Mä tekisin myöhemmin. Jos et halua nähdä kemiallisia, minusta tää myöhemmin teko ois sillon parempi. Teet miten haluut.
Mä teen ite aina vasta, kun menkat on myöhässä.
Keskenmenoista.. Ois Jännä tietää, tuleeko keskenmenoja tällä palstalaisilla enemmän nöistä siittiöistä, jotka "ei niin tuoreita?" Tämä on minusta mielenkiintoinen aihe. Olen tästä lukenut. "Mitä tuoreempi siittiö, sen paremmin pysyy elinkelpoisena" "4 päivän ikäinen on jo paljon huonompilaatuinen, kun tuoreempi" Ja yksi tutkimus, missä miehet oli ensin tyhjentänyt lastin ja siitä tunnin päästä tyhjentäny uudesta (naiseen tokalla kerralla) vs.miehet tyhjentäneet suoraan ekalla kerralla naiseen, tuossa ekassa naisten raskaidet oli jatkuneet paremmin. Siinä kerrottiin, että näin tuoreet siittiöt on parempia tämän mukaan.
Itselläni yksi km ja se on tullut silloin, kun ei edes yritetty lasta ja se tuli ns.monen päivän vanhoista simpoista.
Jos kukaan ei halua nöistä muille avautua, niin tehkää merkintöjä itselle,milloin harrastatte ja jos tulee km, mielenkiinnosta nähdä, kuinka aktiivisesta kierrosta tämä tuli jne. näitä on mielenkiintoista seurata. Arka aihe ja joku saattaa miettii, että mitä v****a? Mut oikeasti..
Ei raskauden mahdollisuudet kasva pelkästään ovulaatio päivää hyödyntämällä, vaan pikemminkin seksiä pitäisi olla useammin pitkin kiertoa, just vaik joka toinen pöivä tai vähän harvemmin, mut säännöllisemmin. Näin monet takertuu valitettavasti tuohon ovulaatio päivään liikaa. Näin monet ammattilaisetkin asian näkevät.
Vaik itsellä ei uritykset oo kestäneet ihan älyttömän pitkään, niin itsellä kiinnostaa nää km jutut, varsinkin sen jälkeen, kun itse sen koin..
Olen aiheesta keskustellu paljon lääkäreiden (tuttuja) ja.myös muiden alan ammattilaiset kans.
Älkää ampuko alas tän takia, enkä tarkoita tätä niin mustavalkosena. Tottakai myös raskaaksi voi tulla milloin vaan ja minkäikäsestä vanhasta lastista vaan.
Tykätään eri asioista. Ja toivon, että jokaisen mielipide on arvokas, vaik itse ois asiasta erimieltä. Ja jos kommentti on lyttäävä, haukkuva tms.sen voi jättää omaan tietoonsa.
Ihana palsta, kun ihmiset on niin eri tilanteessa ja kaikilla kuitenkin yksi ja sama haave.