Haaveena vauva 2024

Mä jo liityin tuonne tammikuisten ryhmään Tuu säki! Siellä on kovin hiljaista. Käyn täälä kuitenki jännäilemäs muidenki puolesta vielä Mä tein kans eilen aamulla vielä testin ja ihan selkeät viivat tuli aamulla.
Mä en uskalla vielä liittyä sinne😅 edellinen keskenmennyt raskaus pitää vielä varpaillaan😌 käyn kuitenkin kattomassa menoa siellä joka päivä☺
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
@cordola89 Toi on kyllä haitarista 😔
@Jonna_83 Tsemppiä! 🤗

Täällä oli nega aamulla, jonkun varjon sai todella hyvällä mielikuvituksella, mutta nega se siis oli. 😅
Tänään on siis dpo 9-11, ja viime raskaudessa dpo 10 oli vielä täysin nega, dpo 11 näky haamunen.
Laskin, että viimeks mahdollisista kiinnittymiskivuista meni 5vrk plussaan, nyt on menossa vasta 3vrk. 🤪
Luon siis itselleni toiveita tässä vielä, samalla toinen jalka on jo uudessa kierrossa. Eilen oli niin haistap*ska päivä, että vaikuttas vähän pms iskeneen.
 
  • Surullinen
Reactions: RLiisukka
Tulen tänne nyt omanapailemaan sen verran, että mulla alko kuukautiset, jes! (tätä on odotettu siis keskenmenojen jälkeen, se on semmosta ihme hähmäistä aikaa, ku ei oikein tiedä missä mennään ja millä aikataululla). Nyt sentään tuli taas olo, että on joku kierto olemassa, mikä tietysti ohjaa ajatukset siihen, että raskautuminen joskus voisi olla vielä mahdollista :) Toki heti tsekkasin milloin mahdolliset ovulointiajat ja laskettu aika jos tässä kierrossa nappaisi :D (Laskettu aika tästä kierrosta oiskin sitten ystävänpäivänä <3 ) Että sitä kohti. Kaikkiaan pimeän talven jälkeen jotenki taas toiveikas ja helpottunut olo!
 
Mulla oli eilen outoja kipuja, siis yhdynnässä kohdunnipukka tosi kosketusarka. Piti ihan lopettaa hommat sen takia. Ikinä ei ole tällaista ennen ollut 😅 mut ei pitäis vielä olla mitään kiinnittymiskipua, kun eilen oli vasta dpo2 jos oikein laskin tai jos ylipäätään sain sitä koko ovulaatiota kiinni 😅 ajattelisin siis että "limapäivä" olis -1?
 
Onnea plussanneille, ja paljon plussatuulia tämän hetken piinailijoille 🫶

Täällä eletään aika ristiriitaisissa fiiliksissä tällä hetkellä. YK7 on nyt menossa, ja on kyllä niin moneen suuntaan ajatuksia. Toisaalta on ihan tosi toiveikas olo, tässä on taas ovulaatioajat lähestymässä ja uusi mahdollisuus. Sitä odottaa vain, että mikä kierto on se, jolloin saadaan kaksi viivaa testiin. Nyt viimeaikoina on kuitenkin noussut pinnalle pelkoa siitä, että mitä jos kuulutaan niihin pariskuntiin, jotka ei onnistukaan raskautumaan. Joidenkin tutkimuksien mukaan 65% alle 35v pariskunnista raskautuu kuuden kierron aikana, ja se on meillä nyt mennyt umpeen. Jotenkin tuo tieto aiheuttaa pelon tunteita itsessä. Ja sitten taas kun järjellä ajattelen, niin tuntuu ihan tyhmältä tuntea pelkoa lapsettomuudesta, koska puolivuotta yritystä on vielä tosi lyhyt aika, koska vuodenkin yritysaika on vielä ihan normaalia. Pelottaa vain, että mitä jos seuraavankaan kuuden kierron aikana ei saada raskautta alkamaan 😭 Toivottavasti tämä on vain joku ohimenevä ahdistus. Olisi ihana kun osaisi asennoitua tähän yritysaikaan jotenkin huolettomammin 😣
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
@Rullakartiina87 onnea! 🩷

Ja ihanan pitkä piinailijalista taas. Varmaan saadaan lisää plussia sieltä pian.

