Haaveena vauva 2025

Lisäilin itseni listalle. Ei meille tule jouluvauvaa. Uuteen kiertoon jälleen kerran.
Luteaali vain 11 päivää, josta viimeisenä jo tiputteluvuotoa. Onko mitään tietoa, miten luonnollisesti voisi parantaa keltarauhasen toimintaa vai onko ainoa apu hormonitukilääkkeet? Voi kun päästäis jo sinne lääkärille, mutta vielä yksi kierto tässä pitää selviytyä omin avuin.
Vastaan tähän kun mulla on kans lyhyehkö 10 päivän luteaali ja oon pyöritellyt tätä ihan samaa kysymystä 😄

Kysäisin tätä taannoin eräältä kuukautiskiertovalmentajalta, että miten voi pidentää luteaalia luonnollisesti, niin vastaus oli jokseenkin niin, että lyhyt luteaali johtuu usein stressistä (myös oksidatiivinen stressi vaikuttaa eli kannattaa syödä antioksidantteja sisältävää ruokaa jotka kumoaa oksidatiivista vaikutusta), tai sitten ravintovajeista joko suoraan tai välillisesti suoliston kautta. Suomessa harvoin kärsitään ravintovajeista suoraan (paitsi jos syö hyvin paljon pitkälle prosessoitua ruokaa, ja vähän kasviksia). Useammin ravintovajeet johtuu suoliston kunnosta. Voi olla jotain piilevää suoliston sairautta esim diagnosoimaton keliakia tai muita suolistosairauksia kuten ärtyvän suolen oireyhtymä jne. Eli jos suolisto voi huonosti, niin ravintoaineet ei pääse kropan käyttöön kunnolla. Eli kannattaa tutkailla miten vatsa toimii ja minkälainen olo on vatsansa kanssa.

Toi oli tosi inhottava vastaus kuulla koska ei ollut mitenkään yksinkertainen ja helppo vastaus, että syö tätä ja luteaali pitenee 😅 mitä tulee stressiin, niin itse ainakin on tosi keinoton vaikuttamaan siihen ja on myös vaikea hahmottaa että onko itsellä haittaavaa stressiä vai ei 🙈 mistä sen tietää?!

En sitten tiedä paljonko tuohon luteaaliin lopulta voi itse vaikuttaa. Lääkärit ainakin aika helposti antaa lääkkeellisen keltarauhastuen käyttöön? Olis kiva tietää mitä lääkärit vastais tähän kysymykseen että voiko luteaalia itse pidentää 😊

Mutta se miten voi ite ainakin yrittää vaikuttaa, on lisätä antioksidantteja ruokavalioon eli syödä värikkäitä kasviksia, marjoja ja pähkinöitä. Voisin kuvitella että riittävä vedenjuonti on myös aika tärkeetä. Lisäks voi antaa stressille vastalääkettä jollain tekemisellä mistä nauttii, rennolla liikunnalla, hengitysharjotuksilla jne. Eli tässäkin taitaa päteä se pyhä kolminaisuus, eli liikunta, ravinto ja uni/lepo 😅😅

mutta mitäs jos tuntee että nää asiat on ihan ok tolalla ja silti luteaali on silti liian lyhyt?! 😅
 
vierailija
Vastaan tähän kun mulla on kans lyhyehkö 10 päivän luteaali ja oon pyöritellyt tätä ihan samaa kysymystä

Kysäisin tätä taannoin eräältä kuukautiskiertovalmentajalta, että miten voi pidentää luteaalia luonnollisesti, niin vastaus oli jokseenkin niin, että lyhyt luteaali johtuu usein stressistä (myös oksidatiivinen stressi vaikuttaa eli kannattaa syödä antioksidantteja sisältävää ruokaa jotka kumoaa oksidatiivista vaikutusta), tai sitten ravintovajeista joko suoraan tai välillisesti suoliston kautta. Suomessa harvoin kärsitään ravintovajeista suoraan (paitsi jos syö hyvin paljon pitkälle prosessoitua ruokaa, ja vähän kasviksia). Useammin ravintovajeet johtuu suoliston kunnosta. Voi olla jotain piilevää suoliston sairautta esim diagnosoimaton keliakia tai muita suolistosairauksia kuten ärtyvän suolen oireyhtymä jne. Eli jos suolisto voi huonosti, niin ravintoaineet ei pääse kropan käyttöön kunnolla. Eli kannattaa tutkailla miten vatsa toimii ja minkälainen olo on vatsansa kanssa.

