Haaveena vauva 2024


Täällä näytti Clearbluen joku varhainen testi tältä tänään! Eilen tein Onestepin 10 liuskan ja Pregcheckin 25 liuskan, samoin tänään. Molemmissa oli musta nähtävissä punertava viiva kumpanakin päivänä. Ilmeisesti ei näin aikasin viel tarvi huolestua, ettei ollut ainakaan kummemmin vahvistunut eilisestä..? Nyt ehkä odotan ainakin ylihuomiseen ennen seuraavaa, ellei menkat ala...
 
Toivotaan ❤ Mä en yleensä osta enää noita rfsu testejä, kun antaa niin räikeitä viivanpaikkoja välillä, mutta nyt oli ainoa testi jota oli lähikaupassa.

Laskin, et jos mulla ollut ovis sillon kp 23-24, mikä hyvinkin mahdollista, niin nyt olis dpo 11-12.
 
Heipähei!

Uskaltaudun mukaan keskusteluun. Kaikkien aiempien raskauksien kohdalla olen aina lukenut palstaa, seurannut yrittäjiä ja samoilla viikoilla menijöitä ja ikään kuin stalkkerina "oppinut tuntemaan" monta nimimerkkiä, mutta en ole koskaan rekisteröitynyt enkä edes vieraana kirjoittanut. Nyt on kaikki muukin niin erikoista että päätin tämänkin askeleen ottaa 🤭

Minä olen 37-vuotias ja minulla on pitkäaikaisen kumppanini kanssa 3 lasta synt. -14, -17 ja -20. Suhdekuvioni poikkeaa tavanomaisesta sillä olen polyamorinen, ja nyt haaveillaan toisen, uudemman kumppanini kanssa yhteisestä lapsesta. Hänellä on ennestään yksi lapsi. Jännitystä tuo elämien yhteensovittaminen, sillä emme toistaiseksi asu kumppanini kanssa yhdessä, vaan meillä on n. 100 km välimatkaa. Pitkäaikaisen kumppanini ja nykyisten lasteni isän kanssa elämme lähisuhteessa. Hänen kanssaan lapsilukuni on täynnä, ja olinkin jo ilmoittautunut sterilisaatiojonoon, kun elämä heitti uuden sielunkumppanin reitilleni ja koko pakka meni hetkeksi sekaisin. N. vuoden verran on lapsenhankkimista pohdittu ja pyöritelty monelta kantilta, ja nyt on sen aika. Sterilisaatio toistaiseksi jäissä siis 🤭

Sinällään polysuhde ei eroa sellaisista monosuhteista joissa pariskunnalla on lapsia edellisistä liitoista. Meillä vaan ne "edelliset suhteet" ovat yhä olemassa 🥰 Toivottavasti vastaanotto täällä palstalla on avoin ja hyväksyvä, nämä asiat kun toisinaan tuppaavat herättämään ulkopuolisissa yllättävän vahvoja tunteita.

Raskaushistoriassa on jokunen käänne minullekin ehtinyt matkaan. Koin keskeytyneen keskenmenon ekan ja tokan lapsen välissä v. -16, ja nyt kesällä -23 tulin jälkiehkäisystä huolimatta uudelle kumppanilleni raskaaksi. Silloin jouduimme toden teolla pohtimaan, mitä teemme, mutta koimme että aika ei vielä ollut kypsä yhteiselle lapselle. Päädyimme murhemielin keskeytykseen, jossa sitten kävikin ilmi, että minulla oli hyvin harvinainen tuntemattomassa paikassa oleva kohdunulkoinen raskaus. Hcg meni koko ajan viikkojen mukaisissa viitearvoissa, mutta raskautta ei vain löydetty mistään. Tämä oli tavallaan lohdullista, sillä keskeytyspäätös otti todella koville, mutta sitten vastuu siitä ikään kuin otettiin meiltä pois, kun raskaus ei kuitenkaan olisi ollut elinkelpoinen.

Sinnikäs tämä muukalainen kuitenkin oli, kun jälkiehkäisystä huolimatta tarttui kyytiin eikä edes suostunut poistumaan ensimmäisestä metotrekstaattipistoksesta, vaan vaati kaksi. Siitä seurasi 3 kk "karenssi" uudelle raskaudelle. Nyt on kulunut reilu 5 kk viimeisestä pistoksesta ja päätös yhteisestä lapsesta näissä olosuhteissa on kypsynyt valmiiksi. Siispä yritys on alkanut.

