Haaveena vauva 2025

vierailija
Täällä o-testi oli tänään taas haalistunut joten ihan rauhassa saa reissussa käydä. Vklopullekaan ei takeita. Pohdin tässä otanko cb-digin +puikot mukaan. Toisaalta tekisi varmasti hyvää olla testaamatta. Viime torstaina kävin vyöhyketerapia/kalevalainen jäsenkorjaus/hieronnassa ja paineli samalla munasarjojen pisteitä jaloista ja ai että miten kipeät oli, ei siellä kaikki siis ihan toimi. Oisko siitä innostuneet ja yrittäneet lähteä pöhisemään mutta ei sitten aivan teho riittänyt. Turhauttaa itseänikin ja pieni epätoivon siemen nousi myös pintaan voinko miehelle lasta antaa, hänestä tulee setä syksyllä ja selvästi kaipaa myös omaa lasta. Epäilee vaan enemmän omaa hedelmällisyyttään. Voi kun saisi tuon oman kierron toimimaan edes jotenkin 😥
Olitteko käyneet jo tutkimuksissa?

Vyöhyketerapia/ jäsenkorjaus on mukavaa 😊 Itselläkin tullut Vyöhyketerapia hoidon jälkeen tuntemuksia munasarjoille.
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 4/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

24.4.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 48/26-32
@Liilja kp 27/30-34
@Andune kp 25/28-30
@Päivänsäde84 kp 24/26-29
@Cara-mel kp 23/24-27
@Tyyn3 kp 23/32-38
@Aronia88 kp 20/26
@jauhopeukalo kp 14/28
@Dinaas kp 14/27-33
@haaveillen kp 7/25-28
@rimpsukka84 kp 3/31
@Min204 kp 3/23-30
@heltsuli kp 2/29-36

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Andune DPO 10
@Tyyn3 DPO 9
@Cara-mel DPO 7
@Aronia88 DPO 6
@burkei DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Oon jotenkin ihan pulassa tän kroppani kanssa, kun on ollut nyt muutaman viikon ajan pahoinvointia ja muutaman päivän välein vatsa löysällä. En tiedä onko aiemmin sairastettu noro jotenkin jättänyt jälkensä vai mitä ihmettä. Oon muutenkin herkkävatsainen niin ei kaipaisi yhtään tämmöstä. Eilen ja tänään palelin ihan kunnolla. Rinnat myös aavistuksen arat, mutta toisaalta ne saattaa ennakoida myös alkavia menkkoja. Tein iltapäivästä apteekin testin kun sellanen oli kaapissa mutta negahan siellä, tosin nyt oletettavasti dpo 8 että ehkä pieni mahdollisuus periaatteessa vois vielä olla. Todennäköisemmin varmaan kumminkin ei.

Tää jatkuva etova olo ja sen myötä syömisen stressaaminen vie kyl kaikki mehut ja laittaa mielen matalaksi. Sit sitä alkaa jo miettiä, että tärppääköhän koskaan ja oisko ekassa synnytyksessä sit voinut kumminkin käydä jotain minkä takia ei enää toinen tärppäis. Ja siis tiedän hyvin, että tää meikäläisen muutaman kuukauden vasta kestänyt plussan odotus ei ole mitään monen muun rinnalla, mutta pakko oli vähän avautua, kun sitä ei oikein muuallakaan voi tehdä
Kuulostaa tutulta nuo vatsaoireet. Mulla oli kesä ja syksy -22 huonoa aikaa mahan takia. En voinu lähes kolmeen kuukauteen syödä mitään, ku aina alko oksettaan. Pahimpina hetkinä en ees voinu mennä keittiöön, ku alko heti oksettaan. Sillon mulla tutkittiin kaikki ja mitään ei löytyny. Lopulta se meni itsestään ohi ja sen jälkeen mulla alko närästys. Mua ei ollut ennen sitä koskaan närästäny.😅 eli mulla on kokemusta vaikka mistä ihmeellisistä mahaoireista.

