määrä siis tosi niukkaa ja väri rusehtavaa, kesto 2 päivää, ja ajallisesti vuodon alku ja oireiden vahvistuminen osu täysin yksiin kiertopäivien suhteen myös.

En uskoisi että mulla on pco sen perusteella mitä olen siitä lueskellut.

• Tykkää
Reactions: marik91
Huomenta!
Toivottavasti muilla aamu on alkanut paremmin.

Mulla on ollut eilenillalla ja tänään pahaa ahdistusta, masennusta ja mielialanvaihteluita. Pms oireita, joita Terolut vahvistaa. Vähän miettii onko tämä tän arvoista, että kärsii huonosta olosta puoltoista viikkoa turhaan?
Kun aloitin sen kuurin 17. enkä 15. kp ja kuurin pitää olla 10 päivää, niin syönpä nyt pari päivää vielä, vaikka eilen piti loppua.

Raskaustesti negaa, ei kiva olo fyysisesti eikä henkisesti. Eilenillalla tuli itkuisuutta ja olin jotenkin poissaoleva. Nyt pitäisi vaan jaksaa pari päivää noita syödä ja aloittaa sitten hommat alusta.

Mies sanoo, että laitan itteni liian koville. Lapsihaaveen kanssa ollaan eri taajuuksilla ja tuntuu, että minun täytyy ottaa vastuu kaikesta. Tuossa sun pillerit, varaa se testiaika, nyt ois hyvä aika seksille, pissaanpa purkkiin taas, pillerit naamaan, terveellistä ruokaa, lenkkeilyä, salia…

Kai mä jotenkin koen, et mun täytyy yrittää kahta enemmän, koska ikää jo on. Tuntuu, et kestääkö pää lopulta jos tää ei onnistu vaan kestää ja kestää… 🤔
Nyt kaiken piti natsata, oli ovis ja tallettelut, Terot ja kaiken maailman konstit. Viime kuussa en löytäny ovisplussaa, pelkään, et ens kierto menee turhaksi metsästämiseksi.

Pitää varata lääkäriaika kun tänään saa vielä alennuksella, ja sitäki nyt vähä vaikee ennustaa, et millon ne menkat alkaa. Kun lääkäris ultrataan ja sillon mielellään sais olla jotain tapahtumaa munasarjoissa meneillään.

Anteeksi kovin tää tunteenpurkaus. Oon vähän lujilla. Tuli vähä riitaa yöllä, mut kyl se mies halas aamulla. Tuntuu, että nää lapsiasiaan liittyvät tunteet on kamalan vaikeita, tää epävarmuus. 😔

Huomenta!

Mulla on ollut eilenillalla ja tänään pahaa ahdistusta, masennusta ja mielialanvaihteluita. Pms oireita, joita Terolut vahvistaa. Vähän miettii onko tämä tän arvoista, että kärsii huonosta olosta puoltoista viikkoa turhaan?
Kun aloitin sen kuurin 17. enkä 15. kp ja kuurin pitää olla 10 päivää, niin syönpä nyt pari päivää vielä, vaikka eilen piti loppua.

Raskaustesti negaa, ei kiva olo fyysisesti eikä henkisesti. Eilenillalla tuli itkuisuutta ja olin jotenkin poissaoleva. Nyt pitäisi vaan jaksaa pari päivää noita syödä ja aloittaa sitten hommat alusta.

Mies sanoo, että laitan itteni liian koville. Lapsihaaveen kanssa ollaan eri taajuuksilla ja tuntuu, että minun täytyy ottaa vastuu kaikesta. Tuossa sun pillerit, varaa se testiaika, nyt ois hyvä aika seksille, pissaanpa purkkiin taas, pillerit naamaan, terveellistä ruokaa, lenkkeilyä, salia…

Kai mä jotenkin koen, et mun täytyy yrittää kahta enemmän, koska ikää jo on. Tuntuu, et kestääkö pää lopulta jos tää ei onnistu vaan kestää ja kestää…
Nyt kaiken piti natsata, oli ovis ja tallettelut, Terot ja kaiken maailman konstit. Viime kuussa en löytäny ovisplussaa, pelkään, et ens kierto menee turhaksi metsästämiseksi.

Pitää varata lääkäriaika kun tänään saa vielä alennuksella, ja sitäki nyt vähä vaikee ennustaa, et millon ne menkat alkaa. Kun lääkäris ultrataan ja sillon mielellään sais olla jotain tapahtumaa munasarjoissa meneillään.

