Haaveena vauva 2024

Mä ainakin oon ihan vakuuttunut, että jos joku, niin minä, pystyn kehittelemään itselleni valeraskauden
Hahaa täällä oli kyl kaks viime kierrossa kunnon valeraskaus 🤣 johon rfsu:n virheellinen haalea haanu tulos lisäs vaan oireita 🤦🏼‍♀️ ja oli kyllä vale oviskin viime kierrossa.

Täällä nyt dpo3 ja eilen alotin terolutit. Rinnat on kipeet ja arat ja alavatsassa jotain pientä paineen tunnetta. Nää terolutit ei varmaan yhtään helpota piinailua, kun aiheuttavat varmaan kans kaikenlaista oiretta 🤪
 
Ihana lueskella kaikkien stressailuja, niin parasta vertaistukea

Täällä tänään kaksi viikkoa keskenmenosta ja vihdoin muutama päivä sit loppui vuoto ja eilen oli raskaustesti tosi lähellä negaa. Ihan tosi omituista testailla harva se päivä ja toivoa negaa!!

Olin muka jo viime viikon pe tuntevinaan ovulaation, mut eihän se voinut olla niin aikaisin. Ois kyllä ihanaa jos ois ollut, niin sit menkatkin tulis tosi pian ja pääsisi kohta yrittää uusiksi. En siis tähän kiertoon halua edes kokeilla, kun lääkäri suositteli odottaa yhden kierron. Omituista myös osittain pelätä sitä, että tulenkin jo nyt raskaaksi ja sitten se menee kesken tai on sairas sen takia kun oli liian varhain. Ihan tajuttomat olleet nää kelat siis, argh :LOL:
 
Täällä nähtävästi sunnuntaina jännää moni lopputulosta 😅 itsekin, sillä sunnuntaina pitäisi menkat alkaa. Nyt on 6päivää 3päiväisen alkion siirrosta ja testit on yllättäen näyttänyt negaa. Huomenna on viimeinen huuhaa testiliuska jäljellä. Sitten taidan vaan odottaa pettymystä saapuvaksi sunnuntaina. Pientä alaselkä kolotusta muttei mitään mullistavia oireita. Tissit ovat pysyneet blaah-olotilassa. Nyt kolme päivää nippailut kunnolla oikealla puolella, kuten edelliselläkin kerralla niin odotukset ovat mitäänsanomatonta. Ennen vanhaan menkkakrampit oli kk aikana, ei niitä ennen.. mut jos tästä jää tikku käteen niin itse jään asiassa joululomalle ja sitten ensi vuonna loput 2 siirtoa ja homman hyväksyntä. Ensi vuonna tosiaan 41v tulee mittariin ja se on mun yrittämisen rajapyykki. Nyt tai ei sitten milloinkaan 🙏🏻
 
Huoh. En tiedä minne muuallekaan purkaisin tuntemuksiani. Tää päivä on vaan ollu tosi outo. Päivällä tuntu et on vähä semmonen etova olo ku söin. Vessassa on saanu ehkä useammin käydä. 🤔
Sitten ku oltiin kaupungilla niin tuntu että nytkö ne menkat alkaa ku oli semmosta menkkamaista jonotusta mahassa ja sit tuntu et pöksyt on märät.
Ja hengästyin ku käveltiin. En uskaltani käydä julkisessa vessassa etten sitten rupee itkemään jos sattuu verta olemaankin. No tulin kotiin ja ensimmäisenä vessaan. Ei verta missåån. Pöksyissä oli semmonen valkovuoto klimppi. Ja kuivatessakin tuli paperiin valkovuotoa.. muutenki tuntuu alapää semmoselle märälle kokoajan. voiko vaikka syö terolut lääkettä niin menkat tulla jo? Vai johtuuko nää oireet tuosta terolutista. 🙄🙄
Mihin nää mun oireet viittaa? Vai onko mun keho vaan tekemässä mua hulluksia. 🤔🤔🤔
 
Huoh. En tiedä minne muuallekaan purkaisin tuntemuksiani. Tää päivä on vaan ollu tosi outo. Päivällä tuntu et on vähä semmonen etova olo ku söin. Vessassa on saanu ehkä useammin käydä. 🤔
Sitten ku oltiin kaupungilla niin tuntu että nytkö ne menkat alkaa ku oli semmosta menkkamaista jonotusta mahassa ja sit tuntu et pöksyt on märät.
Ja hengästyin ku käveltiin. En uskaltani käydä julkisessa vessassa etten sitten rupee itkemään jos sattuu verta olemaankin. No tulin kotiin ja ensimmäisenä vessaan. Ei verta missåån. Pöksyissä oli semmonen valkovuoto klimppi. Ja kuivatessakin tuli paperiin valkovuotoa.. muutenki tuntuu alapää semmoselle märälle kokoajan. voiko vaikka syö terolut lääkettä niin menkat tulla jo? Vai johtuuko nää oireet tuosta terolutista. 🙄🙄
Mihin nää mun oireet viittaa? Vai onko mun keho vaan tekemässä mua hulluksia. 🤔🤔🤔
Kuulostaa raskausoireilta 😍
 
