Ja sieltä ne menkat saapui.
Mulle voi siis päivittää kp1
Mulle voi siis päivittää kp1
Ikävä kuulla On se aina yhtä masentavaa, kun joka kierrossa niin toivoo että just se kierto olis vihdoin seMut voi poistaa piinalistalta.
Vuotoa odotellessa. Eipä tämäkään kierto ollut meidän. En edes oo laskuissa monesko yk. Niin turhauttavaa ja masentavaa.
Sitä on siel kylmähyllys, jos on valikoimassa!Ikävä kuulla On se aina yhtä masentavaa, kun joka kierrossa niin toivoo että just se kierto olis vihdoin se
Munkin tekis mieli kokeilla tota greippimehua itseasiassa eilen etsiskelin K-Supermarketista mutta en löytänyt.
Mulla oli vasta tänään aamulla ovistesti niin tumma et voi tulkita plussaksi. Eilen kyllä hääräiltiin päivällä ja illalla uudestaan. Nyt menossa kp 18. Flo-sovellus ennusti ovista jo torstaille mut näemmä nyt vasta. Mitään tuntemuksia ei ole ollut ovulaatiosta, mutta oonkin ajatellut et ne on sit ollu oviksen jälkeisiä kun lämpö nousee ja haluttaa ja muuta, eli eiköhän nekin pian tule.
Minkäikäinen olet?Täällä olisi laskettu aika tänään, jos ei olisi alkuvuodesta mennyt kesken. Sen jälkeen ei ole tärppiä käynyt. Gynellä todettiin kohdussa adenomyoosia ja toisessa munasarjassa endometriooma. Olen alkanut tehdä ajatustyötä vauvahaaveista luopumiseen, vaikka se kipeää tekeekin. Onneksi on lapsia jo entuudestaan.
Mä oon tullu siihen tulokseen, että greippimehua ei myydy missään..Ikävä kuulla On se aina yhtä masentavaa, kun joka kierrossa niin toivoo että just se kierto olis vihdoin se
Munkin tekis mieli kokeilla tota greippimehua itseasiassa eilen etsiskelin K-Supermarketista mutta en löytänyt.
Mulla oli vasta tänään aamulla ovistesti niin tumma et voi tulkita plussaksi. Eilen kyllä hääräiltiin päivällä ja illalla uudestaan. Nyt menossa kp 18. Flo-sovellus ennusti ovista jo torstaille mut näemmä nyt vasta. Mitään tuntemuksia ei ole ollut ovulaatiosta, mutta oonkin ajatellut et ne on sit ollu oviksen jälkeisiä kun lämpö nousee ja haluttaa ja muuta, eli eiköhän nekin pian tule.
Mäkään en oo löytänyt greippimehua mistään enää!Mä oon tullu siihen tulokseen, että greippimehua ei myydy missään..
Mitä lääkitystä sun mies käyttää? En tiennyt, että miehille on jotain lääkkeitä.Hyviä uutisia lääkärillä Eilinen analyysi paljon parempi kuin edellinen. Siittiömäärä lisääntynyt kahdeksankertaisesti! 4kk aikana siis. Vielä ei olla siinä who n asettamassa ”hyvässä”, mutta musta kokonaismäärä 27miljoonaa on jo tosi hyvä ja eteenpäin liikkuvia 80%. Itkuhan siinä tuli
Vähän muokattiin miehen lääkitystä vielä ja soittoaika lääkityksen vaihto/lisäys parin viikon päähän, lisäksi vielä se miten tää kierto päättyi
Aamuinen dpo10 testi oli nega. Nyt odotan ja testaan dpo12 seuraavan kerran.
Mun limakalvo oli 8,8mm ja munasarjat niinnpiilossa ettei nähnyt kunnolla. Joku 8 antraalifollikkeleita laski mutta huono näkyvyys niin voi olla enemmänkin.
Motivaatiota tuli taas rutkasti lisää, tosin ollaan tässä kyllä tahkottu tää 23kiertoa jo joka kierto ettei ole motivaatiosta pulaa ollut mutta silti, se into on taas moninkertaistui kun voidaan ihan oikeasti onnistua
Vielö siis jännäillään tää viikko , sunnuntaille Flo ennustaa menkat.
Tsemppiä teillekin!Tsemppiä taas kaikille
Täällä menossa kp 11. Tallettelut pitäisi kai kohta aloittaa, mutta fiilis on vähän huono. Mies ei siis ole tehnyt yhtään aloitetta pitkään aikaan, ja minun pitäisi alkaa sitten häntä lämmittelemään. Ei oikein suoraan sanottuna kiinnosta, mutta toisaalta en haluaisi hukata yhtäkään kiertoa. En haluaisi sanoa ovulaation ajankohdasta miehelle, ettei hän ajattele että kinuan läheisyyttä vain vauvahaaveet mielessäni.
Samaa mitä naisetkin. GONASI set ja gonal f. Näillä annetaan signaalia jotta oma testosteronituotanto ja siittiötuotanto käynnistyy ja pysyy käynnissä. On muitakin tapoja jotka kokeiltu mutta ei toiminut tai pystytty sivareiden takia köyttää, tablettimuodot oli nämä, letrot ja tamoksifeeni esimerkiksi.Mitä lääkitystä sun mies käyttää? En tiennyt, että miehille on jotain lääkkeitä.
Tulee kyllä silloin kun vuoto on runsasta. Ei tule joka kierrossa ja yleensä 1-2päivän ajan. Hyytymien koko vaihtelee, joskus on tosi isojakin. Mulla on käytössä vuotoa vähentävä lääkitys tarpeen mukaan, se auttaa vähentämään noita jonkun verran.Tuleeko kenelläkään kuukautisten aikaan hyytymiä? Ja jos tulee niin onko joka kierrossa ja kuinka paljon niitä tulee?
Tulee, ei ole joka kierrossa. Satunnaisia hyytymiä.Tuleeko kenelläkään kuukautisten aikaan hyytymiä? Ja jos tulee niin onko joka kierrossa ja kuinka paljon niitä tulee?