Anteeksi kovin tää tunteenpurkaus. Oon vähän lujilla. Tuli vähä riitaa yöllä, mut kyl se mies halas aamulla. Tuntuu, että nää lapsiasiaan liittyvät tunteet on kamalan vaikeita, tää epävarmuus.
❤ Halusin laittaa sulle sydämen, mutta tuo reakointivalikko on turhan vajaa.
Samaistun moneen asiaan tässä sun viestissä, eritoten että pitää ottaa itse se vastuu kaikesta. Jotenki tuntuu, että aika monessa parisuhteessa nämä asiat jää naisen vastuulle.

Halusin laittaa sulle sydämen, mutta tuo reakointivalikko on turhan vajaa.
Samaistun moneen asiaan tässä sun viestissä, eritoten että pitää ottaa itse se vastuu kaikesta. Jotenki tuntuu, että aika monessa parisuhteessa nämä asiat jää naisen vastuulle.
Kiitos myötätunnosta. ❤ Eiköhän tää tästä kun saa menkat alkamaan, niin alkaa keltarauhasen ylivalta loppumaan ja mieli tasaantuu.
Vetäydyn nyt hetkeksi täältä ja palaan kunhan mieli on parempi.

Tsemppiä piinailevat ja muutkin! 👍

• Tykkää
Huomenta!

Kai mä jotenkin koen, et mun täytyy yrittää kahta enemmän, koska ikää jo on. Tuntuu, et kestääkö pää lopulta jos tää ei onnistu vaan kestää ja kestää…

Anteeksi kovin tää tunteenpurkaus. Oon vähän lujilla. Tuli vähä riitaa yöllä, mut kyl se mies halas aamulla. Tuntuu, että nää lapsiasiaan liittyvät tunteet on kamalan vaikeita, tää epävarmuus.
Samaistun kovin tähän. Toki meillä vasta yritys aloitettu, mutta en yhtään ymmärtänyt kuinka koville ottaa.
Mulla nyt menossa dpo 9 ja myös rajut pms oireet. Itkettää, ärsyttää ja tunteet hyppii laidasta laitaan. Raskaustesti täälläkin nega. Noh, huomenna on onneksi taas päivä uusi.. 🫶🏻

Oliko täällä muuten tällä hetkellä ketään keneltä kierukka poistettu, kun yritys aloitettu? Kiinnostaisi tietää kauanko kesti, että kierto muuttui normaaliksi ja oliko jotain erikoisia oireita alkuunsa? Mulla on ollut jo viikon kauheeta menkkajomotusta ja nyt on nännit ihan törkeän kipeänä, pohdin vaan onko tämä nyt joku hormonien kertaryöpsähdys vai voisiko vielä ylläpitää toivetta raskaudesta tähän kiertoon.

Oliko täällä muuten tällä hetkellä ketään keneltä kierukka poistettu, kun yritys aloitettu? Kiinnostaisi tietää kauanko kesti, että kierto muuttui normaaliksi ja oliko jotain erikoisia oireita alkuunsa? Mulla on ollut jo viikon kauheeta menkkajomotusta ja nyt on nännit ihan törkeän kipeänä, pohdin vaan onko tämä nyt joku hormonien kertaryöpsähdys vai voisiko vielä ylläpitää toivetta raskaudesta tähän kiertoon.
Mulla kierto palautui heti ja oli normipituinen. Ekat 1-2 kiertoa lutaali liian lyhyt mutta tasaantui sitten ~12 päiväksi.

Joo kierukka poistettiin multa myös. Ei ollut menkkoja kierukan aikana. Ihan normaalinpituiset kierrot oli poiston jälkeen. Mä en ollut huomannut mitään oireita kierukan aikana, mutta poiston jälkeen tuli selvät pms-oireet (ei ole aiempia lapsia yrittäessä ollut). Olin ihan varma olevani raskaana, kunnes paljastui että pms.. ja joka kierrossa eri pms-oireet, eli mihinkään ei voinut luottaa.

Syyskuusta asti ollutkin sitten muista syistä kierto sekaisin (plussa, varhainen keskenmeno, uusi plussa joka olikin tuulimuna, epäonnistunut tyhjennys, kaavinta) ja oiretta laidasta laitaan. Monta kertaa ajatellut että no nyt on oudot oireet, oisko raskaus, no ei 😄 kaavinnan jälkeisten ekojen menkkojen jälkeen oli oviksen jälkeen 1,5vk menkkakivut. Et oon todennu et hormonit ku heittelee niin ihan mitä vaan oireita voi olla. Pahoinvointia, aknea, yöllä heräilyä, menkkakipuja, päänsärkyä, outoja painajaisia, herumisen tunnetta rinnoissa, arkuutta rinnoissa, turvotusta, mielitekoja, väsymystä. Plussakierto (joka meni varhain kesken) oli ihan vastaava kuin muutkin, vähän vähemmän oireita kun monessa muussa kierrossa. Se oli yk4. Esikoinen tärppäsi kierukan pois oton jälkeen yk3. Oon kuullut myös että ekasta kierrosta kierukan jälkeen on tärpännyt.