Toi oli tosi inhottava vastaus kuulla koska ei ollut mitenkään yksinkertainen ja helppo vastaus, että syö tätä ja luteaali pitenee mitä tulee stressiin, niin itse ainakin on tosi keinoton vaikuttamaan siihen ja on myös vaikea hahmottaa että onko itsellä haittaavaa stressiä vai ei mistä sen tietää?!

En sitten tiedä paljonko tuohon luteaaliin lopulta voi itse vaikuttaa. Lääkärit ainakin aika helposti antaa lääkkeellisen keltarauhastuen käyttöön? Olis kiva tietää mitä lääkärit vastais tähän kysymykseen että voiko luteaalia itse pidentää

Mutta se miten voi ite ainakin yrittää vaikuttaa, on lisätä antioksidantteja ruokavalioon eli syödä värikkäitä kasviksia, marjoja ja pähkinöitä. Voisin kuvitella että riittävä vedenjuonti on myös aika tärkeetä. Lisäks voi antaa stressille vastalääkettä jollain tekemisellä mistä nauttii, rennolla liikunnalla, hengitysharjotuksilla jne. Eli tässäkin taitaa päteä se pyhä kolminaisuus, eli liikunta, ravinto ja uni/lepo

mutta mitäs jos tuntee että nää asiat on ihan ok tolalla ja silti luteaali on silti liian lyhyt?!
Kymmenen on kuitenkin riittävä! Oma 7-8 ollut vuosia ja vuosia eikä parane millään muulla, paitsi progesteronilla.
Aikoinaan myös luin että huonot munasolut aiheuttaa huonon keltarauhasen, jonka takia sitten luteaalivaihe jää lyhyeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
vierailija
Vastaan tähän kun mulla on kans lyhyehkö 10 päivän luteaali ja oon pyöritellyt tätä ihan samaa kysymystä

Kysäisin tätä taannoin eräältä kuukautiskiertovalmentajalta, että miten voi pidentää luteaalia luonnollisesti, niin vastaus oli jokseenkin niin, että lyhyt luteaali johtuu usein stressistä (myös oksidatiivinen stressi vaikuttaa eli kannattaa syödä antioksidantteja sisältävää ruokaa jotka kumoaa oksidatiivista vaikutusta), tai sitten ravintovajeista joko suoraan tai välillisesti suoliston kautta. Suomessa harvoin kärsitään ravintovajeista suoraan (paitsi jos syö hyvin paljon pitkälle prosessoitua ruokaa, ja vähän kasviksia). Useammin ravintovajeet johtuu suoliston kunnosta. Voi olla jotain piilevää suoliston sairautta esim diagnosoimaton keliakia tai muita suolistosairauksia kuten ärtyvän suolen oireyhtymä jne. Eli jos suolisto voi huonosti, niin ravintoaineet ei pääse kropan käyttöön kunnolla. Eli kannattaa tutkailla miten vatsa toimii ja minkälainen olo on vatsansa kanssa.

Toi oli tosi inhottava vastaus kuulla koska ei ollut mitenkään yksinkertainen ja helppo vastaus, että syö tätä ja luteaali pitenee mitä tulee stressiin, niin itse ainakin on tosi keinoton vaikuttamaan siihen ja on myös vaikea hahmottaa että onko itsellä haittaavaa stressiä vai ei mistä sen tietää?!

