Haaveena vauva 2024

Miten laskisitte jos tänään menkat alko kunnolla mut eilen oli koko päivän ajan vähän verta.. jos eilen kp 1 niin kierto 30pv mut jos tänään kp1 niin 31 päivänen kierto.

Mul on hyvä fiilis, nimittäin tilasin just ovistestejä. Toivon et tulee yhtä hyvät plussat kuin marraskuussa. Sen lisäksi alotin tänään fitfarmin valmennuksen jonka läpi käyneenä tiedän et parin viikon kuluessä eli just oviksen aikoihin on jo nesteet lähteny liikkeelle. Sen lisäksi mulla on tässä kahen viikon aikana varattu 4 hammaslääkäriä kun saadaan vihdoin iso hammasremppa päätökeen joka myös itsessään antaa lisäboostia tähän projektiin ja kaikkeen. Nyt kun vielä sais lasten synttärit vietettyä samaan syssyyn niin jes!

Odotan innolla että miten tän kierron kanssa käy!
Eikös se lasketa ekasta kunnon vuotopäivästä? Eli tänään ois kp1😊

Kuulostaapa ihanan motivoivalta siellä 😊 Mukavasti erilaisia projekteja pitämässä ajatukset muualla, niin pari viikkoa menee hujauksessa🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Täällä yksi, tiedän tunteen. Mulla entisen kumppanin kanssa 18 ja 19 vuotiaat ja olin jo ajatellut että ei enää, olin niin nuorena äiti että aika on jollekin muulle ja jos vauvakuume iskee niin odottelen sitten lapsenlapsia. No, erottiin ja löysin uuden kumppanin jolla ei lapsia ole mutta aina toivonut... Oltiin yhdessä 4,5 vuotta ennen kun alettiin yrittämään, osin olosuhteet vaikutti siihen ennen kun voitiin aloittaa, mutta isolta osalta se etten tosiaankaan ollut varma haluanko ja jaksanko enää aloittaa alusta.... Mietin pitkään jabhartaasti, kipuilin tosi paljon asian kanssa. Päätöksen kuitenkin tein että yritetään ja se oli sellainen 2 vuoden, 3 keskenmenon ja lapsettomuushoitojen taival lopulta.
Nyt on laskettu aika 2 viikon päässä, nyt alkaa taas enemmän jännittää mihin on tullut ryhdyttyä mutta olen tilanteeseen silti onnellinen. Toivon että iän ja kokemuksen kanssa pääsisin edes pikkuisen helpommalla tällä kertaa, jää nähtäväksi sitten lopulta. Mutta en usko että enää toista yritämme, en jaksa enää niitä pettymyksiä ja jos apua hoidoista tarvitsisimme, mulla tulee ikä liian pian vastaan
Onnellista loppuodotusta ❤ Pitkä on ollut teidän taival.

Uskon että pohdittavaa on ollut paljon varsinkin kun lähtee noin selkeästi "uudelle kierrokselle". Kiitos kun avasit ajatuksiasi.

Mulle itselleni on ollut tärkeää myös se, että haluan lapsen nimenomaan sen kumppanin kanssa jonka kanssa lasta toivotaan. Haluan nähdä, mitä meidän geeneistä voi tulla. Yhdenlaisen geeniyhdistelmän olen jo nähnyt aiempien lasteni kohdalla ja he ovat ihastuttava kombo minua ja isäänsä. Minulle on arvo itsessään se, että lapsi koostuu kahden ihmisen geeneistä, ei yksin minun. Sekin on siis yksi "syy" sille, että uuden kumppanin kanssa lapsen vielä haluan.

Mutta toki ajatuksissa käy juuri tuo, mitä sinä olet kokenut - entä jos ei onnistukaan? Kauanko yritetään?

Uskon että kaikki menee teillä hienosti 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas ja aida91
Dpo11
Eilen aivan yllättäen vessassa pyyhkiessä tuli punaista. Sitten asennoiduin ihan siihen, että kuukautiset ne sitten onkin alkamassa, vaikka rtestin tulos herätteli jo vähän toiveita...

Jotenkin hormonitoiminta on nyt sekavan oloinen, sillä olen ollut poikkeuksellisen itkuinen. Ei ole tyypillistä menkkojen alku kiukkua, vain lohduttomia yhtäkkisiä itkukohtauksia, jotka niin viittaisi enempi raskauteen.

