Haaveena vauva 2024

Meillä oli se polin soittoaika, varattiin ajat näytteisiin ja verikokeisiin ja ensikäynnille. Olin ihan että mitä, toinen ensikäynti? Kyllä vaan, siitä se vasta lähtee. Esitietolomakkeetkin täytyy täyttää, vaikka juuri istuimme tunnin terkkarilla kertomassa itsestämme kaiken? Hoidot voidaan aloittaa sitten syksyllä.
Julkisen puolen veivaamiset v*tuttaa nyt jo. Samat asiat selitetty kolmelle lääkärille. Meidän piti kuulla hoitosuunnitelma, mutta kuulimmekin lapsettomuushoidoista noin yleisesti. Kaiken lisäksi meille soittanut lääkäri oli niin epäkohtelias että nieleskelin itkua koko puhelun ajan.

Olemme pohdiskelleet, että käydään nuo tarvittavat kokeet ja mennään sitten yksityiselle jatkamaan. Ovumiasta on hyvä kokemus ja siellä tuli tunne että meitä halutaan auttaa.

Nyt on aika loppu olo. Perhettämme kohtasi suru ja stressiä vähentääksemme mennään tää kierto ihan vaan fiiliksen mukaan. Eli mut voi poistaa kiertolistalta, tuun ehkä ensikierrolla takas 😊 nyt toivotan tsemppiä ja hurjaa plussa-aaltoa 🥰 sekä onnea ja tarrasukkia plussanneille
Voimia suruun ja tsemppiä hoitojen odotukseen! ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas
Meillä oli se polin soittoaika, varattiin ajat näytteisiin ja verikokeisiin ja ensikäynnille. Olin ihan että mitä, toinen ensikäynti? Kyllä vaan, siitä se vasta lähtee. Esitietolomakkeetkin täytyy täyttää, vaikka juuri istuimme tunnin terkkarilla kertomassa itsestämme kaiken? Hoidot voidaan aloittaa sitten syksyllä.
Julkisen puolen veivaamiset v*tuttaa nyt jo. Samat asiat selitetty kolmelle lääkärille. Meidän piti kuulla hoitosuunnitelma, mutta kuulimmekin lapsettomuushoidoista noin yleisesti. Kaiken lisäksi meille soittanut lääkäri oli niin epäkohtelias että nieleskelin itkua koko puhelun ajan.

Olemme pohdiskelleet, että käydään nuo tarvittavat kokeet ja mennään sitten yksityiselle jatkamaan. Ovumiasta on hyvä kokemus ja siellä tuli tunne että meitä halutaan auttaa.

Nyt on aika loppu olo. Perhettämme kohtasi suru ja stressiä vähentääksemme mennään tää kierto ihan vaan fiiliksen mukaan. Eli mut voi poistaa kiertolistalta, tuun ehkä ensikierrolla takas nyt toivotan tsemppiä ja hurjaa plussa-aaltoa sekä onnea ja tarrasukkia plussanneille
Itsellä oli pari viikkoa sitten sama tilanne, monelle eri lääkärille selitetty meidän tilanne (toisaalta meidän lapsettomuus lääkäri ja hoitaja olivat aivan ihania). Yli vuos yritystä takana ja kaikki näytteet olivat kunnossa joten sanoivat vaan julkisella puolella, että ’yritetään vielä vuosi luomuna’ 🥲. Laittoivat meidät taas jonotuslistalle ja jos ei tärppää nii loppuvuodesta pitäisi olla taas yhteydessä ja tehdään sitten hoitosuunnitelma. Miehen kanssa myös tässä pähkäilty, että jos ei kesällä tärppää nii varmaan varataan syksyllä aika yksityiseltä. Onhan se harmi kun yksityisellä sitten maksaa vähän enemmän hoidot mutta mies valmistuu silloin ja pääsee täysaikaisesti töihin niin on sit myös vähän ”ylimääräistä” laittamaan tähän hommaan.