Vaan kiero venyy täällä. Kuukautiskieroon vaikuttavat mahaoireet on nyt ekaa kertaa päällä. Tämä on itelle uusi asia. Ehkä sillä vaan sitte on jotaki tekemistä stressin kans, koska mitään muuta selittävää ei löydy😕
 
Kuulostaa tutulta nuo vatsaoireet. Mulla oli kesä ja syksy -22 huonoa aikaa mahan takia. En voinu lähes kolmeen kuukauteen syödä mitään, ku aina alko oksettaan. Pahimpina hetkinä en ees voinu mennä keittiöön, ku alko heti oksettaan. Sillon mulla tutkittiin kaikki ja mitään ei löytyny. Lopulta se meni itsestään ohi ja sen jälkeen mulla alko närästys. Mua ei ollut ennen sitä koskaan närästäny.😅 eli mulla on kokemusta vaikka mistä ihmeellisistä mahaoireista.

Vaan kiero venyy täällä. Kuukautiskieroon vaikuttavat mahaoireet on nyt ekaa kertaa päällä. Tämä on itelle uusi asia. Ehkä sillä vaan sitte on jotaki tekemistä stressin kans, koska mitään muuta selittävää ei löydy😕
Joo, nää vatsaoireet on aivan syvältä. Tänään ollut pitkästä aikaa vähän parempi päivä. Mut jännittää kans toi, että miten oireilu vaikuttaa omaan kiertoon.
 
vierailija
DPO8 täällä, ja lämpötilojen perusteella arvelin jo toissa päivänä, että nyt tärppäsi (vaikka tänään raskaustesti vielä negatiivinen) 😊 2. lasta yritetty vuosi.

Vilu kiinnittymisajankohdasta alkaen on hyvä merkki raskautta yrittävälle (ainakin itse sen huomaan), koska lämpö nousee :)
 
vierailija
DPO8 täällä, ja lämpötilojen perusteella arvelin jo toissa päivänä, että nyt tärppäsi (vaikka tänään raskaustesti vielä negatiivinen) 2. lasta yritetty vuosi.

Vilu kiinnittymisajankohdasta alkaen on hyvä merkki raskautta yrittävälle (ainakin itse sen huomaan), koska lämpö nousee
Itsellä lämmöt nousee kyllä muutenkin vaikkei ookaan tärpännyt.

Toivottavasti sinulla on plussan merkki.
 
Täällä dpo5 ja ollut aamusta alkaen alavatsa vihlaisuja. Peukut pystyssä että meinaa hyvää.
Terolutit kans alotettu. Niistä jatkuva nälkä ja päänsärkyä, muttei viitsisi kipulääkettä ottaa ettei vaikuta mahdolliseen kiinnittymiseen.
Samoissa mennään!
Täälläkin ollut erilaisia vatsatuntemuksia oviksesta lähtien ja tänään yllättäen oli jotku superlimat :oops:
 
Niinhän ne täälläkin on piinapäivät menossa, joka kk en niitä niin koe.😁
Lyhimmän kierron mukaan huomenna alkais menkat.🫣
Liekkö se tämä ikä vai mikä, mut välillä hikoiluttaa, kun luutua vaik pöytää.😅 tulee kuuma ja se kestää hetken. Ja eilen illalla "ilta-aktissa" miehen kans, oli kuumempi kuin normaalisti. Tuli tunne, kuin olisi kesä.🥵
Vähän toivonkipinää tärpistä antaa tälläset erilaiset tuntemukset. Mut varmaan se on tämä ikä..🤨
Tympee, kun tulee toiveita ja sit varmaan taas menkat kohta alkaa.🙄

Ihanaa, mä jo niin haaveilen kesästä😎💛 yksi oma reissu varattuna🥰 ja 1 koko perheen reissu varattu.❤
Ehkä jotku bileet🥂🍷🍹 lyödä nyt lukkoon ens tai kesäkuulle, niin sittenhän sitä varmaan paukahtais pieni kiva ylläri masuun.😇🥲 no joo🫢