Kuitenkaan raskaustestiin ei piirtynyt toista viivaa tänäänkään. Oisko tämä ollut sitten joku läheltä piti tilanne, mutta ei vielä johtanut vauvaan tämä yrityskierto, sillä menkkajomotteluakin on sen verran, että kuukautiset voi alkaa jopa tänään, varmasti maks huomenna.:cautious:
 
Dpo11
Eilen aivan yllättäen vessassa pyyhkiessä tuli punaista. Sitten asennoiduin ihan siihen, että kuukautiset ne sitten onkin alkamassa, vaikka rtestin tulos herätteli jo vähän toiveita...

Jotenkin hormonitoiminta on nyt sekavan oloinen, sillä olen ollut poikkeuksellisen itkuinen. Ei ole tyypillistä menkkojen alku kiukkua, vain lohduttomia yhtäkkisiä itkukohtauksia, jotka niin viittaisi enempi raskauteen.

Kuitenkaan raskaustestiin ei piirtynyt toista viivaa tänäänkään. Oisko tämä ollut sitten joku läheltä piti tilanne, mutta ei vielä johtanut vauvaan tämä yrityskierto, sillä menkkajomotteluakin on sen verran, että kuukautiset voi alkaa jopa tänään, varmasti maks huomenna.

En näe että tossa mikään viittaisi läheltä piti tilanteeseen, jos olisi jotain tapahtunut niin olisi näkynyt testissä vaikka haamu joka olis lähtenyt haalistumaan, niin kuin yleensä näissä käy. Se että hormoni toiminta vähän heittelee tai tulee itkukohtauksia ei tarkoita että on raskaana, se on ihan tyypillistä pms. Mä väitän että on enemmän pms oireiden kirjoa kuin raskausoireita. Pelkästään oireiden perusteella ei raskautta voi päätellä vaan testillä.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@sarlei ★ 10/23 ★ 3.
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23
@EvAnnu ★ 12/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

16.1.2024 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä


@heltsuli kp 42/28-36
@Heinis2017 kp 37/27-29
@Frija kp 31/28-30
@Noups kp 31/26-28
@Liilja kp 30/30-34
@rimpsukka84 kp 28/30
@muumimamma__ kp 24/28-30
@haaveillen kp 20/25-28
@marik91 kp 19/27-33
@Cherrymint kp 14/26
@aida91 kp 13/25-28
@EvAnnu kp 12/28-34
@Min204 kp 10/22-30
@Masunen kp 6/24-28
@syksynsävel_ kp 6/28
@S0nj4 kp 6/27
@Dinaas kp 5/27-33
@Päivänsäde84 kp 4/25-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Noups DPO 13
@Liilja DPO 11
@muumimamma__ DPO 10
@mamarski DPO 9
@marik91 DPO 0
@haaveillen DPO -1
@aida91 DPO -1
@burkei DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
 
Viimeksi muokattu:
Sitä on aina toivonut et pääsisi menkoistaan erooon, mut nyt sit et Missäs ne nyt viipyy?? 😓 Todella ristiriitaista.

*Muoks* Ei en päässyt naisten puolille soittamaan, koko aika varattua tuuttaa.. Jos on näin vaikea päästä puheille niin miten vaikeaa on saada ultraus aikoja?
 
Viimeksi muokattu:
En näe että tossa mikään viittaisi läheltä piti tilanteeseen, jos olisi jotain tapahtunut niin olisi näkynyt testissä vaikka haamu joka olis lähtenyt haalistumaan, niin kuin yleensä näissä käy. Se että hormoni toiminta vähän heittelee tai tulee itkukohtauksia ei tarkoita että on raskaana, se on ihan tyypillistä pms. Mä väitän että on enemmän pms oireiden kirjoa kuin raskausoireita. Pelkästään oireiden perusteella ei raskautta voi päätellä vaan testillä.
Kunhan pohdiskelin olojani, se ainakin itsellä kuuluu osana tähän raskausyritykseen. Huomioi heti jos jokin on poikkeuksellista ja luonnollisesti toivoo sen johtuvan raskaudesta!😍 Itsellä esim ei ole tyypillinen pms oire tällainen krapulainen/kuumeinen olo useampana aamuna peräkkäin!