Itselläkin ehti toivo herätä jo aika korkealle, mutta nytten ottanu asenteen, että kesä tulossa ja aurinko paistaa ja yritän olla miettimättä liikaa.

Tsemppejä sinne☀❤
 
Ikävä kuulla, että julkisen puolen hoidoista on jäänyt huono fiilis.

Me oltiin julkisella hoidoissa ja vaikka välillä olo oli toivoton, niin lääkärit ja hoitajat oli mukavia, mahtui sinne lääkäreihin myös sellaisia ei niin ihmisläheisiäkin mutta hekin olivat aina asiallisia ja asiantuntevia.

Toki tästä on jo aikaa kun hoidoissa oltiin jotain vuosien 2014-2018 välillä niin tilanne on varmaan muuttunut ja mennyt monien syiden vuoksi huonompaan suuntaan.

Sitten oma tilanne, 2 viikon vuoto loppui siihen kahteen viikkoon. Kannatti valittaa 😄 Uskoisin ovulaation olleen tuossa puolessa välissä viikkoa limojen ym. suhteen, en testaillut. Varsinaisesti ei tässä kierrossa kuitenkaan yritetty vaan puuhailtiin fiiliksen mukaan ja tottakai kummasti siinä pari kertaa sattui varmaan otollisille päiville 🤭

En kuitenkaan usko tähän kiertoon tärppiä mitenkään päin niin enpä jaksa kovin piinailla ja odottelen vaan menkkoja seuraavaksi.
 
Kiitos tsempeistä
Gynellä käyty ja uutiset oli hyviä. Runsaisiin menkkoihin ei löytynyt mitään syytä. Ultrasi kohdun ja munasarjat, ja sanoi että kaikki oli niin kuin pitääkin. Ei myomia eikä polyyppeja. Kohdun limakalvo 10 mm (kp7) ja sanoi että ”kohtu näyttää hedelmälliseltä”. Munsasarjat aktiiviset ja normaalin kokoiset. Hyvän kokoinen johtofollikkeli oikealla. Sanoi että oikeen hyvältä näytti kaikki hedelmällisyyttä ajatellen, ja että se että menkat runsaammat ja limakalvo mulla paksu, on vaan hyvä asia. Toivotti vaan hyvää vauvan yritystä ja suositteli Mirena- kierukka sitten kun lapsiluku täynnä. 280€ köyhempänä mutta helpottuneena jään oottelemaan elokuuta ja pikkusisaruksen yritystä.
Mulle myös suositeltiin mirena kierukka runsaisiin kuukautisiin. Mutta ei se ollut hyvä. Koska se aiheutti vielä runsaammat. Vuosina kirjaimellisesti melkein 6 kk taukoamatta.

On kyllä gynen hinnat törkeitä. Kun nykyään ei saa edes kela korvausta. Taatusti tuo lisää kohdunkaulan ym syöpien lisääntymistä. Kun ei ole varaa käydä gynellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1. yhteinen)★ kkm x3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