En sitten tiedä paljonko tuohon luteaaliin lopulta voi itse vaikuttaa. Lääkärit ainakin aika helposti antaa lääkkeellisen keltarauhastuen käyttöön? Olis kiva tietää mitä lääkärit vastais tähän kysymykseen että voiko luteaalia itse pidentää

Mutta se miten voi ite ainakin yrittää vaikuttaa, on lisätä antioksidantteja ruokavalioon eli syödä värikkäitä kasviksia, marjoja ja pähkinöitä. Voisin kuvitella että riittävä vedenjuonti on myös aika tärkeetä. Lisäks voi antaa stressille vastalääkettä jollain tekemisellä mistä nauttii, rennolla liikunnalla, hengitysharjotuksilla jne. Eli tässäkin taitaa päteä se pyhä kolminaisuus, eli liikunta, ravinto ja uni/lepo

mutta mitäs jos tuntee että nää asiat on ihan ok tolalla ja silti luteaali on silti liian lyhyt?!
Mielestäni vastasit hyvin! Näin vauvahaaveilijana seuraan tätä ketjua ja pakko kommentoida aihetta, että kyllähän se näin vaan on, että kehon hyvinvointi on suoraan yhteydessä miehen ja naisen hedelmällisyyteen. Kaikkea ei voi tietenkään omilla valinnoilla parantaa tai muuttaa vaikka mitkä temput kokeilisi, mutta omaa hedelmällisyysterveyttään voi kuitenkin tukea.

Veikkaan, että osa Suomessakin kärsii kyllä d-vitamiinin, laadukkaan proteiinin, hyvien (kala)rasvojen ja kuidun puutteesta. Suuri osa suomalaisista on myös ylipainoisia, minkä tiedetään vaikuttavan hedelmällisyyteen. Erityisesti keskivartalolihavuus on haitallista, ja kyllä ainakin itse myönnän, että sitä vararengasta meinaa herkästi kertyä. 😳 Samaten täällä Suomessa surutta kulutetaan hurjat määrät kofeiinia, vaikka se on yhteydessä kohonneeseen keskenmenoriskiin alkuraskaudessa, ja ainakin ulkomailla keskusteluissa paljon nousee esille kofeiinin rajoittaminen jo siinä vaiheessa kun lasta yritetään, samalla tapaa kuin että päihteet kannattaa lopettaa jo siinä kohden kun aletaan yrittämään.

Itselläni on ollut se filosofia, että jos lasta haluaa enemmän kuin mitään muuta, pitäisi olla myös valmis menemään itseensä ja uhraamaan esim. ne päihteet, kofeiininkin jo yrittämisvaiheessa ja muutenkin tarkastella realistisesti omaa hyvinvointia. Mitään järisyttävää elämäntaparemonttia ei tietenkään välttämättä tarvitse tehdä, mutta että tulisi kuitenkin jollain tavalla tietoiseksi omista valinnoistaan. Pienetkin muutokset on jo hyviä. Fyysinen terveys tukee myös pään hyvinvointia. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja tiiviistyy juurikin tuohon lepoon, ravintoon ja liikuntaan.

Mutta kuten sanottu, mitään järisyttävää tuskin kannattaa tehdä ja ottaa siitä itselleen turhaa stressiä. Pienetkin asiat vie eteenpäin, ja jos ei edistä suoraan vauvahaaveita, niin ainakin muuten sitten terveyttä parempaan suuntaan. ☺
 
Täällä tänään oletettavasti dpo 1 eli voisin liittyä piinalistalle. Meinas mennä loppua kohden tallettelumahdollisuudet vähän ohi, mutta kai tässä pieni mahdollisuus on silti 😄 Vähän kieltämättä ärsyttää, kun oli taas menoja ja väsymystä, niin ei sit vaan jaksanut jokaista "mahdollisuutta" hyödyntää. Mutta josko seuraavassa kierrossa sitten jos nyt ei tärppää. Onneksi toi esikoinen pitää huolen siitä, ettei näitä asioita ehdi arjessa kovin paljon murehtimaan.
 
