Haaveena vauva 2024

En mäkään tiedä miten se oikeasti tapahtuu mut näin kuitenkin käy musta oon lukenut siitä täältä palstaltakin (tai jostain) etten olisi ainoa kelle näin on joskus käyny. https://aijaa.com/PcKslF en tiedä näkyykö miten hyvin tässä kuvassa mut ihan saman väriseksi ovistestin kanssa veti tuon testiviivan olivat varmaan tälleen kiinni toisissaan siel käänteessä en kiinnittänyt huomiota kun laitoin
Ootko tehnyt uutta testiä? 🤭🤞
 
Mäkin oon kuullut, että vierekkäisistä testeistä voisi väriaine levitä. Samoin, ettei testiä pidä laittaa paperin päälle kun voi imeä värin 🤷🏼‍♀️

Täällä edelleen oireita on, tosin vähempään päin. Suurin on rintojen reilu turvotus, mitä ei ole ollut muulloin kun raskaana. Tänää testi kuitenkin edelleen nega. Menkat odotan ke-to. Voihan se plussaksi muuttua, mutta toisaalta oon ollut aikanen plussaaja ennen. Tosin nykyään kiertokin on lyhyempi, että tiedä sitten 😂 Jos nyt malttas tiistaille edes...
 
Täälläkin yksi uusi vauvakuumeilija. Kuinka pääsen mukaan listalle?
Mulla sellainen tilanne, että imetän vielä 9kk esikoistani. Menkat eivät ole vielä tulleet kertaakaan, mutta eilen tein erittäin vahvan positiivisen ovulaatiotestin! Myös limoja olen bongaillut. Vielä ei kyllä ehditty lainkaan hyödyntää tätä ensimmäistä ovista synnytyksen jälkeen, onkohan tänään jo liian myöhäistä 🙈
Mutta eipä tässä kiire ole. Itse kovasti haaveilen vaan jo toisesta vauvasta ja vauva saa tulla heti kun vain tärppää<3
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Nyt näyttää pahasti siltä että Dpo-3 jää ainoaksi onnistuneeksi talletukseksi. Jollei vielä illalla yritetä ja se sitten onnistuisi?

Onko kellään noin aikasin tehty tuottanut tulosta? Ja tosiaan näistä yrityksistä on saattanut jotain päästä liikkeelle mutta enemmän kallistun tuohon Dpo-3 päivään jos se sattuu riittämään. Harmillista kun tätä odottaa sen kaksi viikkoa ja sitten ei onnistu 🥺
 
  • Surullinen
Reactions: RLiisukka
Täälläkin yksi uusi vauvakuumeilija. Kuinka pääsen mukaan listalle?
Mulla sellainen tilanne, että imetän vielä 9kk esikoistani. Menkat eivät ole vielä tulleet kertaakaan, mutta eilen tein erittäin vahvan positiivisen ovulaatiotestin! Myös limoja olen bongaillut. Vielä ei kyllä ehditty lainkaan hyödyntää tätä ensimmäistä ovista synnytyksen jälkeen, onkohan tänään jo liian myöhäistä 🙈
Mutta eipä tässä kiire ole. Itse kovasti haaveilen vaan jo toisesta vauvasta ja vauva saa tulla heti kun vain tärppää<3
Laitat vaan punaisella tekstillä tiedot itsestäsi, jos skrollaa taaksepäin niin siellä kiertolisya ja mitä ilmoitetaan. Jos ei saa punaista väriä niin tägää vaan sen päivän listan päivittäjää, niin hän näkee sitten. Mulla ei kännykällä saa väriä ja sillä yleensä kirjoitan.
 
Nyt näyttää pahasti siltä että Dpo-3 jää ainoaksi onnistuneeksi talletukseksi. Jollei vielä illalla yritetä ja se sitten onnistuisi?

Onko kellään noin aikasin tehty tuottanut tulosta? Ja tosiaan näistä yrityksistä on saattanut jotain päästä liikkeelle mutta enemmän kallistun tuohon Dpo-3 päivään jos se sattuu riittämään. Harmillista kun tätä odottaa sen kaksi viikkoa ja sitten ei onnistu
Onko mies reissussa, vai miks jää harvakseltaan yritys?
Jos täytyy 2 viikkoa odotella, vai onko se sit yritys, vaan sillon ovulaatio aikaan?🤔
Utelias kyselee..😉
Itsellä napannut aikasemminkin talletettu, mut tuli km..
 
Nyt näyttää pahasti siltä että Dpo-3 jää ainoaksi onnistuneeksi talletukseksi. Jollei vielä illalla yritetä ja se sitten onnistuisi?