Vähän heittelee mielialat suuntaan ja toiseen.🥴😊
 
Niinhän ne täälläkin on piinapäivät menossa, joka kk en niitä niin koe.
Lyhimmän kierron mukaan huomenna alkais menkat.🫣
Liekkö se tämä ikä vai mikä, mut välillä hikoiluttaa, kun luutua vaik pöytää. tulee kuuma ja se kestää hetken. Ja eilen illalla "ilta-aktissa" miehen kans, oli kuumempi kuin normaalisti. Tuli tunne, kuin olisi kesä.
Vähän toivonkipinää tärpistä antaa tälläset erilaiset tuntemukset. Mut varmaan se on tämä ikä..
Tympee, kun tulee toiveita ja sit varmaan taas menkat kohta alkaa.

Ihanaa, mä jo niin haaveilen kesästä yksi oma reissu varattuna ja 1 koko perheen reissu varattu.
Ehkä jotku bileet lyödä nyt lukkoon ens tai kesäkuulle, niin sittenhän sitä varmaan paukahtais pieni kiva ylläri masuun.🥲 no joo🫢

Vähän heittelee mielialat suuntaan ja toiseen.
milloin meinasit testata? 🤩
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 4/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

25.4.2024 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 49/26-32
@Liilja kp 28/30-34
@Andune kp 26/28-30
@Päivänsäde84 kp 25/26-29
@Cara-mel kp 24/24-27
@Tyyn3 kp 24/32-38
@Aronia88 kp 21/26
@jauhopeukalo kp 15/28
@Dinaas kp 15/27-33
@haaveillen kp 8/25-28
@rimpsukka84 kp 4/31
@Min204 kp 4/23-30
@heltsuli kp 3/29-36

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Andune DPO 11
@Tyyn3 DPO 10
@Cara-mel DPO 8
@Aronia88 DPO 7
@burkei DPO 5

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
vierailija
Heippa. Ketjua silloin tällöin lukeneena, ajattelin kysäistä täältä.

Mikähän juttu tää on, kun ei ole kokemusta keskenmenosta ja edellisestä raskaudesta jo yli 10v.

Kierto aina sen 30pv ja vuotopäivät 7pv. Viime kuussa oli ihan normaalit, mutta tässä kuussa alkoi 3 päivää ennen ja kesti vain 5päivää, ja ne alko silleen ns suoralla vuodolla ja loppuikin, kuin seinään. Itsellä runsaat menkat ja nämä oli samanlaiset, kuin aina. Rinnat kipeyty sen muutama päivä ennen menkkoja, mutta on edelleen kipeät ja tuntuu et olisi kipeemmät päivä päivältä. Vatsassakin vaikka minkälaista tuntemusta ja välistä tuntuu, kuin menkat alkais hetkenä minä hyvänsä, mutta seuraavien pitäis olla vasta enskuun puolessa välissä. Tiedän et testi ois tähän hyvä vastaus, mutta en pääse ennen huomista hakemaan ja mietin vaan, et onko ollut km vai oikutteleeko keho nyt jotain omiaan...?? Kellään vastaavaa kokemusta?
 
Täällä alkoi pieni tiputtelu tänään, joten odottelen menkkoja alkaviksi sunnuntaina. Näyttää, että tästä kierrosta on tulossa yllättävän lyhyt kp 26, joka on aika outoa, koska vaa yhe kerra ollu aikaisemmin näi lyhyt kierto, ja se oli heti pillereiden lopetuksen jälkee.
 