Viimeksi muokattu:
täällä dpo9-10 ja testit negaa 😓 vähän alkaa olla jo kisaväsymystä tässä yrittämisessä jo. Päätin, että kokeillaan vielä pari Letro-kiertoa, ja jos ei silti tärppää niin antaa sitten olla. Ikää kuiten se 40v marraskuussa niin vaikka munasolureserviä näkyi olevan pelkästään oikealla puolen kymmenen follikkeliä (vasenta ei saatu näkymään) niin eipäse auta jos kehityskelpoisia ei ole. Siihen ei mitkään Letrot tai ivf-hoidot auta. Kunnallisella ei lääkärin mukaan sitä alkudiagnostiikkaa tehdä eli välttämättä ivf-hoitokaan ei takaa että saataisiin raskautta alkamaan. Aika masentavaa, mutta toki faktat on pakko hyväksyä ku ikää on.

Mukavaa viikkoa kuiten kaikille! 😍
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Hellurei, täällä uusi haaveilija.

Olen seurannut keskustelua taustalla ja pitkän aikaa. Mutta nyt uskalsin hypätä mukaan itsekin.

Vähän taustaa: olen 24-vuotias, pian täytän 25. Kumppani on minua vuoden vanhempi. Ehkäisyn jätin lokakuun lopussa ja siitä tasan kuukauden päästä alkoivat menkat. Ovat jatkuneet samaa tahtia siitä lähtien. Mutta yhtään plussaa ei ole tullut matkalla, sekös hieman pelottaa.

Nyt on sellainen tilanne, että menkat ovat lähes kaksi viikkoa myöhässä, mutta r-testeihin ei toista viivaa ilmesty, vaikka kuinka toivoisi. Olen kokeillut eri testeillä: apteekin, rfsu.n ja tänään ekaa kertaa myös Clearbluella. Cb.ssä olen näkevinäni ainakin viivanpaikan, mutta kuvaan sitä ei saa. Olen ymmälläni tästä tilanteesta, yrityksen aikana ei ole ollut toista tällaista tilannetta. Tosin tuntuu, että ehkä stressaan tällä hetkellä normaalia enemmän, kun gradua viimeistelen ja valmistuminen edessä tässä kevään aikana. Olen kova stressaamaan ja en oikeen enää huomaa sitä, se on minulle normaali olotila.
 
Hellurei, täällä uusi haaveilija.

Olen seurannut keskustelua taustalla ja pitkän aikaa. Mutta nyt uskalsin hypätä mukaan itsekin.

Vähän taustaa: olen 24-vuotias, pian täytän 25. Kumppani on minua vuoden vanhempi. Ehkäisyn jätin lokakuun lopussa ja siitä tasan kuukauden päästä alkoivat menkat. Ovat jatkuneet samaa tahtia siitä lähtien. Mutta yhtään plussaa ei ole tullut matkalla, sekös hieman pelottaa.

Nyt on sellainen tilanne, että menkat ovat lähes kaksi viikkoa myöhässä, mutta r-testeihin ei toista viivaa ilmesty, vaikka kuinka toivoisi. Olen kokeillut eri testeillä: apteekin, rfsu.n ja tänään ekaa kertaa myös Clearbluella. Cb.ssä olen näkevinäni ainakin viivanpaikan, mutta kuvaan sitä ei saa. Olen ymmälläni tästä tilanteesta, yrityksen aikana ei ole ollut toista tällaista tilannetta. Tosin tuntuu, että ehkä stressaan tällä hetkellä normaalia enemmän, kun gradua viimeistelen ja valmistuminen edessä tässä kevään aikana. Olen kova stressaamaan ja en oikeen enää huomaa sitä, se on minulle normaali olotila.
Voisikohan johtua stressistä ihan? Varsinkin jos normaalia enemmän stressiä tällä hetkellä.:unsure:
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Lukija507330 ★ 3/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