@haaveillen minä vetäsin samasta aiheesta itkut edellisen kierron lopussa. Meillä nyt tämä kierto vasta yk4. Mutta onhan tämä niin valtavan iso juttu, että pelko ja ahdistus on vähän aaltoilevasti läsnä. Onhan sitä alusta alkaen kaikkea kelaillut, mutta toi oli mulle ensimmäinen kerta, kun pahasti iski se, että mitä jos tämä ei onnistukkaan vaikka järjellä tietty tiedän, että meillä on ihan kaikki mahdollisuudet auki vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
@haaveillen @alessiina

Itse yritän vaa keskittyä aivan kaikkeen muuhun. Vaikka jokaiset menkat on ku puukon isku niin ei muu auta ku yrittää jaksaa 😩 Odottavan aika on liian pitkä!

Meillä taitaa olla yk16 siis meneillään ja ainakin luulen ymmärtäväni aika hyvin miltä tuntuu. Joku oli joskus jollekki tällaiselle palstalle kirjoittanut että pitää ajatella että jokasen yrityskierron jäläkee on ainaki yhtä kiertua lähempänä onnistumista 😅

Niin ja kannattaa kokeilla josko jonki uuen harrastuksen alotus auttais🤔 Tai ihan vaa pelkkää mettässä samoilua ym luonnossa liikkumista, auttaa ainaki mulla 😊
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Kiitos tsempeistä❤
Gynellä käyty ja uutiset oli hyviä. Runsaisiin menkkoihin ei löytynyt mitään syytä. Ultrasi kohdun ja munasarjat, ja sanoi että kaikki oli niin kuin pitääkin. Ei myomia eikä polyyppeja. Kohdun limakalvo 10 mm (kp7) ja sanoi että ”kohtu näyttää hedelmälliseltä”. Munsasarjat aktiiviset ja normaalin kokoiset. Hyvän kokoinen johtofollikkeli oikealla. Sanoi että oikeen hyvältä näytti kaikki hedelmällisyyttä ajatellen, ja että se että menkat runsaammat ja limakalvo mulla paksu, on vaan hyvä asia. Toivotti vaan hyvää vauvan yritystä ja suositteli Mirena- kierukka sitten kun lapsiluku täynnä. 280€ köyhempänä mutta helpottuneena jään oottelemaan elokuuta ja pikkusisaruksen yritystä. ❤
 
@alessiina jep, ja vaikea kuvitella että nää ajatukset tästä ainakaan helpottuu kun aikaa kuluu, jos mitään ei tapahdu 🙈 Mutta tsemppiä ajatusten kanssa, toivotaan että meitä kaikkia samankaltaisten ajatusten kanssa painivia onnistaisi sen verta pian, että ei kävisi kohtuuttoman raskaaksi ❤

@hermoilija_ tsempit myös sinne, oot joutunut jo aivan liian monta uutta kiertoa ottamaan vastaan 😥 Olipa joku ihanasti sanottanut, että on aina yhden kierron lähempänä onnistumista 😍 täytyypä yrittää kääntää ajatus noin 🤩
 
  • Tykkää
Reactions: cordola89
Kaikki kerrat ovumialla kun otettu simppa analyysi, on vastaus saatu samana päivänä. Silloin vastaus ollut puhdas nolla. Näyte siis annettu aina kello yksi. Ja samana päivänä vastaus. Nyt keskiviikkona käytiin.

Tänään pyysin miestä soittamaan vastauksesta . Eivät olleet vielä analysoinut. Ja jos ei huomenna soittoa niin mies soittais puolelta päivin sinne uudestaan.

Ja miksi mä mietin nyt heti että tän täytyy tarkoittaa sitä että näytteessä on jotain!? Millä tavalla sitä säilytellään ett ei heti tehdä sitä analyysia?

Voi mä tuun putoon korkeelta en kestä! Okei, ei siel varmaan mitään ole edelleenkään, jos mä mietin tän nyt näin niin en putoo korkeelta. Putoon mä, mitä mä huijaan ketään. 😣
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Kaikki kerrat ovumialla kun otettu simppa analyysi, on vastaus saatu samana päivänä. Silloin vastaus ollut puhdas nolla. Näyte siis annettu aina kello yksi. Ja samana päivänä vastaus. Nyt keskiviikkona käytiin.