Onko kellään noin aikasin tehty tuottanut tulosta? Ja tosiaan näistä yrityksistä on saattanut jotain päästä liikkeelle mutta enemmän kallistun tuohon Dpo-3 päivään jos se sattuu riittämään. Harmillista kun tätä odottaa sen kaksi viikkoa ja sitten ei onnistu
Siittiöt voi elää jopa 7vrk. Normaalisti 3-5vrk 😊 tai no, tästäkin osa tutkimuksista sanoo 1-4, osa 2-3, osa 3-5 😂 Itsellä eka raskaus alkoi ovulaatiota 4vrk aikaisemmasta yhdynnästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Onko mies reissussa, vai miks jää harvakseltaan yritys?
Jos täytyy 2 viikkoa odotella, vai onko se sit yritys, vaan sillon ovulaatio aikaan?🤔
Utelias kyselee..😉
Itsellä napannut aikasemminkin talletettu, mut tuli km..
Aa siis on aiemminkin talletteluja mutta kun tikutan niin tiedän milloin ovis tapahtuu. Ja sitä ovista odottaa sen kaksi viikkoa aina kun ensin on pettynyt siihen et menkat alkoi. Ja kun tallettelut onnistunut ennen ovista niin nyt sit kaksi perättäistä kertaa ei päästy loppuun asti tässä oviksen lähellä.
Meillä siittiöitä hyvin vähän ja musta itsestä tuntuu että pitöis olla vähintään jtp jotta sinne jotain mahdollisesti eloon jäisi. Mutta voipi olla että taas turhaan mietin , pitäis osata relaa mutta kun en osaa .
 
Nega testattu tähän aamuun. Eli nyt odotan seuraavaa kiertoa. Testaan seuraavan kerran vaan jos menkat jää pois, mutta veikkaan niiden tulevan torstaina.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

10.7.2023 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@hermoilija_ kp 30/23-27
@RLiisukka kp 27/28
@heltsuli kp 24/28
@Tiukuna kp 24/28
@pikkuhaave kp 24/38
@meinaas kp 17/28-34
@esparsetti kp 16/30
@ireh kp 13/28-30
@Haavejuttu kp 9/24
@Myrtti85 kp 8/?
@Samppa40 kp 6/25
@syksynsävel_ kp 5/27-30
@Cherrymint kp 5/24-27
@Päivänsäde84 kp 3/25-28
@Cara-mel kp 2/24-27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Karvakorvat DPO 13
@Tiukuna DPO 11
@RLiisukka DPO 8
@pikkuhaave DPO 8
@Mamiks DPO 1


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä on odottavan aika pitkä, piinailua piinailua. Lyhimmän kierron mukaan menkat alkais viikonloppuna, just loman kunniaksi 🙄 Mitään tuntemuksia ei kyllä tärpistä ole mut silti sitä kuulostelee taas tosi herkästi kaikkea ja kiusaa itteään googlaamalla milloin kiinnittyminen tapahtuu jne. 😅🤭 Ja vaikka olinkin että jos nyt ei niin yritettäis niin kyllä sitä vähän kuitenkin yritettiin 😂

Ihan tarkkaan en tiedä mut veikkaan että tänään on dpo6 +-1 päivän heitto kun en testaillut. Eli eihän tässä mitään tuntemuksia pidä ees vielä olla 🙃
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Kiitos kun pääsin listoille ja lisäsit @RLiisukka!
Mä siis odottelen ekoja menkkoja alkavaksi synnytyksen jälkeen.. Vauva nyt vähän päälle 9kk ja menkat ei oo vielä alkaneet. Tein sitten huvikseni ovulaatiotestin lauantaina kun epäilin lisääntyneen liman perusteella sen ehkä olevan ja sainkin tosi räikeän ovisplussan. Harmi vaan kun ei oikein ehditty sitä hyödyntää, ainoastaan sunnuntaina sitten kerran ehdittiin jotain hommailemaan 🙄. Eli siis dpo 1 olisi kai tuo sunnuntai..? Onkohan mitään mahiksia että olis siitä tärpännyt 🙈 Onko kellään kokemuksia?
Vähän myös kauhistuttaa myös noi ekat lähestyvät menkat synnytyksen jälkeen 🥴 Vaikka kovasti oon niitä odottanut, että pääsis yrittään vauvaa, mutta silti on kyllä ihan tottunut oleen ilman niitä!
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Kiitos kun pääsin listoille ja lisäsit @RLiisukka!
Mä siis odottelen ekoja menkkoja alkavaksi synnytyksen jälkeen.. Vauva nyt vähän päälle 9kk ja menkat ei oo vielä alkaneet. Tein sitten huvikseni ovulaatiotestin lauantaina kun epäilin lisääntyneen liman perusteella sen ehkä olevan ja sainkin tosi räikeän ovisplussan. Harmi vaan kun ei oikein ehditty sitä hyödyntää, ainoastaan sunnuntaina sitten kerran ehdittiin jotain hommailemaan . Eli siis dpo 1 olisi kai tuo sunnuntai..? Onkohan mitään mahiksia että olis siitä tärpännyt Onko kellään kokemuksia?
Vähän myös kauhistuttaa myös noi ekat lähestyvät menkat synnytyksen jälkeen Vaikka kovasti oon niitä odottanut, että pääsis yrittään vauvaa, mutta silti on kyllä ihan tottunut oleen ilman niitä!
Ovisplussasta 12-48h päästä on ovulaatio. Eli jos plussa on lauantaina, laskisin että sunnuntai on ovulaatiopäivä eli dpo 0. Sanoisin että oikein hyvä ajankohta talletella (y)
 