13.5.2023 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Liilja kp 33/28-33
@Yöperhonen-88 33/?
@vauvakuume7 28/?
@ekapikkunen 28/?
@Samppa40 kp 24/26-28
@heltsuli kp 23/28-31
@RLiisukka kp 23/28
@hermoilija_ kp 23/23-27
@Mimerkki kp 22/30
@Cherrymint kp 21/25-27
@Dinaas kp 20/27-33
@minttuni kp 19/26
@ireh kp 18/28-30
@Peanutbuttercup kp 16/28
@inkeriini kp 15/30
@lenkkitossut kp 15/23-27
@meinaas kp 14/28-34
@haaveillen kp 12/26-30
@Mamiks kp 10/30
@Charppaliini kp 9/26
@Eswe kp 7/27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Vohvelitohveli DPO 12
@Cherrymint DPO 10
@hermoilija_ DPO 9
@RLiisukka DPO 7
@Mimerkki DPO 7
@Dinaas DPO 7
@cordola89 DPO 4
@minttuni DPO 3
@ireh DPO 3
@Peanutbuttercup DPO 1
@meinaas DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mitähän tässä tekisi… Aamun raskaustesti tyyli puhdas negatiivinen. Uusia ovulaatiotestejä pitäisi käydä tilaamaan, mutta törmäsin raskauskeijun sivuilla clearblue hedelmällisyysmonitoriin. Kiinnostaisi tilata se, mutta hinta kauhistuttaa. Kiinnostaisi tietää onko kenelläkään kokemusta siitä, onko hyvä yms? Vai olisiko clearblue 4 hedelmällistä päivää hyviä? Turhauttaa tämä jatkuva epäonnistuminen. Mietin jo ovumialle inseminaation ottoa ja 700€ köyhtymis vaihtoehtoa. 🥺 Puoliso tuskin näyttää siihen vihreää valoa. Mutta kun meiltä on reippaat 150km matkaa nii ei oo helppo lähtä ja omat työt vaikeuttaa lähtemistä, pitäisi aina niinä hoito päivinä saikuttaa..

Nyt kun muutama on puhunut kunnallisesta puolesta, olisin halukas kuulemaan lisää. Kai mekin siihen joudutaan, ajattelin kesäkuussa jo soittaa, mut en tiedä minne soittaisin. Heinäkuu olisi vielä yrityskierto 12, mut kuitenkin vituttaa tämä epäonnistuminen. Anteeksi kielenkäyttöni. Pelottaa minkälaiset jonot kunnalla on, heittävätkö ulos bumerangin lailla vai kertovatko et odota vielä toinen vuosi. Meillä on kuitenkin nyt ollu kaksi kiertoa jo letrozollit käytössä. Tämä epätietoisuus on hirveää…
 
Mitähän tässä tekisi… Aamun raskaustesti tyyli puhdas negatiivinen. Uusia ovulaatiotestejä pitäisi käydä tilaamaan, mutta törmäsin raskauskeijun sivuilla clearblue hedelmällisyysmonitoriin. Kiinnostaisi tilata se, mutta hinta kauhistuttaa. Kiinnostaisi tietää onko kenelläkään kokemusta siitä, onko hyvä yms? Vai olisiko clearblue 4 hedelmällistä päivää hyviä? Turhauttaa tämä jatkuva epäonnistuminen. Mietin jo ovumialle inseminaation ottoa ja 700€ köyhtymis vaihtoehtoa. Puoliso tuskin näyttää siihen vihreää valoa. Mutta kun meiltä on reippaat 150km matkaa nii ei oo helppo lähtä ja omat työt vaikeuttaa lähtemistä, pitäisi aina niinä hoito päivinä saikuttaa..

Nyt kun muutama on puhunut kunnallisesta puolesta, olisin halukas kuulemaan lisää. Kai mekin siihen joudutaan, ajattelin kesäkuussa jo soittaa, mut en tiedä minne soittaisin. Heinäkuu olisi vielä yrityskierto 12, mut kuitenkin vituttaa tämä epäonnistuminen. Anteeksi kielenkäyttöni. Pelottaa minkälaiset jonot kunnalla on, heittävätkö ulos bumerangin lailla vai kertovatko et odota vielä toinen vuosi. Meillä on kuitenkin nyt ollu kaksi kiertoa jo letrozollit käytössä. Tämä epätietoisuus on hirveää…
Mä soitin maaliskuussa ihan vaan oman terveyskeskuksen kiireettömään hoitoon jota kautta saatiin miehelle ja mulle ensimmäinen lääkärikäynti nyt toukokuulle. Perusterveysjutut käytiin läpi, pituus, paino, ym. ja verikokeita. Multa otettiin samalla myös papakoe. Aika tarkkoja taitavat olla tuosta vuoden yrittämisestä..tää epäonnistuminen tuntuu kyllä pahalta kuukaudesta toiseen😞
 