Tänään pyysin miestä soittamaan vastauksesta . Eivät olleet vielä analysoinut. Ja jos ei huomenna soittoa niin mies soittais puolelta päivin sinne uudestaan.

Ja miksi mä mietin nyt heti että tän täytyy tarkoittaa sitä että näytteessä on jotain!? Millä tavalla sitä säilytellään ett ei heti tehdä sitä analyysia?

Voi mä tuun putoon korkeelta en kestä! Okei, ei siel varmaan mitään ole edelleenkään, jos mä mietin tän nyt näin niin en putoo korkeelta. Putoon mä, mitä mä huijaan ketään.
Voi että ompa nyt kova jännittäminen teillä että mistä moinen johtuu🙈 en yhtään tiedä tommisista tutkimuksista mutta voihan se tosiaan olla niin että enteilee jotain hyvääkin?!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Miten muilla piinailijoilla menee?

Tämä on kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa. Odotella ja toivoa, että jotain tapahtuis ja pelätä samaan aikaan. Nyt alkoi jomotella oikealla alavatsalla samaa kohtaa, jossa kohdunulkoinen oli. Pelottaa niin paljo, että jää sinne taas, jos täs nyt jotain on edes tapahtumassa. Toivois vain niin paljon, että kaikki menis normaalisti.

En tiedä. Eikä kukaan muukaan. Tää nyt oli tällainen vuodatus, mutta kun nämä ajatukset pyörii koko ajan niin johonkin ne pitää vaan purkaa.
 
Miten muilla piinailijoilla menee?

Tämä on kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa. Odotella ja toivoa, että jotain tapahtuis ja pelätä samaan aikaan. Nyt alkoi jomotella oikealla alavatsalla samaa kohtaa, jossa kohdunulkoinen oli. Pelottaa niin paljo, että jää sinne taas, jos täs nyt jotain on edes tapahtumassa. Toivois vain niin paljon, että kaikki menis normaalisti.

En tiedä. Eikä kukaan muukaan. Tää nyt oli tällainen vuodatus, mutta kun nämä ajatukset pyörii koko ajan niin johonkin ne pitää vaan purkaa.
Täällä piinaillaan varmaankin dpo 11. En testaa ovulaatiota ja oireet kesti päiviä. Muutaman päivän oli ihan oireetonta mutta nyt tuntuu taas vaikka mitä. Tissit on kyllä olleet ovulaatiosta asti arat ja viime päivät tosi kipeät. Pyöräilykin tuntu jo liian kivuliaalta. Uskoisin että johtuu femicaps-kuurista joka kyllä loppui jo viikko sitten.

Eilen oli repäisykipuja ja tänään on vihlonut häpyluuta. Yritän olla innostumatta koska voihan nämä oireet vain ennakoida kuukautisia.

Samoja ristiriitaisia tunteita täälläkin. Haluan tosi paljon sen plussan ja sitten seuraavana hetkenä olenkin ihan kauhuissani. Aina ajatellut olevani nuori äiti. Esikoinen kohta 14 ja itse täytän ensi vuonna 40.

Tsemppiä piinailuun ja tunteiden vuoristorataan. 😊
 
Täällä piinaillaan varmaankin dpo 11. En testaa ovulaatiota ja oireet kesti päiviä. Muutaman päivän oli ihan oireetonta mutta nyt tuntuu taas vaikka mitä. Tissit on kyllä olleet ovulaatiosta asti arat ja viime päivät tosi kipeät. Pyöräilykin tuntu jo liian kivuliaalta. Uskoisin että johtuu femicaps-kuurista joka kyllä loppui jo viikko sitten.

Eilen oli repäisykipuja ja tänään on vihlonut häpyluuta. Yritän olla innostumatta koska voihan nämä oireet vain ennakoida kuukautisia.

Samoja ristiriitaisia tunteita täälläkin. Haluan tosi paljon sen plussan ja sitten seuraavana hetkenä olenkin ihan kauhuissani. Aina ajatellut olevani nuori äiti. Esikoinen kohta 14 ja itse täytän ensi vuonna 40.