Tsemppiä hormonien tasaantumisen odotteluun ☺

• Tykkää
Oon kans usein kaivannut tänne sellasta sydän-reaktiota et sais laitettua kommentteihin! Tuttuja fiiliksiä täälläkin nuo. Tsemppiä kaikille ja onhan nää raskaita asioita vaikka kuinka koittas positiivisin mielin pysyä 🩷

ON:
Ei oo yhtään tärppiolo, tosin ei ollu silloinkaan kun vihdoin viime vuonna tärppäs, kaikissa negakierroissa kyllä kuvitteli PMS-oireita raskausoireiksi jne 😁 tärppikierrossa ei juur mitään poikkeavia oireita ollutkaan ennen ku tyyliin dpo 17-18 alko tulla. Nyt meneillään dpo 8, lähinnä jännään kuinka lyhyeksi luteaali nyt jää, synnytyksen jälkeisissä kierroissa ollut 8 päivää eli jos taas jää siihen ni huomenna alkais vuoto.

Tällaista tänään miettinyt, kun multa otettiin kaiken maailman testit kun vauva kuoli kohtuun, niin sinä päivänä mulla oli fosfolipidivasta-aineissa se toinen, kardiolipiini, koholla ja se kontrolloitiin 3 kk kuluttua. Nyt tänään äitipolin lääkäri soitti et se oli yhä koholla, mut ei tarpeeksi et täyttäisi sen fosfolipidivasta-aineoireyhtymän kriteerit, kuitenkin kohtukuolemataustan vuoksi kuulemma nyt hoidetaan niin, kuin mulla se olisi. Lääkäri sanoi että tämä ei välttämättä ole aiheuttanut kohtukuolemaa, mutta heti kun uusi raskaus alkaa, yhteys sinne ja aloitetaan verenohennuslääke napapiikein. Jotenkin heräsi huoli, kun oon lukenu että tää liittyy naisilla verisuonitukoksiin ja toistuviin raskauskomplikaatioihin.. Onko kellään tietoa tai kokemusta tällaisista?

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 4/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 2/25 ★ 2. (1. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

31.3.2025 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Jennnuli kp 34/27-28
@Yhteistäykköstä kp 32/28-35
@marik91 kp 27/28-33
@Macademia kp 25/28-32
@Aurinkokivi kp 24/25-26
@desirett kp 18/27
@Bebekakkonen kp 7/33-46
@Kolmattakehiin kp 6/30-33
@gaoxiaojie kp 4/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0

@Macademia DPO 10
@marik91 DPO 8
@desirett DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

1.4.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Jennnuli kp 35/27-28
@Yhteistäykköstä kp 33/28-35
@marik91 kp 28/28-33
@Macademia kp 26/28-32
@Aurinkokivi kp 25/25-26
@desirett kp 19/27
@Bebekakkonen kp 8/33-46
@Kolmattakehiin kp 7/30-33
@gaoxiaojie kp 5/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0

@Macademia DPO 11
@marik91 DPO 9
@desirett DPO 7

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

Selasin muuten haavepäissäni tämän koko ketjun läpi, hirmuisesti tsemppiä kaikille, jotka on joutuneet kokemaan keskenmenon tai muuta vastaavaa 💗

Ja kiitos kommenteista kierukkaan liittyen. Mulla vaan tämä kierto jatkuu ja nyt on jo dpo10, negatiivista testiä vaan pukkaa. Kamalaa valittaa, kun yk1, mutta on kyllä ollut niin piinaava kuukausi ja alkaa usko loppua. Sain tässä kierrossa jopa virheellisen positiivisen, selkeät kaksi viivaa mutta _kaikki_ muut testit sen jälkeen olivat negaa. Jopa saman merkin samasta pissasta. Ja verikoe myös nega. Silloin ehti hetkeksi innostua ja jotenkin tuon myötä tämä kuukausi on tuntunut ikuisuudelta.

• Tykkää
Reactions: Kolmattakehiin
Vauva 2025

★★★★★★★★★★★★★★★

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

1.4.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Jennnuli kp 36/27-28
@Yhteistäykköstä kp 34/28-35
@marik91 kp 29/28-33
@Aurinkokivi kp 26/25-26
@desirett kp 19/27
@Bebekakkonen kp 9/33-46
@Kolmattakehiin kp 8/30-33
@gaoxiaojie kp 6/28-31
@Macademia kp 1/27-28