  • Surullinen
Reactions: burkei
Aattelin pitää taukoa, heh se tuskin onnistuu, mut onnistuu sen verran ku ottaa onnistuakseen. Sain tänään kirjeen KYS ja veti sanottomaksi. Toki tiedetään julkisella on pitkät hoitojonot, mut reaktio oli itku. Puolisolle hihkuin ennen kirjeen avaamista et nyt on KYS kirje saapunut meille. Hän näki ettei kaikki oo ok, näki sen valtavan pettymyksen kasvoiltani ja itkun mikä tuli spontaanisesti. Sain vain tiedon, et lähete on tullut perille ja olemma jonossa. Arvioitu vastaanotto 7/2024, tarkka aika ilmoitetaan myöhemmin. Odotetaan sitten, olen jo menettänyt uskon luomu plussaan. En vaan jaksa tällä hetkellä ajatella et saisin plussan aikaiseksi. Kohti uusia pettymyksiä. En ymmärrä miten puoliso voi olla niin rauhallinen asian kanssa, miten hän ottaa kaiken niin rauhakseen.

Kysyin puolisolltani et aloitanko letrot kun niitä on vielä kahteen kiertoon. Otin tänään letrot (2kpl) niitä mussutellaan sit seuraavat 4 päivää. Sain niiden jälkeen kammottavan huonon olon. Jos ei mitään muuta vaikutusta niin pahoinvoiva olo. Aattelin et tuun siinä vaiheessa viimeistää vaihtelee kuulumisia kun piinapäivät alkaa.. Mut sinnehän on matkaa.. Tsemppiä ja voimia kaikille!
 
Joo, nää vatsaoireet on aivan syvältä. Tänään ollut pitkästä aikaa vähän parempi päivä. Mut jännittää kans toi, että miten oireilu vaikuttaa omaan kiertoon.
Ymmärrän kyllä tosi hyvin. Itteä tässä turhauttaa Flowta kattoo joka päivä, kun se muistuttelee, et menkat myöhässä. Tänää jo menkat myöhässä 19 päivää😅 jotenki tällä nimenomasella hetkellä tuntuu, etten ikänä tuu saamaan lasta. Eihän toki meillä oo yritystä takana, kun puolisen vuotta, mutta aina ihmiset sanoo "nuorena jaksaa ja pystyy". Mutta aina niin ei oo🤧
 
Aattelin pitää taukoa, heh se tuskin onnistuu, mut onnistuu sen verran ku ottaa onnistuakseen. Sain tänään kirjeen KYS ja veti sanottomaksi. Toki tiedetään julkisella on pitkät hoitojonot, mut reaktio oli itku. Puolisolle hihkuin ennen kirjeen avaamista et nyt on KYS kirje saapunut meille. Hän näki ettei kaikki oo ok, näki sen valtavan pettymyksen kasvoiltani ja itkun mikä tuli spontaanisesti. Sain vain tiedon, et lähete on tullut perille ja olemma jonossa. Arvioitu vastaanotto 7/2024, tarkka aika ilmoitetaan myöhemmin. Odotetaan sitten, olen jo menettänyt uskon luomu plussaan. En vaan jaksa tällä hetkellä ajatella et saisin plussan aikaiseksi. Kohti uusia pettymyksiä. En ymmärrä miten puoliso voi olla niin rauhallinen asian kanssa, miten hän ottaa kaiken niin rauhakseen.

Kysyin puolisolltani et aloitanko letrot kun niitä on vielä kahteen kiertoon. Otin tänään letrot (2kpl) niitä mussutellaan sit seuraavat 4 päivää. Sain niiden jälkeen kammottavan huonon olon. Jos ei mitään muuta vaikutusta niin pahoinvoiva olo. Aattelin et tuun siinä vaiheessa viimeistää vaihtelee kuulumisia kun piinapäivät alkaa.. Mut sinnehän on matkaa.. Tsemppiä ja voimia kaikille!
Tsemppiä odotteluun. Se voi tehdä ihan hyvääkin välillä hengähtää ja pitää taukoa hoidoista. Yritä nauttia kesästä. Helpommin sanottu kuin tehty. 😅

Sama tunne oli minulla, kun saatiin vihdoin lähete ja oli odottava tunne, että nyt päästään eteenpäin. Sitten tuli aika kolmen kuukauden päähän niin pettymys oli suuri, että miksi pitää vieläkin odottaa. Mutta olen päässyt siitä ajattelemalla, että tämä on nyt tämmöinen hengähdystauko ja jättänyt testit tauolle. On tehnyt ihan hyvää parisuhteellekin, kun antaa itselleen luvan ottaa rennommin eikä paineita siitä, että pitäisi talletusten onnistua nappiin. Se on tullut jo todettua, että vaikka kuinka onnistuisi oikeille päiville niin ei ole onnistunut raskautta saamaan alulle. Vaikka meillä vielä kuukausi odottelua niin on jo yli puolet ajasta mennyt.
 
