Näkyykö tässä viivanpaikka vai haamujen haamu, kerrankin näyttää omaan silmään et tässä näkyisi väriä, viivanpaikkaa saan mielestäni näihin testeihin usein. Hankala saada hyvää kuvaa.
Musta tossa näkyy! Toivotaan parasta!Näkyykö tässä viivanpaikka vai haamujen haamu, kerrankin näyttää omaan silmään et tässä näkyisi väriä, viivanpaikkaa saan mielestäni näihin testeihin usein. Hankala saada hyvää kuvaa.
Ihanaa!! Niiin onnellinen sun puolesta!!Dpo10
Nytkö se sitten tapahtuu? Nyt se ainakin hipaissut
Heipä hei,
Kp 23, ei ovulaatiota ole vieläkään löytynyt. Myöhäisin tikutettu ovis kp 24. Äskeiseen liuskaan jäi todella olematon haamu. Haamuja on kyllä näkynyt liuskoissa ja roskista on dyykattu jotta viivoja on voinnut vertailla. Yhtäkään vahvempaa testi viivaa en ole saannut vaan ihan hailakoita haamu viivoja jotka eivät ole edes paksuuntuneet kontrolli viivan kokoisiksi. Clearblue ei ole ollenkaan hymyillyt, sen viivoja kun ei kuuluisi seurata, mut muutamina päivinä oli kyllä melko vahvat viivat. Mut hymyä ei vaan löytynyt. Oon tainnut kp 10 saakka testeillä, huomiselle aamulle on enää yks clearblue ja sit on paketti taputeltu. Kun epävarmuus käy vaivaamaan niin olen myös tehnyt raskaustestejä pari, mut tyhjää näyttävät nekin. Kysymys kuuluukin, laittoiko viime kierrossa sairastettu korona kierron sekaisin? Onko kokemuksia? Ensimmäisestä koronasta kiertoni ei kyllä sekaisin mennyt, mut tämä toinen oli ihan erilainen kuin ensimmäinen. Toivotonta!
En tiedä koronasta, mutta voihan stressi tai flunssakin estää ovulaation niin voisiko koronakin vaikuttaa, että munasolu ei ole kypsynyt normaalisti. Tämä vain ihan mutua. Ei oo tietoa eikä kokemusta.Heipä hei,
Kp 23, ei ovulaatiota ole vieläkään löytynyt. Myöhäisin tikutettu ovis kp 24. Äskeiseen liuskaan jäi todella olematon haamu. Haamuja on kyllä näkynyt liuskoissa ja roskista on dyykattu jotta viivoja on voinnut vertailla. Yhtäkään vahvempaa testi viivaa en ole saannut vaan ihan hailakoita haamu viivoja jotka eivät ole edes paksuuntuneet kontrolli viivan kokoisiksi. Clearblue ei ole ollenkaan hymyillyt, sen viivoja kun ei kuuluisi seurata, mut muutamina päivinä oli kyllä melko vahvat viivat. Mut hymyä ei vaan löytynyt. Oon tainnut kp 10 saakka testeillä, huomiselle aamulle on enää yks clearblue ja sit on paketti taputeltu. Kun epävarmuus käy vaivaamaan niin olen myös tehnyt raskaustestejä pari, mut tyhjää näyttävät nekin. Kysymys kuuluukin, laittoiko viime kierrossa sairastettu korona kierron sekaisin? Onko kokemuksia? Ensimmäisestä koronasta kiertoni ei kyllä sekaisin mennyt, mut tämä toinen oli ihan erilainen kuin ensimmäinen. Toivotonta!
Onpa tuokin harmittavaa, kun menkat viipyy. Itsellä ei niinkään se vaivaa, kun aina menkat alkaa turhan aikaisin. Eipähän tarvi ainakaan ihmeissään odotella.Onpa kurjaa! Mulla oli koronan jälkeen kierto jotenkin poikkeuksellinen ja tavanomaista lyhyempi. Muistan pohtineeni, vaikuttiko korona asiaan.
Tein hätähousuna digin, näytti "ei raskaana". Erikoinen kierto kun kuukautiset näin paljon myöhässä.
Dpo11
Siinä ui ovistikkukin kun vauhtiin pääsi
Apteekin ultralla testattu kans. Siinäkin näkyy haalea viiva
Ihanaa! Niin paljon onnea!Dpo11
Voi kuinka ihanaa Kiitos kauniista sanoistasi Itsekin havahtuu joko hymyilyyn tai sitten siihen että meinaa itku tullaSiis vihdoin testi näyttää tältä, on tätä odotettu!! Mulla oli koko eilisen päivän niin hyvä fiilis sun puolesta että tuli hymyiltyä melkein koko päivä kun aina mietin vähänkään asiaa. Lämmittää niin paljon mieltä tää positiivinen testi. Oon roikkunut lähinnä sun testien takia ketjussa, taustailen vielä hetken ennenkuin vetäydyn vauva kuplaan. Onnea hirmuisesti, ja nyt kädet ristissä että pieni mukana pysyy.
Mä oon täällä sivusta seurannut joka päivä keskustelua ja jännittänyt etenkin sun puolesta! Oli samankaltaisia lähtökohtia miesten testohoitojen vuoksi. Paljon onnea ja rutkasti tarrasukkia sinne suuntaan ja toki muillekin plussanneille!Dpo11
Ihan samat sanat @Kyfi kanssa, tätä mä oon täällä eniten odottanut että "vanha jengi" eli ihan liian kauan yrittämään joutuneet vihdoin onnistuu. Toivotaan niin kovasti että tää kantaa ja onhan tää lähtötilanteeseen jo ihan hirveän iso positiivinen askel joka tapauksessa