Mä soitin maaliskuussa ihan vaan oman terveyskeskuksen kiireettömään hoitoon jota kautta saatiin miehelle ja mulle ensimmäinen lääkärikäynti nyt toukokuulle. Perusterveysjutut käytiin läpi, pituus, paino, ym. ja verikokeita. Multa otettiin samalla myös papakoe. Aika tarkkoja taitavat olla tuosta vuoden yrittämisestä..tää epäonnistuminen tuntuu kyllä pahalta kuukaudesta toiseen
Meillä ei ole terveyskeskusta, on vain hyvinvointialue eli sairaala?! Sairaalan sivut on muutenkin äärimmäisen sekavat enkä löydä sieltä sopivaa vaihtoehtoa.

Ai niin se jäi vielä mainitsematta, olen jo useamman päivän kärsinyt menkkamaisista jomotuksista. Koskee niin ikävästi vatsaan.
 
vierailija
Hei! Voisko joku ihana auttaa mua😭 mä en tiiä miten saan nukuttua täs epävarmuudessa. Eli siis aamulla tein normalista ostetun raskaustestin (dpo9) ja se oli tosi outo… tuntu et siin olis montaki viivaa jotka kuitenki hävis täysin kuivuttuaan. Laitan kuvan tähän jos osaan. No menin päiväl ostaa rfsu herkän (10) testin ja selkee nega. No onstin samal pc (pregcheck) ja tein sen nyt illall kun se alko kastuun näin ?viivan? Paika ku oli ihan selkee valkone ja kiiltävä. Mut testiajan sisällä tuli selkee viiva tähän ”viivan” paikan vieree?? Laitan tästäki kuvan jos osaan. Mitä mieltä ootte. Voiko tää pc olla näin räikee väärä viivanpaikka??? Tiiän teen testejä vielä huomenna ja ylihuomenna ja niinpäippois mut en saa mielenrauhaa tästä nyt ja en tuu saamaa nukuttuu jos en nyt kysy mielipidettä🙈 noni en osaa laittaa kuvia. Voiko joku ihana auttaa😭
 
vierailija
Hei! Voisko joku ihana auttaa mua mä en tiiä miten saan nukuttua täs epävarmuudessa. Eli siis aamulla tein normalista ostetun raskaustestin (dpo9) ja se oli tosi outo… tuntu et siin olis montaki viivaa jotka kuitenki hävis täysin kuivuttuaan. Laitan kuvan tähän jos osaan. No menin päiväl ostaa rfsu herkän (10) testin ja selkee nega. No onstin samal pc (pregcheck) ja tein sen nyt illall kun se alko kastuun näin ?viivan? Paika ku oli ihan selkee valkone ja kiiltävä. Mut testiajan sisällä tuli selkee viiva tähän ”viivan” paikan vieree?? Laitan tästäki kuvan jos osaan. Mitä mieltä ootte. Voiko tää pc olla näin räikee väärä viivanpaikka??? Tiiän teen testejä vielä huomenna ja ylihuomenna ja niinpäippois mut en saa mielenrauhaa tästä nyt ja en tuu saamaa nukuttuu jos en nyt kysy mielipidettä noni en osaa laittaa kuvia. Voiko joku ihana auttaa
Hei! Voisko joku ihana auttaa mua mä en tiiä miten saan nukuttua täs epävarmuudessa. Eli siis aamulla tein normalista ostetun raskaustestin (dpo9) ja se oli tosi outo… tuntu et siin olis montaki viivaa jotka kuitenki hävis täysin kuivuttuaan. Laitan kuvan tähän jos osaan. No menin päiväl ostaa rfsu herkän (10) testin ja selkee nega. No onstin samal pc (pregcheck) ja tein sen nyt illall kun se alko kastuun näin ?viivan? Paika ku oli ihan selkee valkone ja kiiltävä. Mut testiajan sisällä tuli selkee viiva tähän ”viivan” paikan vieree?? Laitan tästäki kuvan jos osaan. Mitä mieltä ootte. Voiko tää pc olla näin räikee väärä viivanpaikka??? Tiiän teen testejä vielä huomenna ja ylihuomenna ja niinpäippois mut en saa mielenrauhaa tästä nyt ja en tuu saamaa nukuttuu jos en nyt kysy mielipidettä noni en osaa laittaa kuvia. Voiko joku ihana auttaa
Noni nyt onnistu. Eli tässä: sininen on pc ja vihree näitä normalin
 
