vierailija
OnEi varppina ole israelin edustaja
OnEi varppina ole israelin edustaja
En miksikään. Mutta tuossa sanottiin että homokuvien metsästäjät saa niitä dashilleen. Niitä tulee kyllä metsästämättäkin.Miksi sä metsästäisit homoja?
Kaikki löytävät sen puolen itsestään, kun osallistuu!Ei varppina ole israelin edustaja
No edes tupee sittenno se on siinä selkä kameraan päin ni ei niin haittaa
Niin kun niitä seuraat ja etsitEn miksikään. Mutta tuossa sanottiin että homokuvien metsästäjät saa niitä dashilleen. Niitä tulee kyllä metsästämättäkin.
Ymmärrän mitä tässä nyt teet, mutta vakavasti puhuen se oli kokonaisuudessan ihana video ja viesti. Ilmeisesti ovat tutustuneet hyvin kun b mahtui mukaan postaukseenmarko julkaisi just videopätkän jossa se on polvillaan boitsun edessä ja boitsu seisoo siinä selkä kaarella, työntää haaruksiaan kohti markoa ja katsoo sitä syvälle silmiin
No ei se siitä johduNiin kun niitä seuraat ja etsit
Joko Boitsu on tykännyt?Ymmärrän mitä tässä nyt teet, mutta vakavasti puhuen se oli kokonaisuudessan ihana video ja viesti. Ilmeisesti ovat tutustuneet hyvin kun b mahtui mukaan postaukseen
No enhän minä ole sitä mitenkään tuonut esiin, joku on käyttänyt jotain kuvahakua tai muuta tai kytännyt jotain sydämiä.No siis sehän tollasen sosiaalisen median tarkoitus on että se on jotenkin löydettävissä. Mutta voithan sä poistaa tai muuttaa yksityiseksi niitä julkaisuja.
Jep, kurkkaa vaikka täältä https://staff.tumblr.com/post/650274671305113600/you-made-tumblr-queer-as-hell-we-wanted-to-thankNo ei se siitä johdu Se nyt vaan on sosiaalisen median alustoista se, jossa tällaista sisältöä ja käyttäjäkuntaa eniten on. Tumblr on ihan tietoisestikin valinnut toimia queer-somena.
Ei kaikille, jotka eivät homosisältöä etsi. Siellä on myös paljon taidesisältöä, joka ei liity homouteen mitenkään. Itse olet siis valinnut seurata homokuvia.No ei se siitä johdu Se nyt vaan on sosiaalisen median alustoista se, jossa tällaista sisältöä ja käyttäjäkuntaa eniten on. Tumblr on ihan tietoisestikin valinnut toimia queer-somena.
Ei taida olla. Mutta eipä sitä siihen ole kyllä tägättykään.Joko Boitsu on tykännyt?
Sun dashin taidesisällöstä hyvin todennäköisesti suuri osa on homokuviaEi kaikille, jotka eivät homosisältöä etsi. Siellä on myös paljon taidesisältöä, joka ei liity homouteen mitenkään. Itse olet siis valinnut seurata homokuvia.
Kyllä tumppu on ihan tarkoituksella profiloitunut lgtbq foorumiksi.Ei kaikille, jotka eivät homosisältöä etsi. Siellä on myös paljon taidesisältöä, joka ei liity homouteen mitenkään. Itse olet siis valinnut seurata homokuvia.
siis onko tää joku oikea postaus? mä luulin että tossa vaan kiusattiin bojereshippareitaYmmärrän mitä tässä nyt teet, mutta vakavasti puhuen se oli kokonaisuudessan ihana video ja viesti. Ilmeisesti ovat tutustuneet hyvin kun b mahtui mukaan postaukseen
Eipäs olekaanSun dashin taidesisällöstä hyvin todennäköisesti suuri osa on homokuvia
Samoin viisut, jossa kaikki on homojaKyllä tumppu on ihan tarkoituksella profiloitunut lgtbq foorumiksi.
Eli tumppu tekee kaikista homojaKyllä tumppu on ihan tarkoituksella profiloitunut lgtbq foorumiksi.
Voi olla niinkinEli tumppu tekee kaikista homoja
On kyllä mutta siinä Bojanin edessä on eri mies eikä Marko.siis onko tää joku oikea postaus? mä luulin että tossa vaan kiusattiin bojereshippareita (en tiedä markoa enkä nyt lähde etsimäänkään)
Kyllä. Koska mä en tumputa, niin pysyn heterona.Eli tumppu tekee kaikista homoja![]()
uka se on?On kyllä mutta siinä Bojanin edessä on eri mies eikä Marko.