Tämänkin päiväiseen testiin lopulta piirtyi samanlainen haalea mikälie viivan paikka kuin eiliseen. En silti itse tuota haamuksi laskisi. Jännä nähdä alkaako kuukautiset vai voisko tuohon viivaan alkaa vielä väriä tulemaan. 👀

Ylempi eilinen, alempi tämän aamuinen.

https://aijaa.com/MN8w1n
 
Kunhan pohdiskelin olojani, se ainakin itsellä kuuluu osana tähän raskausyritykseen. Huomioi heti jos jokin on poikkeuksellista ja luonnollisesti toivoo sen johtuvan raskaudesta! Itsellä esim ei ole tyypillinen pms oire tällainen krapulainen/kuumeinen olo useampana aamuna peräkkäin!

Tämänkin päiväiseen testiin lopulta piirtyi samanlainen haalea mikälie viivan paikka kuin eiliseen. En silti itse tuota haamuksi laskisi. Jännä nähdä alkaako kuukautiset vai voisko tuohon viivaan alkaa vielä väriä tulemaan.

Ylempi eilinen, alempi tämän aamuinen.

https://aijaa.com/MN8w1n
minusta näkyi kyllä kummassakin viiva! 😍 toivottavasti alkaisi tummumaan!
 
  • Rakkaus
Reactions: Liilja
DPO 10 ja nega :( Laitan kuvan, siinä erottuu viivanpaikka, mutta ei mielestäni väriä. Hyvällä uskolla itse pystyn tuossa varjon erottaa, mutta rfsun herkkä testi siis, jossa käännellessä jopa kiiltää tuo viivanpaikka.


Kuitenkin ovulaation sijainti vähän epävarma, joten parin päästä uutta testiä sit, vielä on toivoa.

Ällötys on edelleen jatkunut, mutta eilen meni myös vatsa sekaisin, joten lievä vatsaflunssa lienee toinen mahdollinen selitys. Raskauspahoinvoinninhan ei kuuluis näillä päivillä edes alkaa :(

Mut vitsit mä oon @Liilja onnellinen sun puolesta, ihanaa, että sulla näytti paremmalta testi! <3
 
DPO 10 ja nega Laitan kuvan, siinä erottuu viivanpaikka, mutta ei mielestäni väriä. Hyvällä uskolla itse pystyn tuossa varjon erottaa, mutta rfsun herkkä testi siis, jossa käännellessä jopa kiiltää tuo viivanpaikka.


Kuitenkin ovulaation sijainti vähän epävarma, joten parin päästä uutta testiä sit, vielä on toivoa.

Ällötys on edelleen jatkunut, mutta eilen meni myös vatsa sekaisin, joten lievä vatsaflunssa lienee toinen mahdollinen selitys. Raskauspahoinvoinninhan ei kuuluis näillä päivillä edes alkaa

Mut vitsit mä oon @Liilja onnellinen sun puolesta, ihanaa, että sulla näytti paremmalta testi! <3
mie en oikein näe mitään mutta jos ottaisi tuon kannen pois niin näkyisikö paremmin? 🤔
 
Kunhan pohdiskelin olojani, se ainakin itsellä kuuluu osana tähän raskausyritykseen. Huomioi heti jos jokin on poikkeuksellista ja luonnollisesti toivoo sen johtuvan raskaudesta!😍 Itsellä esim ei ole tyypillinen pms oire tällainen krapulainen/kuumeinen olo useampana aamuna peräkkäin!

Tämänkin päiväiseen testiin lopulta piirtyi samanlainen haalea mikälie viivan paikka kuin eiliseen. En silti itse tuota haamuksi laskisi. Jännä nähdä alkaako kuukautiset vai voisko tuohon viivaan alkaa vielä väriä tulemaan. 👀

Ylempi eilinen, alempi tämän aamuinen.

https://aijaa.com/MN8w1n
Laitoin oman viestin ennen kun luin aiemmat viestit, kyllä siellä viivaa minunkin silmään näkyy - toivotaan kovasti tummumista!
 
  • Rakkaus
Reactions: Liilja
Mulle voi tälle päivälle päivittää kp4.
Harmittaa.😭
Noh, pitää nyt yrittää asennoituu kunnolla, että nyt kestää pitempään ja ehkä onnistuu, ehkä ei.🤔 Ja ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä. Ei, vaan muita juttuja miettimään ja nyt nautin ainakin tämän vuoden vielä kotiäitinä olosta.❤


On tää kyllä raastavaa, kun ei tiedä miten käy.