Meillä on siittiöitä! meillä on niitä 😭😭😭 Vuoden ja 4kk jälkeen niitä nyt on 🥰🥰🥰
Oon tuskissani odottanut keskiviikosta asti, kun toiveet nousi siksi että aikaisemmin ovat soittaneet jo parin tunnin päästä analyysista että nolla tulos. Ja nyt torstaina ei olku valmis vielä. Ja tänään tuli uutiset , ja mies höpötti kaikkea muuta ja mä olin vaan että hei soita sinne ovumiaan varuiksi vielä että jos ne olis paikalla. Ja sitten sanoi vaan että joo ****soitti ja kaikkea mitä en kuunnellut kun höpise jostain lääkkeestä mitä ei miehelle ole kokeiltu ja kyselly että mites se gonal f on vaikuttanut ja mä olin vaan et joo, kyllä kyllä mutta oliko se analyysi valmis??? Ai sä sitä halusit tietää, no siis haluatko kuulla? Apua en mä tiedä ja sit aloin itkee ja kysyin vaan että onko siellä kulta? 😭 ”On.”

😭😭😭😭 Mä oon niiiiiin onnellinen! 3,5 miljoonaa löytyi jo 😍😍😍
Siis niin ihana uutinen! ❤🥰🥰❤❤❤😰
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks
Onpa tympeää kuulla että julkisella on pompoteltu. Meillä oli tällä viikolla eka käynti lapsettomuuspolilla ja itselle jäi siitä positiivinen fiilis. Mentiin siis viime vuoden lopulla yksityiselle kun oli noin vuosi yritystä täynnä, siellä tehtiin peruskokeet ja siemennestetutkimus. Helmikuussa kävin aukkarissa ja pyysin lähetteen julkiselle. Odotettiin vajaa kolme kuukautta, julkisella uusi siemennestetutkimus ja multa verikoe. Päästiin ivf-jonoon, se alkaa syyskuussa ja tässä välillä ovulaation induktioita. Inseminaatio oli vaihtoehto, mutta todettiin että siitä ei ole meille mitään lisäarvoa kun miehen simpat on kunnossa ja mussakaan ei mitään todettua vikaa (myooma on, mutta se ei vaikuta, kierto säännöllinen ja saan aina oviksen kiinni). Olin varautunut pidempiin odotteluaikoihin joten itselle jäi tosi hyvä fiilis. Ovat vielä heinäkuun kiinni, joten sitä suuremmalla syyllä yllätyin positiivisesti. Tässä välissäkin pitää olla polille yhteydessä, pitää käydä ultrassa ainakin ekan lesotrol kierron aikana. Hoitaja ja lääkäri oli superihania ja osasivat luoda toivoa
 