Aattelin pitää taukoa, heh se tuskin onnistuu, mut onnistuu sen verran ku ottaa onnistuakseen. Sain tänään kirjeen KYS ja veti sanottomaksi. Toki tiedetään julkisella on pitkät hoitojonot, mut reaktio oli itku. Puolisolle hihkuin ennen kirjeen avaamista et nyt on KYS kirje saapunut meille. Hän näki ettei kaikki oo ok, näki sen valtavan pettymyksen kasvoiltani ja itkun mikä tuli spontaanisesti. Sain vain tiedon, et lähete on tullut perille ja olemma jonossa. Arvioitu vastaanotto 7/2024, tarkka aika ilmoitetaan myöhemmin. Odotetaan sitten, olen jo menettänyt uskon luomu plussaan. En vaan jaksa tällä hetkellä ajatella et saisin plussan aikaiseksi. Kohti uusia pettymyksiä. En ymmärrä miten puoliso voi olla niin rauhallinen asian kanssa, miten hän ottaa kaiken niin rauhakseen.

Kysyin puolisolltani et aloitanko letrot kun niitä on vielä kahteen kiertoon. Otin tänään letrot (2kpl) niitä mussutellaan sit seuraavat 4 päivää. Sain niiden jälkeen kammottavan huonon olon. Jos ei mitään muuta vaikutusta niin pahoinvoiva olo. Aattelin et tuun siinä vaiheessa viimeistää vaihtelee kuulumisia kun piinapäivät alkaa.. Mut sinnehän on matkaa.. Tsemppiä ja voimia kaikille!
Mahtavaa että saatte hoitosuhteen toiseen paikkaan, vaikka odotella täytyykin 😊 Toivottavasti siellä on ammattitaitoisia lääkäreitä jotka on halukkaita oikeasti miettimään ja kokeilemaan mitä vaihtoehtoja teillä olisi 🫶
 
vierailija
Aattelin pitää taukoa, heh se tuskin onnistuu, mut onnistuu sen verran ku ottaa onnistuakseen. Sain tänään kirjeen KYS ja veti sanottomaksi. Toki tiedetään julkisella on pitkät hoitojonot, mut reaktio oli itku. Puolisolle hihkuin ennen kirjeen avaamista et nyt on KYS kirje saapunut meille. Hän näki ettei kaikki oo ok, näki sen valtavan pettymyksen kasvoiltani ja itkun mikä tuli spontaanisesti. Sain vain tiedon, et lähete on tullut perille ja olemma jonossa. Arvioitu vastaanotto 7/2024, tarkka aika ilmoitetaan myöhemmin. Odotetaan sitten, olen jo menettänyt uskon luomu plussaan. En vaan jaksa tällä hetkellä ajatella et saisin plussan aikaiseksi. Kohti uusia pettymyksiä. En ymmärrä miten puoliso voi olla niin rauhallinen asian kanssa, miten hän ottaa kaiken niin rauhakseen.