15.4.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@rimpsukka84 kp 32/31
@heltsuli kp 27/29-36
@haaveillen kp 25/25-28
@Min204 kp 19/23-30
@Liilja kp 18/30-34
@Andune kp 16/28-30
@Päivänsäde84 kp 15/26-29
@Cara-mel kp 14/24-27
@Tyyn3 kp 14/32-38
@Aronia88 kp 11/26
@jauhopeukalo kp 5/28
@Dinaas kp 5/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@rimpsukka84 DPO 10
@heltsuli DPO 8
@haaveillen DPO 8
@Min204 DPO 7
@Andune DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Täällä ovisviikko. Ovulaatiota odottelen to tai pe. Uudella toivolla tähän kiertoon. 😍🙏🏼

On tää kunnon vuoristorataa. Ensin itkeä vetistelee menkkaviikon ja seuraavalla viikolla on taas intoa täynnä tekemässä vauvaa. 😆 En tiiä kumpi on enemmän raukka, minä vai mies kun joutuu kuuntelemaan ensin mun kiukuttelua viikon ja sit seuraavalla viikolla oon koko ajan valmiina hommiin, jonka jälkeen tulee taas kahden viikon neutraali tila. 😂
 
Täällä ovisviikko. Ovulaatiota odottelen to tai pe. Uudella toivolla tähän kiertoon. 😍🙏🏼

On tää kunnon vuoristorataa. Ensin itkeä vetistelee menkkaviikon ja seuraavalla viikolla on taas intoa täynnä tekemässä vauvaa. 😆 En tiiä kumpi on enemmän raukka, minä vai mies kun joutuu kuuntelemaan ensin mun kiukuttelua viikon ja sit seuraavalla viikolla oon koko ajan valmiina hommiin, jonka jälkeen tulee taas kahden viikon neutraali tila. 😂
Täällä mennää kans kunnon vuoristorataa tunteiden kanssa 🙈sil erotuksella, ettei tuu missään vaiheessa 2 viikon seesteistä aikaa, vaan tunteet vaihtelee aika nopealla aikataululla 😅
 
Heips,
Minä kanssa mukaan! Alkuvuoden vauvaa kovasti tässä toivotaan. Aloitellaan yritys tämän tai ensi kierron aikana. Tänään hain foolihapon apteekista. Vielä pitäisi lääkäristä tarkistaa muutamat lääkkeet, että ovat sitten ok raskausaikana ja raskautta yrittäessä.

Meillä on kaksi lasta jo ennestään ja kolmannesta nyt haaveillaan. Olen lueskellut teidän keskusteluja täällä ja huomaan, että itseäni alkoi nyt jännittämään raskauden alkaminen. Aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet helposti, mutta nyt ikää on enemmän kuin aikaisemmilla kerroilla niin katsotaan miten käy. Nyt olen siis 34v.

Minut voi lisätä listalle myös @madddie, yritys aloitettu 4/24, 3. lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
Hiphei, sieltähän se lääkäri aamulla soitti että labran väki haluaa oottaa keskiviikkoon siirron kans.. Ei taija kieliä mitää hyvää ainakaan Viimeksi alkioiden kehitys pysähtyi. Onko jollakin jotaki kokemusta?
Voimavarat alkaa olla vähissä
Odottaisivatko että kehittyvät 5-6 päiväisiksi blastoiksi? Näillä paremmat mahdollisuudet raskauden alkamiseen kun nähdään, että lähtevät varmasti kehittymään. Viljelläänkö kuitenkin kaikkia edelleen? Osa sitten laitetaan pakkaseen. Oma raskaus alkoi ekalla 5 päiväisellä pas alkiolla viime ketjussa. Edelleen käyn lueskelemassa miten muilla menee😊 toivottavasti teillä tärppää pian ja pääsette siirtoon asti💕
 
Odottaisivatko että kehittyvät 5-6 päiväisiksi blastoiksi? Näillä paremmat mahdollisuudet raskauden alkamiseen kun nähdään, että lähtevät varmasti kehittymään. Viljelläänkö kuitenkin kaikkia edelleen? Osa sitten laitetaan pakkaseen. Oma raskaus alkoi ekalla 5 päiväisellä pas alkiolla viime ketjussa. Edelleen käyn lueskelemassa miten muilla menee toivottavasti teillä tärppää pian ja pääsette siirtoon asti
Toivotaan että tää heillä tarkoituksena ❤