Olen aina raskautunut ns kertalaakista, mutta toki ikää on koko ajan enemmän, joten en halua tuudittautua uskoon että niin onnellisesti kävisi nytkin. Nyt mennään kierrossa kp 17/~28. Vaikka lasken yrityksen alkaneeksi tästä kierrosta, niin raskaus ei ole kovin todennäköinen sillä raskauden mahdollistava ilottelu oli jo noin viikkoa ennen ovulaatiota eikä sen jälkeen ole uusittu. Hilpeän vainoharhainen voi toki silti olla 🤣

Listalle voi lisätä:

ykslokki * ya 12/23 * 4. lapsi, 1. yhteinen * kkm -16, tuntematon ku -23
 
Täällä tänään dpo 5, vähän tylsät päivät siis vielä 🥱 En muutenkaan oikein usko tärppiin, kun oikeastaan vaan 1 varsinainen yrityskerta osui siihen suurin piirtein ovulaation ajalle. Mutta kyllähän sitä aina pientä toivoa ylläpitää mielessään 😅
Olin jo suunnitellut, että jos alkaisin aikaisin testailemaan ja kävin kaupassa ostamassa testejä, mutta just huomasin, että olinkin vahingossa ostanut ovulaatiotestejä raskaustestien sijaan! Ihmettelinkin kassalla, kun oli niin kalliit ostokset 🙈No toivottavasti tää on joku enne ja nyt tärppää ja mulla jää ovistestit käyttämättä 🤣 Ajattelin nyt sitten odotella uuden vuoden yli ja testailla joskus ma-ti aikaisintaan.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: idapieni ja marik91
Heipä hei,
Kp 23, ei ovulaatiota ole vieläkään löytynyt. Myöhäisin tikutettu ovis kp 24. Äskeiseen liuskaan jäi todella olematon haamu. Haamuja on kyllä näkynyt liuskoissa ja roskista on dyykattu jotta viivoja on voinnut vertailla. Yhtäkään vahvempaa testi viivaa en ole saannut vaan ihan hailakoita haamu viivoja jotka eivät ole edes paksuuntuneet kontrolli viivan kokoisiksi. Clearblue ei ole ollenkaan hymyillyt, sen viivoja kun ei kuuluisi seurata, mut muutamina päivinä oli kyllä melko vahvat viivat. Mut hymyä ei vaan löytynyt. Oon tainnut kp 10 saakka testeillä, huomiselle aamulle on enää yks clearblue ja sit on paketti taputeltu. Kun epävarmuus käy vaivaamaan niin olen myös tehnyt raskaustestejä pari, mut tyhjää näyttävät nekin. Kysymys kuuluukin, laittoiko viime kierrossa sairastettu korona kierron sekaisin? Onko kokemuksia? Ensimmäisestä koronasta kiertoni ei kyllä sekaisin mennyt, mut tämä toinen oli ihan erilainen kuin ensimmäinen. Toivotonta!
 
  • Surullinen
Reactions: idapieni
Heipä hei,
Kp 23, ei ovulaatiota ole vieläkään löytynyt. Myöhäisin tikutettu ovis kp 24. Äskeiseen liuskaan jäi todella olematon haamu. Haamuja on kyllä näkynyt liuskoissa ja roskista on dyykattu jotta viivoja on voinnut vertailla. Yhtäkään vahvempaa testi viivaa en ole saannut vaan ihan hailakoita haamu viivoja jotka eivät ole edes paksuuntuneet kontrolli viivan kokoisiksi. Clearblue ei ole ollenkaan hymyillyt, sen viivoja kun ei kuuluisi seurata, mut muutamina päivinä oli kyllä melko vahvat viivat. Mut hymyä ei vaan löytynyt. Oon tainnut kp 10 saakka testeillä, huomiselle aamulle on enää yks clearblue ja sit on paketti taputeltu. Kun epävarmuus käy vaivaamaan niin olen myös tehnyt raskaustestejä pari, mut tyhjää näyttävät nekin. Kysymys kuuluukin, laittoiko viime kierrossa sairastettu korona kierron sekaisin? Onko kokemuksia? Ensimmäisestä koronasta kiertoni ei kyllä sekaisin mennyt, mut tämä toinen oli ihan erilainen kuin ensimmäinen. Toivotonta!

Onpa kurjaa! Mulla oli koronan jälkeen kierto jotenkin poikkeuksellinen ja tavanomaista lyhyempi. Muistan pohtineeni, vaikuttiko korona asiaan.

Tein hätähousuna digin, näytti "ei raskaana". Erikoinen kierto kun kuukautiset näin paljon myöhässä.
 
Heipä hei,
Kp 23, ei ovulaatiota ole vieläkään löytynyt. Myöhäisin tikutettu ovis kp 24. Äskeiseen liuskaan jäi todella olematon haamu. Haamuja on kyllä näkynyt liuskoissa ja roskista on dyykattu jotta viivoja on voinnut vertailla. Yhtäkään vahvempaa testi viivaa en ole saannut vaan ihan hailakoita haamu viivoja jotka eivät ole edes paksuuntuneet kontrolli viivan kokoisiksi. Clearblue ei ole ollenkaan hymyillyt, sen viivoja kun ei kuuluisi seurata, mut muutamina päivinä oli kyllä melko vahvat viivat. Mut hymyä ei vaan löytynyt. Oon tainnut kp 10 saakka testeillä, huomiselle aamulle on enää yks clearblue ja sit on paketti taputeltu. Kun epävarmuus käy vaivaamaan niin olen myös tehnyt raskaustestejä pari, mut tyhjää näyttävät nekin. Kysymys kuuluukin, laittoiko viime kierrossa sairastettu korona kierron sekaisin? Onko kokemuksia? Ensimmäisestä koronasta kiertoni ei kyllä sekaisin mennyt, mut tämä toinen oli ihan erilainen kuin ensimmäinen. Toivotonta!
En tiedä koronasta, mutta voihan stressi tai flunssakin estää ovulaation niin voisiko koronakin vaikuttaa, että munasolu ei ole kypsynyt normaalisti. Tämä vain ihan mutua. Ei oo tietoa eikä kokemusta.
 