Kysyin puolisolltani et aloitanko letrot kun niitä on vielä kahteen kiertoon. Otin tänään letrot (2kpl) niitä mussutellaan sit seuraavat 4 päivää. Sain niiden jälkeen kammottavan huonon olon. Jos ei mitään muuta vaikutusta niin pahoinvoiva olo. Aattelin et tuun siinä vaiheessa viimeistää vaihtelee kuulumisia kun piinapäivät alkaa.. Mut sinnehän on matkaa.. Tsemppiä ja voimia kaikille!
Kovasti tsemppiä ja jaksamista teille ❤ Toivottavasti kesä tuo teille kauan odotetun toivon paremmasta 🫶
 
Aattelin pitää taukoa, heh se tuskin onnistuu, mut onnistuu sen verran ku ottaa onnistuakseen. Sain tänään kirjeen KYS ja veti sanottomaksi. Toki tiedetään julkisella on pitkät hoitojonot, mut reaktio oli itku. Puolisolle hihkuin ennen kirjeen avaamista et nyt on KYS kirje saapunut meille. Hän näki ettei kaikki oo ok, näki sen valtavan pettymyksen kasvoiltani ja itkun mikä tuli spontaanisesti. Sain vain tiedon, et lähete on tullut perille ja olemma jonossa. Arvioitu vastaanotto 7/2024, tarkka aika ilmoitetaan myöhemmin. Odotetaan sitten, olen jo menettänyt uskon luomu plussaan. En vaan jaksa tällä hetkellä ajatella et saisin plussan aikaiseksi. Kohti uusia pettymyksiä. En ymmärrä miten puoliso voi olla niin rauhallinen asian kanssa, miten hän ottaa kaiken niin rauhakseen.

Kysyin puolisolltani et aloitanko letrot kun niitä on vielä kahteen kiertoon. Otin tänään letrot (2kpl) niitä mussutellaan sit seuraavat 4 päivää. Sain niiden jälkeen kammottavan huonon olon. Jos ei mitään muuta vaikutusta niin pahoinvoiva olo. Aattelin et tuun siinä vaiheessa viimeistää vaihtelee kuulumisia kun piinapäivät alkaa.. Mut sinnehän on matkaa.. Tsemppiä ja voimia kaikille!
Tsemppiä kovasti! ❤ Tiedän että nyt tuntuu ikuisuudelta tuo odottelu, mutta onneks tulee kesä ja enemmän tekemistä ja sit aikakin kuluu nopeammin. Mä kanssa tsemppaan pitämään kunnon yritystauon että saa hengähtää ja muuta ajateltavaa siltä osin kun se on mahdollista. Yks mitä voit yrittää tehdä niin soittaa sihteerille ja kysyä, onko mahdollista päästä ajanperuutusjonoon?
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 4/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

26.4.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 50/26-32
@Liilja kp 29/30-34
@Andune kp 27/28-30
@Päivänsäde84 kp 26/26-29
@Cara-mel kp 25/24-27
@Tyyn3 kp 25/32-38
@Aronia88 kp 22/26
@jauhopeukalo kp 16/28
@Dinaas kp 16/27-33
@haaveillen kp 9/25-28
@rimpsukka84 kp 5/31
@Min204 kp 5/23-30
@heltsuli kp 4/29-36

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Andune DPO 12
@Tyyn3 DPO 11
@Cara-mel DPO 9
@Aronia88 DPO 8
@burkei DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Kovasti tsemiä kaikille ketkä kohdanneet pettymyksiä! ❤

Lopetin pillerit jouluna, ja hetken jo uskoin että kierto nyt tasoittunut. Pettymys ollut kova, menkkoja ei tullutkaan. Eli tämän vuoden kierrot 52 päivää ja kohta toinen samanlainen. Ovista en oo tuntenut ollenkaan 😞

Koitin ehkäisyneuvolasta kysyä mihin hakeutuisin. Käskivät työterveyteen, josta mukava lääkäri vuotohäiriö diagnoosilla järjesti ajan erikoilääkärille (gynelle) työnantajan piikkiin. Maanantaina menen.

Olen jo 35 ja AMH arvo oli jo 3 vuotta sitten alhainen. Toivotaan et munasarjoissa olisi vielä jotain elämää ja gyneltä saisi lääkkeitä tehostamaan kiertoa. Kaksi lasta saatu nuorempana.

Jos tulee huonoja uutisia, ni tuntuu kovin haikealta ❤😞
 

Yhteistyössä