Ovisplussasta 12-48h päästä on ovulaatio. Eli jos plussa on lauantaina, laskisin että sunnuntai on ovulaatiopäivä eli dpo 0. Sanoisin että oikein hyvä ajankohta talletella
Kiitos vastauksesta 😄 mä oon vähän hukassa näköjään noiden dpo merkintöjen kanssa 😅 Jotain toivoa siis vois olla, saapahan ainakin jotain jännitystä elämään kun odottelee nää seuraavat 2 viikkoa 👍🏻
Plussatuulia kaikille! 💕
 
Onko hei tosiaan niin, että jos kuukautisvuoto alkaa klo 18 jälkeen, se pitäisi merkitä seuraavalle päivälle? Tää oli mulle ihan uus tieto. Joku sen kommentoi täällä aiemmin, mutta muistin sen nyt ja googlailin asiaa. Olen siis aina vaan laskenut sen sille päivälle, milloin sattuu alkamaan. Jos tämä on väärin, niin mulle pitäis vaihtaa tälle päivälle (eli 10.7.) KP5. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Juu, näin minäkin olen ymmärtänyt että jos vuoto alkaa selvä klo 18 jälkeen pitäisi alkamispäivä merkata vasta seuraavalle.

Toki itellä kun alkaa tuhnuttelulla voimistuen vuoto niin merkkaan sen aina sille ekalle runsaalle päivälle, vaikka olisikin klo jo yli 18. Ja tää tapa toimii itellä
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Onko hei tosiaan niin, että jos kuukautisvuoto alkaa klo 18 jälkeen, se pitäisi merkitä seuraavalle päivälle? Tää oli mulle ihan uus tieto. Joku sen kommentoi täällä aiemmin, mutta muistin sen nyt ja googlailin asiaa. Olen siis aina vaan laskenut sen sille päivälle, milloin sattuu alkamaan. Jos tämä on väärin, niin mulle pitäis vaihtaa tälle päivälle (eli 10.7.) KP5.
Eipä sillä liene muuten väliä kuin jos on hoidoissa ja pistelee hormoneja jolloin alkamispäivä vaikuttaa pistoksiin. Itelleen kun merkkaa aina samalla logiikalla vaan oli se mikä tahansa niin riittää hyvin.
 
Ihanaa lukea hyviä uutisia. Onnea plussanneille!

Minulla alkoi 3kk synnytyksestä kuukautiset, alussa oli vähän epäsäännöllistä ja keväällä tasaantui kierto 28-30 päivään (muutama kierto oli sellaisia normaalia oireita). Mutta nyt kaksi viimeisintä ollut super pitkiä😥 viime kierto oli 62 päivää ja tällä hetkellä menossa kiertopäivä 46. Googlen mukaan, pitkässä kierrossa ei ovulaatiota tapahdu. Mitä te olette mieltä? Tein varalta aamulla raskaustestin, joka oli negatiivinen. Harmittaa tosi paljon tämä tilanne. Mieliala huono (pms-oireita ollut jo viikkoja) ja joka päivä odotan kuukautisia alkavaksi. Onkohan mahdollista jollain hormoonilla saada kierto raiteelleen? Imetän siis edelleen, yrittänyt sitä lopettaa mutta siinäkin olen epäonnistunut. Pahoittelut tästä jäätävästä valituksesta. Ei ole oikein ketään kelle puhua näistä fiiliksistä. Kiitos kuk olette siellä. Näen joka paikassa vauvoja ja raskaana olevia. Onko muilla sama juttu? Olen rajoittanut nyt itseltäni instagramin katselua, suojellaakseni itseni.
 

Yhteistyössä