Tsemppiä piinailuun ja tunteiden vuoristorataan.
Täällä ristiriitaisia fiiliksiä, toiveet tottakai positiiviset,eka kierto kun testasin oviksen, hyödyntään sen pääsi vain jokatoinen päivä jos sillä nyt merkitystä, väsyttänyt on ja flunssainen olo, ruokahalukasvanut ja vatsantoiminta hidastunut, tosin pms oireetkin tekee mulla tuota ruokahalun lisääntymistä😅jännittää ja se et koska uskaltaa alkaa testaileen vai odottaako sitkeesti ens viikkoon😂nyt kp 20/25-27 ja dpo 8-9, toiveikas olo mut silti kuitenkin yrittänyt itselleen takoa realistista suhtautumista tähän projektiin ja sitä malttia! Meillä kans ikää +40 joten kyl sitä toivoisi nopsaa aikataulua, tässä nyt vasta projekti aluillaan ja se 6kk ainakin luomusti koitettava, mulla ennestään lapsia, miehellä ei ja ekaa yhteistä toivotaan🫶🏻muuten nämä kierron vikat päivät on kyllä melko piinaavia😅 onnea plussanneille ja tsempit uuteenkiertoon lähteneille ja plussatuulia kanssa piinailijoille💕
 
Oon ollut täällä nyt ihan epäaktiivinen kun viimeisen kuukauden aikana oli ensimmäinen kierros hoidoissa menossa ja ajatukset ihan muualla. Uskomatonta kyllä yhdestä ainoasta hedelmöittyneestä alkiosta sain nyt plussan. En vieläkään usko tätä ja joka päivä tuijotan noita viivoja Nyt vaan toivotaan että tuo yksi oli sinnikkäästi takertunut kiinni ja pysyy matkassa mukana :love:
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1. yhteinen)★ kkm x3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

12.5.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Liilja kp 32/28-33
@Yöperhonen-88 32/?
@vauvakuume7 27/?
@ekapikkunen 27/?
@Samppa40 kp 23/26-28
@heltsuli kp 22/28-31
@RLiisukka kp 22/28
@hermoilija_ kp 22/23-27
@Mimerkki kp 21/30
@Cherrymint kp 20/25-27
@Dinaas kp 19/27-33
@minttuni kp 18/26
@ireh kp 17/28-30
@Peanutbuttercup kp 15/28
@inkeriini kp 14/30
@lenkkitossut kp 14/23-27
@meinaas kp 13/28-34
@haaveillen kp 11/26-30
@tiipanen kp 10/28-30
@Mamiks kp 9/30
@Charppaliini kp 8/26
@Eswe kp 6/27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Vohvelitohveli DPO 11
@Cherrymint DPO 9
@hermoilija_ DPO 8
@RLiisukka DPO 6
@Mimerkki DPO 6
@Dinaas DPO 6
@cordola89 DPO 3
@minttuni DPO 2
@ireh DPO 2
@Peanutbuttercup DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oon ollut täällä nyt ihan epäaktiivinen kun viimeisen kuukauden aikana oli ensimmäinen kierros hoidoissa menossa ja ajatukset ihan muualla. Uskomatonta kyllä yhdestä ainoasta hedelmöittyneestä alkiosta sain nyt plussan. En vieläkään usko tätä ja joka päivä tuijotan noita viivoja Nyt vaan toivotaan että tuo yksi oli sinnikkäästi takertunut kiinni ja pysyy matkassa mukana
Onnea tuhannesti ! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Korkkeli
Meillä on siittiöitä! meillä on niitä 😭😭😭 Vuoden ja 4kk jälkeen niitä nyt on 🥰🥰🥰
Oon tuskissani odottanut keskiviikosta asti, kun toiveet nousi siksi että aikaisemmin ovat soittaneet jo parin tunnin päästä analyysista että nolla tulos. Ja nyt torstaina ei olku valmis vielä. Ja tänään tuli uutiset , ja mies höpötti kaikkea muuta ja mä olin vaan että hei soita sinne ovumiaan varuiksi vielä että jos ne olis paikalla. Ja sitten sanoi vaan että joo ****soitti ja kaikkea mitä en kuunnellut kun höpise jostain lääkkeestä mitä ei miehelle ole kokeiltu ja kyselly että mites se gonal f on vaikuttanut ja mä olin vaan et joo, kyllä kyllä mutta oliko se analyysi valmis??? Ai sä sitä halusit tietää, no siis haluatko kuulla? Apua en mä tiedä ja sit aloin itkee ja kysyin vaan että onko siellä kulta? 😭 ”On.”