Onpa kurjaa! Mulla oli koronan jälkeen kierto jotenkin poikkeuksellinen ja tavanomaista lyhyempi. Muistan pohtineeni, vaikuttiko korona asiaan.

Tein hätähousuna digin, näytti "ei raskaana". Erikoinen kierto kun kuukautiset näin paljon myöhässä.
Onpa tuokin harmittavaa, kun menkat viipyy. Itsellä ei niinkään se vaivaa, kun aina menkat alkaa turhan aikaisin. Eipähän tarvi ainakaan ihmeissään odotella.
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
Täällä alkaa kierron pituus ehkä vihdoinkin asettua johonkin, kun kevään pillerien lopetuksen jälkeen on seilannut 21-37 pituisena. Tänään kp38 ja menkat alkaa, yöllä alkoi jo tiputtelu. Eli pitkä kierto, 35-38.
Toivottavasti tästä ei ole haittaa lapsen yrityksen kanssa
 
Dpo11

Siinä ui ovistikkukin kun vauhtiin pääsi

Apteekin ultralla testattu kans. Siinäkin näkyy haalea viiva

Siis vihdoin testi näyttää tältä, on tätä odotettu!! ❤❤❤ Mulla oli koko eilisen päivän niin hyvä fiilis sun puolesta että tuli hymyiltyä melkein koko päivä kun aina mietin vähänkään asiaa. ❤🥰 Lämmittää niin paljon mieltä tää positiivinen testi. Oon roikkunut lähinnä sun testien takia ketjussa, taustailen vielä hetken ennenkuin vetäydyn vauva kuplaan. 🥰 Onnea hirmuisesti, ja nyt kädet ristissä että pieni mukana pysyy. 😍😘
 
  • Tykkää
Reactions: Päivänsäde84
Siis vihdoin testi näyttää tältä, on tätä odotettu!! Mulla oli koko eilisen päivän niin hyvä fiilis sun puolesta että tuli hymyiltyä melkein koko päivä kun aina mietin vähänkään asiaa. Lämmittää niin paljon mieltä tää positiivinen testi. Oon roikkunut lähinnä sun testien takia ketjussa, taustailen vielä hetken ennenkuin vetäydyn vauva kuplaan. Onnea hirmuisesti, ja nyt kädet ristissä että pieni mukana pysyy.
Voi kuinka ihanaa ❤❤❤❤ Kiitos kauniista sanoistasi🥰 Itsekin havahtuu joko hymyilyyn tai sitten siihen että meinaa itku tulla 😭😍

Ihanaa aikaa sulle vauvakuplassa 😘
 
Dpo11

Siinä ui ovistikkukin kun vauhtiin pääsi

Apteekin ultralla testattu kans. Siinäkin näkyy haalea viiva
Mä oon täällä sivusta seurannut joka päivä keskustelua ja jännittänyt etenkin sun puolesta! Oli samankaltaisia lähtökohtia miesten testohoitojen vuoksi. Paljon onnea ja rutkasti tarrasukkia sinne suuntaan❤ ja toki muillekin plussanneille!
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@sarlei ★ 10/23 ★3.
@aninna ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23



★★★★★★★★★★★★★★★

29.12.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@annina kp 31/33
@Sunsetcoast kp 30/26-30
@heltsuli kp 24/28
@Cherrymint kp 23/26
@aida91 kp 22/25-28
@Min204 kp 22/22-30
@S0nj4 kp 21/?
@Heinis2017 kp 19/27-29
@Masunen kp 14/24-28
@tamuli kp 14/27
@Dinaas kp 14/27-33
@syksynsävel_ kp 13/28
@Frija kp 12/28-30
@Noups kp 12/26-28
@Päivänsäde84 kp 12/25-31
@rimpsukka84 kp 10/30
@muumimamma__ kp 6/28-30
@marik91 kp 1/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Sunsetcoast DPO 8
@Cherrymint DPO 7
@aida91 DPO 7
@Min204 DPO 7
@Frija DPO 3
@Dinaas DPO1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
 
Viimeksi muokattu:
Dpo11



Siinä ui ovistikkukin kun vauhtiin pääsi 😃

Apteekin ultralla testattu kans. Siinäkin näkyy haalea viiva 🥰
Ihan samat sanat @Kyfi kanssa, tätä mä oon täällä eniten odottanut että "vanha jengi" eli ihan liian kauan yrittämään joutuneet vihdoin onnistuu. Toivotaan niin kovasti että tää kantaa ja onhan tää lähtötilanteeseen jo ihan hirveän iso positiivinen askel joka tapauksessa 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja marik91

Yhteistyössä