Pitäis miettii myös miten sitä juhlii tänä vuonna, kun on pyöreitä vuosiia tulossa ja muitakin juhlia.🥳🥳🥳 Haluanko sukulaisten kaa, vai matkalle kaksin miehen kans vai vai kavereitten kans....Apuva, en tiiä.😲
 
Täällä dpo9 menossa, ainakin näin kuvittelen. Tosi rauhallinen olo, mutta ei oikein erityisesti fiiliksiä kumpaankaan suuntaan. Ei oo missään tapauksessa sellainen olo, että olisin varmasti raskaana, mutta ei myöskään sellainen, että ei varmasti ole tapahtunut mitään. Ja tuntuu kyllä siltä, että just nyt kumpaankin uutiseen suhtautuisin ihan myönteisesti. Taas esikoisen kanssa yöllä kaksi tuntia valvoneena menkkojen alku voisi tuntua ihan hyvältäkin, kun tämä yksikin on aika työläs :D Mutta toisaalta on ihan selvää, että kyllä meidän perheeseen vielä toinen lapsi haluttaisiin ja mieluusti pienellä ikäerolla. Ja kun esikoinen sai alkunsa tosiaan heti km jälkeen, niin en voi olla ajattelematta, että niin kävisi nytkin - vaikka eihän mennyt kerro tulevasta mitään.

Oireista ei voin oikein päätellä mitään. Kuiva kausi alakerrassa ei ole missään tapauksessa alkanut, vaan siellä on hyvinkin märkää ollut oviksesta alkaen. Jotain kummallisia liikutuskohtauksia on ollut, oon itkenyt ihan hassuille asioille.. mutta sekin voi olla vaan PMS-oireilua. Kaikenlaista satunnaista nippailua on myös alavatsalla ollut, mutta ei kyllä mitenkään niin paljoa, että siihen olisi superisti kiinnittänyt huomiota. Ja iltaisin paleleminenkin on myös normi kierrossa monesti läsnä. Ainoa kummallinen juttu oli, että eilen aamulla suihkussa rinnoista tuli taas maitoa. Oon lopettanut imettämisen marraskuun lopulla ja vaikka on siis ihan normijuttu, että maidontuotantovalmius edelleen kuuluukin olla, niin tässä välissä ei oo kyllä maitoa enää tullut (oon välillä kokeillut). Mutta ei kyllä hajuakaan, että voisiko tämä toimia niin, että uusi raskaus voisi saada tuollaista aikaan, vai oliko vaan lämpimän veden tekosia.

Eli tässä nyt odotellaan viikonloppua ja sitten jos ei su/ma menkkoja kuulu, niin lienee testin aika.
 
Täällä dpo9 menossa, ainakin näin kuvittelen. Tosi rauhallinen olo, mutta ei oikein erityisesti fiiliksiä kumpaankaan suuntaan. Ei oo missään tapauksessa sellainen olo, että olisin varmasti raskaana, mutta ei myöskään sellainen, että ei varmasti ole tapahtunut mitään. Ja tuntuu kyllä siltä, että just nyt kumpaankin uutiseen suhtautuisin ihan myönteisesti. Taas esikoisen kanssa yöllä kaksi tuntia valvoneena menkkojen alku voisi tuntua ihan hyvältäkin, kun tämä yksikin on aika työläs Mutta toisaalta on ihan selvää, että kyllä meidän perheeseen vielä toinen lapsi haluttaisiin ja mieluusti pienellä ikäerolla. Ja kun esikoinen sai alkunsa tosiaan heti km jälkeen, niin en voi olla ajattelematta, että niin kävisi nytkin - vaikka eihän mennyt kerro tulevasta mitään.