Onpa tympeää kuulla että julkisella on pompoteltu. Meillä oli tällä viikolla eka käynti lapsettomuuspolilla ja itselle jäi siitä positiivinen fiilis. Mentiin siis viime vuoden lopulla yksityiselle kun oli noin vuosi yritystä täynnä, siellä tehtiin peruskokeet ja siemennestetutkimus. Helmikuussa kävin aukkarissa ja pyysin lähetteen julkiselle. Odotettiin vajaa kolme kuukautta, julkisella uusi siemennestetutkimus ja multa verikoe. Päästiin ivf-jonoon, se alkaa syyskuussa ja tässä välillä ovulaation induktioita. Inseminaatio oli vaihtoehto, mutta todettiin että siitä ei ole meille mitään lisäarvoa kun miehen simpat on kunnossa ja mussakaan ei mitään todettua vikaa (myooma on, mutta se ei vaikuta, kierto säännöllinen ja saan aina oviksen kiinni). Olin varautunut pidempiin odotteluaikoihin joten itselle jäi tosi hyvä fiilis. Ovat vielä heinäkuun kiinni, joten sitä suuremmalla syyllä yllätyin positiivisesti. Tässä välissäkin pitää olla polille yhteydessä, pitää käydä ultrassa ainakin ekan lesotrol kierron aikana. Hoitaja ja lääkäri oli superihania ja osasivat luoda toivoa
Missä olette julkisella? Mietin tuota ivf jonoa että miten kauas hoitoon pääsy menee kun meillä siis se seuraava vaihtoehto ja vaihtoehtoina HUS tai TAYS.
 
Mulle myös suositeltiin mirena kierukka runsaisiin kuukautisiin. Mutta ei se ollut hyvä. Koska se aiheutti vielä runsaammat. Vuosina kirjaimellisesti melkein 6 kk taukoamatta.

On kyllä gynen hinnat törkeitä. Kun nykyään ei saa edes kela korvausta. Taatusti tuo lisää kohdunkaulan ym syöpien lisääntymistä. Kun ei ole varaa käydä gynellä.
Joo kyllä on törkeen hintaista. 20 min olin siellä ja 280€ 🥶
 
Missä olette julkisella? Mietin tuota ivf jonoa että miten kauas hoitoon pääsy menee kun meillä siis se seuraava vaihtoehto ja vaihtoehtoina HUS tai TAYS.
KYS, meitä lähin kun asutaan täällä Itä-Suomessa.

Muuten, kannattaa kuunnella simpukkaviikon verkkoluentoja, ite tykkäsin ainakin, siellä on yksi jossa kerrotaan lapsettomuushoidoista julkisella, erityisesti just Tayssissa. Ovat vielä pari viikkoa kuunneltavissa https://simpukka.info/tapahtumat/verkkoluennot/
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1. yhteinen)★ kkm x3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

14.5.2023 sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Liilja kp 34/28-33
@Yöperhonen-88 34/?
@vauvakuume7 29/?
@ekapikkunen 29/?
@Samppa40 kp 25/26-28
@heltsuli kp 24/28-31
@RLiisukka kp 24/28
@hermoilija_ kp 24/23-27
@Mimerkki kp 23/30
@Cherrymint kp 22/25-27
@Dinaas kp 21/27-33
@minttuni kp 20/26
@ireh kp 19/28-30
@Peanutbuttercup kp 17/28
@inkeriini kp 16/30
@lenkkitossut kp 16/23-27
@meinaas kp 15/28-34
@haaveillen kp 13/26-30
@tiipanen kp 12/28-30
@Mamiks kp 11/30
@Charppaliini kp 10/26
@Eswe kp 8/27
@pikkuhaave kp 5/35