😭😭😭😭 Mä oon niiiiiin onnellinen! 3,5 miljoonaa löytyi jo 😍😍😍
 
Meillä oli se polin soittoaika, varattiin ajat näytteisiin ja verikokeisiin ja ensikäynnille. Olin ihan että mitä, toinen ensikäynti? Kyllä vaan, siitä se vasta lähtee. Esitietolomakkeetkin täytyy täyttää, vaikka juuri istuimme tunnin terkkarilla kertomassa itsestämme kaiken? Hoidot voidaan aloittaa sitten syksyllä.
Julkisen puolen veivaamiset v*tuttaa nyt jo. Samat asiat selitetty kolmelle lääkärille. Meidän piti kuulla hoitosuunnitelma, mutta kuulimmekin lapsettomuushoidoista noin yleisesti. Kaiken lisäksi meille soittanut lääkäri oli niin epäkohtelias että nieleskelin itkua koko puhelun ajan.

Olemme pohdiskelleet, että käydään nuo tarvittavat kokeet ja mennään sitten yksityiselle jatkamaan. Ovumiasta on hyvä kokemus ja siellä tuli tunne että meitä halutaan auttaa.

Nyt on aika loppu olo. Perhettämme kohtasi suru ja stressiä vähentääksemme mennään tää kierto ihan vaan fiiliksen mukaan. Eli mut voi poistaa kiertolistalta, tuun ehkä ensikierrolla takas 😊 nyt toivotan tsemppiä ja hurjaa plussa-aaltoa 🥰 sekä onnea ja tarrasukkia plussanneille
 
Meillä oli se polin soittoaika, varattiin ajat näytteisiin ja verikokeisiin ja ensikäynnille. Olin ihan että mitä, toinen ensikäynti? Kyllä vaan, siitä se vasta lähtee. Esitietolomakkeetkin täytyy täyttää, vaikka juuri istuimme tunnin terkkarilla kertomassa itsestämme kaiken? Hoidot voidaan aloittaa sitten syksyllä.
Julkisen puolen veivaamiset v*tuttaa nyt jo. Samat asiat selitetty kolmelle lääkärille. Meidän piti kuulla hoitosuunnitelma, mutta kuulimmekin lapsettomuushoidoista noin yleisesti. Kaiken lisäksi meille soittanut lääkäri oli niin epäkohtelias että nieleskelin itkua koko puhelun ajan.

Olemme pohdiskelleet, että käydään nuo tarvittavat kokeet ja mennään sitten yksityiselle jatkamaan. Ovumiasta on hyvä kokemus ja siellä tuli tunne että meitä halutaan auttaa.

Nyt on aika loppu olo. Perhettämme kohtasi suru ja stressiä vähentääksemme mennään tää kierto ihan vaan fiiliksen mukaan. Eli mut voi poistaa kiertolistalta, tuun ehkä ensikierrolla takas nyt toivotan tsemppiä ja hurjaa plussa-aaltoa sekä onnea ja tarrasukkia plussanneille
Ihan sama olo mullekin jäi julkisesta..talvella kun varasin aikaa jäi puhelimessa olo että tottakai meillä alkaa hoidot ja niin innolla ootin ensimmäistä lääkärikäyntiä et tästä se lähtee🙄 eilen käytiin nuo tarvittavat verikokeet vaikka vähän turhauttavalta tuntu kun ties että ei ne hyödytä nyt mitään.
Tekis mieli kanssa varata aikaa yksityiselle, mutta järki sanoo että syksy tulee kuitenkin nopeesti, mieluummin maksaa talolainaa ym.
Tsemppiä kuitenkin, toivottavasti tää alkava kesä saa ajatuksia muualle vaikka ne taka-alalla kokoajan pysyykin.
 

Yhteistyössä