Onko varhaisimmat piinailijat testanneet vai vieläkö mieli malttaa? 😁
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Lukija507330 ★ 3/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie, yritys aloitettu 4/24, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

16.4.2024 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä


@rimpsukka84 kp 33/31
@heltsuli kp 28/29-36
@haaveillen kp 26/25-28
@Min204 kp 20/23-30
@Liilja kp 19/30-34
@Andune kp 17/28-30
@Päivänsäde84 kp 16/26-29
@Cara-mel kp 15/24-27
@Tyyn3 kp 15/32-38
@Aronia88 kp 12/26
@jauhopeukalo kp 6/28
@Dinaas kp 6/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@heltsuli DPO 9
@haaveillen DPO 9
@Min204 DPO 8
@Andune DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 
Hiphei, sieltähän se lääkäri aamulla soitti että labran väki haluaa oottaa keskiviikkoon siirron kans.. Ei taija kieliä mitää hyvää ainakaan Viimeksi alkioiden kehitys pysähtyi. Onko jollakin jotaki kokemusta?
Voimavarat alkaa olla vähissä
Toivotaan parasta. Kovasti tsemppiä sinne! Iso virtuaalihali sinne myös!☺
 
  • Rakkaus
Reactions: hermoilija_
Olen testaillut ovista jo reilun viikon ja nyt vihdoin alkaa edes mainittavasti tummua, todella aaltoilevaa ollut. Olin jo luopua toivosta, koska paljon normaalia myöhemmin ovis tapahtuis 🤔
Kuvassa ylempi tältä aamulta ja äsken tehty.

Onnea plussanneet ❤❤

Edit:
Tämän illan plussa 😍

Joten mut voi laittaa piinailemaan!!! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Sitä itekkin oon miettinyt, mutta ihmettelen vain, kuinka paljon stressillä voi olla vaikutusta. Onko muilla kokemusta stressin vaikutuksesta kehoo tai kuukautiskiertoon?


Niin ja voisin liittyä listoille @Puolijalopeura, ya 10/23, 1. lapsi

Kiertopäivä heittelee nyt 40/26-32
Oon ymmärtänyt että voi olla merkitystä, jos on kovaa stressiä. Mut joku tavallinen pikku stressaaminen ei vaikuttais, koska se on kropalle normaalia.

Ootko soittanut tk, jos pääsisi hcg mittaukseen? Saattaisit helposti päästä, kun sanot että yritystä ollut, menkat myöhässä mutta testit nega.
 
Meni syteen tai saveen, niin mä voisin liittyä piinailijoihin 😂 Ovis tapahtui paljon odotettua aiemmin, joka oli kyl positiivinen ylläri. Tulin siihen tulokseen oireiden perusteella, että tänään mennään dpo 1 ja kp 15. Veikkaan myös, että tän kierron kokonaispituus tulee olemaan 26-28.

Tän päivän lista tais olla jo päivitetty, mut huomiselle vois laittaa piinailijoihin ja dpo 2. Ei suostu vaihtamaan väriä punaiseksi 🤦‍♀️
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 5/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 8/23 ★ 2.
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Andune ★ 02/24 ★ 2.
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 4/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

17.4.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 41/26-32
@rimpsukka84 kp 34/31
@heltsuli kp 29/29-36
@haaveillen kp 27/25-28
@Min204 kp 21/23-30
@Liilja kp 20/30-34
@Andune kp 18/28-30
@Päivänsäde84 kp 17/26-29
@Cara-mel kp 16/24-27
@Tyyn3 kp 16/32-38
@Aronia88 kp 13/26
@jauhopeukalo kp 7/28
@Dinaas kp 7/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@heltsuli DPO 10
@haaveillen DPO 10
@Min204 DPO 9
@Andune DPO 3
@Tyyn3 DPO 2
@Cara-mel DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
 

Yhteistyössä