  • Tykkää
Reactions: pikkukakkonen24
En tiedä. Pelottaa. Voisiko muka olla.
Entäs jos menkat alkaakin terolutin lääkityksen läpi?
Samalaisia oireita mulla on aina silloin ku menkat alkaa.
Ei tullut postissa ne raskaustestitkään että olisi voinut jo huomenaamuna tehdä.
Jospa ne huomenna tulisi.
Mulla alkoi nyt jäätävät vatsakivut, tutut menkkakipuoireet ja rusehtava vuoto että ei ne Terolutit varmaankaan aina pidä menkkoja poissa😔 toivotaan että sulla nyt pitäisi💕
 
Mulla alkoi nyt jäätävät vatsakivut, tutut menkkakipuoireet ja rusehtava vuoto että ei ne Terolutit varmaankaan aina pidä menkkoja poissa toivotaan että sulla nyt pitäisi
Viime kerralla itselläni tuli samat. Seuraavana päivänä vuoto oli verisempää ja kk alkaneet. Eka kyllä mietti juurikin sitä kiinnitysvuotoa, mutta nopeasti sekin haihtui pois toiveista. Itse käytin silloin 400mg*2 cyclogestia. Ei estänyt vuotoa. Isot halit ja pidetään vielä peukkuja kiinnitysvuodolle. 🙏🏻
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Mulla alko järkyttävät vatsakrampit ja ruskea vuoto et tää taitaa olla nyt tässä
Tunnistat varmasti itse tietty parhaiten, mistä on kyse ja onko krampit menkkoihin liittyvää jne. Mutta mulla kiinnittymisen aikaan yhtenä päivänä tuli aivan puskista todella kova vatsakramppi, joka kesti muutaman tunnin ja sen jälkeen oli useita päiviä ruskeaa/vaaleanpunaista valkovuodon seassa. Sitä ei tosin erilliseksi vuodoksi edes oikein voinut kutsua, vaan enemmän se oli niin, että valkovuoto sai väriä. Neljä päivää ton krampin jälkeen tein ekan positiivisen testin herkällä testillä. Edellisessä raskaudessa kummassakaan (toinen km), en tuollaista kramppia kiinnittymisen aikaan kokenut.

Tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: aida91 ja S0nj4
Täällä dpo9 ja aamu alkoi vatsakrampeilla. Nyt äsken vessareissulla verisen ruskeaa vuotoa eli menkat alkamassa. Taitaa olla toivotonta raskautua näin lyhyellä luteaalivaiheella 😭 jokohan tässä kannattaisi apua kysellä luteaalivaiheen tukemiseen vaikka vasta elokuusta lähtien yritystä? 😞 Aiemmin ollut siis 14vrk luteaali ja jotain tapahtunut viime kesän aikana että näin lyhentynyt.
 
Viime kerralla itselläni tuli samat. Seuraavana päivänä vuoto oli verisempää ja kk alkaneet. Eka kyllä mietti juurikin sitä kiinnitysvuotoa, mutta nopeasti sekin haihtui pois toiveista. Itse käytin silloin 400mg*2 cyclogestia. Ei estänyt vuotoa. Isot halit ja pidetään vielä peukkuja kiinnitysvuodolle. 🙏🏻
Kiitos kaikille tsemppiviesteistä💕 nyt alko ihan kunnon vuoto hyytymineen mutta jatkan nyt Terolutia kun niin käskettiin TAYSiin soitellessani tehdä. Tein myös negatestin vielä aamusella. Toivotaan että muilla tärppää🙏
 
Tunnistat varmasti itse tietty parhaiten, mistä on kyse ja onko krampit menkkoihin liittyvää jne. Mutta mulla kiinnittymisen aikaan yhtenä päivänä tuli aivan puskista todella kova vatsakramppi, joka kesti muutaman tunnin ja sen jälkeen oli useita päiviä ruskeaa/vaaleanpunaista valkovuodon seassa. Sitä ei tosin erilliseksi vuodoksi edes oikein voinut kutsua, vaan enemmän se oli niin, että valkovuoto sai väriä. Neljä päivää ton krampin jälkeen tein ekan positiivisen testin herkällä testillä. Edellisessä raskaudessa kummassakaan (toinen km), en tuollaista kramppia kiinnittymisen aikaan kokenut.

Tsemppiä
Mulla tuli tänään aamulla kun pyyhin niin paperiin semmoista punakkaan väristä valkovuotoo. Seuraavalla kerralla ei sit taas ollu. 🤔
Muuten tänään ollut olo semmoinen normaali. Ei juilimista yms. Päänsärky meinaa kyllä nyt vaivata.
Aina iltaa myöten oireita alkaa tulemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Jep ja tehdä vielä raskaustestikin mikä tuntuu vähän hullulta, mutta teen ny niin kun käskettiin
Todella kurja tilanne ja pahoittelut ettei asia päättynyt onnellisempaan suuntaan. Muistan tehneeni itsekin raskaustestin klinikan pyynnöstä vaikka tietäähän se sokea reettakin, ettei noilla vuodoilla mikään selviä sisällä. Iso halaus täältä suunnalta!
 
  • Tykkää
Reactions: aida91

Yhteistyössä