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Vohvelitohveli DPO 13
@Cherrymint DPO 11
@hermoilija_ DPO 10
@RLiisukka DPO 8
@Mimerkki DPO 8
@Dinaas DPO 8
@cordola89 DPO 5
@minttuni DPO 4
@ireh DPO 4
@Peanutbuttercup DPO 2
@meinaas DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hyvää kuuluu ❤ Rinnat on kipeät vielä vähän enemmän mutta eipä muita oireita vielä. Muistelisin että edellisissä raskauksissa on pahoinvointi alannu 6 vkolla että ei vielä huolta vaikkei ookkaan mitään senmosta ja hyvä niin koska oon viä työharjoittelus pari viikkoa 🤣 nyt siis 4+4 menkoista laskettuna. Neuvolaankin jo soittelin kun oli sopiva hetki soittoaikana soitella. Sain ajan 8.6 ja silloin on sitten 8+0 ja meilläpäin ultrataan ekalla käynnillä aina. Ultra on antiikinaikainen mutta sillä näkee onko kohdussa mitään ja sykekin on aina näkynyt. Nyt on tullut vissiin joku lakimuutos että sen NIPT-testin saa kaikki halutessaan. Ja ehdottomasti sen haluan. Yhdistelmäseulonnassa voi äidin ikäkin jo nostaa sitä riskirajaa niin tuossa tulee vähemmän vääriä hälytyksiä. Sukupuolenkin siinä jo saa halutessaan selville. Mutta me ei olla ikinä kysytty. Aina on ollut yllätys kun vauva syntyy että kumpi tulee 🥰 tykkään kun voin jännittää enemmän vauvan sukupuolta kuin itse synnytystä 😅 kovasti olen nyt yrittänyt olla positiivisin mielin ja vain luottaa että kaikki menee hyvin❤
 
Hyvää kuuluu Rinnat on kipeät vielä vähän enemmän mutta eipä muita oireita vielä. Muistelisin että edellisissä raskauksissa on pahoinvointi alannu 6 vkolla että ei vielä huolta vaikkei ookkaan mitään senmosta ja hyvä niin koska oon viä työharjoittelus pari viikkoa nyt siis 4+4 menkoista laskettuna. Neuvolaankin jo soittelin kun oli sopiva hetki soittoaikana soitella. Sain ajan 8.6 ja silloin on sitten 8+0 ja meilläpäin ultrataan ekalla käynnillä aina. Ultra on antiikinaikainen mutta sillä näkee onko kohdussa mitään ja sykekin on aina näkynyt. Nyt on tullut vissiin joku lakimuutos että sen NIPT-testin saa kaikki halutessaan. Ja ehdottomasti sen haluan. Yhdistelmäseulonnassa voi äidin ikäkin jo nostaa sitä riskirajaa niin tuossa tulee vähemmän vääriä hälytyksiä. Sukupuolenkin siinä jo saa halutessaan selville. Mutta me ei olla ikinä kysytty. Aina on ollut yllätys kun vauva syntyy että kumpi tulee tykkään kun voin jännittää enemmän vauvan sukupuolta kuin itse synnytystä kovasti olen nyt yrittänyt olla positiivisin mielin ja vain luottaa että kaikki menee hyvin
Voi vitsi, ihana kuulla ❤ joko siut saa siirtää plussanneisiin 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Dbo 5 ja kierron toiveikkaimmat päivät edessä kun kovasti toivoo ja kuvittelee jotain kiinnittymiseen liittyvää tuntevan. Saa nähdä testailenko loppuviikosta vai oottelenko menkkoja
Mites siellä muilla piinailijoilla menee, alotatteko millon testaamaan
Mä en uskalla testata. 😆 Tänään olis ollut kyllä kiva päivä plussatestille. 😍 Oon aika varma että menkat sieltä alkaa muutaman päivän sisällä. Tissit on ollut jo 13 päivää kipeät mutta muut tuntemukset on kadonneet.

Loppuviikosta voisin testailla jos edes tiputtelua ei kuulu ennen sitä
 
@Mamiks paljon onnea

Miula alkoi ne menkat, samana iltana kun tänne valitin. kannatti ilmeisesti valittaa.

kp 5/35

Mitä kuuluu @ekapikkunen ? Ja olikos täällä muita plussanneita?
Täällä vähän jännäillään kun alko rusehtava vuoto sillon kun piti alkaa menkat joka on jatkunu tähän päivään asti. Lisäksi on ollu menkkamaisia kipuja vaihtelevasti. Nyt on siis 4+1 niin ajattelin huomenna soitella neuvolaan pitääkö huolestua. Edellisessä keskenmenneessä oli myös rusehtavaa vuotoa menkkojen aikaan joka loppui, josta viikon jälkeen tapahtu keskenmeno.
 

Yhteistyössä