Oireista ei voin oikein päätellä mitään. Kuiva kausi alakerrassa ei ole missään tapauksessa alkanut, vaan siellä on hyvinkin märkää ollut oviksesta alkaen. Jotain kummallisia liikutuskohtauksia on ollut, oon itkenyt ihan hassuille asioille.. mutta sekin voi olla vaan PMS-oireilua. Kaikenlaista satunnaista nippailua on myös alavatsalla ollut, mutta ei kyllä mitenkään niin paljoa, että siihen olisi superisti kiinnittänyt huomiota. Ja iltaisin paleleminenkin on myös normi kierrossa monesti läsnä. Ainoa kummallinen juttu oli, että eilen aamulla suihkussa rinnoista tuli taas maitoa. Oon lopettanut imettämisen marraskuun lopulla ja vaikka on siis ihan normijuttu, että maidontuotantovalmius edelleen kuuluukin olla, niin tässä välissä ei oo kyllä maitoa enää tullut (oon välillä kokeillut). Mutta ei kyllä hajuakaan, että voisiko tämä toimia niin, että uusi raskaus voisi saada tuollaista aikaan, vai oliko vaan lämpimän veden tekosia.

Eli tässä nyt odotellaan viikonloppua ja sitten jos ei su/ma menkkoja kuulu, niin lienee testin aika.
Hei mä rupesin eilen itkeen hillittömästi kun telkkarissa joku asiantuntija kertoi miten kannattaa varautua automatkoihin pakkassäillä. Minusta se oli niin liikuttavaa, kun meistä tuolla tavalla huolehditaan neuvoen 😭 ❤😂
 
Ei kai panadolin käytöstä voi olla haittaa ovulaation aikaan? 🤔 Mulla on siis aina just ovulaation aikaan ihan järkyttävä päänsärkykohtaus 🤕 Pakko ottaa lääkettä, että olo pysyy edes jotenkin siedettävänä. Ärsyttävä vaiva toi kun tulee juuri ovulaation aikaan! Joskus saatan silloin joutua ottaan 2-3 panadol tablettia vuorokauden aikana. Ibuprofeenia oon silloin välttänyt enkä oo ottanut.
 
Aivan jäätävät vatsakivut jatkuvat täällä, oli pakko ottaa Panadol niin nyt on pahin kipu hellittänyt. Pohdin voiko ovulaatio tehdä näin kipeää, yleensä ei oo tosiaan tällaisia kipuja, miksi nyt.. tässä ovistesti eiliseltä ja tältä päivältä. Oletan ovulaation olevan nyt.. seksiä harrastettiin eilen päivällä joten jos ovis on nyt niin ajoitus olis kohdillaan 😊

 
Turha sitä lienee negaa enempää tuijotella, ei se hedelmöittynyt alkio kai sillä ilmesty tai poistu. Viikon päästä tietää kumpi on totta, jäitä tarvii nyt laittaa hattuun, hengitellä ja ottaa hetken tauko kuumeilusta
Oot oikeassa kyllä, itsellä menee ainakin ihan yli testien tuijottelu aina ja siinä vasta meinaa järki lähteä. Parempi odotella pari päivää ja testata uudelleen sitten.
 
Sain nyt soitettua perhesuunnitteluneuvolaan ja saatiin aika lääkärille kolmen viikon päähän. Siellä sitten kuullaan lisää tutkimuksista ja saadaan toivottavasti lähete. Nyt asia etenee, mutta rupes vähän jännittämään sekin ja ihaninta tietysti olis, jos tärppäis sitä ennen jo.
Kiva kuulla et teidän asia etenee! Jos ei tästä kierrosta tärppää niin otan itsekin yhteyttä vihdoin asiasta! Nyt yk 15, katsotaan tämä vielä. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
vierailija
Täällä on selvästi ammattilaisia paikalla niin kysynkin teiltä että milloinkohan voisin uskaltaa luottaa plussaan? Olen tehnyt ihan haamun dpo 10, hieman vahvistuneen dpo12, ja siitäkin hieman vahvistuneen kylläkin vielä haalean dpo 14. Tänään siis dpo 14, kp 27/28. Mielipiteitä, menkkojen alkamisen todennäköisyydestä?
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Täällä on selvästi ammattilaisia paikalla niin kysynkin teiltä että milloinkohan voisin uskaltaa luottaa plussaan? Olen tehnyt ihan haamun dpo 10, hieman vahvistuneen dpo12, ja siitäkin hieman vahvistuneen kylläkin vielä haalean dpo 14. Tänään siis dpo 14, kp 27/28. Mielipiteitä, menkkojen alkamisen todennäköisyydestä?
Kyl mä luottaisin että plussa!
 

Yhteistyössä